Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#3721
Posted 2005. February 15. - 22:09

mind1, álomautó. semmi kiugró tulajdonság, nagy, szép, erõs, biztonságos. és szééép.
nem is drága, és német.
mi kell még nekem:-)
csak ki az aki elcserélné velem egy golfra...:-)
áh...
#3722
Posted 2005. February 15. - 22:07

apám használt pár hónapig egyet, céges kocsit, átmeneti állapotként.
amikor megkapta volt benne 200.000+ km
belesasoltam a szervízkönyvbe, és azt vettem észre hogy nem sok dolog volt rajta lecserélve.
komolyabb tétel asszem a váltó volt.
más csak a szokásos dolgok, ha jól emlékszem.
szóval jó kis autó, és 190+ centivel még a hátsó ülésre is be lehet férni.
csomagtartó is jó nagy.
ja ez mondjuk 1.6-os volt, szóval ment is rendesen...
jó kis autó

#3723
Posted 2005. February 15. - 22:05


inkább a 100 lovas fsi, de az meg nem volt octavia 1-ben.
ha most autót kellene venem, én az octavia 2-re szavaznék, a 100 lovas fsi-vel

(vagy egy 4 ajtós megane-ra)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3724
Posted 2005. February 15. - 21:25

ll:
1.4 skoda octavia 1.
nekem tökéletesen megfelelne, legalább bírnám benzinnel.
alig van hangja, mégis tökéletes, hatalmas autó.
vagy ugyanez, csak 4es golfban(azonos alváz mondjuk:-D)
Azonos alváz ellenére az Octavia I kínálja a legnagyobb helyet a hátul ülõk részére is! Messze-messze! (Audi A4-ben utaztam hátul a magam 167 centijével félezer kilométert, bõrüléseken. Senkinek nem kívánom.)
Másrészt a csehek nem úgy szerelnek, mint a VAG konszern egyéb "leányvállalatai". Szerencsére. Nagyon pontos, nagyon szûk illesztések - egy Golfhoz vagy A3, A4-hez képest is. Viszont az 1.4 motor nagyon csiken. Egy Octavia majdnem 1.3 tonna. Azt pedig hadd ne mondjam, h. a kétszeres teljesítményû motorváltozattal akár alacsonyabb fogyasztást is lazán produkálhatsz!
#3725
Posted 2005. February 15. - 21:09

ez a kaján vigyor a hûtõmaszkba... tisztára mint JOKER (batman)
eleje tiszta skoda(ugye?:-))
hátulja meg egyértelmû bmw.....
na meg Tudor ujra köztünk je:-)
#3726
Posted 2005. February 15. - 21:06

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3727
Posted 2005. February 15. - 20:48

1.4 skoda octavia 1.
nekem tökéletesen megfelelne, legalább bírnám benzinnel.
alig van hangja, mégis tökéletes, hatalmas autó.
vagy ugyanez, csak 4es golfban(azonos alváz mondjuk:-D)
tam:
http://www.kia.com/amanti/index.php



#3728
Posted 2005. February 15. - 20:38


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3729
Posted 2005. February 15. - 20:21

esetleg, ha nincs más, akkor nagy duzzogva
vagy feketén, vagy fehéren, vagy subaru kéken, de arany felnivel, abból nem engedek

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3730
Posted 2005. February 15. - 20:11

így teljesebb az idézet..
szóval én az ilyen "Hétköznapi" autókra gondoltam (nem M5-re) kis családi autók, városi szöszimöszik, stb..
szal ott jön mögötted és nem hallod, pedig a motortól 2méterre vagy.
szerintem az gáz..
nem kell feltétlen ordítania, de valami egész pici halk duruzsolás azér legyenmár...
Akkor egy Impreza WRX STI tökéletesen megfelelne, igaz?!?! Nekem is!!!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3731
Posted 2005. February 15. - 20:10

meg a tulaj is panaszkodik rá. mindig van vele valami baj. elektromosan nincs a toppon.

