lövésed sincs az országúti kerékpáros sportágról. ennyi erővel a montisok se mehetnének az erdőkbe,vagy akárhova. ne legyél már ennyire ............... inkább nem írom le.
ühüm. hát hogyne. ne írd le, mindenkinek jobb úgy.
lövésed sincs az országúti kerékpáros sportágról. ennyi erővel a montisok se mehetnének az erdőkbe,vagy akárhova. ne legyél már ennyire ............... inkább nem írom le.
ühüm. hát hogyne. ne írd le, mindenkinek jobb úgy.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Én sem bántásból írtam, amit írtam, csak a pontosítás végett, mert szóba jött a bünti, mint lehetőség a leszedett táblákkal összefüggésben. Tehát a lentebbi szakaszokon - még ha a józan ész ellent is mond neki - simán lemeszelhet a rendőrség.
Nehéz dolog ez az egész, de ha ilyen nagy tempóban (40 km/h) szeretnél edzeni, akkor valóban nem megfelelő az az útvonal. Ennyivel én sem szívesen száguldanék el a gyerekek mellet és valóban jól szétrázna. (Nekem a Göd - Szob - Göd három és fél óra körüli kör szokott lenni országútival, végig a kerékpárúton.) Vagy pedig kockáztatsz. Én már csak azért sem szeretem az utóbbit, mert rossz érzéssel tölt el, hogy nem szabályos amit csinálok.
Az tény, hogy józanul gondolkodó, értelmes felnőttnél elvárható lenne, hogy maga döntse el hol is biztonságos neki kerekeznie. Sajnos, ez nálunk másképpen alakult ki.
Egyébként egy megtörtént eset. Mindkét fél bicajos, az egyik azzal is tekert, a másik egy nagyobb gépjárművel közlekedett éppen. Ismerték is egymást. Adott egy főútvonal, mellette egy kerékpárúttal. A bicajos a KRESZ szabályai ellenére a főúton tekert, mire a"kollégája" melléje lassított és - teljesen korrektül - elmondta, hogy miért is veszélyes, zavaró és szabálytalan az, hogy itt teker. A bringásnak az volt a válasza, hogy száz ezerért vette a két kerekét, ezért nem megy le a kerékpárútra. Erre az autósnak az volt a válasza, hogy akkor olyan utat kell keresni az edzésre, ahol az alkalmas minden szempontból a tekerésre.
A képeket látva, don bringája egy korrekt CRMO és nem százezres kerekekkel, így nem ehhez kellene hasonlítani a szitut, csak azért írtam le, hogy talán meg kellene próbálkozni olyan edző útvonallal, ami mindenkinek megfelelhet és nem kell feleslegesen vitázni senkivel sem.
Hátszelet!
100 ezres kategória a két kerekem nekem is. igaz az új ára ennyi,nem a mostani. ha az autós "kolléga" nagy ívben kikerüli a haverját,akkor az lett volna a helyes. nem pedig beszélgetni. azért kérdeztem,mert vannak települések,útszakaszok,ahol nem foglalkoznak a rendőrök a bringásokkal,még akkor sem,ha ott a kerékpárút. erre lettem volna kíváncsi,nem pedig kioktatásra.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem bántásból, don, de az megvan ugye, hogy a közutak közlekedésre vannak, nem edzésre?
lövésed sincs az országúti kerékpáros sportágról. ennyi erővel a montisok se mehetnének az erdőkbe,vagy akárhova. ne legyél már ennyire ............... inkább nem írom le.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Én sem bántásból írtam, amit írtam, csak a pontosítás végett, mert szóba jött a bünti, mint lehetőség a leszedett táblákkal összefüggésben. Tehát a lentebbi szakaszokon - még ha a józan ész ellent is mond neki - simán lemeszelhet a rendőrség.
Nehéz dolog ez az egész, de ha ilyen nagy tempóban (40 km/h) szeretnél edzeni, akkor valóban nem megfelelő az az útvonal. Ennyivel én sem szívesen száguldanék el a gyerekek mellet és valóban jól szétrázna. (Nekem a Göd - Szob - Göd három és fél óra körüli kör szokott lenni országútival, végig a kerékpárúton.) Vagy pedig kockáztatsz. Én már csak azért sem szeretem az utóbbit, mert rossz érzéssel tölt el, hogy nem szabályos amit csinálok.
Az tény, hogy józanul gondolkodó, értelmes felnőttnél elvárható lenne, hogy maga döntse el hol is biztonságos neki kerekeznie. Sajnos, ez nálunk másképpen alakult ki.
