Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#3501
vendég_norbert78_*
Posted 2004. August 18. - 09:07
#3502
Posted 2004. August 18. - 00:22
Nem nyúlósabb a V-fék?
P.
#3503
Posted 2004. August 17. - 14:48
#3504
Posted 2004. August 17. - 14:11
#3505
Posted 2004. August 17. - 14:07
Ha jól tudom csak 1xxxdb készült belõle az egész világon 8) Ha valakinek van véééletlenül ;D eggy, az mutasson már egy képecskét
2000-ben készült (millennium), és nem véletlenûl 1300 Euró :-X :-X
#3506
Posted 2004. August 17. - 13:00
#3507
Posted 2004. August 17. - 11:48
#3508
Posted 2004. August 17. - 11:27
Ahh, igen, thez, ezt jól mondtad, én is szeretem, mikor megnézik a karbonlábas Supernovám... És lehet fapofával nézni, hogy hát igen, ez TÉNYLEG Supernova... Nem sok jön szembe az ucán 8) no sticker, pure carbon... Gyönyörü 8)
Hûû, hát az télleg k. jó teló! Múltkor láttam is egyet a fogason (csak nem a tied volt?)! Átütõ meg miegyéb... nekem meg csak egy "szar" blackem van
#3509
Posted 2004. August 17. - 11:07
nem tudja véletlenül valaki, hogy az új Stance villáknak mibõl lesz a külsõ szára?remélhetõ hogy aluból?
az jó lenne, így télen sem kéne fosni tõle...
üdv mindenkinek!
#3510
Posted 2004. August 17. - 09:47
#3511
Posted 2004. August 16. - 22:29
szal nem csinál "jó villa lebutított változatban" dolgot. csak jó, drága villát, vagy pedig olcsó, "reméljük jó" villát.
#3512
Posted 2004. August 16. - 22:23
#3513
Posted 2004. August 16. - 21:53
meg jorusnak....... vett is egyet
najó, de ahhoz már legalább 5 gombócos fagyi jár
dorado karbon nélkül. elveszti a "kultuszát" mindenki azt fogja venni(eredeti helyett), így a karbonos csak pár embernek lesz, de az alu-sok mindent megpróbálnak elkövetni h ne lehessen majd megkülönböztetni a 2 villát. tehát aki megvette a karbont, feleslegesen költött ennyit rá, elég lett volna neki max egy shiver vagy egy zoom, hisz nem tudja ránézésre már senki h ez A dorado-e, vagy az utángyártott.
mert akárki akárhogy bicózik, szereti, ha megnézik, és csorgatják a biciklijére a nyálukat az emberek.
ez kb olyan mint a habi-fox szindróma. mindekinek szinte hamisitvány sapija van, de ezeket csak azok tudják megkülönböztetni, akinek fox-ja van. más meg hûûû, még egy...
de így már felelsleges is pénzt kiadni az eredetiért.
(gyártó szemszögébõl: a karbon benne nemhiszem h sokba lenne elõállítani, tesznek bele kicsit, és máris 2×-es árért tudják elnyomni. karbon fanok meg RÖGTÖN ráharapnak. mellesleg meg is éri, marhajó villa!)
U.I.: láttam már olyat, h dirtjumper 2 bolt-onnal, LEKAPARVA az egyik vonal a DIRTJUMPER II-bõl. ez milyen már....
:
na szal a manitou nem tömegtermelni akar, mint a marzó, hanem jó, minõségi cuccot akar gyártani.
#3514
Posted 2004. August 16. - 18:36
link=board=5;threadid=4768;start=30#msg202650 date=1092669412]
ellenben 120/130-as manitou villa jövõre lesz vagy 15 külöbözõ, csak gyõzzed kiválasztani, melyik kell.... na ennek nem látom értelmét.
Nézd meg az Apróban a 2005-ös Manitou kínálatot !
Begépelni is egy rémálom volt, szvsz semmi értelme egymás mellett nyomni a Black-et, a Skareb-et, Minute-ot és a Nixon-t ! Ill. a Minute és a Nixon közül az egyikre nincs szükség, vagy a Black és a Minute se kell egyszerre, ill. ezek variációi !
