Jelentkezz be Regisztrálj

DH/4X/DS versenyek
#4821
Írta 2007. május 07. - 20:05

nem a velemenyalkotasoddal van baj...
egyszer leirtad a siralmaid, most hagyd, hogy masok is velemenyt alkothassanak nezd meg a bongeszod cimsorat ->forum...
remelem azert jot bringaztal a Mecsekben...
szerintem meg tegyetek a foldre is legkozelebb valami szivacsokat nehogy megussek a nezok magukat, ha esetleg elcsusznanak...lol
#4822
Írta 2007. május 07. - 19:55

#4823
Írta 2007. május 07. - 19:49

#4824
Írta 2007. május 07. - 19:26

G-fox, látni hogy még soha nem szerveztél versenyt, mert akkor tudnád mennyi rengeteg mindenre kell odafigyelni .Mi már túl vagyunk egy jópár versenyrendezésen, és a legnagyobb akaratunk ellenére sem sikerül mindíg tökéletesre .De abban igazad van a szabályzat mindenkire nézve kötelezõ .Ezt be kell tartani mindenkinek versenyzõnek, és rendezõnek is .
A rendezõknek köszönet a munkáért, és a versenyzési lehetõségért .Az az utolsó ugrató nagyon jóra sikerült .
G-fox te pedig merülj bele a paragrafusaid mögé .
Figyu Hotchili,QkYQMBU(jó név),Dániel .Lehet hogy ti már régóta szerveztek versenyeket, de szerintem egyáltalán nem értetek hozzá .Alapvetõ fogalomzavarban szenvedtek .Most õszintén kérdem a véleményeteket, szerintetek szárazon ez a pálya 1'35 alá lemegy. Ez méltó egy Országos Bajnoksághoz? A nehézségi foka is olyan amilyen .Egy Szlovák erre azt mondaná gyerek-tanuló pálya
#4825
Írta 2007. május 07. - 19:17

G-fox, látni hogy még soha nem szerveztél versenyt, mert akkor tudnád mennyi rengeteg mindenre kell odafigyelni .Mi már túl vagyunk egy jópár versenyrendezésen, és a legnagyobb akaratunk ellenére sem sikerül mindíg tökéletesre .De abban igazad van a szabályzat mindenkire nézve kötelezõ .Ezt be kell tartani mindenkinek versenyzõnek, és rendezõnek is .A stílusod lenyûgözõ ahhoz képest, ahogy a múlt héten nyilatkoztál errõl a pályáról .És hidd el teljesen tisztában vagyok mindazokkal amiket elmondtam az elõzõekben, és ha veszed magadnak a fáradtságot és elovasod a versenyszabályzatot, akkor te is rá fogsz jönni , hogy a versenyt ennyi szabálytalanság ellenére nem lett volna szabad elindítani .Csakhogy a versenybírók is azt szerették volna hogy ne tegyenek be a szervezõknek.De ha nem adott minden feltétel a biztonságos versenyrendezéshez, akkor teljesen fölösleges egyáltalán versenyt szervezni . Mint már az elõzõekben leírtak miatt nagy a felelõsség a szervezõkön .
A rendezõknek köszönet a munkáért, és a versenyzési lehetõségért .Az az utolsó ugrató nagyon jóra sikerült .
G-fox te pedig merülj bele a paragrafusaid mögé .
#4826
Írta 2007. május 07. - 19:10

Viszont a mentõautó a helyszínen alap.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4827
Írta 2007. május 07. - 19:08

A stílusod lenyûgözõ ahhoz képest, ahogy a múlt héten nyilatkoztál errõl a pályáról .És hidd el teljesen tisztában vagyok mindazokkal amiket elmondtam az elõzõekben, és ha veszed magadnak a fáradtságot és elovasod a versenyszabályzatot, akkor te is rá fogsz jönni , hogy a versenyt ennyi szabálytalanság ellenére nem lett volna szabad elindítani .Csakhogy a versenybírók is azt szerették volna hogy ne tegyenek be a szervezõknek.De ha nem adott minden feltétel a biztonságos versenyrendezéshez, akkor teljesen fölösleges egyáltalán versenyt szervezni . Mint már az elõzõekben leírtak miatt nagy a felelõsség a szervezõkön .g-fox. menj a....! Mit akarsz 0 FT-ból vb pályát építsünk! Építettél már pályát(terveztél,szereztél területet hozzá, mentõ tudod milyen költséggel jön? elárulom 50-65.000+áfa között, és sorolhatnám). Én 5 éve küzdök, hogy valamit összehozzunk,1 jó 7végét , jó versenyt. Nem, hogy örülnél, hogy van az országban még valami. Biztonság? Elkell, de szerintem a srácon a szivacs nem sokat segítet volna, ha oldalt fopgja + a fát, és a pálya teljes hosszába rak6tak volna szivacsot. Ha valaki a célba beáll (szerintem) 50%,hogy a célba be is fut. Bármi lehet. Szallagozás? úgy tudom a MK-ra elõírt a pálya 2oldali teljes szallagozása-IGAZAD van. Pályabírok? a pálya szélén kint álltak minden kritikus ponton. A versenyre kiküldött BÍRÓK,-ha nem lett volna szabályos a pálya,a versenyen nem lett volna elég pályabiztosító, nem lett volna start-cél, és közte összeköttetés miért engette le a mezönyt! Talán õk is hibáztak? Csúszás mindenhol van. Zene a célba jó, de TE zenét mentél halgatni, vagy versenyezni mentél!? A sõrsátornak momentán én örültem volna ROCSI! Ásványvíz volt csak vazze, több üveggel! Igérem a magyarszéki szupor team a következõ versenyre +hozza a versenyfillinget. Az OB-t próbáld + lerendezni, mert mindent tudsz, kened-vágod a témát úgy olvassuk! Rocsi hajrá OB! Csak 1 kis meló a pályán és jó lesz. 1 F...., Magyarszékrõl
#4828
Írta 2007. május 07. - 18:52

