Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#2061
Posted 2006. November 08. - 20:22
minél kevesebbet (keményebben) mozog, annál kevésbé nyeli el a kidobó energiáját (na ez jó hülyén hangzik), tehát annál nagyobbat/hosszabbat/magasabbat lehet repülni.
ezért szoktak sokan merevvillával jáccogatni.
a Tora, meg minden, csak nem dirt villa.
ezért szoktak sokan merevvillával jáccogatni.
a Tora, meg minden, csak nem dirt villa.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2062
Posted 2006. November 08. - 20:16
vki világositson már fel!mindig mondja vki h a dirt villáknak jó ha kemények...én egy RS Torával dirtözöm és nekem tök szimpatikusabb hogy védi a kezem a leérkezésnél,meg h sokkal kényelmesebb is.
#2063
Posted 2006. November 08. - 19:56
Hát nem tom én ink manitou párti vok szerintem dirt/street be viszi a pálmát a manitou.05 be a sherman 06 gold label. lehet nem mozogják ki a falavelet mint a marzo de jóval erõsebbek és strapabiróbb villák.és dirt re jobb is h kicsit keményebb mint a többi.
#2064
Posted 2006. November 08. - 19:01
a manitou évek óta nem csinált szerintem olyan villát, ami szép is, jó is és még mozog is.. leszámatva a tpc+os traviseket... (meg egy két doradot, de ahhoz is szerencse kellett) jövõre már az se lesz..
Nem nagyon értek a Manitou-hoz, nem igazán nyerte el a szimpátiámat soha, de az R7 és a Nixon családban is vannak jól sikerült darabok, nem?
#2065
Posted 2006. November 08. - 15:05
Üdv!
Lenne egy fogas kérdésem, remélem tud valaki segíteni rajtam...
Van egy '05-ös Sherman-em, SPV-s, 150mm út. Az SPV-t már meghekkeltem, hogy érzékenyebb legyen, azzal már nincs bajom. Annyi csak a gond, hogy olyan 35-45 psi nyomás körül már túl kemény a villám, a kb. 75 kilómhoz (és össztelós gépben, szoftos downhill felhasználásra) a SAG már túl kevés, nem ül be eléggé, ha ráülök. Megoldásként csak a puhább rugó jöhet szóba? Milyen rugó van ebben gyárilag? Normál? Segítsetek légyszi! :confused:
Lenne egy fogas kérdésem, remélem tud valaki segíteni rajtam...
Van egy '05-ös Sherman-em, SPV-s, 150mm út. Az SPV-t már meghekkeltem, hogy érzékenyebb legyen, azzal már nincs bajom. Annyi csak a gond, hogy olyan 35-45 psi nyomás körül már túl kemény a villám, a kb. 75 kilómhoz (és össztelós gépben, szoftos downhill felhasználásra) a SAG már túl kevés, nem ül be eléggé, ha ráülök. Megoldásként csak a puhább rugó jöhet szóba? Milyen rugó van ebben gyárilag? Normál? Segítsetek légyszi! :confused:
#2066
Posted 2006. November 06. - 15:14
a tõkekoncentráció vajon jót tesz a bicikliiparnak?
a manitou évek óta nem csinált szerintem olyan villát, ami szép is, jó is és még mozog is.. leszámatva a tpc+os traviseket... (meg egy két doradot, de ahhoz is szerencse kellett) jövõre már az se lesz..
hát reméljük ez majd rendet tesz náluk is
a manitou évek óta nem csinált szerintem olyan villát, ami szép is, jó is és még mozog is.. leszámatva a tpc+os traviseket... (meg egy két doradot, de ahhoz is szerencse kellett) jövõre már az se lesz..
hát reméljük ez majd rendet tesz náluk is
#2067
Posted 2006. November 06. - 12:34
a hayes vásárolta meg a be-one által kitalált vázba integrált váltórendszert is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2068
Posted 2006. November 04. - 11:09
Jó a SRAM felemlegetése, mert ez is úgy néz ki, mint az a stratégia, amit õk csinálnak.
