Nagyobb nyomáson hirtelen ütéseknél az út vége progresszív, de nehezebben is indul meg. Kisebb nyomáson könnyebb a tagot leütni, ha nem passzol a súlyod a rugóhoz.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
Indította
BikerPocok
, 2003. augusztus 19. 01:21
#5701
Írta 2004. február 19. - 14:57
#5702
Írta 2004. február 19. - 14:39
#5703
Írta 2004. február 19. - 14:33
Az SW DH-t használtam jó ideig, tom mien difit okoz a túlfolyótartály légkamra töltésének változása. SPV-s Mancin még nincsenek gyakorlati tapasztalataim, de becsszó megosztom veletek, hogy a nagy felhajtásból mennyi a marketing, a hókusz-pókusz és mennyi a valódi, hasznos újítás.
#5704
Írta 2004. február 19. - 14:15
meg nagyobb légkamra lassabban keményedik fel, kicsi légkamra meg gyorsabban.
#5705
Írta 2004. február 19. - 13:22
legkamra meretet minek allitani?
amikor azzal csak nagyobb nyomast erunk el.
Vagy kisebbet
#5706
Írta 2004. február 19. - 13:05
azert mondom, hogy ize +2.
mert ugye van
rugo elofeszites
oda ut csill
vissza ut csill
---valamelyik kises nagy sebbeseggel
legkamra meret
legkamra nyomas
ebbol egy atlag nem tud legkamra meretet meg csak egy fele csill sebesseg van
no de!
legkamra meretet minek allitani?
amikor azzal csak nagyobb nyomast erunk el.
pont.
mert ugye van
rugo elofeszites
oda ut csill
vissza ut csill
---valamelyik kises nagy sebbeseggel
legkamra meret
legkamra nyomas
ebbol egy atlag nem tud legkamra meretet meg csak egy fele csill sebesseg van
no de!
legkamra meretet minek allitani?
amikor azzal csak nagyobb nyomast erunk el.
pont.
#5707
Írta 2004. február 19. - 12:56
#5708
Írta 2004. február 19. - 12:54
lor: az 5th-n az elõfeszítésen kívül 5 dolgot állítasz, az El Jeffe-n meg 4-et. (Jó a kompressziót csak belülrõl tod csesztetni.) A Manitou 6-way meg ugyanaz, mint az 5th, csak hozzáadták nagy ravaszul az elõfeszítést is (vagyis, hogy betekered a rugót).
#5709
Írta 2004. február 19. - 12:45
#5710
Írta 2004. február 19. - 12:44
#5711
Írta 2004. február 19. - 12:34
Nem akarjátok ezt a témát a rugóstagok topicban folyatni?
Nem azért mert zavarna itt, csak ezek tök hasznos infók és ha valaki egy hónap múlva feljön ide kezdõként és pont ezt szeretné megtudni, akkor nem lehet neki aztat mondani vazze miért nem kerested a Giant topicban, mert ott volt róla szó. ;D
Úhogy Jorci Splitelj és mergelj hip-hop...
Nem azért mert zavarna itt, csak ezek tök hasznos infók és ha valaki egy hónap múlva feljön ide kezdõként és pont ezt szeretné megtudni, akkor nem lehet neki aztat mondani vazze miért nem kerested a Giant topicban, mert ott volt róla szó. ;D
Úhogy Jorci Splitelj és mergelj hip-hop...
#5712
Írta 2004. február 19. - 12:33
vki irta regebben
ha dhzni akarsz akko 5th
ha lezuhanni magsarol ako startos romic
vegulis a 5.-et csak +2 allitasi lehetoseggel aldottak meg
szertem
ha dhzni akarsz akko 5th
ha lezuhanni magsarol ako startos romic
vegulis a 5.-et csak +2 allitasi lehetoseggel aldottak meg
szertem
#5713
Írta 2004. február 19. - 12:25
Az 5. elem belülrõl (meg kicsit kívülrõl is) tök ua, mint a Manitou SPV-i. Új fejlesztés bablabla, pedálozásból eredõ alacsony frekvenciájú rezgések (pogó) kiküszöbölése, maximálisan belõhetõ karakterisztika, csillió állítási lehetõség, miegyéb. Márciusi számban beharangozó/bemutató cikk az SPV-s Mancikról. El Jefe (meg úgy az egész Stratos) nem más, mint a krosszmoci teknics lekicsinyítése, biciklikre szabása, miegyéb. Ezen is kábé a születési dátumodat nem tod megváltoztatni, minden egyebet igen. Némi különbség, hogy el-eldurranó 5. elemrõl hallottam már, Stratosról nem. A Stratos oldalán (http://www.stratashock.com) olvashacc mindeféle jót a tagokról, és a mûködési elveikrõl, csakúgy, mint az 5. elemrõl a http://www.progressivesuspension.com-on.
#5714
Írta 2004. február 19. - 12:06
aham.
és mondjuk egy sw dh-hoz viszonyítva...?
(eszméleten tudásszomjam van...)
és mondjuk egy sw dh-hoz viszonyítva...?
(eszméleten tudásszomjam van...)
#5715
Írta 2004. február 19. - 12:01
Kislust: ugyanannyiba kerülnek nagyjából, a 80-at arra írtam, hogy én annyit adnék egy 5. elemért.
Iljics: a seggnyalás vicc volt.
Iljics: a seggnyalás vicc volt.
#5716
Írta 2004. február 19. - 11:55
Ha már szóba jött ez a Jeffe- dolog, igazán leírhatnátok, hogy pl mivel tud többet, mint pl az 5.elem...merhogy azt látom, hogy ~duplájába kerül...
kislust
kislust
#5717
Írta 2004. február 19. - 11:41
Egyszer vót ajánlatom Ti rugós Jaffára, 90e-ért, ez alatt nem igazán van. Vagyis nincs.
De jenki seggnyalás az újhoz sincs, mondhatni a Stratos mármár magyarosan intézi a "customer support"-ot.
De jenki seggnyalás az újhoz sincs, mondhatni a Stratos mármár magyarosan intézi a "customer support"-ot.
#5718
Írta 2004. február 19. - 10:55
jól van.
nem vagyok hülye. nem fogom a friss 5th elementet lecserélni.
csak mindig elkalandoznak a gondolataim
nem vagyok hülye. nem fogom a friss 5th elementet lecserélni.
csak mindig elkalandoznak a gondolataim
#5719
Írta 2004. február 19. - 10:55
#5720
Írta 2004. február 19. - 10:50
Az El Jeffe SR 485 dolcsi. A Ti rugó +160 dolcsi. A mai 204 Ft-os árfolyamon ez kicsit több, mint 130 ropi. Amcsiból durván 15-20 (iljicske segiccs) ropiért jönne haza, ergo 150 lenne a vége, de ez vadiúj, Ti rugó, fullextra dobozban, garival, jenki seggnyalással, matricákkal ajándékbögrével, mittomén. Használtan oan 100-tól 130-ig terjedõ ajánlatokat kaptam kedvenc KGB-sünktõl jaffára.