Miért nem ezzel kezdted
Én itt töröm magam
Bocs


#4829
Írta 2007. május 07. - 18:47


Én itt töröm magam

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4830
Írta 2007. május 07. - 18:46


De azért köszi, majd megnézem valahogy:)
#4831
Írta 2007. május 07. - 18:36

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4832
Írta 2007. május 07. - 18:34

#4833
Írta 2007. május 07. - 18:33

#4834
Írta 2007. május 07. - 18:23

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4835
Írta 2007. május 07. - 18:21

(kár,hogy a HHH DH-ról nem készült videó)
#4836
Írta 2007. május 07. - 18:10

Igazad van a verseny hiányosságaiban sokminden orvosolható, csak egyetlen dolog nem:a jelenlegi helyszín. Ide akartok Országos Bajnokságot hozni? Ki az az eszement szponzor, aki ennek a pár nézõnek a kedvéért elmegy támogatónak .A támogatót az érdekli, mennyi civil embert tud a rendezvény vonzani.
A helyszín választás ezért fontos. Több okból sem megfelelõ ez a helyszín az Országos Bajnokságra:
-Nincs kialakított infrastruktúra
-A versenyt kevés látogató nézõ látja
-A pálya hossza, technikai szintje, erõssége nem Országos Bajnoki színtû pályának megfelelõ.
-A rendezõi gárda nem alkalmas egy nagyszabású futam megrendezésére
A kérdésedre, hogy ez vagy sehol?-Inkább sehol minthogy ez legyen az OB .Vicc
Ja és nyelvtanilag így helyes menjen sakkozni(és nem "mennyen sakkozni", a szallag is csak 1L.)
Még erõs túlzással sem lehetne Magyar Kupafutamnak minõsíteni ezt a pályát, de Ranglista futamnak kiváló .Mert a pálya ennek megfelelõ .Nekem is nagyon tetszett a pálya, de mint csak ranglista futamot tudom a jövõben elképzelni Magyar Kupának, és Országos Bajnokságnak semmiképpen .
#4837
Írta 2007. május 07. - 17:19

