Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
#781
Posted 2012. March 29. - 15:22
A nyeregvázcsõ átmérõje 31,8 mm, de ez a bilincsnél összeszûkül, 29,8-ra. Idõközben feltúrtam a netet és 30,7-es a gyári bilincs mérete, szóval a Thomson nem lesz jó
#782
Posted 2012. March 29. - 15:11
Sziasztok! Kona scandium vázaihoz milyen méretû nyeregcsõ bilincs passzol? Kona Big Unit-ról van szó és 27.2-es nyeregcsõ van benne?
Thomson-t néztem és 29.8 mm-es van, a következõ méret 31.8 mm. Elõre is köszi!
29,8-as vagy 30,0-ás az acél Unit-on van, a Big Unitra nagy valószínûséggel 31,8-as kell, mint akár az alu kahunákra is.
#783
Posted 2012. March 29. - 15:05
Sziasztok! Kona scandium vázaihoz milyen méretû nyeregcsõ bilincs passzol? Kona Big Unit-ról van szó és 27.2-es nyeregcsõ van benne?
Thomson-t néztem és 29.8 mm-es van, a következõ méret 31.8 mm. Elõre is köszi!
A legtutibb, ha megméred, de valószínûleg igen, 27,2 mm-es.
#784
Posted 2012. March 29. - 14:40
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#785
Posted 2012. March 29. - 11:23
Thomson-t néztem és 29.8 mm-es van, a következõ méret 31.8 mm. Elõre is köszi!
#786
Posted 2012. March 24. - 21:05
#787
Posted 2012. March 24. - 18:59
#788
Posted 2012. March 24. - 18:35
Mert nincs nagyon kihúzva a nyeregcsõ, a nyereg viszont valami ijesztõen elõre van borítva. Nem is csodálom, hogy fáj a kezed.
Vízmérték az ülésre, beállítani vízszintbe, és onnan kicsit még variálni amerre kényelmesebb, viszont a nagy elétérés már nem jó.
#789
Posted 2012. March 24. - 12:58
nem akarlak elkeseríteni, de részmegoldásokban gondolkodsz szerintem. a vázcsere lenne a tökéletes megoldás. lehet variálni jobbra-balra, de ha a vázméret nem stimmel, akkor úgysem lesz tökéletes. de ez csak az én véleményem, személyes tapasztalaton nyugszik, de nem mérvadó
Egyetértek. Így utólag már akármennyire is szeretem, nem Canyon-t vennék, hanem vmi mást ami jobban passzol a méreteimhet (a köv. Canyon méret 18.5 lett volna...)
#790
Posted 2012. March 24. - 12:52
#791
Posted 2012. March 24. - 12:51
vízszintesen áll a nyerged? nekem volt még régebben hogy picit lejtett elõre felé és akkor jobban elfáradt a kezem, mivel ha nem is nagyon vettem észre de elõre csúsztam. A mellékelt fotódon is kicsit úgy tûnik mintha lejtene elõre a nyereg. Esetleg próbáld meg ezt. Én tuti nem vennék ilyen nyergcsövet, megpróbálnám ebbõl a vázból kihozni a legjobbat a megfelelõ beálíításokkal, kormány, nyereg, stucni, stb. Ha csak ennyivel kisebb a vázad biztos be lehet lõni úgy, hogy lefele és felfelé is jó legyen.
Ezt ki fogom próbálni, köszi! Remélem lehet állítani az ülés szögét...
#792
Posted 2012. March 24. - 11:05
Azt tudom, hogy más területen is fejlõdnöm kell ha gyorsabb akarok lenni. Az állítható nyeregcsõ csak egy ötlet mert a lefelék elég problémásak nekem. Kicsi a vázam (16.5"-es pedig 17"-17.5"-es kellene) ezért nagyon ki van húzva az ülés így az újjaim és a csuklóm nagyon le van terhelve. Pl. a Szilvás maratonon az utolsó hosszú lefelé már kínszenvedés , alig tudom behúzni a féket... Nem beszélve arról, hogy néha olyan érzésem van, hogy mindjárt orraesek. Ez elég balasetveszélyes... Azóta az edzések alatt a keményebb lefeléknél leengedem az ülést, és így nagyobb a biztonságérzetem nem beszélve arról, hogy nem fárad el úgy a kezem. Tehát az, hogy esetleg ez gyorsítana az csak az egyik szempont, mert ott van még a biztonság is.
nem akarlak elkeseríteni, de részmegoldásokban gondolkodsz szerintem. a vázcsere lenne a tökéletes megoldás. lehet variálni jobbra-balra, de ha a vázméret nem stimmel, akkor úgysem lesz tökéletes. de ez csak az én véleményem, személyes tapasztalaton nyugszik, de nem mérvadó
#793
Posted 2012. March 24. - 09:52
Azt tudom, hogy más területen is fejlõdnöm kell ha gyorsabb akarok lenni. Az állítható nyeregcsõ csak egy ötlet mert a lefelék elég problémásak nekem. Kicsi a vázam (16.5"-es pedig 17"-17.5"-es kellene) ezért nagyon ki van húzva az ülés így az újjaim és a csuklóm nagyon le van terhelve. Pl. a Szilvás maratonon az utolsó hosszú lefelé már kínszenvedés , alig tudom behúzni a féket... Nem beszélve arról, hogy néha olyan érzésem van, hogy mindjárt orraesek. Ez elég balasetveszélyes... Azóta az edzések alatt a keményebb lefeléknél leengedem az ülést, és így nagyobb a biztonságérzetem nem beszélve arról, hogy nem fárad el úgy a kezem. Tehát az, hogy esetleg ez gyorsítana az csak az egyik szempont, mert ott van még a biztonság is.
