Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Nyeregcsövek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
3018 hozzászólás a témában

#2101
Janza

Janza

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás
Üdv!

Használt már valaki Zoggie rugós nyeregcsövet? Milyen?

Trek montihoz használnám átalakítóval. A honlap szerint van 26,8 mm-es változat, amit átalakítóval lehet használni a 29,2 mm-es mérethez, amelyre nekem szükségem van.

Kíváncsian várom a híreket.

#2102
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nem tudja valaki véletlenül a pro plt 31,6/400 nyeregcsõ súlyját?


A sebesség mindent megold.

 


#2103
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás

http://www.cyclingne...atpost_head.jpg


és ez tart is amúgy? tehát nem törik el mondjuk 80 kg alatt?

#2104
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
http://www.cyclingne...atpost_head.jpg

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2105
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
úgy néz ki nagy gyorsan sikerült vennem egy Thomson Elite-et 60$-ért. 410mm, de majd jól levágom. Hát akkor olyan lesz:)

#2106
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
ROOX S4 50 EURO szinte bárhol Ausztriában, Németországban.
(a honlapon a legalsó) Legalábbis interneten tuti. Meg aszem boltban is. szóval már nem 70 körül van.
Saynos ez még elég nehéz.

Én egy ismerõsnek valószínû most hozatok egy 430mm-es 31,8-asat, ugyanis ez a méret itthon nem kapható semmilyen normális csõbõl.

#2107
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
weight weenies 220 grammot mond.
a roox.at-n meg 79,9 Euro-t írnak.
bár az SL4.1 et mintha csak 27,2-eben gyátranák. és az SL4.2 van 30,9ben.
fenének kellett neked Specializált bicigli! :P
nézz szét eBay-en, vagy vegyél 27,2-esre szûkítõt és máris kitárul a lehetõségek kertje :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2108
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
köszi ggx, megpróbálom megkeresni õket.

Andás,

ha van tipped szívesen veszem. Szerintem az SL4.1 a maga 215g tömegével nem rossz, bár az itthoni áráról nem sokat tudok. Mindenestre nekem olyan csõ kell, ami egyenes, tehát nem hátrahajló a feje, beszerezhetõ 30.9 -es méretben és max 15e. Ft körül megáll.

#2109
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

Tudja esetleg valaki, hogy a Roox-ot ki forgalmazza itthon? Vagy melyik boltnál lehetne rendelni?


Distributors menüpontnál van minden országban a forgalmazó a honlapjukon (roox.at)

Egyébként:

HEAVY TOOLS I.T.C. KFT.
+36 099 313714, heavytools@mail.datanet.hu

#2110
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Tudja esetleg valaki, hogy a Roox-ot ki forgalmazza itthon? Vagy melyik boltnál lehetne rendelni?


nehéz és drága.
van jobb alternatíva is sztem.
mind súlyban, árban neadjisten' májerfaktorban.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2111
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Tudja esetleg valaki, hogy a Roox-ot ki forgalmazza itthon? Vagy melyik boltnál lehetne rendelni?

#2112
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
OBI-ba láttam Zoom márkájút aluba nagyon duurvaa!!És csak 1200 pénz!!!De még a kidolgozása is szép de télleg!!

#2113
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Az, h elgörbül-e, nem az utolsó 2 centin fog múlni, ill a 45 centis nycsöveket sem csinálják sztem erõsebb anyagból mint a negyveneseket.


Az, hogy elgörbül-e, abszolút független a vázba befogás mértékétõl, csak úgy megjegyzem. A nyomatéki maximumát az erõkar határozza meg - értsd a kihúzott rész. Az csak a váz szempontjából fontos, hogy jó mélyen bent legyen. :)

A Roox-ról nekem 12ezres emlékeim vannak, de majd utánajárok.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#2114
Tommmas

Tommmas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás
Valaki használt régi onza nyeregcsövet, aminek nem imbuszcsavaros a feje, hanem rá kell csavarni az egész fejet magár a csõre?
Nyugtassatok, meg, h nem lazul ki :)
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.

#2115
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A Schmolke eredményén nem is lehet csodálkozni, csak a könnyûségre mennek (meg még van persze néhány ilyen cég). Az ilyen extrakönnyû alkatrészeknél midnig lehet számítani a törésre, mivel amellett, hogy karbon, nagyon kis falvastagságúak. PLd. oúti kormányt is 150 gr. körül gyártanak valami 600 euro környékén!

#2116
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás

és vannak amik kb ~100 km-nek megfelelõ terhelést bírtak? (1%)
az elég gáz...


A leggyengébb (Schmolke) a legdrágább. 390 EUR egy nyeregcsöért elég tisztességes összeg. Ez volt különben a legkönnyebb és kifejezetten könnyü embereknek ajánlják.

#2117
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
és vannak amik kb ~100 km-nek megfelelõ terhelést bírtak? (1%)
az elég gáz...


ja egy kis off, a doksi végén az a VOITL reklám elég komoly... :)

#2118
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.036 hozzászólás
hehe akkor mégis csak a dinmikus teszthez van :)

és biztos hogy már rég nem tok németül :(

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#2119
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás

kár, hogy németül van, középen az a kék oszlopgrafikon mit ábrázol?


A dinamikus terhelés eredményét ábrázolja grafikon. Ebben a tesztben 8,5 órán keresztül a valós életben elöforduló terheléseknek tették ki a nyeregcsöveket. Ezek a terhelések ciklusokba foglalva de ciklusonként keverve 1000x ismétlödtek. Ez kb. 10ezer km megtételének felel meg. 8 csö bírta végig, ezek a 100%-sak. Ennyi dióhéjban.

#2120
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.036 hozzászólás

kár, hogy németül van, középen az a kék oszlopgrafikon mit ábrázol?




Maga a táblázat tartós teszt néven fut!

De hogy mi akar lenni a 100% az nagyon jó kérdés, most nézegettem a többi irományt, de egyikhez se tarozik, fõleg nem a korróziáós meg a dinamikus teszthez (a grafikon)
Ha azt veszem hogy 100%-os a terhelés 1500N-nál akkor nem értem, hogy az elsõ két csõ mért teljesít 1% alatt.

ha meg valahogy a statikai teszthez kapcsolódna akkor az kb azt írja, hogy:

(nagyjából)

A második tesztben egy statikai tesztet végeztek ahol 100 N-tól 1500N ig 100 N-al változtatva a terhelést egy jelleggörbét képeztek. Ez megmutatja(felvilágosítást ad) a csövek merevségérõl és a flexibilitásáról(gondolom a flex viselkedés , magatartás ez akarna lenni). Egy flexibilis csõnél ebbõl tud az ember az utazási kényelemre következtetni. Na itt jön egy rész amit nem vágok:(.... Végül is minden csõ megállta a helyét bravúrral. hm...

Szóval biztos, hogy rég foglalkoztam a némettel de én se jöttem rá :( Hátha valakinek van valami ötlete.

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító