ha kipróbálod, majd mondd el hogy sikerült, érdekel a végeredmény
Ja, nem bontottam ki, nem volt hozzá merszem.

ha kipróbálod, majd mondd el hogy sikerült, érdekel a végeredmény
ha kipróbálod, majd mondd el hogy sikerült, érdekel a végeredményHi!
Fox RP3 tagon, a PP kar tetején lévõ imbuszt kilazítva/kitekerve le lehet venni a kart, úgy, hogy nem esik ki az egész állító mechanika? vagy hogy máshogy lehet a kar és az alatta levõ csillapításállító-tekerentyû közé szorul szutyit eltávolítani? a PP-t csökkentve, a kis kart balra billentve idõnként viszi magával a tekerõt is, ami "kicsit" zavaró. vélemény?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
érdekelne mert ,a minimális oldalirányú mozgást meg épp a tengelyre húzott (szintén gyári) távtartó gyûrûk akadályozzák megSzervusz Bikertigger !
Tényleg nem bonyolult a szerkezet, és az is igaz , hogy
egy idõ után kikotyogósodik a persely, és azt egy egyszerü
perselycserével és tengely cserével meg lehet oldani,
azonban ha a tengelyen nem mozog a rugostag oldalirányban
egy nagyon picit és ha a tengelyen nem forog a rugóstag,
akkor a rugóstagon belül okozott károkat egy perselycserével
nem tudod megoldani.
No egyenlõre ennyi, mert nincs sok idõm, de ha
részletekre is kiváncsi vagy akkor azt is megírom valamikor.
Üdv
Shirosama
konkrétan mit lehet rajta elrontani ?
annyira azért nem bonyolult szerkezet
DT-n kivûl meg elõbb útóbb mindegyik tagon ki fog kotyogósodni a "persely"
hy!oan kérdésem lenne h egy 850lbs-es rugo hány kilós emberhez van tervezve?vagy hogy van ez?én 65 kg vok és alig mozog alattam.sztettek mien rugo kellene?
a gyári specialized rögzités is jó az sx/enduro-banDT-n kivûl meg elõbb útóbb mindegyik tagon ki fog kotyogósodni a "persely"
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
konkrétan mit lehet rajta elrontani ?Szervusztok !
Az 500ft-os távtartóval csak az a bibi, hogy ha rosszúl csinálják meg akkor
tönkreteszi a rugóstagot. Én is használtam már ilyen olcsó távtartót
és majdem tönkretette a rugóstagomat, úgyhogy inkább 1000 ft -tal
többet fizetek a Hajduba, minthogy vegyek egy új rugóstagot 60000 ft-ért
Az esztergályost nem fikázni akarom, mert lehet, hogy ö jó esztergályos
de valószinü , hogy a kerékpárokhoz nem ért annyira.
(Ezt csak azért írom , hogy nehogy más is úgy járjon ahogy én,
szerencsére azért idõben észrevettem és nem kellett új tag)
üdv
Shirosama
Inkább ne a faktort mert baromi drágán adnak illetve csinálják.
Negyed annyiba kerül ha egy esztergályossal csináltatod te magad.
Nekem a coilerbe 500 Ft-ért csináltak. a faktor meg 1500Ft-ot kér párjáért.
hát kinek mi a vészesnem,nem tst-s van,de vmiért nekem baromira nem tetszett az spv. Nekem inkább kell ez a himbi-limbi fííling.
Ebben meg baromira tetszik a roco.De amúgy nem pogózik vészesen.
mondjuk a tekerhetõségén a roco se sokat javított gondolomDe ha félted a gatyód akkor van olyan ami csak csavarral van meghúzva.
Sajna az SPV-ben nem nagyon tudok segíteni.Ennek valami olyasmi lenne a lényege,hogy mennyire érzékeny a tag a tekerésbõl adódó bemozgásra illetve a kerék felõl jövõre.(Csodálom,ha megérted,mert meg se bírom foglmazni).
Én nagyon útáltam.A konába nem való szerintem.A roco sokkal jobban bejött.