Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#241
Posted 2010. September 26. - 17:05
Ez érdekelne:) nem nem nem volt tervben tudom hogy azt nem szabad de ez amugy is FFD-s.
#242
Posted 2010. September 26. - 16:58
van egy 30 ft os alkatrészem , amivel akkora kompressziot csinálsz amilyet csak szeretnél, TPC-t nem basztatunk, pláne nem több olajjal.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#243
Posted 2010. September 26. - 16:54
azt tudom hogy összenyomhatatlan de mondjuk tegyük fel az olajszint 115mm-re van válltól, felette levegõ de normál légnyomáson. ha kicsit rátöltök hát legyen mondjuk 90mm és akkor már eléggé túltöltöttem, utána a bemozgáskor az olajszint feljebb megy mondjuk 2 centit (80mm út esetén), akkor ott abban nem nagyon nõ meg a nyomás szerintem:S
#244
Posted 2010. September 26. - 16:11
de igen mert a folyadék összenyomhatatlan...
Pontosabban gyakorlatilag összenyomhatatlan, elméletileg összenyomható.
A levegõ meg elég durván összenyomható.
A sebesség mindent megold.
#245
Posted 2010. September 26. - 15:59
#246
Posted 2010. September 26. - 15:50
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, telótuninggal kapcsolatban. Szóval, adott egy gold label ami szép kemény meg minden de szeretnék bele nagyobb kompressziót csinálni vagy még keményebbé tenni. Nos, van erre egy mód, de ellentmondásba ütköztem:D. Ugyanis volt egy régi sherman cikk, amiben azt hiszem Atom tuningolta meg azt a villát, méghozzá úgy, hogy a csillapítás oldalból kivette a TPC-t és helyére szelepet rakott, ezzel keményebb és progresszívabb is lett mert rá lehetett fújni.
Viszont, egy régebbi ujságban volt egy stance static cikk, ahol erre az a megoldás volt, hogy a csillapításra olajat töltünk rá, de írták hogy óvatosan mert a tömítés elszállhat a nagyobb nyomástól.
És itt az ellentmondás számomra. Ha egy icipici olajat rátöltünk, a nyomás szerintem közel sem fog akkora mértékben nõni, mintha egy pumpával ráfujnánk x bart. És az a tömítés ha jól tudom eléggé hasonló mindegyikben. Bírja az a tömítés a nagyobb nyomást? Valaki errõl tud valamit mondani?
köszi szépen!
Segítséget szeretnék kérni, telótuninggal kapcsolatban. Szóval, adott egy gold label ami szép kemény meg minden de szeretnék bele nagyobb kompressziót csinálni vagy még keményebbé tenni. Nos, van erre egy mód, de ellentmondásba ütköztem:D. Ugyanis volt egy régi sherman cikk, amiben azt hiszem Atom tuningolta meg azt a villát, méghozzá úgy, hogy a csillapítás oldalból kivette a TPC-t és helyére szelepet rakott, ezzel keményebb és progresszívabb is lett mert rá lehetett fújni.
Viszont, egy régebbi ujságban volt egy stance static cikk, ahol erre az a megoldás volt, hogy a csillapításra olajat töltünk rá, de írták hogy óvatosan mert a tömítés elszállhat a nagyobb nyomástól.
És itt az ellentmondás számomra. Ha egy icipici olajat rátöltünk, a nyomás szerintem közel sem fog akkora mértékben nõni, mintha egy pumpával ráfujnánk x bart. És az a tömítés ha jól tudom eléggé hasonló mindegyikben. Bírja az a tömítés a nagyobb nyomást? Valaki errõl tud valamit mondani?
köszi szépen!
#247
Posted 2010. July 27. - 21:28
Helo!
Kéne egy kis segítség.
Nekem Manitou axel elite telóm van és nem tudom hogyan lehet szétszedni, mert rugót szeretnék benne cserélni.
Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném.
hy
Kéne egy kis segítség.
Nekem Manitou axel elite telóm van és nem tudom hogyan lehet szétszedni, mert rugót szeretnék benne cserélni.
Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném.
hy
#248
Posted 2010. July 09. - 22:49
hogy mit? nagyker katalógust?!Halihó!!!!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hol a bánatban lehet Manitou telókat venni Mo.-n?
Valami nagyker katalógust esetleg tud-e valaki?
