
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Zemplén Maraton
Started by
era
, 2004. March 09. 17:25
#281
Posted 2006. July 24. - 11:17

Jók a képek, de csak az egyiken látszik a lábam, az is elmosódva. Végülis a sebesség, az sebesség...
Nem tudjátok, hogy tavaly menyi idõ után rakták fel az eredményeket és a képeket?

#282
Posted 2006. July 24. - 11:14

Zemplén Maraton képek:
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2704
Jók a képek


#283
Posted 2006. July 24. - 10:27

Szevasztok!
Akit érdekel a beszámolóm, itt elolvashatja. Kemény volt a hosszútáv. A szint nem volt meg, de nem is baj. Kipurcantam. Ha nem fikulok egy bazi nagyot, biztosan jobb kedvel érek be
http://forum.index.h...58243&t=9085550
Akit érdekel a beszámolóm, itt elolvashatja. Kemény volt a hosszútáv. A szint nem volt meg, de nem is baj. Kipurcantam. Ha nem fikulok egy bazi nagyot, biztosan jobb kedvel érek be

http://forum.index.h...58243&t=9085550
#284
Posted 2006. July 24. - 10:05

mi is lenyomtuk Kuckuc-al és Big Hend-el.
köszi Kuckuc hogy megvártál. nagyon türelmes vagy.
a maraton jó volt csak én voltam fos. gyönyörû a táj.
az hogy póló nem lesz azt tudtam de hogy a célba beérve egy pohár víz sem várt egy kicsit meglepett.
a tavalyi kóla után. pláne hogy ilyen meleg volt.
a kaja is finom volt csak nem bírtam megenni az egészet.
a zuhany is remek volt.
ja és nagyon köszi annak a rendes bringás társnak aki megtalálta a bukóm siltjét és lehozta.
köszi Kuckuc hogy megvártál. nagyon türelmes vagy.
a maraton jó volt csak én voltam fos. gyönyörû a táj.
az hogy póló nem lesz azt tudtam de hogy a célba beérve egy pohár víz sem várt egy kicsit meglepett.
a tavalyi kóla után. pláne hogy ilyen meleg volt.
a kaja is finom volt csak nem bírtam megenni az egészet.
a zuhany is remek volt.
ja és nagyon köszi annak a rendes bringás társnak aki megtalálta a bukóm siltjét és lehozta.
#285
Posted 2006. July 24. - 08:56

Csaó!
Nekem a pálya iszanyatosan köves, poros volt. (FONTOS: sár nem volt!!!). Sõt volt egy szakasz az elején ahol az erdei út fel volt szántva. Ez sem volt piskóta, szétrázta mindenem.
Középtávon indultam az eredményem nem a legjobb lett: 3:16 perc.
A szervezõknek gratula, eltévedni nem lehetett.
Üdv
Szammer
Nekem a pálya iszanyatosan köves, poros volt. (FONTOS: sár nem volt!!!). Sõt volt egy szakasz az elején ahol az erdei út fel volt szántva. Ez sem volt piskóta, szétrázta mindenem.
Középtávon indultam az eredményem nem a legjobb lett: 3:16 perc.
A szervezõknek gratula, eltévedni nem lehetett.
Üdv
Szammer
#286
Posted 2006. July 24. - 08:55

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#287
Posted 2006. July 23. - 22:47

[quote name='Dante']Vegyes hangulattal tértem haza errõl a versenyrõl. Egyrész nagyon tetszett a pálya, s imádom a Zemplént. Viszont pechesebb versenyem nem nagyon volt még.
Én is így vagyok vele. Tetszett a pálya,a Zemplén, és egy gyenge kezdés után egyre inkább belejöttem. Volna. 8 km körül ugyanis felkaptam hátul egy fadarabot, és rövid idõn belül kiderült, hogy súlyos sérülést okozott a váltófülön. Röviden: már csak az imádság tartotta a váltót. 15-nél aztán végképp levált. A váltót leszereltem, és elhelyeztem a hátizsákomban, majd single-speedre váltottam. Ezekután letettem a hosszútávos álmaimról az egysebességes biciklimmel, de az 55-öt azért becsülettel végigcsináltam, és még utolsó sem lettem ezen a távon...Ezekután már csak egy defekt hiányzott volna, de a 3,5-re felfújt gumik bírták a gyûrõdést. Még a meleg sem zavart,csak a rengeteg bögöly...
Gratulálok mindenkinek, aki teljesítette a versenyt!
Én is így vagyok vele. Tetszett a pálya,a Zemplén, és egy gyenge kezdés után egyre inkább belejöttem. Volna. 8 km körül ugyanis felkaptam hátul egy fadarabot, és rövid idõn belül kiderült, hogy súlyos sérülést okozott a váltófülön. Röviden: már csak az imádság tartotta a váltót. 15-nél aztán végképp levált. A váltót leszereltem, és elhelyeztem a hátizsákomban, majd single-speedre váltottam. Ezekután letettem a hosszútávos álmaimról az egysebességes biciklimmel, de az 55-öt azért becsülettel végigcsináltam, és még utolsó sem lettem ezen a távon...Ezekután már csak egy defekt hiányzott volna, de a 3,5-re felfújt gumik bírták a gyûrõdést. Még a meleg sem zavart,csak a rengeteg bögöly...
Gratulálok mindenkinek, aki teljesítette a versenyt!
#288
Posted 2006. July 23. - 22:15

