Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#1101
Írta 2010. április 17. - 21:33
ez milyen mütyûr a tag teteján, láttam már pár bicajon, de nem értem, infót se nagyon leltem
#1102
Írta 2010. április 15. - 09:14
LRS shocks - merida-bikes.com
ezt a 3 tipust találtam hozzá, de nem találok hozzájuk se tesztet sem webshopot ahol tudnék tájékozodni az árakrol ill hogy melyik milyen .Amugy az enyémbe a rugos fajta van most igaz a nyulvány rész másabb rajta és mintha egy kicsit rovidebb lenne az utja .
Az árak azok biztos forintba értendök, mert az nagyon megrémyiszt ha egy komplett bringa 270k-ba kerül és hozzá csak egy hárso tag majd a fele ár.
A hétvégén az egyik Merida márkaképviselet kiállitosátránál kérdeztem rá erre a tag cserére és ott azt mondták hogy 15k-tol felfele ezért is kezdtem megbátorodni hogy esetleg egy lockolhato levegos tagra cseréljem ki .
Az LRS taggal kapcsolatban írtam neked privit!
http://picasaweb.google.com/KomiErd • http://www.kellysklub.hu
#1103
Írta 2010. április 12. - 22:31
Merida 2009 - Merida Mission TFS 500 D - .::CANGA KER
ezt a bringát néztem a hétvégén , de ebben egy 4. fajta van ez is x-fusion csak lockolhato és nem rugos. errol sincs semmi info fenn a neten sem -Azért azt nem hiszem hogy ilyen ritka bringa lenne ez hogy semmi info nincs a felszereltségéröl és az alkatrész utánpotlása is ilyen nehézkes.
tessék a felszereltsége :
http://www2.merida-b...FS-500-D-17.pdf
ezt a fajta tagot kb csak a merida és a centurion használta, aftermarket talán a dt-nek volt, de sztem õk se nagyon erõltették, a forgalmazók meg max pótalkatrészt hoztak raktárra ha hoztak.
szal azért nem lesz könnyû és olcsó találni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1104
Írta 2010. április 12. - 21:48
ezt a bringát néztem a hétvégén , de ebben egy 4. fajta van ez is x-fusion csak lockolhato és nem rugos. errol sincs semmi info fenn a neten sem -Azért azt nem hiszem hogy ilyen ritka bringa lenne ez hogy semmi info nincs a felszereltségéröl és az alkatrész utánpotlása is ilyen nehézkes.
#1105
Írta 2010. április 12. - 20:26
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1106
Írta 2010. április 12. - 18:32
Én is 6 hónapig keresgettem speed missionhoz 100000- 155000 ft közötti árak voltak (nem ithoni árak) dt- Manitu és még valamilyen 3.-ik márka, használtam gyakorlatilag lehetetten találni. Ezért inkább vettem egy Giant anthemet 155000 ért és azóta is örülök:)
http://www2.merida-b...chnology.Shocks
ezt a 3 tipust találtam hozzá, de nem találok hozzájuk se tesztet sem webshopot ahol tudnék tájékozodni az árakrol ill hogy melyik milyen .Amugy az enyémbe a rugos fajta van most igaz a nyulvány rész másabb rajta és mintha egy kicsit rovidebb lenne az utja .
Az árak azok biztos forintba értendök, mert az nagyon megrémyiszt ha egy komplett bringa 270k-ba kerül és hozzá csak egy hárso tag majd a fele ár.
A hétvégén az egyik Merida márkaképviselet kiállitosátránál kérdeztem rá erre a tag cserére és ott azt mondták hogy 15k-tol felfele ezért is kezdtem megbátorodni hogy esetleg egy lockolhato levegos tagra cseréljem ki .
#1107
Írta 2010. április 12. - 12:59
az elsõ bonyolult tag az Öhlins-é
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1108
Írta 2010. április 12. - 12:37
ha anyomórúd végén lévõ részt akarod amin kivül menet van és ahhoz rögzül a levegõkamra, akkor fosni fogja
Megoldódott, a nyomórúd végét sikerült kihajtani a tag fejébõ, nem nyom ki semmi trutyit, és kiakasztani a lock-ot, egy tengely végzi a zárást (ki-be) és a csillapítás állását (jobbra-balra forgat). Úgy tûnik a levegõ nyomás végzi a lock tengely visszatolását és amikor én kiengedtem beesett és megszorult kicsit, felfújás után nem tolta ki. Nagyon pirmitív egy szerkezet.
