Jelentkezz be Regisztrálj

Ketten egy bringán - tandemekrõl mindent
#361
Posted 2007. December 18. - 12:53

Nekünk a tengelytáv 169cm. Összsúlya 19.2 kg. És nagyon király a hátsó rugós nyeregcsõ, ég és föld a simához képest!
#362
Posted 2007. December 18. - 12:22

A színe gyári, olyan semmilyen, bár tényleg agresszív ilyen sötéten az egész...

#363
vendég_Charon_*
Posted 2007. December 18. - 12:18


az nem baj, ha az eleje magasabban van - még beülés nélkül sem
akkora a váltás egy normál monti és a tandem között, mint amikor az országútiról ülsz át a montira
stabilabb lesz a gép tõle
ez most excenteres is, vagy csak feszítõs?
utóbbi nagyon nagy terhelést fog kapni, mert....
a kapitány terhelése a lánc felsõ részén hat és húzza a kazánfûtõ taposóját
viszont
a kazánfûtõ a kapitánytól húzza a láncot lent - itt a feszítõt
szvsz
#364
Posted 2007. December 18. - 12:14

Igen, a két (elsõ-hátsó) felsõcsövet szeretném, az elsõt lentebb, hogy egyformán legyen mind a 3, és így 1-2 cm-el rövidebb lehet a fejcsõ, meg a hátsó egyenesbe hoznám, ez a nõi nem jön be, meg nem is tart akkorát gondolom...
Még egy kis tárcsakonzol merevítés hátul, bowdenszemek teljes átrendezése, és jöhet a király szín!
Persze akkor, ha tavaszig megtanuljuk, és tudunk vele menni királyul, mert akkor megmarad, és akkor áldozunk még rá egy kicsit.
#365
Posted 2007. December 18. - 12:12

#366
Posted 2007. December 18. - 12:07

ilyen kell nekem is!

fejcsõnél hegesztetek rajta?
simán levágni a fejcsõ tetejébõl/aljából nem lehet?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#367
Posted 2007. December 18. - 12:01

És igen! Kész a csataló!
Nagyon masszívra sikerült, remélem nem sok gond lesz vele terepen sem. Az eleje kicsit magasan van, de ha ketten ráülünk, kb 4 cm-t beül, úgy már jól áll.
Ha beválik, tavasszal picit áthegesztjük, és kap valami szép színt is.
Addig meg tanuljuk a tandemezést...

#368
Posted 2007. December 10. - 10:31


Elméletileg ma jönnek a cuccaim, (teló, kerekek), végre bevethetõ állapotban lesz a gép, csak lenne egy kicsit szárazabb idõ!
#369
Posted 2007. December 09. - 11:29

Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#370
Posted 2007. December 09. - 10:29

Tuti vétel lenne, fõleg hogy *NEU*...
Azon gondolkodom mostanában, hogy mi történne akkor, ha magamnak elõre 32-es, hátra barátnõmnek 34-es lenne az összekötõ lánckerék, mivelhogy én jobban szeretem a magasabb fordulatszámot, mint õ, és így egy kicsit mindkettõnknek jó lenne... Csak nem tudom, nem akadna-e össze a lábunk, mert nem egyszerre forogna ugye, meg a terhelés eloszlás, meg ilyenek... Nem tudom...
#371
Posted 2007. December 08. - 21:15

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#372
Posted 2007. December 06. - 20:18

Nem túl "extrém" terepezni tandemmal? Legalábbis nekünk rázós terepen majdnem esés lett a vége... :-) Aztán lehet, hogy csak mi voltunk bénák...
Meg mi a helyzet a nagyon meredek emelkedõkkel (+jó kis technikás köves terepen)? (lehet, hogy láma kérdések... :-))
tandemmel terepezni? hajjjajjj


az emelkedõk szerintem könnyebben mennek, mert a nagyobb tengelytáv miatt stabilabban fekszi az utat a bicaj. a technikás köves részeken lehet kicsit macerásabban lehet irányítani...
azért jut az összes közel fele csak a hátsó agyra, mert nagyjából egyenlõen van elosztva a tengelyek közt a két ember...
nézd meg a képet, képzeld oda a két rájdert és onnantól egyértelmû...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#373
Posted 2007. December 06. - 17:50

Meg mi a helyzet a nagyon meredek emelkedõkkel (+jó kis technikás köves terepen)? (lehet, hogy láma kérdések... :-))
#374
Posted 2007. December 06. - 17:46

Nem volt...
De tulképp minek is?
--Trifo
Igazából csak érdekességnek tettem be, hogy ilyen is van...
Bár nekem rémlik valami olyasmi a BikeMag-ból, hogy egy Alilvio szintû hátsó agy elég hamar leamortizálódott tandemen.
Viszont azt nem értem, miért csak az összszúly fele jut a hátsó agyra?
#375
Posted 2007. December 06. - 17:06

#376
Posted 2007. December 06. - 16:06

De tulképp minek is? Merthogy egy normál bringán a súly kb 80%-a jut a hátsó kerékre. A tandemen meg az összsúlynak inkább fele-fele, fõleg, hogy rendszerint a kapitány a nehezebb és annyival is elõrébb tolódik a súlypont.
Röviden összefoglalva a tandem hátsó kerekén nincs sokkal több terhelés, mint egy normál biciklin egy nehezebb rider alatt.
Az elsõ keréknél már egészen más a helyzet, ezért lehet indokolt oda az átütõ tengely, meg mindenféle...
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#377
Posted 2007. December 06. - 16:02

#378
Posted 2007. December 06. - 15:45

http://www.bikemarke...keszlet&tid=834
Tandem hátsó agy, 145 mm-es villasaru távolsággal!!! :-O
Ha már volt, akkor bocs...
#379
Posted 2007. December 06. - 15:42

2006-2007-ben csak Alboin T500 volt, nem rossz cuccokkal, de mégis,
, és trekking...
Mi bajod a trekkinggel?
Ha a montizni akarsz a tandemeddel, akkor nincs kérdésem... :-)
De ha túrázni... ...ahhoz ezerszer jobb a trekking (szerintem).
Nekem Gepidám van, és nagyon bevált! Könnyû terepen is mûködik, Montenegróban mentünk vele durva makadámúton 25 km-t, cuccokkal megpakolva, és nem volt vele gond. :-)
#380
Posted 2007. December 05. - 20:12

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda