Jelentkezz be Regisztrálj

Pécsiek ide!
#2521
Posted 2005. October 04. - 10:44

#2522
Posted 2005. October 04. - 10:40

"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#2523
Posted 2005. October 04. - 10:24

#2524
Posted 2005. October 04. - 10:08

Okkés, majd hozom a képeket! Videót sajnos nem tudok linkelni... Ha valaki tud, akkor van egy csomó!
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#2525
Posted 2005. October 04. - 09:55

Shoshi nagyon jól leírta az én véleményem is. Persze ehhez az is hozzá tartozik, hogy amíg az ember nem professzionális szinten nyomja, addig sok hibát követ el és odabassza a kereket mindenhez, ami fel tudja ütni. Mondjuk akkor is, ha profi, de akkor már készakarva.
Ja, és szívesen látunk minden képet vagy videjót, amir be tudsz linkelni, megnézném, hogy alakítottak-e a pályán és hogy nyomták ecsédék.
#2526
Posted 2005. October 04. - 08:34

Wunder:
Asszem szinte már csak páran (Öcsém, AW, Tomidny) megyünk merevseggûvel, ezért a más vélemény.
Korábban sokat mentem vékonyfalú Maxxis-szel, "sima" Schwalbe belsõvel. Na egy alap Vörös-hegy körön a harmadik felütésnél már kedztem unni a dolgot. Jött a Maxxis belsõ, amivel kicsit jobb lett a helyzet, de így is többször is szereléssel töltöttem a legjobb lejtõket. Nekem marad a 2ply+Maxxis belsõ. Majd ha lesz össztelós, akkor elgondolkodom a változtatáson. Addig meg igyekszem, és eltekerem mindenhol ezt a hihetetlen nagy súlyt.
Azt azért még hozzáteszem, hogy attól a hangtól sem tudok eltekinteni, amit egy szimpla külsõ+alap belsõ+a felni ad ki Jakab-hegyrõl lefelé. Kicsit nyugodtabb vagyok a saját setup-om "tank" hangjának köszönhetõen, és nem kell minden kanyarban csekkolnom a felnit.
Hozzáteszem a következõket: ez nálam merevseggû gépre igaz, és még CC versenyen is bevált :afro: !
A terhelés közötti eltéréshez pedig csak annyit, hogy sokszor úgy megyek a kemény köveseken, hogy szinte beleugrok, elhúzom kicsit az elejét, belelógatom a farát. Ilyenkor szerintem a hátsó kerék kapja a nagyobb ütéseket. Én általában a hátsókerékre terhelek, asszem. Persze ez sem igaz minden kanyarra, minden terepre! A szûkebb, gyors kanyarokba én is belenyomom az elejét.
Maribor:
Hát elég korán jött az sms, hogy kiba**ott jó, jó a talaj, és nagyon tutti. Sok north shore jellegû pályán mentek, láttam egy útátugrót, de Öcsém azt mondta, hogy végre olyan plyákon mehetett, amirõl mindig is álmodott: szûk, köves-gyökeres technikás meredekeken. Majd behozom a képeket, bár többet videózott, és inkább a bringázásra helyezte a hangsúlyt

"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#2527
Posted 2005. October 04. - 01:17


Elkapott valami LL kórság. Azt majd azon kapom magam, hogy 07-21 ig alszok.
Aktuális civil
#2528
Posted 2005. October 03. - 23:37

bazze a dibalo ketto megint függõvé tett...
kb 8volt mikor elkezdtem vele játszani...
juhi lesz marzo fenderem:)
meg rugóm:)
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2529
Posted 2005. October 03. - 21:17

#2530
Posted 2005. October 03. - 21:08

ez azt jelenti hogy 880g a külsõ és pár száz a noname belsõ.
elõtte mobster 2,5/2,7 2ply volt elöször maxxis vékonyabbik dh majd késöbb vékony névtelen belsõvel.
igy a gumi volt 1250g+450g a belsõ
szerintem ezek a számok KERÉK KÜLSÕ KERÜLETÉN magukért beszélnek!
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2531
Posted 2005. October 03. - 20:04

Mikor nagyanyósan ülsz a biciklin igen, de mikor freeride pozícióban vagymert hátul van a súlyod nagyrésze és így jobban van terhelve a hátsórész. Így logikusnak tûnik/het, hogy ballonosabb gumival nehezebben kapsz felütést...

