Hogy ad-e többet, mint a fully-d, erre csak magad tudsz válaszolni majd.
Csak a saját szempontjaimról tudok írni.
Nem tudom, hol írtam nem túl régen itt, hogy egy fully lenne nyilván az igazi trail bicaj, hasonló rugóúttal. De hát a cél (nálam) az volt, hogy egy viszonylag igénytelen, az elé támasztott kihívásokat bíró és lehetőleg olcsóbb bringám is legyen, amivel csiszolgathatok a nem éppen acélos lejtőzős képességeimen. Azaz annak hiányán, leginkább.
A kerékszett és villacsere mellett már azért döntöttem, mert nagyon bejött a cucc az első 2 hónapban. Na ez azóta is töretlenül fennáll (nálam kisebb csoda). Viszont egész jó felszereltségű így a cucc, viszonylag könnyű lett az új DT kerékszett + XX1 Eagle sor + Pike villával. 12.2 kg körül van pedállal, pedig majd' minden más cucc gyári még (váltás, kormány, stucni, nyeregcső, alap Shimano fékszett, váz:)), szóval egészen kezes ezzel a tömeggel.
Sőt, így már csak egy hasonló geójú fully váz kellene, amire átpakolgathatom az alkatrészeket és akár vissza - és ez a jövőbeli lehetőség már tavaly december körül megfogalmazódott bennem. De ez így most nagyon jó, marad a HT. Mert van még mit tanulnom. Bőven. Arra meg pont jó ez így, ahogy van. :-)
Érdekesség: a Sopron Downhill-re járok, amikor csak tehetem, átgondolt, igényes és szépen karbantartott pálya. Egyelőre többet hozott és reményeim szerint még bőven fog tudni hozni ahhoz képest, amit egy (például) fully váz hozhatna. Már számos ösvényt abszolváltam a soproni gyakorlások óta, amiről azt godoltam korábban, hogy nem, én itt le nem megyek az életben soha.