Hayes+Sun Ringlé+Answer+ki tudja mi egyéb:chin:
Hayes+Sun Ringlé+Answer+ki tudja mi egyéb:chin:
#2069
Posted 2006. November 04. - 10:00
Mostantól az Answer products a Hayes része lett. Ha ez ugyanúgy hat a Manitou vonalra, mint a SRAM RS felvásárlása, az igencsak jót fog tenni a sokat bénáskodó Answerrel...
http://www.pinkbike....ingle-2006.html
http://www.pinkbike....ingle-2006.html
#2070
Posted 2006. November 03. - 13:05
jaja krómozott volt, de nem hinném h nem volt bekopva, mert kb szeptember óta mindig látom a srácot a fogasnál, szal 2 hónap alatt illene "bekopni" egy villának. ja ráadásul tolt ki magából mindenféle nedût (szerintem zsír volt vagy hasonló retek), hát nem volt szívderítõ látvány. nyugtassatok meg h ez csak annak a telónak a hibája volt. mert ha ennyira gáz az a villa, akkor inkább maradok a régi 151-es boxxinál. az mozog is, meg csak félévente kell szétrobbantani, de akkor se azért mert baja van, hanem csak úgy biztos ami tuti.
#2071
Posted 2006. November 03. - 08:19
Ja, kenés lehet hogy javít rajta, bár ha félfürdõs, nem biztos. Króm becsúszós volt? Lehet új volt még és nem volt bekopva..
Este Üzenõfalban probáltam vmit kérdezni mostmá énse értem mit akartam azzal, na mind1 gányolást elfelejtem:)
Szóval aki hasonló dolgon töri a fejét, mint én, hogy a 06os Stance-ba Air Assistot tesz, az felejtse el, nem lehet.. Az O-gyûrû még felmegy, bár amit kaptam az enyhén szoros volt, de a fölsõ kupakot nem lehet abba a menetbe beletekerni..egyszerûen a menetes részen kb fél mm-el nagyobb az átmérõje az AirAssist kupaknak mint a réginek..még szerencsre hogy a kupak ingyen volt, mind1 majd visszaviszem..
Amúgy a telóról most egy hónap után: Mozgása tetszik, bekopatlanul is szebb volt a Dropoffnál, bár néha visszasírom mivel az ugye levegõs volt:) Lehetne progresszívabb, nem 100at mozog, hanem 95-öt:) Ja és a festése nem tetszik még annyira, a papucsnál meg a láb alján egy helyen egyszerûen lepattogzott...
Este Üzenõfalban probáltam vmit kérdezni mostmá énse értem mit akartam azzal, na mind1 gányolást elfelejtem:)
Szóval aki hasonló dolgon töri a fejét, mint én, hogy a 06os Stance-ba Air Assistot tesz, az felejtse el, nem lehet.. Az O-gyûrû még felmegy, bár amit kaptam az enyhén szoros volt, de a fölsõ kupakot nem lehet abba a menetbe beletekerni..egyszerûen a menetes részen kb fél mm-el nagyobb az átmérõje az AirAssist kupaknak mint a réginek..még szerencsre hogy a kupak ingyen volt, mind1 majd visszaviszem..
Amúgy a telóról most egy hónap után: Mozgása tetszik, bekopatlanul is szebb volt a Dropoffnál, bár néha visszasírom mivel az ugye levegõs volt:) Lehetne progresszívabb, nem 100at mozog, hanem 95-öt:) Ja és a festése nem tetszik még annyira, a papucsnál meg a láb alján egy helyen egyszerûen lepattogzott...
