Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
#2441
Posted 2007. June 21. - 14:57
#2442
Posted 2007. June 21. - 14:49
vázként ilyen ezüst szinben van.....Hát, ha csak ilyen színben van, akkor lemondok róla. Így is csúnyácska, meg nem is túl férfias, de a sárga Rebámmal végképp iszonyatos lenne. Remélem azért lesz még kék, vagy ha minden kötél szakad, akkor legalább piros.
Te vedd meg a komplett narancsszínût. én megveszem az ezüst vázat, és vázat cserélünk
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2443
Posted 2007. June 21. - 14:44
#2444
Posted 2007. June 21. - 14:37
#2445
Posted 2007. June 21. - 12:45
Közben találtam:
http://www.raddiscou..._BILD1GROSS.jpg
#2446
Posted 2007. June 21. - 12:26
ha útba esik menj be a probike-ba nézd meg, sztem baromi szépAz ebike szerint az idei Anthem 1 a képekkel ellentétben narancs-fehér. Mindenhol ez van? Tudnátok egy képet mutatni, hogy milyen?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2447
Posted 2007. June 21. - 12:22
#2448
Posted 2007. June 21. - 09:07
Az L-es méret eddig 21" volt, ha jól emlékszem 615-ös hosszal. Most a felsõcsõhossz ugyanez, de a vázmagasság hivatalosan 20", nemhivatalosan inkább 19". Szóval hosszra nem igazán változtak a vázak, magasságra annál inkább. Ha tavaly vettél egy 19-est, az M volt 589 mm felsõcsõhosszal, idén már az L-es ilyen magas, 615 mm felsõcsõhosszal.
#2449
Posted 2007. June 21. - 08:56
http://www.giant-bic...28335/geometry/
http://www.giant-bic...27798/geometry/
#2450
Posted 2007. June 20. - 23:07
#2451
Posted 2007. June 20. - 22:21
azt mondtam párral feljebb hogy a 18-as kb 17,5 magas, de kurva hosszú....
a 20 as meg gondolom mint a vonatfütty....
nálam 10 centivel magasabb embernek (profi egyébként) láttam a 18-ast.....akinek konából 19-ese volt....szal hanyagold a 20 ast sztem..
geo táblát azt még én se tudtam vadászni.....
Ja, tudom és köszi érte. De gondoltam esetleg vki tud pontos számokat is. Azt össze tudnám hasonlítani a tavalyi adataival, azok megvannak táblázatban. Pontosan tudnám, hogy mennyivel hosszabb mint a régi M-es.
Csak ezért nem akarnék egy boltban mérõszalaggal szerencsétlenkedni...
#2452
Posted 2007. June 20. - 22:01
azt mondtam párral feljebb hogy a 18-as kb 17,5 magas, de kurva hosszú....Valaki tud esetleg geometria-táblázatot errõl az új xtc-rõl? A gian odalán nem találtam... (Viszont mókás, hogy sok országban 2007-es vázként ugyanazt osztják mint a 2006-os, más országokban meg már a 2007-es a 2007-es. Szal értitek... )
Délután utánnaérdeklõdtem egy boltban, állítólag a 18"-as alig nagyobb mint egy 17"-es, a 20"-as meg kb 19,3". Kezdek összezavarodni...:chin: Lehet hogy mégiscsak jobb lenne a 20-as??
a 20 as meg gondolom mint a vonatfütty....
nálam 10 centivel magasabb embernek (profi egyébként) láttam a 18-ast.....akinek konából 19-ese volt....szal hanyagold a 20 ast sztem..
geo táblát azt még én se tudtam vadászni.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2453
Posted 2007. June 20. - 21:56
Délután utánnaérdeklõdtem egy boltban, állítólag a 18"-as alig nagyobb mint egy 17"-es, a 20"-as meg kb 19,3". Kezdek összezavarodni...:chin: Lehet hogy mégiscsak jobb lenne a 20-as??
#2454
Posted 2007. June 20. - 13:50
Akkor jó! Gondolom a korm.csapágy félintegrált megoldás lesz. Legalábbis remélem, mert a speed-way.hu-n "integrált fejcsapágy jár a vázhoz" leírás szerepel, ami ugye nem igazán lenne jó.
http://www.speed-way...D=117&katID=207
Gyermekeim, kb 10 éve nincs integrált fejcsapágyas monti, igazából mindegyik fél-integrált...
Nyeregcsõbetét viszont kötelezõ, mert úgy 27.2-es megy bele, egyébként meg 31.6-os (ami a sz.rt is kirázza az emberbõl...én csak tudo, volt XTC-m...kezdtem 31.6-ossal, de kb 1 hét után kicseréltettem).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2455
Posted 2007. June 20. - 13:48
Tigger észrevételét én is meg tudom erõsíteni,nem éreztem hiányát annak a merevítésnek a Stumpin(azóta is siratom) pedig 90 kg körül tendálok erõsen
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2456
Posted 2007. June 20. - 09:57
kormánycsapágy jár, meg emlegettek valami nycsõbetétet is hogy azt kivették méréshez, akkor gondolom jár az is....
Akkor jó! Gondolom a korm.csapágy félintegrált megoldás lesz. Legalábbis remélem, mert a speed-way.hu-n "integrált fejcsapágy jár a vázhoz" leírás szerepel, ami ugye nem igazán lenne jó.
http://www.speed-way...D=117&katID=207
#2457
Posted 2007. June 20. - 09:51
kormánycsapágy jár, meg emlegettek valami nycsõbetétet is hogy azt kivették méréshez, akkor gondolom jár az is....Akkor jónak tûnik... :-)
Jól tudom, hogy kormánycsapágy, nyeregcsõ-szûkítõ jár hozzá? Vagy ezek csak a régihez járnak?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2458
Posted 2007. June 20. - 09:47
egen pont azt akartam írni hogy a specimen sem volt és mégis betonmerev volt a hátulja.....egyébként kb olyan a geója mint a speckóé....középcsapágya magasabb 1 centivel - igaz a specko meg nagyon alacsony-
súlyban is kb ott van...
Akkor jónak tûnik... :-)
Jól tudom, hogy kormánycsapágy, nyeregcsõ-szûkítõ jár hozzá? Vagy ezek csak a régihez járnak?
#2459
Posted 2007. June 20. - 09:43
egen pont azt akartam írni hogy a specimen sem volt és mégis betonmerev volt a hátulja.....egyébként kb olyan a geója mint a speckóé....középcsapágya magasabb 1 centivel - igaz a specko meg nagyon alacsony-Egy dolog viszont zavar picit, az, hogy az újról lehagyták a láncvillák közti merevítõt. Ez nem gáz? (Tudom hogy a speciken sem minden van, de akkor is?!)
súlyban is kb ott van...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2460
Posted 2007. June 20. - 09:38
ja igen ezt keverem, asszem akkor úgy volt hogy az magas , de még mindig rövid, a 17-es meg 1áértelmûen baromi rövid volt,,,,,akartam egyszer venni, de nagyon nem jött össze méretileg....
Egy dolog viszont zavar picit, az, hogy az újról lehagyták a láncvillák közti merevítõt. Ez nem gáz? (Tudom hogy a speciken sem minden van, de akkor is?!)