Akkor ezt hanyagolom. Te legalább rendes voltál és megmondtad mi lesz...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
Indította
BikerPocok
, 2003. augusztus 19. 01:21
#5321
Írta 2004. november 04. - 18:57
#5322
Írta 2004. november 04. - 18:54
Arra, hogy a nyomastol a pofadba fog robbanni az olaj, de szedd csak szet, ha meg nem csinaltal ilyet. :-X
#5323
Írta 2004. november 04. - 18:43
#5324
Írta 2004. október 25. - 23:04
inkább szedd ki az spv-t a tagodból az is könnyítés
Ja hamár voxxer matricát akkor tudsz szerezni?G.
Ja hamár voxxer matricát akkor tudsz szerezni?G.
#5325
Írta 2004. október 25. - 22:43
de tudom, mit mondtam!!!
eszembe jutott!!
mojo kit.
www.mojo.co.uk
és tényleg. lórinak igaza van. ezzel lehet spórolni a boxxin. csak sokba van.
meg a race-t megéri átalakítani, de egy team-et már nem hiszem.
eszembe jutott!!
mojo kit.
www.mojo.co.uk
és tényleg. lórinak igaza van. ezzel lehet spórolni a boxxin. csak sokba van.
meg a race-t megéri átalakítani, de egy team-et már nem hiszem.
#5326
Írta 2004. október 25. - 22:42
Vagy a SID rendszeret. Nem lehet tudni, de a SID mozgasa sem hasonlit mar a regi levegos rendszerekre.
#5327
Írta 2004. október 25. - 22:40
Te írtad hogy szétfurkálni a boxxit..
meg titánrugó..
Szerintem simán csinálnak boxxi-hoz valami spéci bélést a pro ridereknek..
meg titánrugó..
Szerintem simán csinálnak boxxi-hoz valami spéci bélést a pro ridereknek..
#5328
Írta 2004. október 25. - 22:38
ezt nem vágom.
titánrugó, nem?
régen volt olyan, hogy a judyba levegõpatront lehetett venni, valamikor '96 környékén, lehet, hogy azt csinálták meg nagyban, nem?
titánrugó, nem?
régen volt olyan, hogy a judyba levegõpatront lehetett venni, valamikor '96 környékén, lehet, hogy azt csinálták meg nagyban, nem?
#5329
Írta 2004. október 25. - 22:23
a denever ember mondott nekem vmi tuning csapatot akik adnak egy ilyesmi cumot
ki kell vagni talan mindent a telobol ok meg adnak egy vmit
amitol ~200-300g-vel konnyebb lesz
majd eljo es megmondja
ha vegzett gottham cityben a gonosz pingvin emberrel
ki kell vagni talan mindent a telobol ok meg adnak egy vmit
amitol ~200-300g-vel konnyebb lesz
majd eljo es megmondja
ha vegzett gottham cityben a gonosz pingvin emberrel
#5330
Írta 2004. október 25. - 21:37
az a saját boxxija..prototípus, szerintem simán levegõs mert az könnyebb meg még kitudja mi a franc..de nem hiszem hogy hc2 csillt használ
#5331
Írta 2004. október 25. - 21:33
Ha már Peat-nél tarunk, akkor elmondaná valaki, hogy mi volt az a Boxxer fújós dolog?
#5332
Írta 2004. október 25. - 21:28
Tudom, én csak rob-nak írtam hogy a nagy könnyítõ is kõnehéz hajtókarral megy.
De azt tegyük hozzá hogy ez versenyre van..három négy körre és ha valami szétmegy kap szír újat..sõt talán akkor is ha nem megy szét..de egy mindennapi bringás szerintem azért gondoljon arra hogy biztos hogy jó dolog szétfúrni egy X0 hátsóváltót meg karbon nyeregcsõvel menni..persze ezt én mondom aki "mázsaöt" lehet hogy rob 70 kilóját bírná engem nem hiszem..ezért is könnyítek úgy hogy az elsõ szempont az erõsítés..sõt inkább azt mondom az az egyetlen szempont..
ja és mikor estem egy pici mûanyag lejött az X0-ás váltókaromból az hány gramm?