Köszönettel.
villát pedig boltban bemész, kéred, ha nincs megpróbálnak hozni
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#249
Posted 2010. July 09. - 13:47
Halihó!!!!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hol a bánatban lehet Manitou telókat venni Mo.-n?
Valami nagyker katalógust esetleg tud-e valaki?
Köszönettel.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hol a bánatban lehet Manitou telókat venni Mo.-n?
Valami nagyker katalógust esetleg tud-e valaki?
Köszönettel.
#250
Posted 2010. May 30. - 23:05
szét kell szedni, hogy biztosan állítani lehessen , hog y nem lesz késõbb nagyobb baja
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#251
Posted 2010. May 30. - 22:52
Sziasztok!
hA EGY 2004-ES Black Elite 80-100 Lockout villán az RTWD nem mûködik, de minden más pöpec és még karc sincs a cuccon, akkor ez a hiba okozhat e másban gondot, és nehéz e javítani. A "gond" az vele, hogy nem lehet lecsavarni 80mm-re, 100on van, ami engem abszolut nem zavar, mert amúgy is így használnám. Csóriság van, ezt meg így elég olcsón adnák. Tegyük fel, az egész RTWD totál megmakkant benne, attól ez még teljes értékû 100as villaként tud üzemelni?
Köszi elõre is!!!!
Nem tudom élõben csekkolni, csak képek és leírás alapján.
hA EGY 2004-ES Black Elite 80-100 Lockout villán az RTWD nem mûködik, de minden más pöpec és még karc sincs a cuccon, akkor ez a hiba okozhat e másban gondot, és nehéz e javítani. A "gond" az vele, hogy nem lehet lecsavarni 80mm-re, 100on van, ami engem abszolut nem zavar, mert amúgy is így használnám. Csóriság van, ezt meg így elég olcsón adnák. Tegyük fel, az egész RTWD totál megmakkant benne, attól ez még teljes értékû 100as villaként tud üzemelni?
Köszi elõre is!!!!
Nem tudom élõben csekkolni, csak képek és leírás alapján.
"No pain - No gain"
#252
Posted 2010. May 28. - 23:23
Köszi! A Manitou honlapját én is néztem, de ugye ott csak az új telókról vannak információk, én meg 1-2 éves használtat keresek (úgy néz ki, h találtam is).
#253
Posted 2010. May 28. - 15:01
hát sztem a kettõ együtt, tény h a WH-M505-ös kerék nem a legmerevebb. ha a kormány jobb oldalát terhelem a jobb szimeringnél érzek mozgást, ha balt a balnál. perselyek nem lógnak, szal csak egy kis rugalmasság lehet. végülis annyira nem vészes. csak azon tûnõdöm, hogy ha tárcsára váltok nem-e fog cicegni a tárcsa:confused:
#254
Posted 2010. May 28. - 13:24
A kerék rugalmassága lesz az inkább. Van egy DT 2-1,5 küllõs könnyû felnis kerekem és van egy sima 2es küllõs, nehezebb felnis kerekem is. Az elsõ hajlamosabb a fékhez érni. De mondjuk nagy baja ettõl nincsen neki.... meg sprintnél az elsõ kerék beleér a fékbe, úgy néz ki ennyi rugalmasság van a villába, mert nekem is szépen mûködik.
Marci
#255
Posted 2010. May 28. - 13:10
#256
Posted 2010. May 28. - 12:02
évjárat függõ, mert most a manitou oldalán R7 Absolute és R7 MRD van fent.....többnyire a csillapításukban különböznek
amikor még volt Platinum az SPV-s volt....
szerény véleményem szerint neked egy R7 elite/super kell ami Absolute csillapítással rendelkezik
Manitou Suspension Forks & Bicycle Components for Mountain Bikes
amikor még volt Platinum az SPV-s volt....
szerény véleményem szerint neked egy R7 elite/super kell ami Absolute csillapítással rendelkezik
Manitou Suspension Forks & Bicycle Components for Mountain Bikes
#257
Posted 2010. May 28. - 11:24
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy mi a különbség az R7 Elite, Super és Platinum villák között?
Az is jó, ha adtok egy linket, ahol utána tudok nézni.
Köszi!
Meg tudná mondani valaki, hogy mi a különbség az R7 Elite, Super és Platinum villák között?
Az is jó, ha adtok egy linket, ahol utána tudok nézni.
Köszi!