Jelentkezz be Regisztrálj
Cannondale
#221
Posted 2010. April 14. - 19:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#222
Posted 2010. April 14. - 19:31
nagyon jól mozog eddigi legjobb telóm pedig már volt Rock shox,marzocchi.Fatty de eddig ez messze a legjobb. Örülök hogy hallgattam rátok és megvettem.
Már csak egy olyan kérdésem lenne hogy ha valaki tud hozzá azt a km óra mágnesérzékelõjének a tartóját akkor szivesen megvennék egyet mert jól jönne.Gondolom a Mali-ban nem nagyon árulnak ilyesmit.
köszi
Üdv:Ádám:D
#223
Posted 2010. April 13. - 21:45
Szia úgy volt minden ahogy mondtad már nálam van holnap szerelem is be:)[/QUOTE]
hajrá hajrá!!!
#224
Posted 2010. April 13. - 15:09
Szia úgy volt minden ahogy mondtad már nálam van holnap szerelem is be:)
#225
Posted 2010. April 11. - 22:00
#226
Posted 2010. April 11. - 21:56
#227
Posted 2010. April 11. - 06:30
csavarok kilazítva a vállon, felsõváll levesz ha régebbi típus, de elõtte lehet a teló zárókupak is , pl. lefty max esetében, majd a fejcsövet gumikalapáccsal kiütöd és kijön az egész.
ha lent megszorul az alsó csapágynál akkor kicsit megfeszenget és kijön
újabb típusoknál:
vállat nem kell leszedni csak fejcsõ kiüt és kész
milyened van??
szia nem az enyém még de remélem az lesz ez egy Lefty speed DLR 110 de hogy mikori azt nem tudom.
De ennél ahogy a képet nézem csak a villanyaknál van csavar alul felül ha jól látom gondolom azokat kiengedem és kiütöm a villanyakat.
üdv ádám
#228
Posted 2010. April 11. - 00:39
Sziasztok egy kis segítséget kérnékn A leftyt hogy kell kiszedni a vázból mi a pontos menete mert én még nem láttam ilyet gondolom csak ki kell ütni a csavarokat kiengedem és gumikalapács vagy van valami titka?
Köszi a válaszokat.
Üdv Ádám
csavarok kilazítva a vállon, felsõváll levesz ha régebbi típus, de elõtte lehet a teló zárókupak is , pl. lefty max esetében, majd a fejcsövet gumikalapáccsal kiütöd és kijön az egész.
ha lent megszorul az alsó csapágynál akkor kicsit megfeszenget és kijön
újabb típusoknál:
vállat nem kell leszedni csak fejcsõ kiüt és kész
milyened van??
#229
Posted 2010. April 10. - 14:44
Köszi a válaszokat.
Üdv Ádám
#230
Posted 2010. April 09. - 01:28
ja télleg. de végülis az is csak egy kúp, aminek van mérete . kialakítható. gondolom.
Nem. A fenti metódus mûxik, máshogy nem. Valszeg k. bonyolultan sikerült leírnom, de amúgy élõben szimpla az egész.
Sztem az összes átvariálható, csak brute force kérdése a dolog. Ami nekem volt, az sztem 01-es darab, és csak a felsõ váll volt csavaros, az alsó nem, de kikalapáltam belõle a csövet, nem kis munka volt. Aztán ugyanígy betenni az újat is (mélyhûtõ/hajszárító welcome) Errõl annyit, h két hétig, amíg nem jöttem rá az ékes megoldásra, így használtam, és annyira passzentosra sikerült legyártani a rendszert, h nem forgott el/nem csúszott ki. Ettõl függetlenül gondolom hosszú távon nem érdemes így használni :/
#231
Posted 2010. April 09. - 00:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#232
Posted 2010. April 08. - 21:47
és a kormánycsapágy csészéjét h huzod rá?
ja télleg. de végülis az is csak egy kúp, aminek van mérete . kialakítható. gondolom.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#233
Posted 2010. April 08. - 21:32
barmilyen Lefty-t at lehet alakitani 1.1/8-ossa? ha at van alakitva, akkor hasznalhato vele normal fejcsapagy?
lattam ezt a project 321 atalakito szettet, picit huzos az ara, van ennel olcsobb megoldas is?
koszi ha valaki valaszol
nem mindegyik lefty alakítható át erre figyelj ha veszel:
régi lefty max 2007-ig nem alakítható át a fejcsõ nem cserélhetõ
- lefty dlr- ek átalakíthatók amiben cserélhetõ a fejcsõ
a project 321 nem rossz kütyü de más csinál olcsóbban is úgytudom
sõt cannondale is kezdte gyártani úgy tudom
- esztergáltatni is lehet csövet, de oda kell figyelni rá mibõl és ki csinálja!!!
mindent meg lehet oldani csak jó legyen!!!
a lényeg hogy a régi lefty-kben nem cserélhetõ a villanyak!!!! fõleg max-esetében!!!
#234
Posted 2010. April 08. - 21:23
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#235
Posted 2010. April 08. - 21:06
Tam, .
A vállak maradnak, az eredeti nyakat kimûtöd, majd veszel egy villanyakat vagy csináltatsz egyet, és csináltatsz két gyûrût is,amik az átmérõkülönbözetet hidalják át a vállaknál.
akkor már nem egyszerûbb egy olyan nyakat csinálni amin kialakítod a nagyobb átmérõjû részt, hogy ne kelljen a gyûrûkkel pöcsölni ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#236
Posted 2010. April 08. - 20:46
A villa nincs egyben a stucnival. Simán úgy képzeld el, mint egy féloldalas csavaros vállas duplavállas telót
Az átalakítás egyszerû, és relatíve olcsó, fõleg a neten rendelhetõ átalakítóhoz képest; nem mondom, hogy egy sörért megcsinálja az esztergályos (fõleg, hogy az alu nem annyira olcsó) de mondjuk 5-10e közötti összeg itthon, nyilván függ, hogy mibõl és hol csináltatod.
A vállak maradnak, az eredeti nyakat kimûtöd, majd veszel egy villanyakat vagy csináltatsz egyet, és csináltatsz két gyûrût is,amik az átmérõkülönbözetet hidalják át a vállaknál.
Kb. ennyi, a biztonság kedvéért meg kell oldalni, hogy a villanyak ne foroghasson el a vállakban (pontosabban a gyûrûk a vállakban és a nyak a gyûrûkben), ha eredeti villanyakat használtál, akkor megfúrod õket, és 2 csavarral rögzíted, vagy ha van elég falvastagság, akkor ékpályát vágatsz a gyûrûkbe és a nyakba, majd ékekkel fixálod a nyakat, esetleg az alsó vállba nagyon passzentre gyártod a dolgokat, és elsõ alkalommal ragasztóval passzíroztatod egybe õket, stb.
Ha én 0 mûszaki érzékkel meg tudtam oldani, sztem neked is menni fog, vágj bele nyugodtan. Az igénybevételt is bírta
#237
Posted 2010. April 08. - 20:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#238
Posted 2010. April 08. - 20:12
kala csináltatott "házilag", szerintem olcsóbban kijön, mint egy gyári.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#239
Posted 2010. April 08. - 20:02
lattam ezt a project 321 atalakito szettet, picit huzos az ara, van ennel olcsobb megoldas is?
koszi ha valaki valaszol
RAUH-Welt
B E G R I F F