Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#781
Posted 2008. June 15. - 14:05
Az összes Manitounál kell alulról önteni.
Van a csillapítóolaj a jobb becsúszóban, és van külön a kenõolaj a két lábban, ezeket kell alulról befecskedezni.
Amúgy sok meglepõ dolgot nem fogsz benne találni, az útállításon kivül ugyanaz van benne mint a bluntban.
Van a csillapítóolaj a jobb becsúszóban, és van külön a kenõolaj a két lábban, ezeket kell alulról befecskedezni.
Amúgy sok meglepõ dolgot nem fogsz benne találni, az útállításon kivül ugyanaz van benne mint a bluntban.
#782
Posted 2008. June 15. - 13:45
üdv
2006os manitou stance flow 150-120 RTWD teleszkópot szeretnénk házilag kipucolni és olajcserélni.
Ha valaki tud ennek a telonak a szerelésénél felmerülõ buktatórol vagy valami turpisságról, kérem jelezze (gondolok itt pl. arra hogy a stance blunt-ba alulrol is kellett olajat tölteni)
elõre is köszönöm
üdv
2006os manitou stance flow 150-120 RTWD teleszkópot szeretnénk házilag kipucolni és olajcserélni.
Ha valaki tud ennek a telonak a szerelésénél felmerülõ buktatórol vagy valami turpisságról, kérem jelezze (gondolok itt pl. arra hogy a stance blunt-ba alulrol is kellett olajat tölteni)
elõre is köszönöm
üdv
Jani
#783
Posted 2008. June 08. - 11:47
E vagy A nem mindagy
Az alkohol nem válasz,de legalább elfelejted a kérdést:cheers:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#784
Posted 2008. June 08. - 11:28
#785
Posted 2008. June 08. - 11:27
Sajna nálunk nincs :-/
Bár elvileg nem drága, 70-80 körül hozzá lehet jutni egy új darabhoz.
Bár elvileg nem drága, 70-80 körül hozzá lehet jutni egy új darabhoz.
#786
Posted 2008. June 08. - 11:18
tudom, hogy sok az elõítélet, de én lehet, hogy ezt is meggondolnám:
két verzió van: 120-160 között állítható és 140-180 között
két verzió van: 120-160 között állítható és 140-180 között
#787
Posted 2008. June 08. - 10:40
Köszönöm, legalább leszûkült a kör erre a két villára,megprobálok valami Osztrák oldalon utánnanézni hogy hol lehet kapni(ha már ithon nem).
Régebben hirdetett az apróban valaki hogy hoz be kintrõl rendelésre Trevist csak sajnos nem jegyeztem meg hogy ki(ráadásul 100körül),ugyhogy ez a vonat elment.
Régebben hirdetett az apróban valaki hogy hoz be kintrõl rendelésre Trevist csak sajnos nem jegyeztem meg hogy ki(ráadásul 100körül),ugyhogy ez a vonat elment.
Az alkohol nem válasz,de legalább elfelejted a kérdést:cheers:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#788
Posted 2008. June 08. - 07:27
és ez az, amibe én nem mennék bele.
nem véletlen nem 1.1/8-ados, nagy rugóúthoz használja csak az OS nyakkal szerelt villát...
Travis idén itthon azt hiszem nem is lesz, szal kintrõl....
Totem szentségtörés lenne abba a vázba:)
Travis 1.5 180mm TPC, esetleg 66 SL Ata 1.5.... súlyban utóbbi jobb, mozgásban meg azonosak, asszem.
nem véletlen nem 1.1/8-ados, nagy rugóúthoz használja csak az OS nyakkal szerelt villát...
Travis idén itthon azt hiszem nem is lesz, szal kintrõl....
Totem szentségtörés lenne abba a vázba:)
Travis 1.5 180mm TPC, esetleg 66 SL Ata 1.5.... súlyban utóbbi jobb, mozgásban meg azonosak, asszem.
#789
Posted 2008. June 08. - 02:38
no latod az arakkal egyaltalan nem vagyok tisztaban.
de minden masfeles vazat le lehet butitani 1.1/8-ra, es akkor mar belemegy barmi
mar a Chris King is csinal ilyen fejcsapagyat
de minden masfeles vazat le lehet butitani 1.1/8-ra, es akkor mar belemegy barmi
mar a Chris King is csinal ilyen fejcsapagyat
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#790
Posted 2008. June 08. - 01:23
csillióba kerül.
van már totem (aránylag) jó áron, meg ja, van 1.5 marzó is.
de sztem a travis ár-értékben mindegyiket veri.
van már totem (aránylag) jó áron, meg ja, van 1.5 marzó is.
de sztem a travis ár-értékben mindegyiket veri.
#791
Posted 2008. June 07. - 23:24
travis
esetleg magura? van valamijuk, csak mar nem emlekszem hogy a wotan vagy a thor
esetleg magura? van valamijuk, csak mar nem emlekszem hogy a wotan vagy a thor
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#792
Posted 2008. June 07. - 21:36
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni,lecserélném az 1,5-ös
Shermanomat mert szar, pedig már össze-vissza tuningoltam és semmi sem segit rajta ugy mozog mintha direkt darabosra gyártották volna(megjegyzem ez már a második mert az elõzõ eltört és az is ugyanilyen szarul mozgott)ugyhogy feladom és összegyüjtöm a lóvét egy másik telóra.
De milyenre?
Z-trevisét megnyomkodtam az királyul mozgott,meg asszem a marzo-nak is van valami 1,5-ös villája.