Nekem mikor a garis vázcsere zajlott egy 17" régebbi Rockhopper vázra lettek átrakva a cuccok a 19-es Stumpiról, nem volt gondom a lefelékkel pedig itt már 2" és a rocki eredendõen is rövidebb felsõcsõvel volt, nem okozott problémát a lefelékben, gyakorolj-gyakorolj-gyakorolj!
#794
Posted 2012. March 24. - 09:41
Azt tudom, hogy más területen is fejlõdnöm kell ha gyorsabb akarok lenni. Az állítható nyeregcsõ csak egy ötlet mert a lefelék elég problémásak nekem. Kicsi a vázam (16.5"-es pedig 17"-17.5"-es kellene) ezért nagyon ki van húzva az ülés így az újjaim és a csuklóm nagyon le van terhelve. Pl. a Szilvás maratonon az utolsó hosszú lefelé már kínszenvedés , alig tudom behúzni a féket... Nem beszélve arról, hogy néha olyan érzésem van, hogy mindjárt orraesek. Ez elég balasetveszélyes... Azóta az edzések alatt a keményebb lefeléknél leengedem az ülést, és így nagyobb a biztonságérzetem nem beszélve arról, hogy nem fárad el úgy a kezem. Tehát az, hogy esetleg ez gyorsítana az csak az egyik szempont, mert ott van még a biztonság is.
vízszintesen áll a nyerged? nekem volt még régebben hogy picit lejtett elõre felé és akkor jobban elfáradt a kezem, mivel ha nem is nagyon vettem észre de elõre csúsztam. A mellékelt fotódon is kicsit úgy tûnik mintha lejtene elõre a nyereg. Esetleg próbáld meg ezt. Én tuti nem vennék ilyen nyergcsövet, megpróbálnám ebbõl a vázból kihozni a legjobbat a megfelelõ beálíításokkal, kormány, nyereg, stucni, stb. Ha csak ennyivel kisebb a vázad biztos be lehet lõni úgy, hogy lefele és felfelé is jó legyen.
#795
Posted 2012. March 24. - 09:22
Felejtsd el gyorsan ezt az ötletet, nem a nyeregcsõ miatt vagy lassú.
Azt tudom, hogy más területen is fejlõdnöm kell ha gyorsabb akarok lenni. Az állítható nyeregcsõ csak egy ötlet mert a lefelék elég problémásak nekem. Kicsi a vázam (16.5"-es pedig 17"-17.5"-es kellene) ezért nagyon ki van húzva az ülés így az újjaim és a csuklóm nagyon le van terhelve. Pl. a Szilvás maratonon az utolsó hosszú lefelé már kínszenvedés , alig tudom behúzni a féket... Nem beszélve arról, hogy néha olyan érzésem van, hogy mindjárt orraesek. Ez elég balasetveszélyes... Azóta az edzések alatt a keményebb lefeléknél leengedem az ülést, és így nagyobb a biztonságérzetem nem beszélve arról, hogy nem fárad el úgy a kezem. Tehát az, hogy esetleg ez gyorsítana az csak az egyik szempont, mert ott van még a biztonság is.
#797
Posted 2012. March 24. - 09:01
Felejtsd el gyorsan ezt az ötletet, nem a nyeregcsõ miatt vagy lassú.Kiötlöttem, hogy a merevfarúm nyeregcsövét lecserélem egy menetközben állíthatóra (adjustable). Maratonozás miatt kellene ez a megoldás mert alacsonyabb ülésmagasság mellett biztonságosabbak lennének a lefelék így reményeim szerint - a többletsúly ellenére - összességében gyorsabb lehetnék.
Ti milyen állítható nyeregcsöveket tudtok ajánlani? Nem fontos, hogy kormányról állítható legyen.
A paraméterek alapján ez tetszett meg: Rock Shox Reverb 100mm Sattelsttze mit Remote Matchmaker links Modell 2012 - BIKE-COMPONENTS.DE
Viszont ez 239€ én pedig max. ~80€-t szánnék a történetre. Szerintetek létezik ennyiért olyan nyeregcsõ ami szóbajöhet?
A sebesség mindent megold.
#798
Posted 2012. March 24. - 08:42
Ti milyen állítható nyeregcsöveket tudtok ajánlani? Nem fontos, hogy kormányról állítható legyen.
A paraméterek alapján ez tetszett meg: Rock Shox Reverb 100mm Sattelsttze mit Remote Matchmaker links Modell 2012 - BIKE-COMPONENTS.DE
Viszont ez 239€ én pedig max. ~80€-t szánnék a történetre. Szerintetek létezik ennyiért olyan nyeregcsõ ami szóbajöhet?
#799
Posted 2012. March 23. - 22:23
Szétszedtem a nyeregcsövön lévõ bilincset és kiesett két gumigyûrû, nem tudja valaki, h hova applikáljam vissza? :-))
Ritchey Ersatzklemme fr WCS 2-Bolt Alu Sattelsttze - BIKE-COMPONENTS.DE
THX
Ridley Noah Fast