Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#2741
Posted 2006. February 08. - 10:25
#2742
Posted 2006. February 08. - 10:20
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2743
Posted 2006. February 08. - 10:13
biztos nagyon jó a travis, csak akkor minek van instict, ha a pro-k is a tpc-vel nyomulnak .
mert az volt az utolsó megbízható cuccuk? valahogy vk-n a boxxerrel ill. marzoval versenyzõ arcok nem b.szták hozzá a szerelõhöz az olajban úszó doradojukat,mint cedric.
#2744
Posted 2006. February 08. - 09:57
biztos nagyon jó a travis, csak akkor minek van instict, ha a pro-k is a tpc-vel nyomulnak és úgy egyáltalán minek kell egy 200+-os villánál bámit is buherálni ahhoz, hogy megfelelõen mûködjön. miért van az hogy a nagy verseny vk villákhoz (boxxerhez is) lehet kapni még pár százezerért tuning készleteket amikkel meg tudod közelíteni a versenyeken használt cuccok teljesítményét, amiknek ugye közük nincs a boltban kaphatóhoz, de büszkén ráírják, hogy tavaly a dh versenyzõk 60%-a ezzel nyert versenyt.
#2745
Posted 2006. February 08. - 09:52
De mindegy végre egy salának való villa amit kedvére zsírozhat:D
Mellesleg azon filózgathatunk hogy a manitou team riderek miért TPC-s villával mennek miért nem a csodacsillis verzióval..
#2746
Posted 2006. February 08. - 09:47
A titánrugós változat már alig több mint 3 kiló (a 888-am 3587g). Nem olyan érzékeny az igaz, de a 888 az tökéletes. A Travis majdnem olyan jó (errõl majd bekopás után érdemes beszélni). A 180-as változat meg akár 555 mm-rel is beépíthetõ, ami alacsony vázakhoz is tökéletessé teszi. Persze nekem pont az alacsony magasságával van gondom, de a Giantosok meg épp emiatt fogják szeretni.
Hát fordulásban nem túl jó, az vitathatatlan, viszont a fékrögzítése/merevség a legjobb, nem úgy, mint a 888 béna 160-as IS-es rögzítése. Máig nem értem, hogy mi járt a taljánok fejében, amikor ezt a részt tervezték.
#2747
Posted 2006. February 08. - 09:36
Sziasztok szerintem a manitou ugy jó ahogy van. Hogy nézne ki M-betüt formázó fékhiddal:-)) a legjobb telókat a manitou gyártja könnyûek ,szépek brutálisak,csak dicsérni tudom nekem nixon elite-van elötte meg egy six volt. Majdnem elsirtam magam amikor megnyomkodtam 10 cm-es járdát észre se lehet venni,a kona bearembe kegyetlenül néz ki. Akinek nixonja van irjon már egy pár sort mert ma vettem meg és egy pár dolgot nem nagyon értek rajta.
freeride forever:-))
tehát már egy napja nyúzod, és kiderült,hogy nincs is nála jobb?
#2748
Posted 2006. February 08. - 09:30
#2749
Posted 2006. February 08. - 09:20
Az hogy merevebb mint a boxxer?
#2750
Posted 2006. February 08. - 08:44
#2751
Posted 2006. February 08. - 02:14
ez nem is hangzik rosszul...
ez vajon áll a szimplavállasokra is??
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2752
Posted 2006. February 08. - 02:11
888-at megszégyenitõ mozgás de annál sokkal lineárisabb. A compresszio tekerõ tényleg müxik,és 3.2 kila. a merevsége mérföldekkel jobb mint a boxxerés és a fék.......
Isten csak ajánlani tudom mindenkinek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2753
Posted 2006. February 04. - 17:09
#2754
Posted 2006. February 04. - 16:05
azt szeretném kérdezni,hogy egy ffd-s scareb compba be lehet-e szerelni lock-outot?
legközelebb használd a keresõt vagy legalább olvass vissza pár oldalt. köszi.
#2755
Posted 2006. February 04. - 14:24
freeride forever:-))
#2756
Posted 2006. January 22. - 14:54
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2757
Posted 2006. January 22. - 14:29
Jah, hol található valami "manual" ehhez a villához a neten? Csak én vagyok balfül, vagy tényleg nincs a honlajukon szerelési útmutató?
#2758
Posted 2006. January 22. - 13:53
" 2003-as Skarebek közül valóban jó néhány eltörött a hátsó hídnál (RA) (ahol a külsõ szárhoz csatlakozik), ezzel sok sérüléses jellegû balesetet okozva. e aki kicsit is alaposabban olvasgat, az arról is értesülhetett, hogy az Answer a 2004-es modelleknél rendkívül alaposan tesztelte a villákat a forgalomba kerülés elõtt. Ezeknél, és a 2005-ös modelleknél is, a tárcsafékfelfogató helynél egy 04-es felirat látható. Ezeket a villákat csak a nem megfelelõ használattal (ne feledjük, XC-s villa, nem downhill stb.) lehet tönkretenni.
A Skareb pedig nem halt ki, csak R7 néven folytatja a pályafutását. A névváltozásban egyébként benne lehetett ez a - valóban elfogadhatatlan, és csúnya - malõr.
Végül: Akik Skarebben gondolkodnak esetleg... 2003-as modellt kerülni, 2004 vagy 2005-ös modellt beszerezni. Akkor nem lehet baj."
#2759
Posted 2006. January 22. - 11:20
#2760
Posted 2006. January 22. - 10:14
Üdv:G.Pityu