#1109
Írta 2010. április 12. - 09:03
Nem a patron akarnám szét csavarni, a nyomó rúd végét a tag fejébõl, akkor talán ki tudnám oldani a lock-ot, az ott normál menetes?
ha anyomórúd végén lévõ részt akarod amin kivül menet van és ahhoz rögzül a levegõkamra, akkor fosni fogja
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1110
Írta 2010. április 12. - 06:44
Én is 6 hónapig keresgettem speed missionhoz 100000- 155000 ft közötti árak voltak (nem ithoni árak) dt- Manitu és még valamilyen 3.-ik márka, használtam gyakorlatilag lehetetten találni. Ezért inkább vettem egy Giant anthemet 155000 ért és azóta is örülök:)tudnátok segiteni nekem
végignéztem már pár boltot , de eddig sehol nem találtam merida trans miissionhoz hátso tagot.Gondolom nem lehet oda feltenni a hagyományos tagokat csak azzal a spec nyulvánnyal együtt.Egyenlöre még csak tájékozodok hogy milyen árba és hogy egyáltalán beszerezhetö e .illetve mire érdemes figyelnni vásárlási szempontbol ?
A másik kérdésem , hogy most egy X-Fusion LRS Glyde tag van a bringán ezt hogy érdemes beállitani hogy finom puha mozgása legyen de mégse legyen olyan mint a hajohinta 80 kilohoz .
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1111
Írta 2010. április 11. - 20:37
valószinüleg mentes az is, de vigyázz,a 30 báros nitrogén miatt én nem bontanám meg
Nem a patron akarnám szét csavarni, a nyomó rúd végét a tag fejébõl, akkor talán ki tudnám oldani a lock-ot, az ott normál menetes?
#1112
Írta 2010. április 11. - 16:29
tudnátok segiteni nekem
végignéztem már pár boltot , de eddig sehol nem találtam merida trans miissionhoz hátso tagot.Gondolom nem lehet oda feltenni a hagyományos tagokat csak azzal a spec nyulvánnyal együtt.Egyenlöre még csak tájékozodok hogy milyen árba és hogy egyáltalán beszerezhetö e .illetve mire érdemes figyelnni vásárlási szempontbol ?
A másik kérdésem , hogy most egy X-Fusion LRS Glyde tag van a bringán ezt hogy érdemes beállitani hogy finom puha mozgása legyen de mégse legyen olyan mint a hajohinta 80 kilohoz .
boltban készleten nem is lesz
forgalmazót kell megkérdezni hogy hoznak e alkatrészként. (de ha igen is, nem olcsó)
dt-t kinti webshopokban lehetett kapni mostanában nem emléxem hogy láttam volna
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1113
Írta 2010. április 11. - 16:05
#1114
Írta 2010. április 11. - 14:08
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1115
Írta 2010. április 10. - 22:20
végignéztem már pár boltot , de eddig sehol nem találtam merida trans miissionhoz hátso tagot.Gondolom nem lehet oda feltenni a hagyományos tagokat csak azzal a spec nyulvánnyal együtt.Egyenlöre még csak tájékozodok hogy milyen árba és hogy egyáltalán beszerezhetö e .illetve mire érdemes figyelnni vásárlási szempontbol ?
A másik kérdésem , hogy most egy X-Fusion LRS Glyde tag van a bringán ezt hogy érdemes beállitani hogy finom puha mozgása legyen de mégse legyen olyan mint a hajohinta 80 kilohoz .
#1116
Írta 2010. április 10. - 21:00
#1117
Írta 2010. április 10. - 18:09
1. átengedi a két kamra közt a levegõt,ezért beül és ugymarad
2. egyszerüen ereszt a szelep.
le kell rántani a kamrát
lock karnál lévõ részét befogod satuba, a leeresztett tag levegõtartályát megmarkolod (normál menet) és lecsaavrod, aztán lehuzod
érdemes igy megnyomkodni, h nitrogén ügyileg minden okés-e, nehezen lehessen összenyomni, ne szörcsögjön visszamozgáskor, lock mûködjön.
alehuzott kamra belsõ falát töröld szárazra, nézd meg nem sérült-e. csekkold a levegõkamra tömitését abecsuszó tövénél lévõ alun van rajat vagy X gyürü vagy sima O gyürü.
toljál rá zöld motorex zsirt körbe, meg a levegõtartály szimmeringre is, aztán huzd rá és tekerd vissza
remélem érthetõ voltam
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1118
Írta 2010. április 10. - 16:45
#1119
Írta 2010. április 10. - 15:06
a rugóut elsõ pár mm/centi jében nagyon szörcsög esetleg visszarug
b@szki.. azt álmodtam, h. guggolok a bringa mellett és kb nulláról figyelem a tagot miközben valaki nyomkodja lefelé az egész bringát. és szörcsögött. derosszvolt.
#1120
Írta 2010. április 09. - 19:58
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->