Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Fékpofa, betét

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
677 hozzászólás a témában

#101
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 hozzászólás

en par eve femeset hasznalok, jol fog minden korulmeny kozott, lassan kopik. ezutan se fogok mast :)


És jól tudom, hogy a BB7 gyárilag fémes betétet ad? Ragaszkodjak a gyári betétekhez, vagy az utángyártottak is vannak olyan jók vagy jobbak? Mert pl a deore gyári V-fék betét után a BBB tri-stop betétek sokkal jobbak volt. Bocsi a lámáskodásért, de köszi a türlemet elõre is.

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#102
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 hozzászólás

Igen, kifelejtettél. Visszaolvasni - mondjuk a tárcsafék topicban ! Csupán 1 oldalt kellett volna visszaolvasnod.
http://forum.bikemag...tml#post1160536
Gyantás = organikus.
Fémes = szinteres
Tehát, csak 2 féle van.


Köszi a választ. Tudod én lusta vagyok ezért a keresõt alkalmaztam az általad is említett topicban. De az cserben hagyott. De amúgy igazad van.

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#103
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
en par eve femeset hasznalok, jol fog minden korulmeny kozott, lassan kopik. ezutan se fogok mast :)

#104
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Ebben az összefoglalásban a "ceramic" kifejezés azonos a más gyártók által használt "organic" vagy "resin" meghatározással.


Compound C: Ceramic Pro Black : Soft

These organic ceramic fiber disc brake pads are carbonized. The ceramic compound insulates the brake system from friction heat up to 400oC. The result is a very powerful, quiet pad with extremely low heat generation which all but eliminates the chances of brake fade.

Advantages: Excellent grip, Low noise, Low heat, Consistent in all conditions
Disadvantages: Short life span unless rider is light on brakes
Suitable For: DH, Dry XC, Ti Rotors
Conclusion: Best Performance


Compound S: Semi Metal/Graphite : Medium

Containing metal & graphite for long wear. Great for muddy conditions, and a good choice in all conditions. A medium compound with consistent wet performance and good grip.

Advantages: Cheap, Above average all around performance
Disadvantages: Grippier and longer lasting pads are available
Suitable For: Everything
Conclusion: Best Value

Superlight WorldCup Competition Alu Backed Pads use the medium compound.


Compound T: Metallic Sintered : Hard

Superior power in all conditions. Long wear pads, great for DH or XC. Consistent braking power in the wet. Almost unaffected by rain and snow

Advantages: Better performing and longer lasting than medium pads
Disadvantages: More expensive than medium pads
Suitable For: XC, DH (low brake use), All weather conditions, Mud
Conclusion: Excellent All Rounders


Compound D: Ceramic 3xLife Red : Hard

Triple the lifetime of ordinary resin pads. This is the highest density ceramic compound for ultimate performance and the longest lifetime. These organic disc brake pads have all the benefits of sintered pads, but also contain a high amount of ceramic fiber, which insulate the brake system from friction heat up to 400oC. The result is a disc brake pad that will keep working in any weather condition, and a extremely long wear time.

Advantages: Better performing and longer lasting than medium pads
Disadvantages: More expensive than medium pads
Suitable For: XC, DH (low brake use), All weather conditions
Conclusion: Long Life


#105
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Ebben az összefoglalásban a "ceramic" kifejezés azonos a más gyártók által használt "organic" vagy "resin" meghatározással.


Compound C: Ceramic Pro Black : Soft

These organic ceramic fiber disc brake pads are carbonized. The ceramic compound insulates the brake system from friction heat up to 400oC. The result is a very powerful, quiet pad with extremely low heat generation which all but eliminates the chances of brake fade.

Advantages: Excellent grip, Low noise, Low heat, Consistent in all conditions
Disadvantages: Short life span unless rider is light on brakes
Suitable For: DH, Dry XC, Ti Rotors
Conclusion: Best Performance


Compound S: Semi Metal/Graphite : Medium

Containing metal & graphite for long wear. Great for muddy conditions, and a good choice in all conditions. A medium compound with consistent wet performance and good grip.

Advantages: Cheap, Above average all around performance
Disadvantages: Grippier and longer lasting pads are available
Suitable For: Everything
Conclusion: Best Value

Superlight WorldCup Competition Alu Backed Pads use the medium compound.


Compound T: Metallic Sintered : Hard

Superior power in all conditions. Long wear pads, great for DH or XC. Consistent braking power in the wet. Almost unaffected by rain and snow

Advantages: Better performing and longer lasting than medium pads
Disadvantages: More expensive than medium pads
Suitable For: XC, DH (low brake use), All weather conditions, Mud
Conclusion: Excellent All Rounders


Compound D: Ceramic 3xLife Red : Hard

Triple the lifetime of ordinary resin pads. This is the highest density ceramic compound for ultimate performance and the longest lifetime. These organic disc brake pads have all the benefits of sintered pads, but also contain a high amount of ceramic fiber, which insulate the brake system from friction heat up to 400oC. The result is a disc brake pad that will keep working in any weather condition, and a extremely long wear time.

