Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Started by
Lord_Leslie
, 2004. October 01. 18:49
#4881
Posted 2004. November 27. - 17:59
ott a pont.
valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
#4882
Posted 2004. November 27. - 16:42
a kerekenél, amikor az elsõ meglöki a már ferdén állót, az még oké, de utána.....
a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
#4883
Posted 2004. November 27. - 16:41
hol a sulypontja a kereknek?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4884
Posted 2004. November 27. - 16:35
#4885
Posted 2004. November 27. - 16:17
#4886
Posted 2004. November 27. - 10:30
az accord reklamrol akkoriban elmondtak valahol, hogy hogyan csinaltak.
csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4887
Posted 2004. November 27. - 10:19
Egy reklám melyet állítólag animáció, ill. trükk nélkül csináltak.
a felfelé guruló kerekenél, nem hiszem el
a többi naggyából rendbe van
meg a zárt ablakon átlóg az a fa, amin végiggurul... utána lehúzódik az ablak, és gurul tovább:D
lol.
de azért fan benne fantázia:)
#4888
Posted 2004. November 27. - 07:25
#4890
Posted 2004. November 26. - 08:54
majdnem egy 'g'-vel gyorsul
a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4891
Posted 2004. November 26. - 00:15
Azthiszem ~minden idõk legkisebb köbcentijû chevroletje (mér nincs áthúzás) szal inkább sevroléja
Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
#4892
Posted 2004. November 26. - 00:08
Jaja, csak eszembe jutott egy -asszem, lor link, valami subarus fórumról- ahol egy fazonkámnak muszáj volt leállni Jammelni egy ilyen dévós arccal, aki " jövõhéten csipptunig utánra" igárte a fossá gyalázást subarus barátunknak lámpától lámpáig...
mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
#4893
Posted 2004. November 26. - 00:04
és a swifteket kihagytad 
meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
#4894
Posted 2004. November 26. - 00:02
csiptuning...
pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.
pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.
#4895
Posted 2004. November 25. - 23:59
ez olyan mint a szilikonmell
nem gondoljátok?
áá, nem sztem a ratyi szilikonmell-hatás a dévú matizba' a csipptuning, meg a légterelõ.
#4896
Posted 2004. November 24. - 21:22
#4897
Posted 2004. November 24. - 21:18
és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.
de ez a hangkártya nagyon morbid:)
annyira azert nem lehet jatszani!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4898
Posted 2004. November 24. - 21:16
és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.

de ez a hangkártya nagyon morbid:)
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.
de ez a hangkártya nagyon morbid:)
#4899
Posted 2004. November 24. - 21:16
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4900
Posted 2004. November 24. - 21:16
20 év múlva olyan bringák lesznek hogy már a köveket sem érzed a sok processzor miatt!
Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top





