Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
#1661
Írta 2008. október 01. - 19:25
#1662
Írta 2008. szeptember 30. - 22:02
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1663
Írta 2008. szeptember 30. - 18:10
#1664
Írta 2008. szeptember 30. - 16:44
27,0mm×400as nyeregcsõ létezik B+-ból.
Valóban, ott van a katalógusban Ezer hála, és köszönet :lick: Akkor rendelem is. Pedig eltöltöttem a keresgéléssel vagy 1 órát, mielõtt feladtam. B+ of course
#1665
Írta 2008. szeptember 29. - 22:28
Helyes: nagyobb átmérõ - vékonyabb falvastagság - a vázra párhuzamos
Helytelen: Kissebb átmérõ - vastagabb falvastagság - a vázra párhuzamosan, küldjed vissza ... Selejt!!!
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1666
Írta 2008. szeptember 29. - 19:14
Sziasztok!
Segítsetek kérlek :pomocy_na
Régi outi nyeregcsövet keresek, de nem szabványos attól tartok. 2 különbözõ tolómérõvel is 27 mm a mért érték. Hol a bánatban kapok BP.-en ilyet, akár kukázott darabot :icon_ques A 27.2 nagy bele, nem eröltetve, de meg lett próbálva .
Nagy segítség lenne a válaszotok. Elõre is köszönöm.:prosze:
27,0mm×400as nyeregcsõ létezik B+-ból.
#1667
Írta 2008. szeptember 29. - 16:52
#1668
Írta 2008. szeptember 29. - 16:37
#1669
Írta 2008. szeptember 29. - 16:29
Segítsetek kérlek :pomocy_na
Régi outi nyeregcsövet keresek, de nem szabványos attól tartok. 2 különbözõ tolómérõvel is 27 mm a mért érték. Hol a bánatban kapok BP.-en ilyet, akár kukázott darabot :icon_ques A 27.2 nagy bele, nem eröltetve, de meg lett próbálva .
Nagy segítség lenne a válaszotok. Elõre is köszönöm.:prosze:
#1670
Írta 2008. szeptember 23. - 10:08
Merjem használni a 70kg-ommal városban egy full merev gépen keményre fújt slick gumikkal és általában hátizsákkal, vagy parázzak, hogy eltörik és beleáll a seggembe???
#1671
Írta 2008. szeptember 14. - 19:20
#1672
Írta 2008. szeptember 12. - 01:09
Elújságolnám, hogy ma bekerült a bringámba egy Maverick Speedball R.
Terepen még nem voltam vele, majd holnap (azazhogy ma).
Szerintem annak, aki ügyes, nincs értelme ilyet vennie. Én megértem, hogy ezt a teleszkópos nyeregcsõ dolgot itt sokan feleslegesnek tartják. Néha irigykedve nézem, hogy a Valódi Bringások a merev gépeikkel meg az égbe kihúzott nyeregcsövükkel olyan helyeken zúznak le, ahol én még gyalog is két bottal meg araszolva megyek, rettegve a tixaros életemért.
Én viszont totál béna vagyok. Eleve inkább felfelé szeretek menni. Lefelé, ha már nem érzem magam biztonságban, inkább leszállok és tolom.
Próbáltam meredekebb lefeléken beülni a nyereg mögé, de valahogy nem megy. Ha annyira lent van a nyereg, hogy sikerüljön mögé ülni, akkor normál menetben megfájdul tõle a térdem. Szóval nekem jól jön ez a csikicsuki móka.
Beszerzés:
Amazonról rendeltem, ez zsében nagyon bukó, mert rámegy az áfa meg a vám is. Szóval inkább privát érdemes behozni. Vámosok nem tudták, hogy micsoda, autós lengéscsillapítónak nézték
Eddigi tapasztalatok:
- Mûködik.
- Távirányka bilincse 22 mm-es, ez a kormány vékony részére oké, de a vastagodó részére már nem. Újat kellett barkácsolni.
- Felfelé kicsit lassan mozdul. Nem tudom, hogy ez hiba-e vagy csak ilyen, esetleg az új bilincs nem lett elég stabil, és nem feszíti meg rendesen a bowdent.
- Fokozatmentes, nincsenek fix magasságai, így kicsit lehet játszani vele, mondjuk aszfalton tökig kiengedem, terepen meg pár centit lejjebb eresztem.