#289
Posted 2006. July 23. - 22:12

Én még sehol!
Gondolom a héten csak kikerül a honlapra a részletes végeredmény, reméljük mert gõzünk nincs azon kívül hogy a közepében értünk be, de pontosan hol is
Egyébként a pálya nagyon tetszett, csak az a rohadt meleg meg néhol iszonyú mennyiségû szálló por nem jött be, de ez legyen a legnagyobb bajom, no meg a mínusz 1 kulacs
Reméljük jövõre egy pólóra is futja majd és tökéletes lesz vele a verseny!
Köszönet a szervezõknek és gratula mindenkinek!
Gondolom a héten csak kikerül a honlapra a részletes végeredmény, reméljük mert gõzünk nincs azon kívül hogy a közepében értünk be, de pontosan hol is

Egyébként a pálya nagyon tetszett, csak az a rohadt meleg meg néhol iszonyú mennyiségû szálló por nem jött be, de ez legyen a legnagyobb bajom, no meg a mínusz 1 kulacs

Reméljük jövõre egy pólóra is futja majd és tökéletes lesz vele a verseny!
Köszönet a szervezõknek és gratula mindenkinek!
#290
Posted 2006. July 23. - 22:06

Eredményeket ti hol láttok? Csak úgy kérdezem.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#291
Posted 2006. July 23. - 21:42

Végszóra én is befutottam. Szervezés jó, pálya még jobb, én meg annál is jobb voltam:) Eddigi legjobb maratonomon vagyok túl, abszolútban 20., korosztályban 4. lettem az elõzetes kiírás alapján. A frissítõ csajok nem csak kedvesek, hanem csinosak is voltak, nehéz is volt továbbindulni:) Az egyik benyúló ágat bokrostól sikrült letarolnom egy hölgy segíteségével, de egy darázscsípésen kívül semmi negatív nem történt.
Gratula minenkinek aki nekivágott és beért! Jövõre Veletek ugyanitt!
Gratula minenkinek aki nekivágott és beért! Jövõre Veletek ugyanitt!
#292
Posted 2006. July 23. - 21:20

Én egy nagyon-nagyon köszit mondanék a szervezõknek és nemkülönb a segítõknek! Szóval köszi! 
Nekem sajnos az edzetlenségem nagyon kijött, ma kezdõdött a kerékpáros szezonom
És ez a meleg is.....
A hibátlanság mellett pár apróság: ilyen idõben vmi rémesek voltak azok a nagy puszták. És beérkezés után jól jött volna vmi infó, hogy hol mi merre (pl videós is szólhat egy pár szót)
Pályakijelölésre semmi panaszom, mondjuk 'páran' már letaposták elõttem az utat... Vmint a frissítõk is korrektek voltak. (bár dinnye, sör..... :-) )
:spoko:
(thread, majdnem odamentem megkérdezni, hogy esetleg van-e még a tavalyi poszterbõl, de rájöttem, hogy most tán kisebb gondod is nagyobb ennél :-))

Nekem sajnos az edzetlenségem nagyon kijött, ma kezdõdött a kerékpáros szezonom

A hibátlanság mellett pár apróság: ilyen idõben vmi rémesek voltak azok a nagy puszták. És beérkezés után jól jött volna vmi infó, hogy hol mi merre (pl videós is szólhat egy pár szót)
Pályakijelölésre semmi panaszom, mondjuk 'páran' már letaposták elõttem az utat... Vmint a frissítõk is korrektek voltak. (bár dinnye, sör..... :-) )
:spoko:
(thread, majdnem odamentem megkérdezni, hogy esetleg van-e még a tavalyi poszterbõl, de rájöttem, hogy most tán kisebb gondod is nagyobb ennél :-))
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#293
Posted 2006. July 23. - 21:18

