belédkötök:
ez 3 éves:-P
na de a viccet félretéve: Toyota
szvsz
volt/van pár ismerõsnek carinaII/carina e és nem panaszkodnak.
toyota tud jó autót csinálni...ritkán romlik el.
mindjárt tolok egy érdekes linket mert eszembe jutott vmi.
daewoo-hoz is drága az alkatrész, de az még gyakrabban el is romlik.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Indította
Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
#3741
Írta 2005. február 14. - 22:58

#3742
Írta 2005. február 14. - 22:56

#3743
Írta 2005. február 14. - 22:55

jóvanna', nem a linkre írtam a példát... 
3 éves Daewoo 43e km-rel
Gyk. nem tud számolni, de sunyi módon editálja a hozzászólásait, és még le is bukik...

3 éves Daewoo 43e km-rel
Gyk. nem tud számolni, de sunyi módon editálja a hozzászólásait, és még le is bukik...

#3744
Írta 2005. február 14. - 22:53

motor hangját nem hallom etc...
az nemis autó, aminek nem hallod a hangját

I
Ha sokat fogod hosszabb távon használni az autót, akkor csak véget tegyél rá, mert az erõsebb hang hosszú távon fárasztó!!! Ez saját tapasztalat. a diesel 2-es Golfomnak szép hangja volt ezzel a dobbal, de egy Miskolc-Budapeset-Miskolc azért már lefárasztott engem is rendesen.
Ezt azért így nem jelenteném ki.
Bátyám haverja nyáron kölcsönadta nekünk a Corradoját, amíg külföldön volt (3nap).
Na neki oylan hangja volt, hogy alagútban nem tudtam annyira kiabálni, hogy halljam a saját hangom, valamint az 1000es mocin ülõ motoros bácsi is félve hátra nézett, hogy na, ez mi volt.
És én mégis élveztem a hangorkánt. Mondjuk, aki nõ ült benne az ellenezte, hogy fúúú ez hangos, meg fáj a fejem

különbenis... szegény Ferrari, Lambo, Pagani, Porsche tulajok....
mondjuk legnagyobb távolság, amit eltöltöttünk benne az Pécs-Bikal-Pécs volt
szumma ~110km
#3745
Írta 2005. február 14. - 22:48

#3746
Írta 2005. február 14. - 22:41

köszönöm mindenkinek a válaszokat 
megpóbálok válaszolni a kérdésekre, amiket teljesen jogosan tettetek fel:
-miért egyhatos: hát nem mindig az ésszerû dolgok döntenek.
Nekem pl. jó tudni, hogy van alattam plusz erõ, amit városban nem használok, de néha jól jöhet... Sztem nem fogyaszt sokkal többet ugyanolyan stílusú vezetésnél, mint egy 1,4-es, a biztosítás meg B10-ben nem sokkal több
-hogy került a Daewoo pl. a Carinával egy kategóriába: nehéz ügy a szülõket meggyõzni, hogy egy 10 éves autó 120e km-el (pl. Carina) jobb vásár lehet, mint egy 3 éves 40e-el (Daewoo). Bár a két autó egy árban van...
Carina E
Daewoo

megpóbálok válaszolni a kérdésekre, amiket teljesen jogosan tettetek fel:
-miért egyhatos: hát nem mindig az ésszerû dolgok döntenek.

-hogy került a Daewoo pl. a Carinával egy kategóriába: nehéz ügy a szülõket meggyõzni, hogy egy 10 éves autó 120e km-el (pl. Carina) jobb vásár lehet, mint egy 3 éves 40e-el (Daewoo). Bár a két autó egy árban van...
Carina E
Daewoo
#3747
Írta 2005. február 14. - 21:54

én igazából rendes dobot akarok venni. nem a sport a lényeg, hanem hogy valami króm cucc, a kimenet meg pont nem is számít nekem.
tehát tólem aztán lehetne egy 3 centis kis csõ is....
csak ne rohadjon ki, és szép legyen:-)
tehát valami egyszerû, nem vastag csö véggel, és szolid kiszereléssel.
tehát tólem aztán lehetne egy 3 centis kis csõ is....
csak ne rohadjon ki, és szép legyen:-)
tehát valami egyszerû, nem vastag csö véggel, és szolid kiszereléssel.
#3748
Írta 2005. február 14. - 21:49