Advantages: Better performing and longer lasting than medium pads
Disadvantages: More expensive than medium pads
Suitable For: XC, DH (low brake use), All weather conditions
Conclusion: Long Life


#106
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás
Igen, kifelejtettél. Visszaolvasni - mondjuk a tárcsafék topicban ! Csupán 1 oldalt kellett volna visszaolvasnod.
http://forum.bikemag...tml#post1160536
Gyantás = organikus.
Fémes = szinteres
Tehát, csak 2 féle van.
Marci

#107
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 hozzászólás
valakinek nincs kedve összehasonlítani pro & kontra, hogy melyik betét miben jobb vagy gyengébbb és hogy milyen típusok vannak? Amit eddig sikerült kiderítenem, hogy van
gyantás,
fémes,
szinteres,
organikus stb.

Valamit kifelejtettem? De hogy mi a különbség köztük arról nyemá informácijá :(

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#108
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Gyári elég jó avidéknál, de kipróbálhatsz esetleg valami Alligator-t vagy BTS-t. Azok olcsóbbak, lehet jók is.

#109
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 hozzászólás
Srácok BB7-es G2-es tárcsához milyen fékpofát ajánlotok? Jó a gyári, vagy van ami még jobb? A gyári BB7-es betét milyen komponensû? Úgy tudom fémes, de inkább megkérdezem.

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#110
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás

Hegytetõ, hátsófék enyhén behúz, legurul hátsófék kienged.
90% a megjavulás. Szagokkal, füsttel menet közben ne foglalkozz.


Kb másnap reggelig mûxik is a megoldás, miután felmelegszik akkor okés fog mint atom, de x idõ mulva
megent alig nemfog..........
Akkora dombocska felénk meg nincs hogy kiégessem rendesen.

#111
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Hegytetõ, hátsófék enyhén behúz, legurul hátsófék kienged.
90% a megjavulás. Szagokkal, füsttel menet közben ne foglalkozz.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#112
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás
Alligator vx18-as mûgyantás fékbetétem br-m775 fékembe és egy érdekes dologra lettem nemrégen figyelmes.
Elõl harap mint állat félújjal is orrabuktatna, de hátul egyszercsak elkezdte azt csinálni hogy nyekeregteti az egész
féket és lecsökkent a fékereje. Hiába állítom csont egyenesre a féknyerget a tárcsához a jelenség ugyanaz.
Tiszta rajta minden pofák egyenletesen kopnak így nemtom mi a gond.

#113
zsaner

zsaner

    vendég

  • fórumtag
  • 30 hozzászólás

zsaner, nyugodtan gyere le a Csóványosról. Mire leérsz rendben lesz minden, hidd el.


Fel is mentem, nem a Csóviig, mert még nem járható, de a Báránybérce. Aztán még egyszer Závoz nyeregbe. Onnan lefelé dirket aszfaltom, hogy vasaljam egy kicsit.
Majdnem jó is lett. És a végére a kritikán aluli fékhatás is helyreállt.

#114
zsaner

zsaner

    vendég

  • fórumtag
  • 30 hozzászólás

zsaner, nyugodtan gyere le a Csóványosról. Mire leérsz rendben lesz minden, hidd el.


Ámen :)

#115
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Akkor már minden rendben lesz, ámen.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#116
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
^^ :)

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#117
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
zsaner, nyugodtan gyere le a Csóványosról. Mire leérsz rendben lesz minden, hidd el.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#118
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
A fékkaron a kis légtelenítõs imbusszal kellett volna, de már mindegy. Azt picit ki kellett volna lazítani és akkor visszanyomni a dugattyúkat. a fölös olaj meg ki tudott volna szivárogni. Amit csináltál azzal lehet sikerült levegõt is bejuttatnod. Legközelebb inkább bízd szakemberre.

#119
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
zsaner: ügyes gyerek vagy, úgy oldottál meg egy problémat, ahogy ezer emberbõl egysem....
egyszerüen sok az olaj a rendszerben, erre te kilazitod azt a két csavart, ami a féknyereg két darabját összefogja???

ne haragudj de maradj inkább a szakmádban, remélem amit ott kinyomott olajat ráfolyt a betétre...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#120
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás
A féktest helyzetén állítani esetleg ? Post-mount-os a rögzítés, ugye ?
Kilazítod a féktest rögzítõ csavarokat, ráfogsz a fékre és eközben rögzíted a csavarokat. Talán ez segíthet kicsit.
Marci