Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
#841
Posted 2011. February 25. - 15:38
#842
Posted 2011. February 25. - 15:11
Nem, én ezt egy külföldi versenyen vettem, neoprénbõl van, s súlyos eurókat csengettem érte, de akarok ilyet a barátnõm bicajára is, szóval majd csinálok egy sablont belõle, amit feltehetek a netre, ha érdekel.
Errõl van szó:
http://www.cyclexpre...images/RRPs.gif
Engem érdekel és köszi a képet is!
@MJani01: tényleg, volt ilyen cikk, ahogy olvastam soraid, be is ugrott. (Akit érdekel még a téma, itt van: Sufnituning: elsõ sárvédõ, a.k.a. a )
#843
Posted 2011. February 25. - 14:53
Offtopic: a villán arról a kis sárvédõrõl tudnál egy közelebbi fotót készíteni? Valami ilyesmit szeretnék én is sufni-tuningolni az arcomba fröcsögõ szennyezõdések ellen. :-> Bicajbelsõbõl készítetted, ha jól sejtem, ugye?
Csináltam már másfél éve ilyet belsõbõl, nem nagy dolog.
Kint a magazin részen is találsz cikket az ilyen típusú házilag készített sárvédõrõl.
A sebesség mindent megold.
#844
Posted 2011. February 25. - 14:42
Errõl van szó:
http://www.cyclexpre...images/RRPs.gif
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#845
Posted 2011. February 25. - 14:10
Amúgy újra összeállt a gépem, kisebb tuningokkal. Nagyon jól megy, ma is jelesre vizsgázott a hegyen. (amúgy nagyon jó fagyott talaj van)
Offtopic: a villán arról a kis sárvédõrõl tudnál egy közelebbi fotót készíteni? Valami ilyesmit szeretnék én is sufni-tuningolni az arcomba fröcsögõ szennyezõdések ellen. :-> Bicajbelsõbõl készítetted, ha jól sejtem, ugye?
#847
Posted 2011. February 25. - 11:07
Itt van egy X az apróban,ha lebontod róla a cuccokat kb 100-ban marad a vadiúj vázad.De ez mondjuk nem tapered.A tapered nyakkal szvsz az a gond,ha késõbb villát akarsz cserélni akkor a kutyának sem tudod eladni.Nekem is van egy 300ezres villám,120-ért hirdetem de nem kell senkinek mert tapered.
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: EZ vicc!Váz ára alatt komplett Giant Trance X5
Arra számítok, hogy ez a tapered villa nem keresett dolog változni fog hamarosan. Idén már nagyon sok gyártó adja tapered villával a komolyabb bicajait, szóval ha lassacskán is, de érkezni fog ezekkel a vázakkal majd az igény a tapered villákra is. (Maximum majd 1-2 év múlva szerintem nagy piaca lehet majd a tapered fejcsõbe való speckó, 1 1/8-ra "szûkítõs" kormánycsapágyaknak. :->) Szép az a Trance, amit linkeltél, köszi érte! A probléma csak annyi vele, hogy a 185 centimhez sajnos az M-es váz kicsi nekem...
@Dante: fehér bicajok kevésbé tetszenek, de a Tiéd az nagyon ütõs, gyönyörû darab! Sõt, a fehér-fóbiám ellenére az én szememnek még a fehér markolat is harmonizál a bicajjal. :-> Kicsit irigykedve nézem a hátteret is, gyakran járok erre a kora reggeli edzõköreimnél, nagyon mennék már egy kis pedálozásra! (Sajnos ledöntött valami vírus a lábamról tegnapelõtt, a héten már biztosan nem mehetek sehová...)
#848
Posted 2011. February 25. - 09:28
Igen, szép lett az Anthem, csak azt a koszosodó fehér markolatot dobd le róla (nem is értem, hogy jutott eszedbe rátenni, még tisztán sem illik rá) és vegyél rá egy szép kéket. Mondjuk egy ilyet, könnyû, jó fogása van, atombiztosan áll a kormányon. Nekem is ilyen van zõdben, de Kex-et is megkérdezheted a tapasztalatairól.
melyiket hasznalod, a 32eset vagy a 30asat?
ezt meg nem probaltam az odi rogue nem jott be, hiaba dicserik agyon.