Igen. Magával vonzza. Kisebb folytás, nagyobb kilépõ sebesség a gázoknál, illetve magasabb kilépõ hõmérséklet. Picit magasabb fogyasztás. (nem kószál annyit a gázrészecske a lamellák között, hanem sipirc kifelé)
Ha sokat fogod hosszabb távon használni az autót, akkor csak véget tegyél rá, mert az erõsebb hang hosszú távon fárasztó!!! Ez saját tapasztalat. a diesel 2-es Golfomnak szép hangja volt ezzel a dobbal, de egy Miskolc-Budapeset-Miskolc azért már lefárasztott engem is rendesen.
Ha sokat fogod hosszabb távon használni az autót, akkor csak véget tegyél rá, mert az erõsebb hang hosszú távon fárasztó!!! Ez saját tapasztalat. a diesel 2-es Golfomnak szép hangja volt ezzel a dobbal, de egy Miskolc-Budapeset-Miskolc azért már lefárasztott engem is rendesen.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#3749
Írta 2005. február 14. - 21:42

huh. magával vonzza a hangot ennyire a sportdob?
bár én még fiatal vagyok:-)
még fizetésfüggõ a választás, addig úgyis bicikliznem kéne, erõnlét!:-)
de köszi LG!
a féltengelyes dolgokat köszi, ennek tényleg utánanézek, és ez alapján csinálok valamit.
törzsvendég leszek a szervízben:-)
bár én még fiatal vagyok:-)
még fizetésfüggõ a választás, addig úgyis bicikliznem kéne, erõnlét!:-)
de köszi LG!
a féltengelyes dolgokat köszi, ennek tényleg utánanézek, és ez alapján csinálok valamit.
törzsvendég leszek a szervízben:-)
#3750
Írta 2005. február 14. - 21:20

Golf tanács féltengely-csukló ügyben:
Az 1-es Golfot kétfélével szerelték:
1: Külsõ zégergyûrûs és
2: belsõ zégergyûrûs.
Az 1 esetben a zégergyûrû látszik a csukló kikönnyítésénél. Egy fogóval benyúlva szétnyitható és a csukló lehúzható.
A 2. esetben a gyûrû nem látszik, nem hozzáférhetõ kívülrõl. Ebben az esetben egy kalapáccsal kell megûtni a csuklót, hogy lecsússzon a tengelyrõl.
A két csukló nem szerelhetõ fel egymás helyére!!!
Kívülrõl nem látszik, hogy melyik van rajta, csak a gumiharang leszedése és a zsír eltávolítása után.
Egyébként van egy használt, de hibátlan sportdobom, igaz, a 2-es Golfomon volt egy darabig, csak hosszú távon fárasztó volt a hangja. Nem az a háromutcás üvöltõ, hanem egy POWERFUL. Jó a hangja, csak arra a célra, amire használtam az autót, nem volt alkalmas.
Ovális véggel..
Itt pihen a pincében....
Az 1-es Golfot kétfélével szerelték:
1: Külsõ zégergyûrûs és
2: belsõ zégergyûrûs.
Az 1 esetben a zégergyûrû látszik a csukló kikönnyítésénél. Egy fogóval benyúlva szétnyitható és a csukló lehúzható.
A 2. esetben a gyûrû nem látszik, nem hozzáférhetõ kívülrõl. Ebben az esetben egy kalapáccsal kell megûtni a csuklót, hogy lecsússzon a tengelyrõl.
A két csukló nem szerelhetõ fel egymás helyére!!!
Kívülrõl nem látszik, hogy melyik van rajta, csak a gumiharang leszedése és a zsír eltávolítása után.
Egyébként van egy használt, de hibátlan sportdobom, igaz, a 2-es Golfomon volt egy darabig, csak hosszú távon fárasztó volt a hangja. Nem az a háromutcás üvöltõ, hanem egy POWERFUL. Jó a hangja, csak arra a célra, amire használtam az autót, nem volt alkalmas.
Ovális véggel..
Itt pihen a pincében....
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#3751
Írta 2005. február 14. - 20:47

de ez egy olyan autó, aminek az alkatrészeit kicserélem újra(folyamatban van, és már nem kevés %-a megtörtént!) akkor egyben lesz rendesen.
ez nem egy orosz meg keletnémet csoda... hanem még egy rendes autó.
legnagyobb gond azzal van az autóval, hogy az elõzõ tulaj vigyázott rá. csak nem akart költeni rá semmit, így mindent haveri alapon meghegesztett, megbütykölt. ez egy ideig okés, de mikor több a folt a kipufogón, mint az ép rész, és a bütykölés megadja magát, akkor... akkor az autó továbbra sincs tönkremenve, csak azt az alkatrészt illene újra cserélni. és én ezt fogom megtenni, azért jó ez, mert olcsó. tehát filérekért megtehetõ ez ennél az autónál.
a dob meg ha már lúd, legyen kövér(mindamellett hogy nem drágább a sportdob, mint a gyári....)
na szal folyamatban van, és olcsóbb még mindig ezt kifizetni, és felújítani, ,mint megvegyek én újba 1M ft-ért egy oylat, amire nem kell költeni.
erre az autóra meg amúgyis érdemes, mert cult tud lenni, szép, ritka, egyedi... nem egy kommersz lada...:-)
na szal hirtelen ennyi pénzem volt, kaptam érte egy jó alapot, csak helyre kell pofozni teljesen.
ez nem egy orosz meg keletnémet csoda... hanem még egy rendes autó.
legnagyobb gond azzal van az autóval, hogy az elõzõ tulaj vigyázott rá. csak nem akart költeni rá semmit, így mindent haveri alapon meghegesztett, megbütykölt. ez egy ideig okés, de mikor több a folt a kipufogón, mint az ép rész, és a bütykölés megadja magát, akkor... akkor az autó továbbra sincs tönkremenve, csak azt az alkatrészt illene újra cserélni. és én ezt fogom megtenni, azért jó ez, mert olcsó. tehát filérekért megtehetõ ez ennél az autónál.
a dob meg ha már lúd, legyen kövér(mindamellett hogy nem drágább a sportdob, mint a gyári....)
na szal folyamatban van, és olcsóbb még mindig ezt kifizetni, és felújítani, ,mint megvegyek én újba 1M ft-ért egy oylat, amire nem kell költeni.
erre az autóra meg amúgyis érdemes, mert cult tud lenni, szép, ritka, egyedi... nem egy kommersz lada...:-)
na szal hirtelen ennyi pénzem volt, kaptam érte egy jó alapot, csak helyre kell pofozni teljesen.
#3752
Írta 2005. február 14. - 20:44

