Most leginkább olyanok foglalkoztatnak, hogy milyen telót érdemes belerakni, esetleg legyen duplavállas (terepfelhasználás lesz, aszfalton meg úgyis izomból atommód nyomjuk majd edzésképpen

Az útja jó lenne-e ha 100-120-150 mm?
Mondjuk jövõre egy Mátra marcit jó lenne vele bevállalni, vagy valmi hasonló kaliberû dolgot.
Hátulra az össztelós megoldásra most nem lesz még pénz (de tervek vannak

Kerekek ügye: 36-os küllõszám, masszív agyak - most leginkább novatech fele tendálok, 10-12 mm tengely esetleg ha valami furcsamód neadjisten csõtengely? Na az már túlzás talán.
Felniben viszont valami erõsben gondolkodok Sun singletrack pölö. Nem pehelysúlyú, az viszont aggaszt.
Azt hiszem megkérdezem a közönséget: :


Egyéb felállás lényegileg: Schwinn váz hagyományos kormcsapival, kétoldali hajtás iljicS segítségével, hogy fsa lesz-e az még kérdéses (pénz), nyeregcsövek, ülések, pedálok, kormány és társai olcsón megoldva és késõbb cserélve, kivéve az elsõ kormány és stucni, mer' azokra nem sajnálom majd a pénzt. 203/180 tárcsa by iljicS Avid mecha, full metal jacket fékbowdenrendszer tandemesített verzióban, váltókhoz flak jacket, váltórendszer x7-9, vagy lx(elöl)-xt(hátul), sor 7.0. kcsapi fsa alul-felül tûgörgõs, fékkaork stx-rc a régi bicómról, vagy lx, mer' kézre áll.
Na asszem átjött, hogy meg vagyok fertõzve.
