Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#961
Írta 2009. június 01. - 10:46

Kerékpárvásárlás elõtt állok, és a köv. bicajokat néztem ki:
- Magellan '08 Draco Disc (70.000 Ft)
- Magellan '08 Polaris Deore Disc (108.000 Ft)
A kettõ között 38.000 Ft különbség van. A Polaris ennyivel jobb lenne ugyanazzal a vázzal? A fõbb szempontjaim, hogy megbízható legyen, sokáig ne kelljen cserélni rajta alkatrészt és bírjon a 96 kilómmal.
Szerintetek melyikkel járnék jobban?
#962
Írta 2009. május 23. - 09:31

Ja a másik meg az a hozzáállás ami ebben az országban folyik...
Fikázzátok szerencsétlen magellánt, hogy jajj fúj nem tudnak egy szaros vázat megtervezni... és nem lesz idén pyxis meg minden, hát a tervezés nem olyan egyszerû folyamat, fõleg a válságban. Mármint nem az hogy a váz nagyon bonyolult, mert annyira nem, de hogy el is készüljön...
Viszont a márka ott kezdõdik hogy a németek kiadnak kétszer annyit egy német bringáért, mint egy más nemzetiségû gyártóéért, a magyar ellenben fele annyiért is szánakozva veszi meg a magyart és fikázza. Errõl ennyit...

Már bocs, de ha ismernéd a hátteret, nem írnál hülyeségeket...
#963
Írta 2009. május 21. - 22:10

Durung forever!
#964
Írta 2009. május 21. - 19:17

csak erre reflektálnék: az accel tulajdona például a német ghost és a francia lapierre. nézz szét a weblapjukon, aztán meséld el mit láttál. mindkettõ készül itt tószegen. és a legalapabb herculesek is messze nem tesco szintûek.Az Accell meg nem minõségi kerékpárokat gyárt hanem inkább nem szarokat(tesco-s), amit a német nagyáruházakban és kisvárosi bicikliboltokban árulnak. Csak az indexes újságíró még nem ült biciklin soha... A sok hülye német meg megveszi méregdrágán, és azzal nyomulkodiik. Viszont hála annak hogy a nyugateurópaiak sincsenek felvilágosodva, nagyon veszik ezeket a márkákat. Csak meg kell nézni az indexes fotókat(hajtókarok, ócska vázak, legolcsóbb kerekek) és látszik hogy nem egy Cube gyárlátogatás.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#965
Írta 2009. május 21. - 07:49

Számos dologról nincs információd, vagy ami van, az rossz, több dologban butaságokat állítasz, rosszul - hibás kiindulópontból - érvelsz, így állításaid nagy része hiteltelen, téves, és evidens, hogy bele fognak kötni.
Kicsit informálódj, kérdezz, és utána bele lehet folyni a diskurzusba.
#966
Írta 2009. május 21. - 05:57

Ja a másik meg az a hozzáállás ami ebben az országban folyik...
Fikázzátok szerencsétlen magellánt, hogy jajj fúj nem tudnak egy szaros vázat megtervezni... és nem lesz idén pyxis meg minden, hát a tervezés nem olyan egyszerû folyamat, fõleg a válságban. Mármint nem az hogy a váz nagyon bonyolult, mert annyira nem, de hogy el is készüljön...
Viszont a márka ott kezdõdik hogy a németek kiadnak kétszer annyit egy német bringáért, mint egy más nemzetiségû gyártóéért, a magyar ellenben fele annyiért is szánakozva veszi meg a magyart és fikázza. Errõl ennyit...
Ez nem fikázás szerintem, csak egy kicsit olyanról beszélsz amirõl nincs biztos infód. a B+, BTS kizárólag katalógustermék.
Plusz a Magellant mindenki azért veszi mert olcsó, és azt hiszi magyar.
De nem hinném, hogy azért nincsen feltöltve a kereskedõk weblapjára mert válság van. Válság van, bringa meg nincs!!! Azért fikázzák sokan a magellant, mert már olyan emberek "tervezik" akiknek fingjuk nincs a magellan programról, és kóklerkednek.(Vázdesign pályázat is befolyásol sokakat, mert sztem ennél jobb tervek lehettek) Nézd meg a 2008-as design-t + a geometriát, és az árakat. És most nézd meg a 2009nek mondott szériát. Azt hiszem nem kell jó szem hogy lásd a törésvonalat.
Ami engem nagyon izgat, hogy miért nem olyan egyszerû folyamat a válságban tervezni???gyártani??? Hiszen más bringamárkák elkészültek!
(és van bõven más márka a magyar piacon)
#967
Írta 2009. május 20. - 22:57

