Urak, tudom, tőlem hülyén hangzik ez a kérdés, de..
ismer valaki olyan kormányt, ami alsó fogásban kifelé ível, felül szűkebb, nagyon kicsi az ejtése, és nem túl nagy az előrenyúlása, az alsó fogásnak meg szép íve van?
FSA Compact
Urak, tudom, tőlem hülyén hangzik ez a kérdés, de..
ismer valaki olyan kormányt, ami alsó fogásban kifelé ível, felül szűkebb, nagyon kicsi az ejtése, és nem túl nagy az előrenyúlása, az alsó fogásnak meg szép íve van?
FSA Compact
A sebesség mindent megold.
Urak, tudom, tőlem hülyén hangzik ez a kérdés, de..
ismer valaki olyan kormányt, ami alsó fogásban kifelé ível, felül szűkebb, nagyon kicsi az ejtése, és nem túl nagy az előrenyúlása, az alsó fogásnak meg szép íve van?
köszi! így látva a képet már rémlik és megvan miért nem maradt meg a fejemben: jó randa. viszont a hirdetésben a képen nem ilyen van, hanem a "klasszik" P2, de csak kötözködök.
hát lehetett olyan is, a franc se emléxik.
meg gondolom csak tudja mit árul.
köszi! így látva a képet már rémlik és megvan miért nem maradt meg a fejemben: jó randa. viszont a hirdetésben a képen nem ilyen van, hanem a "klasszik" P2, de csak kötözködök.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
mindig tanul az ember. én csak ezt találtam:
http://www.konaworld...fm?content=jake
itt nem írja hogy alu, pedig megnéznék egyet, még sosem láttam. (vagy nem tudtam, mit látok.)
meg ezt, de ez újabb:
http://2k12.konaworl...?content=jake#2
a ződ villa meg valami dew-ban lakhatott , vagy valami sutra félében , a franc tudja volt e aluból, meg mi néven.
Edited by Bikertigger, 2016. January 07. - 17:08.
volt project two alu villa, a jake -eket azzal szerelték akkoriban, (2009-es lehet kb)
mindig tanul az ember. én csak ezt találtam:
http://www.konaworld...fm?content=jake
itt nem írja hogy alu, pedig megnéznék egyet, még sosem láttam. (vagy nem tudtam, mit látok.)
meg ezt, de ez újabb:
http://www.ebay.com/...=p2047675.l2557
Edited by Kisherceg, 2016. January 07. - 17:02.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
de miért írja, hogy alu villa?
volt project two alu villa, a jake -eket azzal szerelték akkoriban, (2009-es lehet kb)
Nekem nagy lenne, meg amúgy sem vagyok oda sem a második generációs campag fvk formáért, sem a xenonért, sem az egyenes aluvilláért.
van mindezek mellett egy prózaibb ok is, a darabszám. hiába divat azért kb tized annyi eladható mint hagyományos outiból. és hiába vannak átfedések alkatrészben akkor is. per stück, 1000 db váz lényegesen többe fog kerülni mint 75000, és a többi.
Ezt már én is számolgattam. Lehúzás szorzót magasabbra állították valószínű a divat miatt.
Amit én nézegetek, Norco Threshold C 105, az 2200€ és még mechanikus TRP Spyre tárcsafék van rajta a 105 szett mellé. Oda még kb 400€ egy hidrós fék+fékváltókar szett, 685-785 páros vagy 360€ a 105. 2600€-nál járunk mínusz ha el lehet adni a fékváltókart és a féket normális áron. 500€ plusz zsetonból kijön Canyonból egy országúti Ultimate CF SL 7.0 1600€ egy ösztelós Nerve AL 6.0-val 1500€. Amennyiben jó egy komfort országűti is 1000€-ért, akkor árában vagyunk.
Érdekes árképzés a CX az biztos.
en mar joparszor vegigzongoraztam, 2500-3000 euro alatt nem nagyon lehet meguszni a dolgot, ennyiert meg azert sokmindent adnak mar.
a cannondaleket pl szoktak olyan 20-30%al akciozni, az idei superx 105 meg nem rossz, de egy normalisabb kerekszett nem artana bele. a canyon inflite meg mindig jo bolt, alu vaz ide vagy oda. probaltam levadaszni tcx advancedet, de hasznaltan is 2000 eur kornyeken mentek.
azt hiszem egy ideig meg tekerem a mostanit, jo arban volt, cserelni sem erdemes rajta semmit, hamar rakoltenem a bringa arat.
azt meg tudna vki mondani, hogy miert olyan rohadt dragak a karbon, hidros cx bringak? idovel szeretnek majd feljebb lepni, de alig dragabban kijon egy karbon monti meg outi (xt, 105 felszereltseggel), vagy olcsobban egy tisztesseges alu setup (slx-xt, 105). a karbon monti onmagaban is jobban felszerelt, draga teloval, stb.
a shimano fek arkepzese is vicc - mi a fene kerul egy hasonlo szintu montifekhez kepest 2-3x tobbe?
tetszik a cx, de igy lehet inkabb veszek ket masikat helyette, ha valtok.
Ezt már én is számolgattam. Lehúzás szorzót magasabbra állították valószínű a divat miatt.