Te melyik elõadást nézted?
Ha jól értelmeztem te is rendezel versenyeket, ha így van neked kellene a legjobban tudnod, hogy egy pálya nem attól lesz jobb vagy keményebb, hogy menyire veszélyes rajta bringázni . mindenki bármikor hibázhat a kritikus részeken,(még te is) és akkor megtörténik egy olyan baj, ami egyébként egy kis odafigyeléssel meg lehetett volna elõzni .Egy ilyen figyelmetlenségnek (szivacsozás hiányának)köszönhetõen fekszik most súlyos sérülten a kórházban egyik versenyzõtársunk . Neked mint versenyszervezõnek tudnod kell a felelõsség fogalmát .Ha pl. veled történik ilyesmi, és az állapotod súlyosabbra fordul, kíváncsi lettem volna akkor a véleményedre ("le kéne szakadni a szivacsmániáról")vagy a szülõk véleményére .Egy versenyszervezõ felelõssége nem csak addig tart hogy rendezek egy versenyt, és lesz- ami lesz.
Visszatérek a Román versenyzõhöz, bukott, de ha a fa aminek csapódott szivacsozva lett volna akkor megúszta volna .Orvos a helyszínen nem volt, a hordágyat egy Suzuki hozta .
Orvos kérdés:itt nem volt orvos . (versenyszabályzat4/7 pont)Ez teljes mértékben megkérdõjelezi a szervezõk alkalmasságát .Csak gondoljátok végig:ha van orvos a helyszínen, de mentõ nélkül, mit tud tenni az orvos életmentõ mûszerek nélkül, ami egy mentõautóban megvan .Be tudja kötözni a sérüléseidet, felköti a sérült karodat,kihívja a súlyosabb sérültekhez a mentõt .De mi van akkor, ha abban a pillanatban nem tartózkodik a mentõállomáson, kórházban mentõ, a mentõhelikopter valahol úton .A súlyosan sérült beteg versenyzõ állapota targikussá válik, és bekövetkezik a legrosszabb és elveszíti az életét .Na ekkor jönnek igazából a felelõsségi kérdések:-Biztonságos volt a pálya?
-Voltak a kritikus helyeken ütközéscsillapítók?-Volt gyors információáramlás a pályabírók között?(adó-vevõ rádió)(versenyszabályzat22/1-es pont)-Volt mentõ a helyszínen, megfelelõen gyors volt-e az ellátás?-Voltak jelzések(UCI)(versenyszabályzat 7.pont) a veszélyes helyeken?
Ezek a kérdésék mind-mind nagyon súlyos felelõsségi kérdések, és nem lehet azzal elintézni, hogy mindenki saját felelõsségére teljesíti a versenyt stb., mert az igazi felelõsségi kérdések akkor kezdõdnek amikor bekövetkezik egy súlyos baleset, esetleg halál .Akkor már a legkevésbé érdekli a nyomozóhatóságot, hogy mit írt alá a versenyzõ .Kivizsgálják mindenki felelõsségét, és megnézik, hogy a versenyrendezõ megtett -e mindent hogy a pálya versenyszerû használatra megfelelõ legyen .A versrenybírók felelõssége is felvetõdik, mert a fenntiekben már említett hiányosságból ha csak egy is megvan nem lett volna szabad a versenyt elindítani.Versenyszabályzat4/2) Azért van a versenyszabályzat, hogy ahhoz tartsa mindenki magát, és ezek a szabályok nem véletlenül lettek kitalálva. Ajánlom mindenki figyelmébe az MMTBSzSz honlapján található versenyszabályzat böngészését .Neked is Dániel, mert ahogy látom vannak hiányosságaid-versenyszervezõ létedre-a témában .
Sorozatos szabálytalanságok:
-nem volt pályazár a verseny elõtt, (ver,szab.23/3)
-nem volt regisztrált kötelezõ edzõkör(vers.szab.23/3)
#4838
Írta 2007. május 07. - 14:02

az esés az kemény benne
#4839
Írta 2007. május 07. - 12:56

gondoltm én is elmondom a véleményem hátha számít. chiken. és a többiek nem hinném hogy besérülnek a negatív kritika hallatára.
pozitívumok:
1. szép környék
2. Jó idõmérés
3. barátságos pályabírók és személyzet
4. bringamosási lehetõség
5. bõséges parkolóhely, büfé.
6. energiaital a célban, ásványvíz a rajtnál
7. a pálya jó szexárd emlékeztetõ suhanós
8. 2 ugró jó benne erõsek és nem peregnek szét.
9. a 2 pumpálós rész volt a kedvencem a tetjén és az alján.
10. nem volt benne emelkedõ
11. látszott a felszállítási utat is rendbetették hogy a kiskocsi is feltudjon menni.
12. szép széles és átlátható volt a pálya
13.A jelölõfestékekkel a kicsit nehezebb részekre felhívták a figyelmet, és felkiáltójelek voltak a fákra festve, gyökerek és még a kis kavicsok is jelölve lettek

14.
negatívumok:
inkább személyes izlés kérdései nem lehet mindenkinek megfelelni
1. sok volt az unalmas rész a pályán. (ahoz nem volt elég meredek hogy lehessen élvezni a hosszú egyeneseket)
2. sok volt a tekerõs rész ()
3. hiányoltam a köveket, és a technikás részeket
4. semmi értelme nem volt a nagy gépeknek
5. a felszállítás nagyon lassú és kicsi kapacitású.
6. Nem kellett gondolkodni a pályán nagyon egyszerû volt
7. lehet emiatt aludtak el az emberek és törték össze magukat
8. kis mûanyag fütyülõk nem szóltak elég hangosan, és nem voltak látótávolságra a bírók a rövid pályán.
9. Az idõmérõ csúszott 30 percet.
A román srác 1000km-rt utazott a versenyért, a törött borája átszúrta a üdejét és komolyan sérült a mája vagy a lépe. mesterséges kómában kell tartani 4 napig.
gee-nek sérült a 3. csigojája a kulcscsontja és vérrög keletkezett a fejében.
sok apróbb sérülés volt, és érdekes az is, hogy nem láttam senkit esni a nagy ugrón. és a legkönnyebb kis buckán meg halomratörik magukat az emberek. ezt nem értem miért van így. szerintem nem a kidobó hibája, a pályán nem volt nagyon veszélyes rész.
hirtelen ennyi. több jót találtam mint rosszat. a verseny jó volt jobb mintha nem lett volna. egy problémám van csak: ha itt lessz az ob akkor rendesen nehezíteni kellene a pályán, mert ez télleg kevés egy ob-hez, bár a helyiek mondták hogy találtak más durcás részt a helyen és azt beleteszik és hosszabb is lessz. remélem sikerül egy élvezetesebbé tenni helyet.
#4840
Írta 2007. május 07. - 12:03