#2532
Posted 2005. October 03. - 19:47

Mondjuk ez lehet, hogy elhanyagolható a felület fontosságához képest.
Belsõrõl: ami engem meggyõzött: ugye a legnagyobb para a felütés. Azonban az esetek nagyon kis százalékában van olyan, hogy a felütés kiharapja a kis belsõt, de a vastagabbat nem tudja. Mertha felüt, az már nagy erõvel megy...
Aktuális civil
#2533
Posted 2005. October 03. - 19:31

És ugyan miért lenne ott a nagyobb a terhelés???no de komolyan> egyszerû józan eszemmel aszondamám hogy hátrakell a nagyobb gumi, mert ott nagyobb a terhelés. Ezek szerint inkább elõre kell.? gondolom a kanyarodás miatt, de a kisebb gumi nem tud annyira jól kanyarodni.?
Lejtõn és kanyarban eleve megdõl ez az állítás. Ha vízszintes úton fékezel akkor is 70/30 a fékerõ eloszlása lejtõn még jobban eltolódik

#2534
Posted 2005. October 03. - 19:18

Ezek szerint te engem átlagos felhasználónak minõsítettél.? Én egy kibaszott freerider vagyok, who is pushing the fucking limit at Maribor, yo.! :]Akkor pablikba is amit Zapnak és Kokkknak belevertem a fejébe.
1. Ha különbözõ méretû a külsõ akkor elõre a nagyobbat.
2. 2,35 2ply + normál belsõ bõven nagyon-nagyon sok is
(Tehát: 2,35 1ply + normál belsõ teljesen elégséges hétköznapi felhasználásra...)
no de komolyan> egyszerû józan eszemmel aszondamám hogy hátrakell a nagyobb gumi, mert ott nagyobb a terhelés. Ezek szerint inkább elõre kell.? gondolom a kanyarodás miatt, de a kisebb gumi nem tud annyira jól kanyarodni.?
Végre egy bringás téma, ami felbojgatja a közönséget. És a faszom cipeli azokat a nehéz kereket te köcsög Wunder, így is lassabb vagyok nálad, majd nagyobb gumikra váltok, mi.? esszüje.!
#2535
Posted 2005. October 03. - 18:05

Éppen ez az... Nem valószínû, hogy kap akkora terhelést...Na ja, de ez a gyerek nem versenyez
#2536
Posted 2005. October 03. - 17:18

Sõt töltsd fel ólommal. Abszolút defektmentes... Nem hal bele, de minek cipelje ha nem muszály? Versenyzésre hátra elég a 2,35 2ply + superlight belsõ (átlagos pályákra) normál belsõ (köves pályákra).
Na ja, de ez a gyerek nem versenyez, meg szerelni sem szeret. Amúgy meg hadd combosodjon!
De hát majd eldönti úgyis!
#2537
Posted 2005. October 03. - 16:49

2,35 2ply + normál belsõ bõven nagyon-nagyon sok is
Alátámasztom. Még nem defekteltem vele (2.5, 2ply + normál belsõ) 1.7 baron...
És beszarsz, mennyit számít a -sok gramm keréken. Kipróbálom a 2.35öt is. Nem a gumi miatt nem megyek lefelé.

Aktuális civil
#2538
Posted 2005. October 03. - 16:39

Sõt töltsd fel ólommal. Abszolút defektmentes... Nem hal bele, de minek cipelje ha nem muszály? Versenyzésre hátra elég a 2,35 2ply + superlight belsõ (átlagos pályákra) normál belsõ (köves pályákra).Nem halsz bele a súlyba!
#2539
Posted 2005. October 03. - 16:34

Akkor pablikba is amit Zapnak és Kokkknak belevertem a fejébe.válaszoljatok please: már nagyon esedékes a gumivásárlás.!
1. Ha különbözõ méretû a külsõ akkor elõre a nagyobbat.
2. 2,35 2ply + normál belsõ bõven nagyon-nagyon sok is
(Tehát: 2,35 1ply + normál belsõ teljesen elégséges hétköznapi felhasználásra...)
#2540
Posted 2005. October 03. - 16:32

Ha könnyû kell és mellé a veszõdség, hogy állandóan ragaszthatod (néha ráadásul az én készletemmel, kisköcsög), akkor vegyél 1ply bármi fost, sima belsõvel!
Ha nem akarsz hozzányúlni egy évig, akkor 2plyt Maxxis belsõvel! Nem halsz bele a súlyba!