Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
                    Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
		 Indította 
	Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
	
    
				
                    
                    #4881
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 17:59
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					ott a pont.
valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
					
				
				
				
				valszeg ki van súlyozva a kerék ahogy ott áll valahol az óramutató alapján egész, és óra5 között... érintésre kimozdul, és a súly(ami valszeg igencsak nagy) felviszi a kereket.
és újra megnézve tényleg, mert miután megpöckölte a következõt, pár centit még felgurult, és megállt...
szal rejtély megoldva:)
				
                    
                    #4882
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 16:42
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					a kerekenél, amikor az elsõ meglöki a már ferdén állót, az még oké, de utána.....
a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
					
				
				
				
				a 2. ütközésnél olyan lendülettel indul meg, hogy számomra abszólut hihetetlen
				
                    
                    #4883
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 16:41
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					hol a sulypontja a kereknek?
					
					
					
				
				
				
				NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #4884
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 16:35
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #4885
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 16:17
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #4886
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 10:30
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					az accord reklamrol akkoriban elmondtak valahol, hogy hogyan csinaltak.
csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
					
				
				
				
				csak mar nem emlekszem.
az az odi meg tan az alu kasznis peldany
bar a faszi oltozkodeset elnezve lehet, hogy csak ugy be van aranyozva.
tiszta csicska.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #4887
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 10:19
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Egy reklám melyet állítólag animáció, ill. trükk nélkül csináltak.
a felfelé guruló kerekenél, nem hiszem el
a többi naggyából rendbe van
meg a zárt ablakon átlóg az a fa, amin végiggurul... utána lehúzódik az ablak, és gurul tovább:D
lol.
de azért fan benne fantázia:)
				
                    
                    #4888
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 27. - 07:25
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #4890
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 26. - 08:54
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					majdnem egy 'g'-vel gyorsul
a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
 
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
					
				
				
				
				a mitsu, aze az nem rosz.
7.9m/s^2 a gyorsulasa
ott mar nem nyulkal az utas a radiohoz! ;-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #4891
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 26. - 00:15
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Azthiszem ~minden idõk legkisebb köbcentijû chevroletje (mér nincs áthúzás) szal inkább sevroléja
Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
					
				
				
				
				Chevrolet Matiz 0.8 6V Direct (Plus felszereltségû szint +200000)
Ár: 1799000
Motor: 796cm3
Teljesitmény(kW/LE) : 37,5/51
.
.
.
végsebesség: 144 km/h
átlagfogyasztás: 6,3
				
                    
                    #4892
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 26. - 00:08
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Jaja, csak eszembe jutott egy -asszem, lor link, valami subarus fórumról- ahol egy fazonkámnak muszáj volt leállni Jammelni egy ilyen dévós arccal, aki " jövõhéten csipptunig utánra" igárte a fossá gyalázást subarus barátunknak lámpától lámpáig...
mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
					
				
				
				
				mondjuk, azoknak az aran'láncc'os' fazonkáknak az arcára is kiváncsi lettem volna, akiket legyalázott anno a zöld kispolák egy, 1,6 TDI kraftwerkkel... :-)
mindegy no, autók, emberek, szerintem w123 2.4D. ruhige fahrt! ;-)
				
                    
                    #4893
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 26. - 00:04
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					és a swifteket kihagytad 
meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
					
				
				
				
				meg sorolhatnánk...
jut eszembe, láttátok már az új MX5-öt
mért kellett elrontani
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
				
                    
                    #4894
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 26. - 00:02
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					csiptuning...
pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.
					
					
					
				
				
				
				pont az ami minden uj autóban elfér... van amiben nincs értelme, de semmiben sem árt...
simáncsak leszedi a korlátozást jól:)
a spoilerek, kötények, meg ilyenek azok ami gáz olyan autón, ami nem megy.
				
                    
                    #4895
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 25. - 23:59
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				ez olyan mint a szilikonmell
nem gondoljátok?
áá, nem sztem a ratyi szilikonmell-hatás a dévú matizba' a csipptuning, meg a légterelõ.
				
                    
                    #4896
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 24. - 21:22
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #4897
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 24. - 21:18
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.
de ez a hangkártya nagyon morbid:)
annyira azert nem lehet jatszani!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #4898
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 24. - 21:16
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					és mint az 1.3as autóknak kb 5 literes motor-hangja van..
szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.

de ez a hangkártya nagyon morbid:)
					
				
				
				
				szal minden autónak lehet ilyen, csak jó kipuffogót kell venni.
ennyi a történet.
de ez a hangkártya nagyon morbid:)
				
                    
                    #4899
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 24. - 21:16
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #4900
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2004. november 24. - 21:16
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					20 év múlva olyan bringák lesznek hogy már a köveket sem érzed a sok processzor miatt!
Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
					
				
				
				
				Fair Play? http://www.auto2.hu/...rek/a3crash.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]

 Belépés
 Felhasználó létrehozása
			
			
			
				
 Lezárt topik
				
				
			
 Ugrás az oldal tetejére