Egyébként egy megtörtént eset. Mindkét fél bicajos, az egyik azzal is tekert, a másik egy nagyobb gépjárművel közlekedett éppen. Ismerték is egymást. Adott egy főútvonal, mellette egy kerékpárúttal. A bicajos a KRESZ szabályai ellenére a főúton tekert, mire a"kollégája" melléje lassított és - teljesen korrektül - elmondta, hogy miért is veszélyes, zavaró és szabálytalan az, hogy itt teker. A bringásnak az volt a válasza, hogy száz ezerért vette a két kerekét, ezért nem megy le a kerékpárútra. Erre az autósnak az volt a válasza, hogy akkor olyan utat kell keresni az edzésre, ahol az alkalmas minden szempontból a tekerésre.
A képeket látva, don bringája egy korrekt CRMO és nem százezres kerekekkel, így nem ehhez kellene hasonlítani a szitut, csak azért írtam le, hogy talán meg kellene próbálkozni olyan edző útvonallal, ami mindenkinek megfelelhet és nem kell feleslegesen vitázni senkivel sem.
Hátszelet!
Szia!
Időnként szoktam azon a vidéken bringázni, de mindig a kerékpárutathasználom, így nem tudok a kérdésedre válaszolni. Nem tudom, hogy végül mit tapasztaltál?
Az azért megjegyzendő, hogy ha nincs is kint tiltó tábla, akkor a Vác utáni alagút és Kismaros valamint a Nagymaros vége és Zebegény közötti részeken kötelező a kerékpárút használata. Az ok pedig a KRESZ 54. § (11) bekezdése.
Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki, a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog- és kerékpárúton kell közlekedni.A 2-esnél ez egyértelmű, mert ott teljesen máshol fut. Tehát a tiltó táblák leszerelésével szabaddá vált a bringázás.Hátszelet!
értem én a kresz szabályokat,csak nem szívlelem. én edzeni szeretnék,nem pedig kerékpárúton zötyögni. néhány éve elmentem Szobig a bringaúton,de azt hittem kirázza a fogtömésem. amúgy nem hiszem,h a kisgyerekes családok,turisták azt szeretnék,h én elsuhanjak mellettük. vlmelyik nap voltam Királyréten,Kóspallagon. visszafelé Verőce után nem mentem be a kerékpárútra. befújt a hátszél,erő is akadt még. 40-es tempót jöttem. egy segédmotor tempójával haladtam. nem dudált senki,mindenki elfért. nem értem miért kéne használjam azt a sz@rt. a túlparton sokkal kevesebb a tiltó tábla. valójában itt sincs rá szükség. tudom,mert régebben naponta jártam Nosztra kört.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
járt vlki mostanában Vác,és Szob között a 12-es úton? nem a bringaúton,hanem a főúton. mennyire sün mentes? mennék már arra is,de nem akarok büntit.
Szia!
Időnként szoktam azon a vidéken bringázni, de mindig a kerékpárutathasználom, így nem tudok a kérdésedre válaszolni. Nem tudom, hogy végül mit tapasztaltál?
Az azért megjegyzendő, hogy ha nincs is kint tiltó tábla, akkor a Vác utáni alagút és Kismaros valamint a Nagymaros vége és Zebegény közötti részeken kötelező a kerékpárút használata. Az ok pedig a KRESZ 54. § (11) bekezdése.
napraforgók a gödöllői út mellett,Vácrátót előtt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
járt vlki mostanában Vác,és Szob között a 12-es úton? nem a bringaúton,hanem a főúton. mennyire sün mentes? mennék már arra is,de nem akarok büntit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
fejlesztés?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az út nagy része remek állapotnak örvend
https://picasaweb.go...8/CserhatLegend
nyári bódulat....
https://picasaweb.go...CserhatiBodulat
a Keszegről Nézsa felé vezető út még mindig olyan rossz állapotú,mint régen? tudja vlki?
https://www.google.c...2539038!6m1!1e1
Edited by donciccio, 2015. May 27. - 10:24.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
milyen kitámasztót használsz?
jó kép, tetszik!
újrahasznosított fadarab volt a kitámasztóm.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Acsa után,Erdőkürt felé.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Falun ezt úgy oldottuk meg, hogy kukáztunk UG lánckerekeket. Azok "kockák" váltáskönnyítés nélkül, biztonságosabban tudtuk őket szinglinek feltenni.