De azt tegyük hozzá hogy ez versenyre van..három négy körre és ha valami szétmegy kap szír újat..sõt talán akkor is ha nem megy szét..de egy mindennapi bringás szerintem azért gondoljon arra hogy biztos hogy jó dolog szétfúrni egy X0 hátsóváltót meg karbon nyeregcsõvel menni..persze ezt én mondom aki "mázsaöt" lehet hogy rob 70 kilóját bírná engem nem hiszem..ezért is könnyítek úgy hogy az elsõ szempont az erõsítés..sõt inkább azt mondom az az egyetlen szempont..
ja és mikor estem egy pici mûanyag lejött az X0-ás váltókaromból az hány gramm?
#5333
Írta 2004. október 25. - 21:21
Peat bicója 16,5x Kg ami ugye nem rossz, titán csavarok, ami nem titán az is ki van fúrva. Okosított belsõnélküli kerekek, rövid hajtókar (csavar nélkül), szétfúrt X.0-s váltó, Titánium rugók, féktárcsa csak 3 csavarral (versenyen), könnyített MRP, Karbon nyeregcsõ, nyereg,...
Ez amit itt összeírtam minimum 1,5Kg könnyítés
Ez amit itt összeírtam minimum 1,5Kg könnyítés
#5334
Írta 2004. október 24. - 19:32
ja a diabolus tényleg sok Peat is lereszelte ;D :
Egyébként meg amilyen erõs..
de így végignézve neked az XC kell ;)szertem az fsa is "kõnehéz"
De õszintén ennyire zavar a bullit 18 kilója?Szerintem az simán jó..bár ugye fr gép szóval lehetne könnyebb de hát istenem..gyúrjá vazeg
Egyébként meg amilyen erõs..
de így végignézve neked az XC kell ;)szertem az fsa is "kõnehéz"
De õszintén ennyire zavar a bullit 18 kilója?Szerintem az simán jó..bár ugye fr gép szóval lehetne könnyebb de hát istenem..gyúrjá vazeg
#5335
Írta 2004. október 24. - 16:53
Szerintem mindenképp vagy saint vagy diabolus-t vagy dura ace ;D
ha ez nekem szólt, akkor az elsõ és az utolsó kilõve, lévén sh!manok. tudom, izé, megminden, k*rvajók és nagyonkönnyûek, de én már csak ilyen maradok.
a diabolus ezer kiló, szóval én az atlason tépelõdöm, vagy a jövõ évi prodigy xc x-type-on. vagy az újságban is megjelentetett fsa v-drive x-type jöhet még szóba.
és kíváncsi lennék a vole féle házi tubeless szisztemre is, ha elmondaná :
#5336
Írta 2004. október 24. - 16:02
#5337
Írta 2004. október 24. - 15:54
Szerintem mindenképp vagy saint vagy diabolus-t vagy dura ace ;D
aztán vágd szét a bicót meg vegyél bele romic tagot
esetleg egy könnyû láncvezetõ és fogsor hátsóváltó,lánc..
aztán vágd szét a bicót meg vegyél bele romic tagot
esetleg egy könnyû láncvezetõ és fogsor hátsóváltó,lánc..
#5338
Írta 2004. október 24. - 15:50
az enyimé 18 kg. (+/- 50 gramm)
most a télen szeretnék lefaragni egy kilót. nehéz lesz, de megpróbálom.
elsõ körben acél hátsótengely helyett alu, acél villanyak helyett alu, hussefelt hajtókar helyett valami (erre várok tippeket) 410-es nyeregcsõ 330-asra vág, könyebb nyereg és könyebb féktárcsák. (hope)
remélem összejön a kiló árban biztos.....
gracia gépe 17.65 kg. (200-as doradoval és régi xtr hajtókarral a gemini dh)
most a télen szeretnék lefaragni egy kilót. nehéz lesz, de megpróbálom.
elsõ körben acél hátsótengely helyett alu, acél villanyak helyett alu, hussefelt hajtókar helyett valami (erre várok tippeket) 410-es nyeregcsõ 330-asra vág, könyebb nyereg és könyebb féktárcsák. (hope)
remélem összejön a kiló árban biztos.....
gracia gépe 17.65 kg. (200-as doradoval és régi xtr hajtókarral a gemini dh)
#5339
Írta 2004. október 24. - 15:18
dura ace szett, mope mini, ck agyak, mavic, easton, meg valami könnyû külsõ
mondjuk Peat is diabolus hajókart kormány és stucnit használ ami dög nehéz ugye ;D
mondjuk Peat is diabolus hajókart kormány és stucnit használ ami dög nehéz ugye ;D