Ja a másik meg az a hozzáállás ami ebben az országban folyik...
Fikázzátok szerencsétlen magellánt, hogy jajj fúj nem tudnak egy szaros vázat megtervezni... és nem lesz idén pyxis meg minden, hát a tervezés nem olyan egyszerû folyamat, fõleg a válságban. Mármint nem az hogy a váz nagyon bonyolult, mert annyira nem, de hogy el is készüljön...
Viszont a márka ott kezdõdik hogy a németek kiadnak kétszer annyit egy német bringáért, mint egy más nemzetiségû gyártóéért, a magyar ellenben fele annyiért is szánakozva veszi meg a magyart és fikázza. Errõl ennyit...
Ez nem fikázás szerintem, csak egy kicsit olyanról beszélsz amirõl nincs biztos infód. a B+, BTS kizárólag katalógustermék.
Plusz a Magellant mindenki azért veszi mert olcsó, és azt hiszi magyar.
De nem hinném, hogy azért nincsen feltöltve a kereskedõk weblapjára mert válság van. Válság van, bringa meg nincs!!! Azért fikázzák sokan a magellant, mert már olyan emberek "tervezik" akiknek fingjuk nincs a magellan programról, és kóklerkednek.(Vázdesign pályázat is befolyásol sokakat, mert sztem ennél jobb tervek lehettek) Nézd meg a 2008-as design-t + a geometriát, és az árakat. És most nézd meg a 2009nek mondott szériát. Azt hiszem nem kell jó szem hogy lásd a törésvonalat.
Ami engem nagyon izgat, hogy miért nem olyan egyszerû folyamat a válságban tervezni???gyártani??? Hiszen más bringamárkák elkészültek!
(és van bõven más márka a magyar piacon)