Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Indította
Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
#4881
Írta 2004. november 27. - 17:59

ott a pont.
valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
#4882
Írta 2004. november 27. - 16:42

a kerekenél, amikor az elsõ meglöki a már ferdén állót, az még oké, de utána.....
a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
#4883
Írta 2004. november 27. - 16:41

hol a sulypontja a kereknek?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4884
Írta 2004. november 27. - 16:35

#4885
Írta 2004. november 27. - 16:17

#4886
Írta 2004. november 27. - 10:30

az accord reklamrol akkoriban elmondtak valahol, hogy hogyan csinaltak.
csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4887
Írta 2004. november 27. - 10:19

Egy reklám melyet állítólag animáció, ill. trükk nélkül csináltak.
a felfelé guruló kerekenél, nem hiszem el
a többi naggyából rendbe van
meg a zárt ablakon átlóg az a fa, amin végiggurul... utána lehúzódik az ablak, és gurul tovább:D
lol.
de azért fan benne fantázia:)
#4888
Írta 2004. november 27. - 07:25

#4890
Írta 2004. november 26. - 08:54

majdnem egy 'g'-vel gyorsul
a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4891
Írta 2004. november 26. - 00:15

Azthiszem ~minden idõk legkisebb köbcentijû chevroletje (mér nincs áthúzás) szal inkább sevroléja
Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
#4892
Írta 2004. november 26. - 00:08

Jaja, csak eszembe jutott egy -asszem, lor link, valami subarus fórumról- ahol egy fazonkámnak muszáj volt leállni Jammelni egy ilyen dévós arccal, aki " jövõhéten csipptunig utánra" igárte a fossá gyalázást subarus barátunknak lámpától lámpáig...
mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
#4893
Írta 2004. november 26. - 00:04

és a swifteket kihagytad 
meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400

meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani

Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
#4894
Írta 2004. november 26. - 00:02

csiptuning...
pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.

pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.

#4895
Írta 2004. november 25. - 23:59

ez olyan mint a szilikonmell
nem gondoljátok?
áá, nem sztem a ratyi szilikonmell-hatás a dévú matizba' a csipptuning, meg a légterelõ.
#4896
Írta 2004. november 24. - 21:22

#4897
Írta 2004. november 24. - 21:18

és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.
de ez a hangkártya nagyon morbid:)
annyira azert nem lehet jatszani!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4898
Írta 2004. november 24. - 21:16

és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.

de ez a hangkártya nagyon morbid:)
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.

de ez a hangkártya nagyon morbid:)
#4899
Írta 2004. november 24. - 21:16

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4900
Írta 2004. november 24. - 21:16

20 év múlva olyan bringák lesznek hogy már a köveket sem érzed a sok processzor miatt!
Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]