Fikázzátok szerencsétlen magellánt, hogy jajj fúj nem tudnak egy szaros vázat megtervezni... és nem lesz idén pyxis meg minden, hát a tervezés nem olyan egyszerû folyamat, fõleg a válságban. Mármint nem az hogy a váz nagyon bonyolult, mert annyira nem, de hogy el is készüljön...
Viszont a márka ott kezdõdik hogy a németek kiadnak kétszer annyit egy német bringáért, mint egy más nemzetiségû gyártóéért, a magyar ellenben fele annyiért is szánakozva veszi meg a magyart és fikázza. Errõl ennyit...
#968
Írta 2009. május 20. - 22:46

De akkor hozok egy életszerû példát hogy mire gondoltam. Egyik nap jött a fõnököm hogy jajj ugyan nézzem már meg hogy milyen bringát akar venni, és megkérdezte hogy szerintem mennyi. Erre én mondtam neki hogy én ezt 60ezer forintból összerakom, mire mondta hogy akkor niztos nem értek hozzá mert hogy az a bringa 500valamennyi euró volt(150HUF ). Egy KTM trekking bringáról volt szó. Erre megnéztem és egy hasonló szintû magi az kijött 60 ból tehát nem tévedtem, aztán persze rábeszéltem a fõnököt egy sokkaldrágább Cube-ra, de a lényeg az hogy magyarországon még mindíg a magellánt éri meg a legjobban megvenni.
És azt is leírtam hogy a cube-ból 1000euró alatt nem éri meg, de felette igen.
Nem tudom, úgy látszik nem ez jött le, de ez lett volna mondandóm lényege, elnézést kérek attól aki azt hitte hogy én szerintem a magellán a világ legjobb márkája...
Az alkatrészekre visszatérve pedig valaki utánajárhatna annak hogy mi is az igazság, mármint hogy hol tervezik vagy hol nem.
Az Accell meg nem minõségi kerékpárokat gyárt hanem inkább nem szarokat(tesco-s), amit a német nagyáruházakban és kisvárosi bicikliboltokban árulnak. Csak az indexes újságíró még nem ült biciklin soha... A sok hülye német meg megveszi méregdrágán, és azzal nyomulkodiik. Viszont hála annak hogy a nyugateurópaiak sincsenek felvilágosodva, nagyon veszik ezeket a márkákat. Csak meg kell nézni az indexes fotókat(hajtókarok, ócska vázak, legolcsóbb kerekek) és látszik hogy nem egy Cube gyárlátogatás.
#969
Írta 2009. május 20. - 21:29

azért ez igy nem egészen...Kedves ersek!
Az összes vázat keleten nyomják(húzzák)... Még a nagyon precíz CUBE márkát is, ami egy jó erõs parasztvakítás! Mert mocskosdrágáért megveszed ugyan azt mint egy magellan, csak csak az van ráírva hogy CUBE...
Jól néz ki a festése és ennyi, ugyan az a kör keresztmetszet fut mindenütt, tehát nem nagy "Tervezés"... Nem éri meg CUBE-t vásárolni, csak 1000 euró fölött, de gondolom Te nem olyat szándékozol venni. 1000 euró fölött viszont már tényleg megéri, mert jó kis felszereltéggel adják, de az alsó kategóriában minden hulladék. Na jó ez így persze költõi túlzás, de nem jók az alkatrész összeállítások.
Mondjuk még mindíg sokkal jobban megéri mint egy KTM.
A lényeg hogy a magellan magyar tulajdonú, a jobb vázait itt is tervezik, és nem katalógusból(pyxis, crux). És az alkatrészek is magyar tervezésûek, Bikepositive, és BTS(de persze abból is csak a jobbak, a többi szintén katalógus, mint az összes többi gyártónál). De alsókategóriában mégis sokkal jobbak mint a nyugati gyártók bringái.
egyrészt a cseke részben magyar tulajdon, van sárga tulajdonosa is
másrészt azért egy márkánál fizetsz a névért is nem keveset de pl pont a cube nál azért kixsit több fejlesztés van mint 3 féle merevvázat hasra ütve leskiccelünk meg kitaláljuk nagyjából a dizájnját
3 részt a márkás komplett bringák alsó kategóriája valóban nem túl jó ár/érték arányuak de tajvani kerek csõ ide kerek csõ oda kb azok a vázak vannak azon a szinten mint a jelenlegi maggi csúcs vázak (mivel team idén nincs) legfeljebb a pl a kockának kisebb az elhullási aránya
azt meg remélem Te sem hiszed el hogy a bts meg a B+ cuccok a matricán meg a színen kivûl bármiben is egyedi hazai tervezések lennének.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#970
Írta 2009. május 20. - 20:45