#849
Posted 2011. February 25. - 09:18
A vázat mérted külön, helyesek Tigris adatai?
Mértem, 2186 gramm az L-es váz, legalábbis az enyém - taggal kereken 2400-ra jön ki. Érdekes módon a bringaépítés elõestéjén beszereztem egy precíz konyhai mérleget - milyen meglepõ.
Zoli, én szeretem a koszosodó fehéret, nagyon jó a fogása. Kõnehéz, mert 125 gramm, de leszarom. Amúgy a váz is koszos még, de fura módon a fotón nem látszanak az olajfoltok, amik a szerelés során kerültek rá. Nagytakarítást csak 1-2 tesztkör után nyomok majd, mert még van pár apróság. Kicsit vágok még a villanyakból, mert most meg túl hosszú lett, 1 mm-re van a kupak aljától. Pár csavart még cserélek majd rajta, mert van itthon még egy kupac titán/alucsavar, s az olyan helyekre, mint váltókar, simán jó az alu is.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#850
Posted 2011. February 24. - 23:23
#851
Posted 2011. February 24. - 20:04
A tálak lehetnének kisebbek, 38-24 simán elég volt nekem, meg felesleges a hosszúkanalas hátsóváltó, mondjuk neked kell a sok fog, úgy nehezebben törnek le induláskor.
A fehér váznak van egy nagy elõnye, könnyû észrevenni a repedt hegesztéseket!
#852
Posted 2011. February 24. - 20:01
#853
Posted 2011. February 24. - 18:43
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#854
Posted 2011. February 24. - 18:02
Mivel a karbon ára közel duplája az alunak, s az esést az sem bírja jobban, nem láttam értelmét rákölteni a különbözetet. Amúgy jelentõs a különbség, közel 300 gramm.
A vázat mérted külön, helyesek Tigris adatai?
#855
Posted 2011. February 24. - 17:58
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#856
Posted 2011. February 24. - 17:32
Ez a 11 kg akkor simán kihozható egy sima Anthem X1-2-3 aluvázból? Ugye jól látom a hegesztési varratokat és ez nem karbonváz?
Persze, hogy alu. Azért "egyszerûen" nem lesz az meg.
Eléggé elit a szetup, ha jól megnézed, illetve a kistányér is ugrott.
Saját számításom, a mostani 10,3-as bicajomon, ha vázat cserélnék, Tigger német adatbázisára támaszkodva
("L-es fritzeknél 2278 g + 218 a tag"), 11,2 felett lenne kicsivel.
Innen lejjebb már csak a 600 grammos külsõk cseréjével tudok menni, mondjuk 100-100 grammot.
Tessék egy gyári is: (11,34 kg)
http://www.bikerumor...010anthem-0.jpg
#857
Posted 2011. February 24. - 17:22
#858
Posted 2011. February 24. - 16:42
#859
Posted 2011. February 24. - 16:30
Amúgy újra összeállt a gépem, kisebb tuningokkal. Nagyon jól megy, ma is jelesre vizsgázott a hegyen. (amúgy nagyon jó fagyott talaj van)
Azon kevés kontembájkok egyike, ami tetszik. A legtöbbön, amit látok, mind iszonyat magasan van a kormány és a felfelé álló riser bar meg szerintem úgy néz ki, mint a csápok egy szöcskén.
#860
Posted 2011. February 24. - 14:35
Az.
Csak sajnálom szegényt, hogy Dante alatt kell széthullnia.
Vigyázok rá, ma csak a tárcsafék fagyott be.
Rabbit, pontosan 11 kiló, illetve néhány grammal alatta. Ami nehezedett, az a szélesebb OS kormány, OS rendszerû stucni, L-es váz, s vastag markolat. Ami meg lejött róla, az a hajtáson jött le. Az elõl ilyen neoprén izé, nekem nagyon bevált, kontaktlencse miatt érzékeny a szemem a felpattanó sárra, s így ez teljesen elkerül engem (persze lehet, csak mázlim van).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás