Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
#2101
Posted 2007. January 11. - 15:01
Használt már valaki Zoggie rugós nyeregcsövet? Milyen?
Trek montihoz használnám átalakítóval. A honlap szerint van 26,8 mm-es változat, amit átalakítóval lehet használni a 29,2 mm-es mérethez, amelyre nekem szükségem van.
Kíváncsian várom a híreket.
#2102
Posted 2007. January 10. - 17:04
A sebesség mindent megold.
#2103
Posted 2007. January 03. - 21:48
#2104
Posted 2007. January 03. - 21:45
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2105
Posted 2006. December 29. - 09:49
#2106
Posted 2006. December 29. - 01:37
(a honlapon a legalsó) Legalábbis interneten tuti. Meg aszem boltban is. szóval már nem 70 körül van.
Saynos ez még elég nehéz.
Én egy ismerõsnek valószínû most hozatok egy 430mm-es 31,8-asat, ugyanis ez a méret itthon nem kapható semmilyen normális csõbõl.
#2107
Posted 2006. December 29. - 01:29
a roox.at-n meg 79,9 Euro-t írnak.
bár az SL4.1 et mintha csak 27,2-eben gyátranák. és az SL4.2 van 30,9ben.
fenének kellett neked Specializált bicigli!
nézz szét eBay-en, vagy vegyél 27,2-esre szûkítõt és máris kitárul a lehetõségek kertje
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2108
Posted 2006. December 29. - 01:07
Andás,
ha van tipped szívesen veszem. Szerintem az SL4.1 a maga 215g tömegével nem rossz, bár az itthoni áráról nem sokat tudok. Mindenestre nekem olyan csõ kell, ami egyenes, tehát nem hátrahajló a feje, beszerezhetõ 30.9 -es méretben és max 15e. Ft körül megáll.
#2109
Posted 2006. December 29. - 00:59
Tudja esetleg valaki, hogy a Roox-ot ki forgalmazza itthon? Vagy melyik boltnál lehetne rendelni?
Distributors menüpontnál van minden országban a forgalmazó a honlapjukon (roox.at)
Egyébként:
HEAVY TOOLS I.T.C. KFT.
+36 099 313714, heavytools@mail.datanet.hu
#2110
Posted 2006. December 29. - 00:00
Tudja esetleg valaki, hogy a Roox-ot ki forgalmazza itthon? Vagy melyik boltnál lehetne rendelni?
nehéz és drága.
van jobb alternatíva is sztem.
mind súlyban, árban neadjisten' májerfaktorban.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2111
Posted 2006. December 28. - 23:54
#2112
Posted 2006. December 28. - 20:15
#2113
Posted 2006. December 25. - 15:39
Az, h elgörbül-e, nem az utolsó 2 centin fog múlni, ill a 45 centis nycsöveket sem csinálják sztem erõsebb anyagból mint a negyveneseket.
Az, hogy elgörbül-e, abszolút független a vázba befogás mértékétõl, csak úgy megjegyzem. A nyomatéki maximumát az erõkar határozza meg - értsd a kihúzott rész. Az csak a váz szempontjából fontos, hogy jó mélyen bent legyen.
A Roox-ról nekem 12ezres emlékeim vannak, de majd utánajárok.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2114
Posted 2006. December 25. - 13:15
Nyugtassatok, meg, h nem lazul ki
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#2115
Posted 2006. December 15. - 10:06
#2116
Posted 2006. December 15. - 09:09
és vannak amik kb ~100 km-nek megfelelõ terhelést bírtak? (1%)
az elég gáz...
A leggyengébb (Schmolke) a legdrágább. 390 EUR egy nyeregcsöért elég tisztességes összeg. Ez volt különben a legkönnyebb és kifejezetten könnyü embereknek ajánlják.
#2117
Posted 2006. December 15. - 02:56
az elég gáz...
ja egy kis off, a doksi végén az a VOITL reklám elég komoly...
#2118
Posted 2006. December 14. - 12:51
és biztos hogy már rég nem tok németül
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#2119
Posted 2006. December 14. - 11:54
kár, hogy németül van, középen az a kék oszlopgrafikon mit ábrázol?
A dinamikus terhelés eredményét ábrázolja grafikon. Ebben a tesztben 8,5 órán keresztül a valós életben elöforduló terheléseknek tették ki a nyeregcsöveket. Ezek a terhelések ciklusokba foglalva de ciklusonként keverve 1000x ismétlödtek. Ez kb. 10ezer km megtételének felel meg. 8 csö bírta végig, ezek a 100%-sak. Ennyi dióhéjban.
#2120
Posted 2006. December 14. - 10:48
kár, hogy németül van, középen az a kék oszlopgrafikon mit ábrázol?
Maga a táblázat tartós teszt néven fut!
De hogy mi akar lenni a 100% az nagyon jó kérdés, most nézegettem a többi irományt, de egyikhez se tarozik, fõleg nem a korróziáós meg a dinamikus teszthez (a grafikon)
Ha azt veszem hogy 100%-os a terhelés 1500N-nál akkor nem értem, hogy az elsõ két csõ mért teljesít 1% alatt.
ha meg valahogy a statikai teszthez kapcsolódna akkor az kb azt írja, hogy:
(nagyjából)
A második tesztben egy statikai tesztet végeztek ahol 100 N-tól 1500N ig 100 N-al változtatva a terhelést egy jelleggörbét képeztek. Ez megmutatja(felvilágosítást ad) a csövek merevségérõl és a flexibilitásáról(gondolom a flex viselkedés , magatartás ez akarna lenni). Egy flexibilis csõnél ebbõl tud az ember az utazási kényelemre következtetni. Na itt jön egy rész amit nem vágok:(.... Végül is minden csõ megállta a helyét bravúrral. hm...
Szóval biztos, hogy rég foglalkoztam a némettel de én se jöttem rá Hátha valakinek van valami ötlete.
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"