Kis számolgatás után óvatosan úgy saccolunk, hogy ezzel az Accell a legnagyobb magyar kerékpárgyár, és õ erre nem mond nemet. - Indexrõl...
http://index.hu/gazd...opai_fenek_ala/
#971
Írta 2009. május 20. - 17:05

#972
Írta 2009. május 20. - 16:49

Az összes vázat keleten nyomják(húzzák)... Még a nagyon precíz CUBE márkát is, ami egy jó erõs parasztvakítás! Mert mocskosdrágáért megveszed ugyan azt mint egy magellan, csak csak az van ráírva hogy CUBE...
Jól néz ki a festése és ennyi, ugyan az a kör keresztmetszet fut mindenütt, tehát nem nagy "Tervezés"... Nem éri meg CUBE-t vásárolni, csak 1000 euró fölött, de gondolom Te nem olyat szándékozol venni. 1000 euró fölött viszont már tényleg megéri, mert jó kis felszereltéggel adják, de az alsó kategóriában minden hulladék. Na jó ez így persze költõi túlzás, de nem jók az alkatrész összeállítások.
Mondjuk még mindíg sokkal jobban megéri mint egy KTM.
A lényeg hogy a magellan magyar tulajdonú, a jobb vázait itt is tervezik, és nem katalógusból(pyxis, crux). És az alkatrészek is magyar tervezésûek, Bikepositive, és BTS(de persze abból is csak a jobbak, a többi szintén katalógus, mint az összes többi gyártónál). De alsókategóriában mégis sokkal jobbak mint a nyugati gyártók bringái.
#973
Írta 2009. május 20. - 15:56

Belefér a 06-os piros vegába 2.7-es maxxis minion gumi? és ha igen mennyi hely maradna még? pls segítsetek
Elvileg belefér,bár hely az nem sok marad. Nekem a 2.5 mellett kb. van 1-1cm oldalban.
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#974
Írta 2009. május 19. - 23:09

Csak tippelek, de a legnagyobb hazai üzemmel rendelkezõ cég kerékpárjait nem is nagyon lehet megvenni itthon, mert exportra termelnek Európába, fõleg trekking kerékpárokat, különféle márkanevek alatt. A holland Accellrõl van szó.
#975
Írta 2009. május 19. - 23:04

#976
Írta 2009. május 19. - 23:02

ez itt erõs OFF
de a csepel bicajok vázait itthon heggesztik? vagy az is ilyen import cucc?

#977
Írta 2009. május 19. - 22:51

Félreértés ne essék ne vagyok nagy Hungarista csak gondoltam ez is olyan mint a Csepel, és akkor miért ne nyomjam a hazait, de ezek szerint lehet CUBE is akár , az legalább precíz Német.
#978
Írta 2009. május 19. - 22:44

a gepidánál nem tudom mi a helyzet.

#979
Írta 2009. május 19. - 22:43

#980
Írta 2009. május 19. - 22:41

amúgy meg ha akarsz kötõdsz, ha nem.
kb u. annyira lesz magyar egy author (cseh, vagy szlovák) ha kötsz rá egy piros fehér zöld szalagot, mint a magellánod.