Thez:

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3732
Posted 2005. February 15. - 20:08

és ha tehetném énis vennék valami drága, jó autót...de nincs rá keretem.
sajnos.
pedig milyen szép lenne, bepattanok, klíma bekapcsol, motor hangját nem hallom etc...
nyammm!!
így teljesebb az idézet..
szóval én az ilyen "Hétköznapi" autókra gondoltam (nem M5-re

szal ott jön mögötted és nem hallod, pedig a motortól 2méterre vagy.
szerintem az gáz..
nem kell feltétlen ordítania, de valami egész pici halk duruzsolás azér legyenmár...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3733
Posted 2005. February 15. - 20:00

Bár elvileg tilos, de ha majd rendõr jön csendesen megyek..
http://www.roadstar-...s.de/sounds.htm itt nézzétek meg az Akropovic kipuff hangját menet közben;) nem gyenge;) bár "csak" egy LC4-esen van de ezen sem egyszerû

#3734
Posted 2005. February 15. - 19:55

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3735
Posted 2005. February 15. - 19:47

(mi jót kaptatok?:-))
on
#3736
Posted 2005. February 15. - 19:38

#3737
Posted 2005. February 15. - 19:30

az nemis autó, aminek nem hallod a hangját
Ezt azért így nem jelenteném ki.
Bátyám haverja nyáron kölcsönadta nekünk a Corradoját, amíg külföldön volt (3nap).
Na neki oylan hangja volt, hogy alagútban nem tudtam annyira kiabálni, hogy halljam a saját hangom, valamint az 1000es mocin ülõ motoros bácsi is félve hátra nézett, hogy na, ez mi volt.
És én mégis élveztem a hangorkánt. Mondjuk, aki nõ ült benne az ellenezte, hogy fúúú ez hangos, meg fáj a fejem
különbenis... szegény Ferrari, Lambo, Pagani, Porsche tulajok....
mondjuk legnagyobb távolság, amit eltöltöttünk benne az Pécs-Bikal-Pécs volt
szumma ~110km
ll: csak annyit szeretnék megsúgni neked, hogy a lambóban, porséban VAN hangszigetelés.
ami csodákra képes, felhúzott ablaknál csak annyiból tudod, hogy jár a motor, hogy remeg az autó.
ellenben a golffal, corradoval.
és tegyük fel nekem sem minden vágyam h mindeki engem figyeljen, mikor elmegyek mellette. csendes autó sokkal jobb, minimális motorhanggal.
találtam ma egy srácot, ismerõs, golfmániás, õ végre fog is valamit csinálni az autóval, mert az elõzõ meglehetõsen átverés érzés volt:\
és 10.ed áron. nem tesz rá mindenre 3000ft-os órabért, meg ilyen röhejes dolgok.
szal zsír. holnap visszük helyrepofozni a gépet.
(ma mintha láttam volna LCS-t egy corsában csepelen:-) nemtom télleg ö volt e az, de egy lány vezetett....)
#3738
Posted 2005. February 15. - 09:32

thez: azért el fogsz költeni havi szinten annyit a kocsira mint én a részletre. most nem kell jönni a KGST csodáival ok, annak idején én a fét tüdõmet odaadtam volna ha lehetett volna egy olyan golfom mint most neked (ez kb 13 éve volt)
#3739
Posted 2005. February 15. - 01:52

Ha egy szakértõvel cserélteted a dobot, akkor az profin be tudja lõni, hogy kérésednek megfelelõen körülbelül melyik sebességtartományban legyen a legerõsebb a hang, ill. honnan kezdve ne kinozzon a morgó hang!
#3740
Posted 2005. February 14. - 23:07

kéremszépen ADAC Pannenstatistik 2000
azaz megbízhatósági lista, az alapján hogy melyik autótípus mennyiszer hibásodott meg.
idézek:
In der Mittelklasse liegen der Toyota Carina (8,7) und der Mitsubishi Carisma (9,9) ziemlich gleichauf an der Spitze. Audi 80/A4 (11,7) und die C-Klasse von Mercedes (13,3) folgen auf den Plätzen. Der Renault Laguna, kürzlich erst vom ADAC als sicherstes Fahrzeug im Crashtest hoch gelobt, bildet mit 35,6 Pannen pro 1000 Fahrzeugen das Schlusslicht. Alarmiert durch das Pannendebakel hat man bei Renault jedoch eine Qualitätskampagne gestartet, die sich für die neueren Modelle bereits auszuwirken beginnt.
léyneg:
A Toyota Carina E az elsõ helyen szerepel
szóval igencsak megbízható autó

japó autó powa
edit:
http://www.fahrschul...o/20010427.html
a teljes cikk.
amúgy gugli és "adac pannenstatistik"