Amit én nézegetek, Norco Threshold C 105, az 2200€ és még mechanikus TRP Spyre tárcsafék van rajta a 105 szett mellé. Oda még kb 400€ egy hidrós fék+fékváltókar szett, 685-785 páros vagy 360€ a 105. 2600€-nál járunk mínusz ha el lehet adni a fékváltókart és a féket normális áron. 500€ plusz zsetonból kijön Canyonból egy országúti Ultimate CF SL 7.0 1600€ egy ösztelós Nerve AL 6.0-val 1500€. Amennyiben jó egy komfort országűti is 1000€-ért, akkor árában vagyunk.
Érdekes árképzés a CX az biztos.
Ma 450 eurora saccolod,tegnap 540-re.Köszi,jól nyomod XD .Azt nem értem,hogy miért hasonlítod folyamatosan a külföldi használt bringákat egy itthoni újhoz,de árbecslést kértem és elfogadom hogy a tiéd ennyi.De ejtsük a témát,nem offolom szét a topikot
próbálok reális árat mondani, ennyi.
nem is használtcuccok árát írtam, hanem az új wcs darabok árait, egyébként elég nívós termékek azok, a kormány pl. karbonröhögtető tömegben van, és kedvelt.
Ellenben a CAADX nem egy sz.r váz, az ajándék kerékszettnek meg kb. a felnijei párban érnek 40-50 eurót.
Ha abból indulok ki, hogy mennyikért mennek el a 9-10-es velocséval szerelt bringák (nemrég pl. új, most vásárolt Racing Quattro LG (azaz 2016-os, széles felnis kiadású) CAAD7 (handmade in usa) ) 420 eurós áron ment el...
Akkor azt mondom, egy 9-es xenonnal, felnifékekkel szerelt, régi khamsinos aluvázas krosszer sem érhet 500 eurótól többet, bárhogy ragaszkodunk hozzá. De 500-ért sem biztos, hogy hamar elviszik. Ha el akarnék adni hasonlót, én max. 450-re saccolnám, hogy fizet érte a vevő.
más: aki keres randonneur hajlítású mókás kormányt, nézzen körül ebayen J&L néven
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
van természetesen 31.8-as befogójú változata is.
Ma 450 eurora saccolod,tegnap 540-re.Köszi,jól nyomod XD .Azt nem értem,hogy miért hasonlítod folyamatosan a külföldi használt bringákat egy itthoni újhoz,de árbecslést kértem és elfogadom hogy a tiéd ennyi.De ejtsük a témát,nem offolom szét a topikot
Edited by arpi07, 2016. January 04. - 21:49.
Ha valami,akkor a Ritchey használt cuccok ára az pont nem mérvadó ) Tény,a Xenon nem a top kategória.Enyémen is integrált a hajtás és mini V-fékes.
nem is használtcuccok árát írtam, hanem az új wcs darabok árait, egyébként elég nívós termékek azok, a kormány pl. karbonröhögtető tömegben van, és kedvelt.
Ellenben a CAADX nem egy sz.r váz, az ajándék kerékszettnek meg kb. a felnijei párban érnek 40-50 eurót.
Ha abból indulok ki, hogy mennyikért mennek el a 9-10-es velocséval szerelt bringák (nemrég pl. új, most vásárolt Racing Quattro LG (azaz 2016-os, széles felnis kiadású) CAAD7 (handmade in usa) ) 420 eurós áron ment el...
Akkor azt mondom, egy 9-es xenonnal, felnifékekkel szerelt, régi khamsinos aluvázas krosszer sem érhet 500 eurótól többet, bárhogy ragaszkodunk hozzá. De 500-ért sem biztos, hogy hamar elviszik. Ha el akarnék adni hasonlót, én max. 450-re saccolnám, hogy fizet érte a vevő.
más: aki keres randonneur hajlítású mókás kormányt, nézzen körül ebayen J&L néven
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
van természetesen 31.8-as befogójú változata is.
azt meg tudna vki mondani, hogy miert olyan rohadt dragak a karbon, hidros cx bringak? idovel szeretnek majd feljebb lepni, de alig dragabban kijon egy karbon monti meg outi (xt, 105 felszereltseggel), vagy olcsobban egy tisztesseges alu setup (slx-xt, 105). a karbon monti onmagaban is jobban felszerelt, draga teloval, stb.
a shimano fek arkepzese is vicc - mi a fene kerul egy hasonlo szintu montifekhez kepest 2-3x tobbe?
tetszik a cx, de igy lehet inkabb veszek ket masikat helyette, ha valtok.
Mert újdonság,és a hanyatló nyugaton potenciális vásárlóerő leledzik.
azt meg tudna vki mondani, hogy miert olyan rohadt dragak a karbon, hidros cx bringak? idovel szeretnek majd feljebb lepni, de alig dragabban kijon egy karbon monti meg outi (xt, 105 felszereltseggel), vagy olcsobban egy tisztesseges alu setup (slx-xt, 105). a karbon monti onmagaban is jobban felszerelt, draga teloval, stb.
a shimano fek arkepzese is vicc - mi a fene kerul egy hasonlo szintu montifekhez kepest 2-3x tobbe?
tetszik a cx, de igy lehet inkabb veszek ket masikat helyette, ha valtok.