Bezzeg a sima Brakout 1.5" úgyesen kivették a palettából hiszen 150-es villájuk van 1.1/8" nyakkal, 1.5"-nak meg meghagyták a 170mm-t.
Viszont a Stance-szel jól tökönrúgták a kõnehéz DJ szériát, 100e-ért adnak egy rendes csõtengelyes, Reverse Arch-os, 32mm acélbecsúszós, 80/100mm-t mozgó villát, alap csillapítással (FluidFlow) és némi állíthatósággal ! 8)
#3515
Posted 2004. August 16. - 17:27
#3516
Posted 2004. August 16. - 17:16
300 mm? RÖHEJ:
a marzó is mondja h FELESLEGES gyártani, csak sznoboknak és barmoknak kell.
meg jorusnak....... vett is egyet :-X
amúgy meg: a 10 mm-eres szabványt már rég el kellett volna felejteni, egy 20 mm-eres agy (tune) 160 gramm. mennyi lehet a súlyfelesleg egy 20 mm-eres lábban a 10 mm-eres papuccsal szemben (az új rs m-axle designt nézztek meg)? mondjuk még 50 gramm. wow. összesen lett 100 gramm túlsúlyunk, és hússzor merevebb villánk fõleg tárcsafék mellett. errõl ennyit.
úgyhogy bolton blöki: ide vele!!
300-as villa: ahogy mondták, semmi de semmi értelme. a supermonsterbõl is csak százas nagyságrendben adhattak el az egész világon!! nem milliósat, mint egy alap villából. ennyit nem ér a fejlesztés.
alu dorado: az lenne belõle, mint a boxxer race-bõl. van értelme annak? a neve okés, de a többi kritikán aluli.
200-as sherman: ebben is látok fantáziát, hiszen a 150 után ki tudtak hozni egy 170-eset (mondjuk lehet hogy volt még 2 centi felesleg a 150-esben, és csak kihúzták) de ezt nem mi döntjük el.
a monsternek és a shivernek tök felesleges konkurrenciát csinálni, révén hogy rétegtelók.
amibõl sok fogy, az a dh versenyvilla, és abban a manitou jól áll, a dorado pont egy ilyen villa. és ez az, amit pölö a marzo nem csinál. max. 3.5 kiló, 180/200 mm út, acélrugó, olajcsillapítás, és elviselhetõ beépítési magasság.
a shivert amugy sem értem, minek eröltetik a 888 és a monster mellett.
ellenben 120/130-as manitou villa jövõre lesz vagy 15 külöbözõ, csak gyõzzed kiválasztani, melyik kell.... na ennek nem látom értelmét. (mert lesz egy villa az axel és a black közé, vannak a shermanok, van a minute, jön a nixon (bár az lehet, hogy csak 150-esben) stbstb. és mindbõl van legalább 3 változat......
#3517
Posted 2004. August 16. - 16:31
#3518
Posted 2004. August 16. - 16:30
Miért kellene mindig mindent a piac diktálásának alávetni? Pl. szerintem ezért is alakult meg az Independent Bikes (vagy hogy hivják pontosan), mert szartak a tömegtermelésre. Azt csinálják, ami tetszik nekik. Porsche-bõl sincs müanyag boritású müszerfalas (as in Suzukis), mert lehet, hogy lenne rá igény, de akkor hová tünne az exkluzivitás??? Ott a Sherman, vedd meg azt. Ha Dorado kell, akkor csengess érte!!!
#3519
vendég_norbert78_*
Posted 2004. August 16. - 16:11
....Jaa az valami más....na mindegy ....
...manitu......meg..filozsófika.... ???
Csak elmélkedtem ;D! bocsesz!
#3520
Posted 2004. August 16. - 16:01
Most mi lenne azon butítás, hogy a Dorado-t esetleg gyártaná a Manitou fém külsõszárral is (mellete megmaradna a Carbon külsõszáras is)? Elveszne a Design? És? Lehet még millióegy féle jó Design-t csinálni rá, hogy jól nézzen ki. Esetleg az, hogy nehezebb lenne 1 kilóval? Az ára meg jóval alacsonyabb lenne. Aki akarná megvenné a Carbont, aki meg nem, az meg megvehetné a fém külsõszárast.
Ez pontosan az ami teljesen ellenkezik a Manitou filozófiájával, ahogy thez is nagyon jól leírta !