Nagyon meleg volt, kár volt a hét közepén az esö lehetöségével foglalkozni.
Pályakijelölés jó volt, az itatóknál nagyon kedvesek voltak. A nagy melegben a megolvadt csoki annyira nem esett jól, de a hidegvíz annál inkább.
Volt kõ, belógó ág bõven. Megusztam defekt nélkül, de ez lehet, hogy a 4 barra fujtatott gumiknak köszönhetö. Meleggel kellett megküzdenem, ahol lehetett ott az árnyékos részen mentem, de déli órákban abból nem sokk volt.
Mindenkinek gratula aki elindult és végigtekerte a választott távot.
Kár hogy egy emlékpoló nem fért bele a nevezési díjba, és a befutónál elémaradt a tavaly nagyon jólesõ üditö.
Pályakijelölés jó volt, az itatóknál nagyon kedvesek voltak. A nagy melegben a megolvadt csoki annyira nem esett jól, de a hidegvíz annál inkább.
Volt kõ, belógó ág bõven. Megusztam defekt nélkül, de ez lehet, hogy a 4 barra fujtatott gumiknak köszönhetö. Meleggel kellett megküzdenem, ahol lehetett ott az árnyékos részen mentem, de déli órákban abból nem sokk volt.
Mindenkinek gratula aki elindult és végigtekerte a választott távot.
Kár hogy egy emlékpoló nem fért bele a nevezési díjba, és a befutónál elémaradt a tavaly nagyon jólesõ üditö.
#294
Posted 2006. July 23. - 20:26

Az biztos - egy ennyi kilógó/belógó ággal rendelkezõ maratonra én vastagabb belsõvel fogok legközelebb jönni, s egy normális pumpát is beszerzek. Egyébként a pályakijelölés során illõ lenne ezeket az ágakat (kábé 10 db volt kritikus) lekötözni. Ha csak a felébe mész bele, már az is csíkosra hasogat!
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#295
Posted 2006. July 23. - 19:54

Vegyes hangulattal tértem haza errõl a versenyrõl. Egyrész nagyon tetszett a pálya, s imádom a Zemplént. Viszont pechesebb versenyem nem nagyon volt még. A 4 defekt 1 perec azért súlyos ráta. Kiábrándító, mert jól ment, sokáig az elején (abszolút 3-5. helyen) mentem, s maradt is volna még kraft. Vicces, mert 2:30 a tekert idõm, a beért meg....elszórakoztam vagy 40 percet.
A defektek számáról annyit egyébként, hogy 11 (tizenegy!) folt ment most rá a belsõk rekonstruálására. Felütés egyébként csak úgy magától nem jött, mindegyiket megelõzte egy tüskeszúrás, amit követõen a lepuhult (és nem észrevett) belsõt könnyû volt felcsapni. Nagyon szépen köszönöm a 016 rajtszámú hosszútávos versenyzõnek, hogy ki tudott segíteni egy IRC belsõvel, jelentem, a célig szuperül szerepelt, remélem a rendezõk révén eljutott Hozzád, ha nem, kérlek jelezd, s küldök postán egy belsõt.
Szervezés: voltak jó dolgok (fejlõdés tettenérhetõ),s olyasmi is, ami nem tetszett. Nagyon jó volt a kijelölés, a biztosítás és az etetés/itatás, ezek szuperek voltak. Nem tetszett viszont a nagy nihil a célban, valami üdítõt vagy BÁRMIT igazán a kezünkbe lehetett volna nyomni.
Na megyek zombulni, majd még írok. Egyébként könnyû, de pörgõs verseny lett volna, s a szint sem volt annyi, mint amennyit írtatok.
A defektek számáról annyit egyébként, hogy 11 (tizenegy!) folt ment most rá a belsõk rekonstruálására. Felütés egyébként csak úgy magától nem jött, mindegyiket megelõzte egy tüskeszúrás, amit követõen a lepuhult (és nem észrevett) belsõt könnyû volt felcsapni. Nagyon szépen köszönöm a 016 rajtszámú hosszútávos versenyzõnek, hogy ki tudott segíteni egy IRC belsõvel, jelentem, a célig szuperül szerepelt, remélem a rendezõk révén eljutott Hozzád, ha nem, kérlek jelezd, s küldök postán egy belsõt.
Szervezés: voltak jó dolgok (fejlõdés tettenérhetõ),s olyasmi is, ami nem tetszett. Nagyon jó volt a kijelölés, a biztosítás és az etetés/itatás, ezek szuperek voltak. Nem tetszett viszont a nagy nihil a célban, valami üdítõt vagy BÁRMIT igazán a kezünkbe lehetett volna nyomni.
Na megyek zombulni, majd még írok. Egyébként könnyû, de pörgõs verseny lett volna, s a szint sem volt annyi, mint amennyit írtatok.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#296
Posted 2006. July 23. - 18:10

