mint az egyetlen otthoni DT taghoz értő ember mondom, mindenhez célszerszám kell, nehéz légteleníteni, fekete bevonat szeret megkopni.
ha működik nagyon jó, lock funkcio sokkal keményebb
Van vele szívás!
Remélem azért az utódod is konyít hozzá!
mint az egyetlen otthoni DT taghoz értő ember mondom, mindenhez célszerszám kell, nehéz légteleníteni, fekete bevonat szeret megkopni.
ha működik nagyon jó, lock funkcio sokkal keményebb
Van vele szívás!
Remélem azért az utódod is konyít hozzá!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
2. DT tagot szereltem be 2. össztelós bringába, így már 2. alkalommal tapasztalom, hogy messze felülmúlja a fox / rockshox márkákat.
Sokkal érzékenyebb és finomabb a rugózás, a zárás funkció meg csak előny egy enduro bringán is.
Ezért érdekelne miért van az, hogy szinte alig használják ezeket a tagokat mikor sokkal jobbak?
Lehet rövidebb az élettartamuk?
mint az egyetlen otthoni DT taghoz értő ember mondom, mindenhez célszerszám kell, nehéz légteleníteni, fekete bevonat szeret megkopni.
ha működik nagyon jó, lock funkcio sokkal keményebb
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
2. DT tagot szereltem be 2. össztelós bringába, így már 2. alkalommal tapasztalom, hogy messze felülmúlja a fox / rockshox márkákat.
Sokkal érzékenyebb és finomabb a rugózás, a zárás funkció meg csak előny egy enduro bringán is.
Ezért érdekelne miért van az, hogy szinte alig használják ezeket a tagokat mikor sokkal jobbak?
Lehet rövidebb az élettartamuk?
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, most hol dolgozik az a kerékpár szerelő, aki 2012-2013-ban a Kolosy tér közelében lévő Bikemen üzletben szerelt...? Magas srác, Kona bringával járt akkoriban, régebben dolgozott az X Factorban és a Probikeban is ha jól tudom.
Nagyon jó szerelő, ért a Fox és Speckó Braines tagokhoz is.
Szívesen vinném megint hozzá a bringákat, ha praktizál még valahol.
Őt nem ismerem, de ha nem leled meg, keresd meg Erdélyi Gergőt, otthon van a témában
Tel: 30/504-46-83
Sziasztok abba kérnem a segítségeteket hogy van egy fox rp2 es tagom ezt szeretném felújítani házilag nagy nehezen ugy néz ki hogy tudok szerezni felújító készletet ez se volt egyszerű de még nem is biztos esetleg tudna valaki? A masik pedig ugye nekem nincs ithon nitrom a tagba jó akkor a levegő is bele? Viszont akkor az alsó szelepet ugye ki kell csereni de olyan viszont sehol nem találok esetleg tudtok ebbe segiteni? Vagy ha valaki tudna segíteni az egész felújításba az milyen összeg lenne? Köszönöm
Sokasodjatok mondá ISTEN
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, most hol dolgozik az a kerékpár szerelő, aki 2012-2013-ban a Kolosy tér közelében lévő Bikemen üzletben szerelt...? Magas srác, Kona bringával járt akkoriban, régebben dolgozott az X Factorban és a Probikeban is ha jól tudom.
Nagyon jó szerelő, ért a Fox és Speckó Braines tagokhoz is.
Szívesen vinném megint hozzá a bringákat, ha praktizál még valahol.
Köszi.Hogyan tudok ide saját készitésű képet feltenni az irományomhoz?ill.első villába lehet-e alkalmazni más tipusú olajat pl.ATF v
Szervó?
nem , a gyárto szerint ajánlott sürüségü TELESZKÓP olaj kell bele
FOX 10Wt (tag és villa)
RS 5Wt
Marzo 7.5Wt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Sziasztok.IFP nyomást hogy milyen módon lehet állitani.Egy Giant NRS gyári tagjárol lenne szó.
Szia
Ha Fox renszerü akkor nitroval és egy speciális tűvel.
Ha RS , akkor egy SID adapterrel és telópumpával
sala módosította - 2017. január 17. - 22:25
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Sziasztok.IFP nyomást hogy milyen módon lehet állitani.Egy Giant NRS gyári tagjárol lenne szó.
Sziasztok.IFP nyomást hogy milyen módon lehet állitani.Egy Giant NRS gyári tagjárol lenne szó.
Hű de jól megkaptam! Igazad van egyébként, és nincs is azzal baj, ha a jó munkának elkérik az árát. Csak egy 20 ezret érő tagnál elgondolkodik az ember, hogy ÉRDEMES-e ennyiért javíttatni. Mivel manapság 190/200 mm-es nem levegős, egyszerű, erős, igénytelen rugós tagot, normális áron lehetetlen szerezni (nem divat már), ezért végül a DoctorBike-nál kötött ki a tag.