- A bringabótosok még nem láttak ilyet
- Innentõl kezdve nem kell a gyorszár. Gondolkodom rajta, hogy egy sima imbuszos bilincsre cserélem, aztán letömítem gumiám pasztával, így többet nem fog recsegni, mert nem megy bele a por.
üdv,
dinnye
#1673
Írta 2008. szeptember 09. - 19:30
sziasztok!
nekem olyan problémám lenne a nyeregcsõvel, hogy lassan csuszik be a vázba (10km alatt kb 3cm ahogy ma néztem). 80kg vagyok, a nyeregcsõ egy kalloy 30.4mm átmérõjû, speciális Motorex 2000 zsírral van bekenve ami kifejezetten nyeregcsõhöz jó, a váz meg egy kellys. mi lehet a baj? mit tudok tenni ellene? a nyeregcsõbilincs fullra megvan húzva. normális dolog ez?
Nekem is volt egy Kelly's-em amiben lehetetlen volt megszorítani a nyeregcsövet. Igaz, az a csõ karbon volt. Végül eldeformálódott és kiváltak a szálak a gyantából ott, ahol sliccelve van a nyeregvázcsõ. Aztán garis csere lett a vége. A Pazzaz alu már nem csúszkált benne. A problémádat olvasva azért felmerült bennem a gyártási pontatlanság lehetõsége Kelly's-éknél a nyeregvázcsõ környékén...
#1674
Írta 2008. szeptember 09. - 16:51
Nekem is ez volt a gondom. 2 tizeddel nagyobb kell bele.
Ride everywhere.
.
#1675
Írta 2008. szeptember 09. - 16:46
#1676
Írta 2008. szeptember 07. - 21:53
mondjuk töröld le a zsírt...sziasztok!
nekem olyan problémám lenne a nyeregcsõvel, hogy lassan csuszik be a vázba (10km alatt kb 3cm ahogy ma néztem). 80kg vagyok, a nyeregcsõ egy kalloy 30.4mm átmérõjû, speciális Motorex 2000 zsírral van bekenve ami kifejezetten nyeregcsõhöz jó, a váz meg egy kellys. mi lehet a baj? mit tudok tenni ellene? a nyeregcsõbilincs fullra megvan húzva. normális dolog ez?
#1677
Írta 2008. szeptember 07. - 21:06
nekem olyan problémám lenne a nyeregcsõvel, hogy lassan csuszik be a vázba (10km alatt kb 3cm ahogy ma néztem). 80kg vagyok, a nyeregcsõ egy kalloy 30.4mm átmérõjû, speciális Motorex 2000 zsírral van bekenve ami kifejezetten nyeregcsõhöz jó, a váz meg egy kellys. mi lehet a baj? mit tudok tenni ellene? a nyeregcsõbilincs fullra megvan húzva. normális dolog ez?
#1678
Írta 2008. augusztus 04. - 22:55
És akkor a klasszikus Gravity Dropper-rõl még meg se emlékeztünk.
Miért ne:
http://www.mtbr.com/TRD_14_346crx.aspx
http://cgi.ebay.de/w...em=360072476614
Az ára........ Gr meg 365-450 ok
Meglesem ezeket az eurobiken.
#1679
Írta 2008. augusztus 04. - 22:43
#1680
Írta 2008. augusztus 04. - 21:56
nekem sem fogják megmagyarázni..
Tehnikás terepen, ahol gyakran/gyorsan/extrémen változik a szintülömbség le + fel.
Gárdán pl. nem kell a nyeregcsö magaságán válroztatni, még ha 2300m "dombról " van is szó. Sokáig tekersz fel, majd leengeded a nyeregcsövet és sokáig mész le.
A tehnikás terep az relativ. Ha a gumi a nadrágod kapdossa, nem kell még a mellet is az ülésbe verdesni , és ilyenkor sokat jelent, ha a nyerget 75-125mm letudod engendni és közvetlenül a DH után/közben 20-25% emelkedö következik újra "fent" ülsz aznélkül, hogy mek kellene álnod.
Szerintem AM/Endurósoknak egy kis bisztonságot is hoz felfele, meg efektiv felflé.
Itt egy pár, táviri optionális:
http://bike-componen...mote?osCsid=b87
http://www.maverickb...ts/productID/44
http://www.kindshock...ucts.asp?id=701
A 2 elsö az ugyan az. (patent)
A kindshock kb. 110Eu, de 500+ Gr.
ùjdonságok az Eurobiken várhatóak (pl. Speci. 420gr..) árban is leesnek.