Jelentkezz be Regisztrálj
Online bringásboltot keresek!
#3481
Posted 2008. August 14. - 23:50
Amúgy nekem se kellett utalni, egyszerûen leszedték a pénzt
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3482
Posted 2008. August 14. - 23:03
#3483
Posted 2008. August 13. - 23:27
Üzletire felesleges váltani (hacsak nem nagyban akarod nyomatni az eladásokat mondjuk az eBay-en), nem használod ki. Sõt ha eladni sem akarsz, akkor a Premium sem szükséges.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3484
Posted 2008. August 13. - 23:16
Üdv, sorstárs
Nem pusztult meg a PayPal-od, csak tényleg van limit (szerintem az éves pénzküldési határt érted el), amit persze meg lehet emelni, de az egy másik történet.
Igen, lehet vásárolni közvetlenül is. Fizetésnél a 'Proceed To Checkout'-ra menj. Kérni fogják a kártya adatait és utána fizethetsz.
Köszi!
A PayPal-en lehet simán ezt a limitet emelni, vagy az account-ot kell upgrade-elni prémiumra vagy üzletire? Gondolom az utóbbi verzió nem ingyenes...
#3485
Posted 2008. August 13. - 23:11
Tudja valaki, hogy a CRC-s fizetés megy-e közvetlenül internetes vásárlókártyával, vagy mindenképpen PayPal kell hozzá? Valamiért megpusztult a PayPal-em... Állítólag elértem valami tranzakciós limitet (nem összeglimitet, mert a vásárolni kívánt cucc 10%-át sem érte el a napi limitemnek). Létezik ez? Mindössze ötször használtam.
Üdv, sorstárs
Nem pusztult meg a PayPal-od, csak tényleg van limit (szerintem az éves pénzküldési határt érted el), amit persze meg lehet emelni, de az egy másik történet.
Igen, lehet vásárolni közvetlenül is. Fizetésnél a 'Proceed To Checkout'-ra menj. Kérni fogják a kártya adatait és utána fizethetsz.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3486
Posted 2008. August 13. - 22:59
#3487
Posted 2008. August 13. - 22:30
#3488
Posted 2008. August 13. - 13:12
#3489
Posted 2008. August 08. - 16:11
#3490
Posted 2008. August 08. - 15:00
#3491
Posted 2008. August 08. - 14:03
#3492
Posted 2008. August 07. - 22:23
...meg közben elolvastam a crc oldalán, hogy mit is takar a royal mail...jól értem, hogy a csomag csak addig követhetõ, amíg el nem hagyja Angliát?
Akkor tényleg nem kell erõltetni
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3493
Posted 2008. August 07. - 22:09
Ha jót akarsz magadnak, eszedbe ne jusson szállítási módként a Royal Mail-t választani. Ez sima postai út, annak minden buktatójával.CRC-n rakosgattam össze egy csomagot, postaköltségnek a legolcsóbb volt kiválasztva (Royal Mail International, 10 font), aztán hozzádobtam 1 db spéci csavart és erre átváltott a drágább Parcel Force International-ra (15 font). Vissza lehetett állítani az eredeti RMI módra, de annak már 20 font volt az ára.
Ezt miért csinálta? Átléptem volna valami határt (súlyt)?
#3494
Posted 2008. August 07. - 21:55
#3495
Posted 2008. August 07. - 13:47
Az életben nem szabadulok meg ettõl a rendeléstõl... kiderült, hogy 21-én a DHL-lel útnak indult a pakkom (e-mailt kaptam róla a bike24-tõl). Aztán 23-án megint jött egy e-mail tõlük, hogy útnak indították a csomagot (másik fuvarlevélszámmal). Ennek most utánanéztem a DHL oldalán és ki van írva, hogy rossz/hiányos a cím ezért várakozik. Az e-mailben minden adatom korrekt, szóval megint nem értem mi ez a kavarás?!? :chin: Ha az elsõ szállítmánnyal is ez volt a gond, akkor az miért ért vissza 2 nap alatt, ez meg miért várakozik ott (bár azt sem tudom hol) majd' egy hete?
DHL-t nem hibáztatom, mert múlthéten gond nélkül leszállítottak egy csomagot, ami szintén Németo.-ból jött... igaz, azt nem a bike24 adta fel.
Jelentem kedden megérkezett a május 29-én leadott rendelésem... egy biztos: bike24-rõl az életben nem rendelek semmit, és a huzavona miatt a DHL-t is messzi elkerülöm.
Vasárnap(!) lett felnyalva egy matrica a kapunkra, hogy a DHL-nél van egy csomagom július 23-a óta, hívjam érte az ügyfélszolgálatot... Egyrészt 23-án otthon voltam (direkt szabira mentem, mert sok csomagom jött azon a héten ) És az is elég fura, hogy miért vasárnap lett kitéve a matrica (akkor is otthon voltam...). DHL-t hétfõ reggel hívtam, kértem, hogy 5 körül küldjék ki mégegyszer a csomagot. Udvariasan közölték, hogy akkor õk már nem dolgoznak (?!?), de a munkahelyemre kiszállítják 4-ig. Oké, legyen (bár nekem meg nem olyan a melóm, hogy garantált, hogy bent leszek az irodában). Dél körül hívtak, hogy mégsem megy a kiszállítás, mert már az összes (?!?) futáruk úton van, a csomagom meg ott maradt. Ha sürgõs, menjek érte én... hát ez egy vicc... 23-a óta ültek a csomagomon és én menjek a futárcéghez? Persze gond nélkül másnapra kiszállították a csomit és az udvariasságukra egy szavam se lehet, de kissé megváltozott a véleményem arról, hogy "a DHL-t nem hibáztatom" :mad:
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#3496
Posted 2008. August 07. - 13:19
Ha jól tudom 1 db volt az országban, ami már el lett adva. Mikor jön másik? vagy jövõre, vagy sosem, mert "kis piac kis foci" vagy vmi hasonló.
