Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#61
Írta 2006. január 07. - 13:10
de pl a vectrák jol bírják, a motor meg mégjobban.szal A vectrát, isuzu diesellel mernék venni.
omegát a hátsó nyúlvány miatt nem, vagyrögtön cseréltetném. azok sem rohadnak más helyen.
a nemtom melyik astra, a kerek rendõrségi sem rohad, mármint csomó nem rohad, pedig... amióta megvan kint áll utcán ismerõsnek, és nem eszi a rozsda. míg ugyanebbõl csomót meg igen... ki tudja min múlik.
vegyünk A8-at, az alu:D
#62
Írta 2006. január 07. - 13:06
énnemtom motorilag mien egy opel, de hogy egy 5-6 éves kocsit megesz a rozsda az kicsit abszurd
Az bizony tényleg röhejes, és ilyenek voltak az angol, francia, és olasz autók is a 70-es, 80-as években. Elporladtak, mielõtt egy motorhiba kijöhetett volna.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#63
Írta 2006. január 07. - 12:59
#64
Írta 2006. január 07. - 12:57
nemtudom hogy elötte volt e jó a suzuki vagy most utána.. avagy melyiket sajnáljam:p
#65
Írta 2006. január 07. - 12:56
opelben szenzációs daewoo dolgok vannak, ami ugye már chevrolet
és rohad:D
A GM-Daewoo-kat koreában gyártják, tehnológiában nincs sok köze a Chevrolet-hez. Az újabb Daewoo-k sokkal jobban összerakott autók mint az Opelek, persze ez a formán nem látszik, meg az áron sem. Az Opelnek csak jót tett az Isuzu motor. A Fiat dízeleket is beleteszik már mindenbe, majd kiderül, hogy milyen 5-10 év után.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#66
Írta 2006. január 07. - 12:54
franc, kéne egy problémamentes autó
#67
Írta 2006. január 07. - 12:49
és rohad:D
#68
Írta 2006. január 07. - 12:48
ezen nem kell meglepõdni amíg mûködik...
ha folyton szétmegy benne, akkor szabad csak kiabálni hgoy szaaaar...
de addig?
#69
Írta 2006. január 07. - 12:46
de a lambokban audi hajtás van
persze lehet veszekedni, de inkább befejezem
http://en.wikipedia....e_Lorean_DMC-12
inkább olvassatok dolorínt, mert az szép
Nincs veszekedés, csak sajnos már teljesen bevett dolog, hogy a polcon lévõ alkatrészekbõl raknak össze egy autót, függetlenül a piaci pozíciójától. Legyen az bármilyen. Hogy jön ki az, hogy a Miniben Chrysler motor van? Azt sem volt egyszerû lenyelni amikor a kocka Inocenti Minibe háromhengeres Daihatsu dízelt nyomtak.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#70
Írta 2006. január 07. - 12:38
persze lehet veszekedni, de inkább befejezem
bentli:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bentley
elsõ bekezdés vége..
http://en.wikipedia....e_Lorean_DMC-12
inkább olvassatok dolorínt, mert az szép
#71
Írta 2006. január 07. - 12:38
na most mondjam hogy a bugatti is wagen és W16os motor van benne?
szájtépés, úgyis mindenki tudja
Attól még a VW elismertsége nem emelkedik annyit, miat amit a Bugatti veszít. Ez nem volt olyan ügylet mint, amikor a Rolls-Toyce megvette a Bentley-t, vagy a Jaguar az angol Daimlert. A Fiat legalább nem tesz Ferrari motort a Lanciákba, az Audi beleteszi a Lambo motort az S8-ba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#72
Írta 2006. január 07. - 12:22
szájtépés, úgyis mindenki tudja
#73
Írta 2006. január 07. - 12:17
És ha megnyered, befizetheted a kezdõrészletet. aztán hogyan tovább?!
Nem olyan keveset szeretnék nyerni!
;-)
Na jó!
Lejjebb adom az igényeim.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Egy,ami mindent visz!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://trabant.hu/601/601.html
Nemes elegancia,kiforrott konstrukció,mindenféle felesleges sallangtól mentes:
http://www.abc.se/~m...bant/015_15.jpg
http://www.abc.se/~m...bant/013_13.jpg
http://papermodel.wz.cz/sedan.jpg
http://www.rallyalbu...paly/trabi1.jpg
#74
Írta 2006. január 07. - 11:55
szép dög:)
#75
Írta 2006. január 07. - 11:52
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#76
Írta 2006. január 07. - 11:46
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#77
Írta 2006. január 07. - 11:37
CIKK:
http://www.deluxe.hu...cle=1266&pat=11
KÉPEK:
http://www.wallpaper...2 - 800x600.jpg
http://www.atspeedim...yron_nose_3.jpg
http://auto.sohu.com...4_Veyron022.jpg
Na..........
Megyek LOTTO-t venni.
;-)
#78
Írta 2006. január 07. - 11:05
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#79
Írta 2006. január 07. - 08:55
#80
Írta 2006. január 07. - 01:43
:afro2: Cruxos! A lamborghini diablo kapcsolóit mega fiatritmoróllopták! különbenis!
Jaj jaj! Lamborhiniben sosem volt Fiat cucc, a Ferrari viszont tényleg tele volt Fiat kapcsolóval, ezért nem is tartom a sportautók királyának.
VW rajongóknak: A Chrysler és a Volkswagen a NAIAS-on írja alá egy közös egyterû gyártásáró szóló megállapodást, amit 2008-ban dobnak piacra. Ez elsõsorban a VW-nek jó mert nincs ütõképes kisbusza az amerikai piacra. De a Chryslernek sem rossz mert a saját eladott autóik mellett a maradékot el tuják sózni a VW-nek. Úgy látszik a VW-nek nem jött be a Ford kaland.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]