Ugyan Endroo, csak egyszer kell jól összerekni, aztán meg rendesen karbantartani és nem lesz semmivel sem rosszabb mint egy újabb autó.
#3753
Írta 2005. február 14. - 20:42

ja és az máris megduplázza a kocsi "értékét"meg úgyis akarok rá új kipufogót, kap valami remust/zeus-t
csak költséges, de a kocsi árát ráköltve pöpec masinát tudok majd készíteni belõle.
ezt azért gyorsan felejtsd el + nem olyan kellemes ha többet van a szervízben a kocsi, mint nálad
nem akarok szemétkedni, én is itt kezdtem annak idején egy 16 éves trabanttal majd egy 20 éves zsigulival, csak mi megcsináltuk a motorgenerált az utcán :lick:
#3754
Írta 2005. február 14. - 20:40

Kakukk:
Szerintem is Carina-e (kombi), nekünk is ez van, 3éve vettük használtan és ezeddig semmi probláma nem történt vele.
1,6 16V, 109HPs, 2 légzsák, ABS
Semmi extra, de nagyon pöpec kis családi verda.
Nem fogyaszt sokat és elég jól is megy.
Jó áron kilehet fogni nagyon jókat, mi 1,6ért vettük annó.
Szerintem is Carina-e (kombi), nekünk is ez van, 3éve vettük használtan és ezeddig semmi probláma nem történt vele.
1,6 16V, 109HPs, 2 légzsák, ABS
Semmi extra, de nagyon pöpec kis családi verda.
Nem fogyaszt sokat és elég jól is megy.
Jó áron kilehet fogni nagyon jókat, mi 1,6ért vettük annó.
#3755
Írta 2005. február 14. - 20:22

#3756
Írta 2005. február 14. - 20:17

tudod, friss vagyok.
kipakoltunk egy 40 lábas kamiont, tele rubena gumikkal, meg belsõkkel. majd egész nap rohangáltam és szedtem össze a cuccost:-)
esti frissesség.
:-)
jaja, gyönyörû autókat lehet készíteni. csak helyre kell pofozni, utána ilyen lesz... elõbb utóbb.
csak pénzkérdés:-)
kipakoltunk egy 40 lábas kamiont, tele rubena gumikkal, meg belsõkkel. majd egész nap rohangáltam és szedtem össze a cuccost:-)
esti frissesség.
:-)
jaja, gyönyörû autókat lehet készíteni. csak helyre kell pofozni, utána ilyen lesz... elõbb utóbb.
csak pénzkérdés:-)
#3757
Írta 2005. február 14. - 20:14

#3758
Írta 2005. február 14. - 20:13

#3759
Írta 2005. február 14. - 20:08

valami nagy dolog készül, valami illetlen....
lehet, elõbb utóbb bedöglik a pumpabiznisz? :-)
http://www.michelinm...e01102005a.html
lehet, elõbb utóbb bedöglik a pumpabiznisz? :-)
http://www.michelinm...e01102005a.html
#3760
Írta 2005. február 14. - 20:05

kösz ;-)
ezt igazából az tudja, aki használtan vesz egy ilyen korú autót (80as évek legeleje)
vele jár, teljesen természetes....
csak költséges, de a kocsi árát ráköltve pöpec masinát tudok majd készíteni belõle.
és milyen szép lesz!!!
egyedi, gyönyörû autó....
http://www.carstylin...wer.php?id=9622
hasonló kaliberû.
ezt igazából az tudja, aki használtan vesz egy ilyen korú autót (80as évek legeleje)
vele jár, teljesen természetes....
csak költséges, de a kocsi árát ráköltve pöpec masinát tudok majd készíteni belõle.
és milyen szép lesz!!!
egyedi, gyönyörû autó....
http://www.carstylin...wer.php?id=9622
hasonló kaliberû.