#2072
Posted 2006. November 02. - 20:21
üdv
engem fõleg tapasztalat érdekelne a 06-os stance kingpinrõl. a bikemagban agyondicsérték, erre én nagy bizalommal megnyomogattam egyet a fogasnál... szal nem jött be a boxxihoz képest. ez a villa hibája, vagy a többi is ilyen lassú kifelé-befelé, és érezhetõen tapadt, majdhogynem darabos volt.
esetleg a kenés tuningjával lehet gyógyitani, vagy ez egy ilyen villa? (mert az ára alapján nem igér sokat).
elõre is kössz a válaszokat.
engem fõleg tapasztalat érdekelne a 06-os stance kingpinrõl. a bikemagban agyondicsérték, erre én nagy bizalommal megnyomogattam egyet a fogasnál... szal nem jött be a boxxihoz képest. ez a villa hibája, vagy a többi is ilyen lassú kifelé-befelé, és érezhetõen tapadt, majdhogynem darabos volt.
esetleg a kenés tuningjával lehet gyógyitani, vagy ez egy ilyen villa? (mert az ára alapján nem igér sokat).
elõre is kössz a válaszokat.
#2073
Posted 2006. November 02. - 09:46
#2074
Posted 2006. November 02. - 09:43
Valószínüleg nem félfürdõs kenésû, hanem full zsíros. Szedd szét a villát, a rugót, csillit hagyhatod, csak a odáig kell hogy szét tudd húzni. Törölgesd ki a régi zsírt a szárakból, aztán fölsõ perselyre kenjél valami jófajta zsírt, manitou, motorex pl, aztán félig tedd vissza becsúszókat, és önts a szárakba asszem 16cc olajat, nézd meg a leírást pontosan hogy kell szétszedni, szerencsére egy egyzerû szerkezetrõl van szó.
#2075
Posted 2006. November 02. - 08:58
Jóó reggelt mindenkinek !
Tegnap sajnos elég hideg volt felénk de kimentünk egyet tekerni.
Kb 5 celsius volt és sajnos a King Pinem megadta magát...
A hidegtõl rendesen bekeményedett. Hallottam már erröl a problémájáról és most azért irok hogy vmi megoldást találjak, miként lehetne és mire kellene kicserélni a gyári szutykot vmi megbizhato és rendes megoldás kellene, a cél hogy télen is mozogjon !
Elöre is köszi at tippeket, megoldsokat !
ÜDv: Bence
Tegnap sajnos elég hideg volt felénk de kimentünk egyet tekerni.
Kb 5 celsius volt és sajnos a King Pinem megadta magát...
A hidegtõl rendesen bekeményedett. Hallottam már erröl a problémájáról és most azért irok hogy vmi megoldást találjak, miként lehetne és mire kellene kicserélni a gyári szutykot vmi megbizhato és rendes megoldás kellene, a cél hogy télen is mozogjon !
Elöre is köszi at tippeket, megoldsokat !
ÜDv: Bence
Bükki Bringa Barát
Bringáim
#2076
Posted 2006. November 01. - 23:59
Azt jelenti, hogy elérhetõ átütõtengellyel is.
Ez a manitounál a HEX LOCK, mert ilyen hatszögalakú a vége.
Oké,köszi szépen a választ!
#2077
Posted 2006. November 01. - 23:56
Azt jelenti, hogy elérhetõ átütõtengellyel is.
Ez a manitounál a HEX LOCK, mert ilyen hatszögalakú a vége.
Ez a manitounál a HEX LOCK, mert ilyen hatszögalakú a vége.
#2078
Posted 2006. November 01. - 23:23
Tudna még vki segiteni mi az a Stance Flow leírásába hogy " Options: Hex Lock Axle available " ?
Stance Flow Leírás
Stance Flow Leírás
#2079
Posted 2006. October 31. - 22:35
bár attól függ milyen szinten nyomod.. ha nagyon keményen akkor átütõs..
nekem egy picit csavarja a 185ös tárcsa gyorsszárral..
de ahhoz kell új agy v új kerék..
nekem egy picit csavarja a 185ös tárcsa gyorsszárral..
de ahhoz kell új agy v új kerék..