Akkó valóban 20e ! Azt hittem 35e alatt nem adod az SW-t !
Kufárkodás:
Startos El Jefe 222/70, 8" vezeték a fejéhöz, 2 napot használt, acélrugós - 103e, Ti rugó + 150 $.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
Indította
BikerPocok
, 2003. augusztus 19. 01:21
#5681
Írta 2004. február 22. - 22:09
#5682
Írta 2004. február 22. - 21:28
#5683
Írta 2004. február 22. - 21:11
#5684
Írta 2004. február 22. - 20:31
hai!
sztetek mennyiert illene eladnom a DNM ST RC 8 tagomat? ;D
fin*om sicns mennyiert aruljak ezeket.
sztetek mennyiert illene eladnom a DNM ST RC 8 tagomat? ;D
fin*om sicns mennyiert aruljak ezeket.
#5685
Írta 2004. február 21. - 20:13
#5686
Írta 2004. február 20. - 19:54
Rob: Új a 5th, vagy új-e benne a szimering, mert ha igen akkor biztosan fog puhulni! Nekem is kellett egy kis idö mig bepuhult. Furcsa volt elöször, olyan lassu volt a visszaút mint állat a legkisebbállásban is! De most már nagyon állat!!!
#5687
Írta 2004. február 20. - 16:33
van manualom, meg egy halom beállítási útmutatóm, meg mindenem. azért köszi :-*
#5688
Írta 2004. február 20. - 16:26
#5689
Írta 2004. február 20. - 16:21
amig ennyire lámavagyok hozzá (mert ugye lehet, hogy csak nem jól állítgattam)addig nem szedném szét. majd ha semmilyen beállítás nem lesz jó, akkor jön az olajcsere.
addig meg: jó van ez így bazze'
örülök, hogy egyben a gép, és gurul....
addig meg: jó van ez így bazze'
örülök, hogy egyben a gép, és gurul....
#5690
Írta 2004. február 20. - 16:17
#5691
Írta 2004. február 20. - 16:08
nos:
nekem ebbõl az egész hókusz-pókuszból annyi jön le, hogy a boxxer milliószor gyorsabb, mint az 5th element...
mindkettõ odaút csillapítás a minimumon van, 70 psi van benne (50 a minimum) és a légkamra mértete a legnagyobb. a visszaút csillapítás szintén a minimumon. (a maximumon annyira durva, hogy csak másodpercek múltával indul meg egyáltalán visszafelé!!!)
és lassú ez a tetves bigyó.
ennek ellenére jó, így városban okés, de nem tudom, hegyen mit játszana. eddig, amikor az sw ilyenre volt belõve, akkor a rugóútam fele el volt veszve, és egyáltalán, keményebbnek érzõdött a hátulja, mint amilyen az valójában volt.
nekem ebbõl az egész hókusz-pókuszból annyi jön le, hogy a boxxer milliószor gyorsabb, mint az 5th element...
mindkettõ odaút csillapítás a minimumon van, 70 psi van benne (50 a minimum) és a légkamra mértete a legnagyobb. a visszaút csillapítás szintén a minimumon. (a maximumon annyira durva, hogy csak másodpercek múltával indul meg egyáltalán visszafelé!!!)
és lassú ez a tetves bigyó.
ennek ellenére jó, így városban okés, de nem tudom, hegyen mit játszana. eddig, amikor az sw ilyenre volt belõve, akkor a rugóútam fele el volt veszve, és egyáltalán, keményebbnek érzõdött a hátulja, mint amilyen az valójában volt.
#5692
Írta 2004. február 19. - 17:31
igaz!
pont a kompresszio arany miatt.
mivel a dugattyu keresztmetszet azonos mindket esetben ugye.
pont a kompresszio arany miatt.
mivel a dugattyu keresztmetszet azonos mindket esetben ugye.
#5693
Írta 2004. február 19. - 17:24
#5694
Írta 2004. február 19. - 17:23
lor: mert ugyanahhoz a mozgáshoz, tengelytérfogathoz, azaz ugyanakkora tartály térfogat csökkenéshez kisebb ill. nagyobb kamra tartozik. Kis kamra/kis nyomás, nagy kamra/nagy nyomás ugyanolyan indulást eredményez, de a kis kamra hamarabb keményedik, mint a nagy, mer elõbb vége van.
#5695
Írta 2004. február 19. - 17:20
pont a legynomas miatt durran el mondjak egyesek.
mert rosszul van beallitva!
nemtom mennyire lenne mas
vagyis pontosabban miert lenne mas
a ket esetben
mert rosszul van beallitva!
nemtom mennyire lenne mas
vagyis pontosabban miert lenne mas
a ket esetben
#5696
Írta 2004. február 19. - 17:14
Egyébként mit gondoltok, az 5.elem eldurranásoknak a gyakran emlegetett flexibilis hátsórészen kívül nem lehet oka a rosszul beállított tag? Pl. kis kamra, nagy nyomás, nagy befelé csillapítás? Vagy erre azért gondoltak Progressive-ék?
#5697
Írta 2004. február 19. - 17:12
Zap: ja az áttétel nagyon sokat dob.... term minél kisebb, annál jobban érzõdik, ha fújsz bele, de SW-nél még akkor is csak kis mértékben.
#5698
Írta 2004. február 19. - 17:09
Ezzel nem teljesen értek egyet. Más lesz a kettõ görbéje szvsz., bár gyakorlatban még nem próbáltam ilyen rugóstagot. A SW-ön meg nekem nem sokat dobott a levegõ. Lehet azért, mert 3,6-os áttétel van rajta?...
#5699
Írta 2004. február 19. - 17:09
#5700
Írta 2004. február 19. - 17:05
kis kamra kis nyomason
nagy kamra nagy nyomason
kemenyedik fel ~egyszerre.
ezzel nem hiszem, hoyg sokat ertek el.
annyit csupan, hoyg akar kisebb nyomsaon is elerheto ugyanaz a prog.
nagy kamra nagy nyomason
kemenyedik fel ~egyszerre.
ezzel nem hiszem, hoyg sokat ertek el.
annyit csupan, hoyg akar kisebb nyomsaon is elerheto ugyanaz a prog.