Tetszett, nagyon jó pálya !
elsõ -
Az 55-ön mentem egyszer sikerült egy 4 perces kanyart beleraknom... a végén egy jobbos a dózerútról egy egynyomtávosra vitt le. Sajna ezt elnéztem és lementem a pálya elejére ott láttam nem oké a dolog mert faágak zárták el az utat. Egyébként ott látható az elején mennyire figyeltek a pályaépítõk, hiszen az a keresztedõdés -ahová levitt a pálya elejére- egy négyes elágazó, tök egyszerü hiszen egyenesen kellett menni, és látni lehetett a jelzést, ott mégis faágakkal le volt zárva a jobbra, és balra forduló ág.
Ezen a részen ahol elmentem, elég nagytempó volt, ráadásul nehezen lehetett észrevenni a szallagot - jobbra volt szallagozva- azaz ha benéztél akkor valszeg lehetett látni, ha balra lett volna szallagozva sztem lehetett volna a dózerútról is látni.
A második -
A sok akácos, a húsomat tépte, a belógó ágakat a szallagozó brigád lecsippenthette volna.
A + dolgokat nem írom hiszen minden az volt az elõzõ két dolgon kívül. Ha 1-10 ig kellene szavaznom akkor határozott 9, hiszen az akácos volt gáz, a elnézés igazándiból az én mûvem hiszen ki volt jelölve Gyengébb keresztezõdést láttam jobban jelezve, ezért volt kellemetlen, illetve senki sem szeret eltévedni.
Végül köszönet a rendezõségnek, és a segítõknek az itató pontokon.
elsõ -
Az 55-ön mentem egyszer sikerült egy 4 perces kanyart beleraknom... a végén egy jobbos a dózerútról egy egynyomtávosra vitt le. Sajna ezt elnéztem és lementem a pálya elejére ott láttam nem oké a dolog mert faágak zárták el az utat. Egyébként ott látható az elején mennyire figyeltek a pályaépítõk, hiszen az a keresztedõdés -ahová levitt a pálya elejére- egy négyes elágazó, tök egyszerü hiszen egyenesen kellett menni, és látni lehetett a jelzést, ott mégis faágakkal le volt zárva a jobbra, és balra forduló ág.
Ezen a részen ahol elmentem, elég nagytempó volt, ráadásul nehezen lehetett észrevenni a szallagot - jobbra volt szallagozva- azaz ha benéztél akkor valszeg lehetett látni, ha balra lett volna szallagozva sztem lehetett volna a dózerútról is látni.
A második -
A sok akácos, a húsomat tépte, a belógó ágakat a szallagozó brigád lecsippenthette volna.
A + dolgokat nem írom hiszen minden az volt az elõzõ két dolgon kívül. Ha 1-10 ig kellene szavaznom akkor határozott 9, hiszen az akácos volt gáz, a elnézés igazándiból az én mûvem hiszen ki volt jelölve Gyengébb keresztezõdést láttam jobban jelezve, ezért volt kellemetlen, illetve senki sem szeret eltévedni.
Végül köszönet a rendezõségnek, és a segítõknek az itató pontokon.
( . ) ( . ) \l/ 8====O
#297
Posted 2006. July 23. - 06:45

Akkor hajrá!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#298
Posted 2006. July 22. - 21:07

Debrecenben szõlõszem nagyságú jég esett, remélem nem Mád fele megy, mert akkor durci leszek:) Akár meleg lesz, akár esõ, mindenkinek sikeres és jó hangulatú versenyt kívánok!
#299
Posted 2006. July 22. - 20:56

Én reménykedek benne hogy nem lesz sár, csak ne legyen nagy meleg.
Sok sikert mindenkinek és sikeres célba érést minden indulónak!
Ezt azért érdemes megnézni még (a pillanatnyi idõjárást mutatja):
http://www.idokep.hu/
Sok sikert mindenkinek és sikeres célba érést minden indulónak!
Ezt azért érdemes megnézni még (a pillanatnyi idõjárást mutatja):
http://www.idokep.hu/
Lassan járj, ugyanoda érsz

#300
Posted 2006. July 22. - 20:01

Én szeretek sarazni, meg kábé ugyanolyan tempót megyek saras/nem saras versenyeken, szóval sárban mindig SOKKAL jobb eredményeket érek el...de a pénztárcám a száraz versenyeket kedveli.
Ha nem lesz nagy sár (azaz nem szakad egész éjjel), nem teszek fel sárgumit.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
