Éreztem, hogy nem sokan mennek Cannondale-el itthon, de hogy ennyire...
Közben szereztem. 1,5-es régi fajta stucnija van valakinek? Esetleg eladó? Az új bringába tervezek integrált szerszámos készletet. szeretem ezeket a paraktikus dolgokat
Éreztem, hogy nem sokan mennek Cannondale-el itthon, de hogy ennyire...
Közben szereztem. 1,5-es régi fajta stucnija van valakinek? Esetleg eladó? Az új bringába tervezek integrált szerszámos készletet. szeretem ezeket a paraktikus dolgokat
Sziasztok!
Van valakinek integrált stucnia lefty-hez, 90-es. Nézek egy scalpelt, de most 110-es stucni van fent és az marha hosszú nekem. 90-es kéne inkább.
Köszi előre is ha tudtok valami megoldást. Malinak nincs :S
Valamelyik SM széria 90 évek elejéről. Lehet SM600-700-800 bármi, a számok a felszereltséget jelzik. A villa marzocchi xc széria ami nem gyári felszereltség és látom szépen lekenték hogy menjen a vázhoz
http://www.vintageca...om/catalog.html Én itt szoktam utána nézni ha kell valami.
eddie1978 módosította - 2014. április 20. - 10:45
Előtte majd jelezd hova dobod
Rendben.
Meghirdettem a bicajt.... :-S
Pedig mindig is szerettem volna egy Cannondale-t...
Tegnap meg akarta venni a kerékpárosboltban az eladó, azt mondta ad érte 20.000-at...
Annyit megér, hogy még tartom egy kicsit.
Nagyon szépen köszönöm. A villa sajnos el-elengedi a levegőt. Szerintem kidobom.
Előtte majd jelezd hova dobod
kb. 1992-93as XT cuccok vannak rajta, az a teló meg hírhedten egy rossz konstrukció volt. Tömítéseket lehetett rajta cserélni, akkor egy kicsit jobban tartotta a levegőt de szerintem nem éri meg rákölteni 1 Ft-ot sem. Az a baj, ilyen rövid utas telót nem nagyon kapsz már, merev villával viszont tudod használni.
Valamelyik SM széria 90 évek elejéről. Lehet SM600-700-800 bármi, a számok a felszereltséget jelzik. A villa marzocchi xc széria ami nem gyári felszereltség és látom szépen lekenték hogy menjen a vázhoz
Nagyon szépen köszönöm. A villa sajnos el-elengedi a levegőt. Szerintem kidobom. Az egész vázat pedig hasonló színnel lefújatom, egy gyenge csiszolás után. Nagyon kezelhető, és könnyen használható akkor a 20 éves bicaj.
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. Vettem egy ilyen bicajt amit felujitanek magamnak. Nem tudom a típusát. .. valaki tudna ebben segiteni?
Handmade in usa és a cannondale feliraton kívül nem talaltam mást rajt.
.
Valamelyik SM széria 90 évek elejéről. Lehet SM600-700-800 bármi, a számok a felszereltséget jelzik. A villa marzocchi xc széria ami nem gyári felszereltség és látom szépen lekenték hogy menjen a vázhoz
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni Fatty-s fejcsapágy ügyben.
Tudom, hogy nem egészen a fejcsapágyas fórum...itt mégiscsak a nagy C-sek gyülekeznek.
Szóval, hogy kell meghúzni egy headshock-os fejcsapágyat? Eddig mindíg ahead-s bicóim voltak...ott ugye a kupak-csavart húzod amíg kotyog... Konkrétan egy Flash3-m van kicsit át szeretném nézni, de addig nem merem szétrobbantani amíg nem tudom, hogy kell összerakni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Richie módosította - 2014. március 23. - 08:49
Kérdés, Flash(26") karbon vázakra van súly limit?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Üdvözlöm a kedves fórumozó közösséget!
Márkatárs lettem néhány hónapja. Levakarhatatlan vigyorral nyúzok immár egy 2013-as Trail SL3-ast. Kis egyszerű bringa, de szememnek nagyon kedves, és az eddigi tapasztalataim szerint kiválóan szolgálja a kívánalmaimat.
http://www.vitalmtb....8#product-specs
A teljes hajtást lecseréltem 08'-as évjáratú (azonban vadonatúj) XT-re, Germán importból. Azért éppen arra, mert a 3/10 illetve a 2/10 rendszereket nem szeretem igazán, a SRAM-ot úgyszintén nem kedvelem. A 2008-as XT pedig 3/9 es rendszer.
Gondolkodom teló cserében. Gyárilag egy RS XC 30 teljesít szolgálatot, ami hát... nem annyira ad prémium érzést a terepen... Kicsit nehéz is. Ha nem akarok fatty-re vagy lefty-re váltani, akkor van valami "hagyományos" ötlet?
Szeretném megtartani a teljes (alul-felül) - 1,5" os fejcső adta méreteket hanyagolva a "tapered" megoldásokat. XC re használom a bringát, nem kell brutális hosszúságú út. Inkább legyen könnyű és fekete
Az elmúlt cca 10 évet kihagytam a bringázásból, beszívott a motorozás. Ezzel a bringával térnék vissza ismét az erdőkbe... Nem nagyon vagyok még képben a modern telók vonalán. Minden jó szándékú tanácsot szívesen fogadok.
Any ideas friends?
Köszi, közben megoldódott.
Örs vezér terén rendel Erélyi Gergő: 30/5044683. Többünk Letfy-jét, Fetty-jét szervizeli.
Sziasztok! Fatty szervizben tudna valaki segíteni? Esetleg ajánlani hozzáértő embert Bp. környéken? Nincs semmi baja, csak szezonális rendberakásra van szükségem. Előre is köszi!
Örs vezér terén rendel Erélyi Gergő: 30/5044683. Többünk Letfy-jét, Fetty-jét szervizeli.
A facebook-on alakult egy Magyar Cannondale Társaság, ha valakinek van kedve csatlakozhat:
https://www.facebook...54104864764571/
Ne haragudjon a C'dale-s társaság, de kérdésem van CAAD8 vázak..
Úgy látom, az idei évre a 105-tel szerelt CAAD8as váz tkp. megkapta a CAAD10es teljesen karbon tapered villáját (negyedesről nyolcadosra) meg új vázat kúpos fejcsővel, könnyebb tömegben, míg a tiagra-sora-claris szettesek maradtak a korábbi CAAD8asnál (sima colnyolcados fejcső, alunyakas karbonvilla..) .
Mennyi különbség lehet egy újabb CAAD8as ill. CAAD10-es váz közt? : )
Evanson néztem őket, onnan van ez a ... kérdés, amit már ott is föltettem.