Egy két linket benyomhatnátok hogy hol tudnék venni,még Ausztriába kimennék érte ha tudtok valami boltot kint ahol lehet kapni,vagy megéri kimenni érte.
De ha lehuzzátok a Trevist hogy ugynolyan vacak azt is szívessen meghalgatom.
Kösz mindenkinek:)
Shermanomat mert szar, pedig már össze-vissza tuningoltam és semmi sem segit rajta ugy mozog mintha direkt darabosra gyártották volna(megjegyzem ez már a második mert az elõzõ eltört és az is ugyanilyen szarul mozgott)ugyhogy feladom és összegyüjtöm a lóvét egy másik telóra.
De milyenre?
Z-trevisét megnyomkodtam az királyul mozgott,meg asszem a marzo-nak is van valami 1,5-ös villája.
Egy két linket benyomhatnátok hogy hol tudnék venni,még Ausztriába kimennék érte ha tudtok valami boltot kint ahol lehet kapni,vagy megéri kimenni érte.
De ha lehuzzátok a Trevist hogy ugynolyan vacak azt is szívessen meghalgatom.
Kösz mindenkinek:)
Az alkohol nem válasz,de legalább elfelejted a kérdést:cheers:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#793
Posted 2008. June 05. - 11:14
http://www.manitoumtb.com/Úgy értettem hogy ha évekig nem volt benne semennyi nyomás, az károsíthatta
-e a teló valamelyik alkatrészét. És mivel kezdõ vagyok a "snap valve SPV" kifejezés mibenlétérõl szerettem volna érdeklõdni.
köszi
A sebesség mindent megold.
#794
Posted 2008. June 05. - 11:12
Úgy értettem hogy ha évekig nem volt benne semennyi nyomás, az károsíthatta
-e a teló valamelyik alkatrészét. És mivel kezdõ vagyok a "snap valve SPV" kifejezés mibenlétérõl szerettem volna érdeklõdni.
köszi
-e a teló valamelyik alkatrészét. És mivel kezdõ vagyok a "snap valve SPV" kifejezés mibenlétérõl szerettem volna érdeklõdni.
köszi
#795
Posted 2008. June 05. - 10:56
ezt nevezem kifejtendõ kérdésnek
jobb szár spv, ha nincs benne elég levegõ visszarug( nem lesz csillapitás) elvileg rá van irva mennyi az annyi
bal szár meg hogy jo legyen a sulyodhoz
jobb szár spv, ha nincs benne elég levegõ visszarug( nem lesz csillapitás) elvileg rá van irva mennyi az annyi
bal szár meg hogy jo legyen a sulyodhoz
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#796
Posted 2008. June 05. - 09:18
Hi manitou mesterek
Tegnap vettem egy új r7 platinum 100 spv telót
kiállítási darab volt, a hátulján 2005 dátumot olvastam(de tényleg zsír új,
boltban vettem)Na most a probléma az, hogy teljesen le volt engedve belõle
a levegõ.Ez okoz valamilyen problémát a továbbiakban?
Illetve azt szeretném még tudni, hogy mekkora nyomásra kell pumpálni a
(kék, és piros kupak)2 oldalt és hogy melyik mire szolgál, illetve mi az a SPV.
Hát elõre is köszönöm a segítségeteket.
Tegnap vettem egy új r7 platinum 100 spv telót
kiállítási darab volt, a hátulján 2005 dátumot olvastam(de tényleg zsír új,
boltban vettem)Na most a probléma az, hogy teljesen le volt engedve belõle
a levegõ.Ez okoz valamilyen problémát a továbbiakban?
Illetve azt szeretném még tudni, hogy mekkora nyomásra kell pumpálni a
(kék, és piros kupak)2 oldalt és hogy melyik mire szolgál, illetve mi az a SPV.
Hát elõre is köszönöm a segítségeteket.
#797
Posted 2008. June 04. - 18:02
telóvétel elõtt állok...2008as goldabelt néztem ki....lenne esetleg valakinek menettapasztalata már ilyen villával?
veheted nyugodtan!
#798
Posted 2008. June 04. - 13:02
telóvétel elõtt állok...2008as goldabelt néztem ki....lenne esetleg valakinek menettapasztalata már ilyen villával?
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#799
Posted 2008. June 02. - 16:13
Sziasztok!
Valaki megmondaná, hogy a Relic Supert le lehet-e "butítani" 100 mm-re? És hogyan? Egy merev vázba kerülne, ezért 100 mm-nél nem kéne többet mozogjon, és a fejcsõszöget sem kéne nagyon megváltoztatni. Vagy egyáltalán nem ajánljátok a merevváz-Relic párosítást?
Köszi!
Gábor
Valaki megmondaná, hogy a Relic Supert le lehet-e "butítani" 100 mm-re? És hogyan? Egy merev vázba kerülne, ezért 100 mm-nél nem kéne többet mozogjon, és a fejcsõszöget sem kéne nagyon megváltoztatni. Vagy egyáltalán nem ajánljátok a merevváz-Relic párosítást?
Köszi!
Gábor
#800
Posted 2008. June 02. - 16:06
Azt szeretném kérdezni hogy vennék egy manitou relic super 130 TPC-t csak nem tom hogy le lehet-e vinni 100m-re a rugóutat.
PLS vki irjon ha tud vmit!!elöre is köcc
PLS vki irjon ha tud vmit!!elöre is köcc