A csapatból is vesznek páran S-works vázakat, persze nem ideit, mert nem is hoztak belõle, le kell adni a rendelést, aztán majd jövõre lesz.
#3497
Posted 2008. August 07. - 12:05
Ezt miért csinálta? Átléptem volna valami határt (súlyt)?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3498
Posted 2008. August 05. - 20:55
Köszi a gyors reakciót!
"Az olcsó ár miatt érzett öröm mindíg rövidebb ideig tart, mint a rossz minõség miatt érzett bosszúság."
(valamelyik régi MBAHban vagy Bikemagban volt ez a hónap mondása, amit azóta is példaként állítok magam elé minden vásárláskor)
Értem mire gondolsz, de ha van egy kis szerencsém akkor talán...
Képzelheted, hogy már megbántam az egészet.
A magyarországi forgalmazót bevonva pont az esetleges reklamáció terheit vették volna le a válladról, a garanciát is könyebb itthon érvényesíteni, mint Angliában. Elindítani egy hosszadalmas reklamálási procedúrát.. nem tudom nekem biztos nem lenne idegszálam hozzá.
Pont a Specialized hazai forgalmazóját nem kerestem meg. Próbálkoztam pl a Trek-nél Soho 1.0 ügyben de nem jött össze , meg ugye Trek-et nem lehet rendelni neten pont az ilyen esetek elkerülése végett. Itt: http://www.trekbikes.../find_a_dealer/ le is van írva.
Na meg kibontottad a csomagot, ilyenkor nem tudom hogy döntik el, hogy sérült volt a csomag. (arra gondolok, hogy az ECnél, hogy jól be volt fóliázva a váz, biztos a UPS a hibás, a UPS meg mondhatja, hogy rosszul volt becsomagolva a EC a hibás)
Erre a "nyomozásra" kíváncsi lennék. A bringám kb. igy: http://www.evanscycl...image/20/20.jpg volt becsomagolva, kivéve persze a hátsó háromszöget.
Még rohadt fotót sem tudok küldeni, mert a gép nyaral a család normális felével egyetemben.
Most már hiába verem a fejem a falba, úgy sem változik semmi. Holnap megpróbálok beszélni az Evans-szel, és majd meglátjuk.
Üdv
#3499
Posted 2008. August 05. - 20:24
A magyarországi forgalmazót bevonva pont az esetleges reklamáció terheit vették volna le a válladról, a garanciát is könyebb itthon érvényesíteni, mint Angliában. Elindítani egy hosszadalmas reklamálási procedúrát.. nem tudom nekem biztos nem lenne idegszálam hozzá.
"Az olcsó ár miatt érzett öröm mindíg rövidebb ideig tart, mint a rossz minõség miatt érzett bosszúság."
(valamelyik régi MBAHban vagy Bikemagban volt ez a hónap mondása, amit azóta is példaként állítok magam elé minden vásárláskor)
Na meg kibontottad a csomagot, ilyenkor nem tudom hogy döntik el, hogy sérült volt a csomag. (arra gondolok, hogy az ECnél, hogy jól be volt fóliázva a váz, biztos a UPS a hibás, a UPS meg mondhatja, hogy rosszul volt becsomagolva a EC a hibás)
#3500
Posted 2008. August 05. - 19:01
Képzeljétek megérkezett a csomagom az Evans Cycles-tõl. UPS-es bácsi hozta csoki autóval tudjátok hogy meg...
Felhozom, örülök mint majom a farkának. Nekilátok kibontani úgy néz ki minden benne van, szép új bicaj (Specialized Langster) meg még egy pár cucc.
Mondom magamban "bike porn-time!", de nem ez a horror! Ahogy kivettem a bicót látom hogy valmi nem ok, a bal láncvillán (nem a hajtás oldalon hanem a másikon) mintha légpuskáva lõttek volna szegényre. Egy kb 12-14 centis részen vannak ezek a nyomok az egész kozepén meg egy kb 3-4 miliméter árméréjû és kb 1 mili mély kráter. a dobozon meg két körülbelül 2 ujnyi lyuk ( ez nem tünt fel az átvételkor mert ahogy letette a futár ez a túl oldalon volt és én hülye nem jártam körbe a dobozt ami kb. 1500mmx900mmx100mm). Képzelhetitek, a szám mint a bili füle. Az egész leginkább esztétikai hibának néz ki mint mechanikainak. A váz mindenhol be volt buborékfóliával csavarva kivéve a hátsó háromszög.
Gondoltam nem hagym annyiban a dolgot nem ezért fizettem a UPS-nek 40 fontot. Hívom az ügyfészolgálatot, kedves hölgy, elpanaszolom, gondom bajom. Kéri az adatokat OK. Mégegyszer a probléma leírása OK. Aztán elmondta, hogy keresemm meg az Evans Cycles-t ( mivel õk rendelték meg a szállítást) és kérjem meg õket, hogy a helyi UPS-en keresztül indítsák el a vizsgálatot az ügyben. Ja és a csomagolásra két szemem mert ha beindul az ügy akkor jönnek szemlét tartani.
Tehát az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes velük cihelõdni egy ilyen probléma miatt? Nagyon aggódok mert ez egy alu váz és azok nem olyan strapabírók mint az acél társaik. Szerintetek van esély a kártérítésre? Bicajcserére esetleg?
Mindezek ellenére a bicaj fantasztikus, nem bírtam megállni hogy egy pár méter erejéig ki ne próbáljam.
Várom a reakciókat.
Üdv., Árpi