Pontosak, gyorsak, precízek, emailekre gyorsan válaszolnak, csak pozitívat tudok róluk mondani. Ja, és végül olcsóbban meg is csinálták. Gondoltam, ezért ennyi reklám minimum kijár nekik. Itt meg köszi mindenkinek, aki foglalkozott a témával.
Üdv
jo tanáruk volt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
ezaz amit reszben a 12000ft tartalmaz, az hogy Ok megtudjak csinalni, Te nem. Ezt kene egyszer es mindenkorra rendbetenniu a fejekben.
Ha az IFP ben nincs nyomas nem is fog csillapitasod lenni...
Plusz ha az IFP tul kicsi, annyira progressziv lesz, hogy elfogy a felenel a rugoutad, ha tul sok, utoleri a csillapitofej es szetveri.
NAgyobb szemtav, nagyobb IFP
de az ifp mozgas kiszamithato nyomorud sugara negyzet szer Pi ,szer a stroke az egyenlo az IFP sugara negszeten szer Pi szer az IFP utja
itt az IFP utja az ismeretlen, adj hozza 4-6mm az az IFP helyes merete
Hű de jól megkaptam! Igazad van egyébként, és nincs is azzal baj, ha a jó munkának elkérik az árát. Csak egy 20 ezret érő tagnál elgondolkodik az ember, hogy ÉRDEMES-e ennyiért javíttatni. Mivel manapság 190/200 mm-es nem levegős, egyszerű, erős, igénytelen rugós tagot, normális áron lehetetlen szerezni (nem divat már), ezért végül a DoctorBike-nál kötött ki a tag.
Pontosak, gyorsak, precízek, emailekre gyorsan válaszolnak, csak pozitívat tudok róluk mondani. Ja, és végül olcsóbban meg is csinálták. Gondoltam, ezért ennyi reklám minimum kijár nekik. Itt meg köszi mindenkinek, aki foglalkozott a témával.
Üdv
ezaz amit reszben a 12000ft tartalmaz, az hogy Ok megtudjak csinalni, Te nem. Ezt kene egyszer es mindenkorra rendbetenniu a fejekben.
Ha az IFP ben nincs nyomas nem is fog csillapitasod lenni...
Plusz ha az IFP tul kicsi, annyira progressziv lesz, hogy elfogy a felenel a rugoutad, ha tul sok, utoleri a csillapitofej es szetveri.
NAgyobb szemtav, nagyobb IFP
de az ifp mozgas kiszamithato nyomorud sugara negyzet szer Pi ,szer a stroke az egyenlo az IFP sugara negszeten szer Pi szer az IFP utja
itt az IFP utja az ismeretlen, adj hozza 4-6mm az az IFP helyes merete
sala módosította - 2016. november 10. - 15:24
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
próbáld meg fölvenni a kapcsolatot a Doctor Bike-kal, hátha ők tudnak segíteni.
Köszi, de 12000 Ft lenne egy rugóstag szervíz náluk... Nekem igazából van hozzá mindenem, olajak, gyűrűk, célszerszámok, minden cuccom magamnak szervízelem... Csak semmi infó nincs a tagról sehol!
Azóta sikerült szétszednem a tagot, töltöttem bele motorex 5W olajat. Elég sokat állítgattam a platformot (ifp) is. Az eredmény az lett, hogy nincs csillapításom. Az állító csavarra semmit nem reagál. Robbantott ábra nincs, infót semmit sem találtam. Megköszönném, ha bővebb leírás kapnék a tag helyes összeszereléséről, pl. hogy mennyi és milyen olaj kell bele és mennyi legyen az ifp stb...
/ Mielőtt valaki megírná, hogy miért nem vittem szervízbe ha nem értek hozzá, akkor válaszolnék is: senki nem vállalta el a környéken, mondván "ilyennel nem foglalkoznak". Kérem itt csak krúzerszerelllés van. /
Üdv
próbáld meg fölvenni a kapcsolatot a Doctor Bike-kal, hátha ők tudnak segíteni.
első körben nézz egy robbantott abrát
bal részt le sem kell venni
ifp mélység kritikus
Azóta sikerült szétszednem a tagot, töltöttem bele motorex 5W olajat. Elég sokat állítgattam a platformot (ifp) is. Az eredmény az lett, hogy nincs csillapításom. Az állító csavarra semmit nem reagál. Robbantott ábra nincs, infót semmit sem találtam. Megköszönném, ha bővebb leírás kapnék a tag helyes összeszereléséről, pl. hogy mennyi és milyen olaj kell bele és mennyi legyen az ifp stb...
/ Mielőtt valaki megírná, hogy miért nem vittem szervízbe ha nem értek hozzá, akkor válaszolnék is: senki nem vállalta el a környéken, mondván "ilyennel nem foglalkoznak". Kérem itt csak krúzerszerelllés van. /
Üdv