Jelentkezz be Regisztrálj

Trükkök és figurák elsajátítása
#1321
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. augusztus 08. - 19:02

#1322
Írta 2005. augusztus 07. - 22:06

de egyébként annyi a lényeg hogy tényleg neforogjon el a kerék!kiáláshoz kell kicsi manuál mert hogy hátsókeréken egyensújozz meg érezd hol sok és hol kevés
#1323
Írta 2005. augusztus 07. - 13:41

Szükség van ehhez a trükkhöz jó tárcsafékre vagy egy átlagos V-fék is elég?
bb5 160as tárcsa + lx kar bõven elég. haver is ezzel csinálja. ja és ez összesen csak 16 pénz...
#1324
Írta 2005. augusztus 07. - 12:20

nem vagyok trükközõs ember, szal nagyon sokat nem tudok nyilatkozni..
kiállást csinálgattam több kevesebb sikerrel, csak mindig lecsúszik a kerék
nem kell hozzá más, mint tudni kell célozni, és egyensúlyban maradni.
persze pont ez a nehéz...
és kell 1 bármilyen fék, ami megfogja a kereket.
#1325
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. augusztus 07. - 12:14

Ha a kiállásokat meg akarom tanulni, akkor ahhoz tudnom kell elõbb valami más trükköt is ( a manual nagyon alapszinten megy már - pár méternyit) ? Szükség van ehhez a trükkhöz jó tárcsafékre vagy egy átlagos V-fék is elég? Egyáltalán, ti hogyan csináljátok a kiállásokat? Hogyan kell elkezdeni gyakorolni?
A negatív táblás az azt jelenti amikor a kerék teteje már magasabban van mint a fejed?
#1326
Írta 2005. augusztus 07. - 12:03

tuti térdtörés
max az egyik nyomódik neki, de az is csak azért mert próbáld máshova tenni(nem pici táblásocskáról van szó, hanem negatívról)
#1327
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. augusztus 07. - 11:28

#1328
Írta 2005. július 21. - 11:52

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1329
Írta 2005. július 21. - 10:53

lusták az emberek!
#1330
vendég_AlViN_*
Írta 2005. július 21. - 10:43

#1331
Írta 2005. július 14. - 09:04

#1332
Írta 2005. július 12. - 21:32


#1333
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. július 12. - 17:21

#1334
Írta 2005. július 12. - 13:41

A lényege az egésznek,hogy egyszerre "rugd le" és "huzd fel" a pedált.Értelemszerûen az elöl lévõ lábaddal felfelé huzod(a lábfejed kicsit lefelé fordítod,jol odanyomod a szegecsekhez a cipõd és elugrassz)A lefelé rugással nem is igazán kell foglalkozni inkább a felfelére koncentrálj mert az a fontosabb.na ezt jol elmondtam:)remélem értitek...Nekem néha már ugrás közben meg bániból is összejön.Ja, Juhi ezek ám a trükkök, nem a Superman Seatgrab...
![]()
Más. Nem tudná valaki elmagyarázni rendesen hogyan kell a Crankflip-et csinálni (hajtókarpöri-t). Rengeteget láttam már videokban meg élõben is sokat de én nem bírok ráérezni. Az már megy, hogy gurulás közben felugrok mindkét pedálról és minél többet töltök a levegõben (ez gyakorlatilag egy hosszú No-foot, gurulás közben) majd visszahuppanok mindkét lábammal mindkét pedálra (persze azért megfelelõ láb a megfelelõ pedálon!). Szóval ennyi idõ alatt bõven meg tudna a hajtókar fordulni, de nem tudom elindítani a pályáján a felugrás elõtt...nem tudom értitek-e mirõl beszélek. Pls, help!
#1335
Írta 2005. július 10. - 18:51

Ja, Juhi ezek ám a trükkök, nem a Superman Seatgrab...
![]()
Más. Nem tudná valaki elmagyarázni rendesen hogyan kell a Crankflip-et csinálni (hajtókarpöri-t). Rengeteget láttam már videokban meg élõben is sokat de én nem bírok ráérezni. Az már megy, hogy gurulás közben felugrok mindkét pedálról és minél többet töltök a levegõben (ez gyakorlatilag egy hosszú No-foot, gurulás közben) majd visszahuppanok mindkét lábammal mindkét pedálra (persze azért megfelelõ láb a megfelelõ pedálon!). Szóval ennyi idõ alatt bõven meg tudna a hajtókar fordulni, de nem tudom elindítani a pályáján a felugrás elõtt...nem tudom értitek-e mirõl beszélek. Pls, help!
Ezt a a mókát GT pedálommal inkább nem próbálnám ki így sipcsontvédõ nélkül. Kész öngyilkosság

#1336
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. július 10. - 18:43

#1337
Írta 2005. július 10. - 17:41

#1338
Írta 2005. július 10. - 16:47

#1339
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2005. július 10. - 16:41


Más. Nem tudná valaki elmagyarázni rendesen hogyan kell a Crankflip-et csinálni (hajtókarpöri-t). Rengeteget láttam már videokban meg élõben is sokat de én nem bírok ráérezni. Az már megy, hogy gurulás közben felugrok mindkét pedálról és minél többet töltök a levegõben (ez gyakorlatilag egy hosszú No-foot, gurulás közben) majd visszahuppanok mindkét lábammal mindkét pedálra (persze azért megfelelõ láb a megfelelõ pedálon!

#1340
Írta 2005. július 09. - 20:13
