persze.
de a regi gepek ott lapulnak a gyar szeleben. anyag is ott keletkezik. akkor mibe kerulne nekik a mar megalmodott vazat NEM az alu-val dolgozo gepen legyartani, hanem a tole 50 meterre levo cromo-son? nemsokba. ok, dragabb lenne. mondjuk igy szegeny boltoknak/nagykereknek nem 400%-os, hanem mindossze 250%-300%-os hasznuk lenne EGY! vazon. ohh, szegenyek. ezert irtam, hogy hatha (...) lesz egy ket emberke ott is, aki megiscsak szereti a cro-mo-t.(akar a polarx-et is at lehetne szabni olyanra )
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
Started by
MSONAJ
, 2003. August 01. 11:52
#4761
Posted 2004. March 11. - 10:23
#4762
Posted 2004. March 11. - 10:17
na ugyan miért van aluból? mert 5 usd-t fizet érte a cseke a ferdeszemûeknek darabonként.....
egy jó acél csõszettbõl többe kerül vázat gyártani, mint egy normális aluból. ráadásul a gépek taiwanon már rá vannak állva az alura, minek akkor erõltetni az acélt?
egy jó acél csõszettbõl többe kerül vázat gyártani, mint egy normális aluból. ráadásul a gépek taiwanon már rá vannak állva az alura, minek akkor erõltetni az acélt?
#4763
Posted 2004. March 11. - 08:09
persze, olcsobb vazat dragabban adni. ez megy minden gyartonal de tegyuk fel ujra rendes anyagbol gyartanak oket, a regi aron + mondjuk 5 e hogy legyen + kis bevetel. sztem megvenne az, akinek erre van szuksege nem? habar akkor azert lenne morgas, hogy bezzeg tavaly meg 5 e vel olcsobb volt :-XA Magellán programban résztvevõk pontosan tudják mi lenne a jó,de sajnos a piaci helyzet mást diktál
na mind1, remelem jovore ertelmesebb vazakat fognak kiotolni, mert ez a polarx is fura
#4764
Posted 2004. March 11. - 02:27
Juhi...
még nem igen láttam olyan katalógust, amiben benne van a 2004-es polaris...
Na mindegy. Azér kösz a tippet
Van katalogus 2004-es! A kiállitáson osztogatták is
A váz anyagokkal kapcsolatban Cruxos pontosan leirta mi van.A hajlitásnak valoban nem sok értelme van.A ciklikus fáradással mi van azt az idõ eldönti.
A Magellán programban résztvevõk pontosan tudják mi lenne a jó,de sajnos a piaci helyzet mást diktál.Igaz ez nekünk nem vigasz,de ez van.Meg lehet nézni azokat a cégeket amelyek nem hajlottak a gagyi felé beolvadtak vagy megszüntek teljesen.Azt azért megtehetjük,hogy jelezzük a cég felé, lenne igény,pár darab jobb anyagú vázra is.Ahogy a céget ismerem,meghalgatásra találna!
#4765
Posted 2004. March 11. - 01:23
az alu nem is merevebb - sõt...csak jóval vastagabb a csõátmérõ, s nagyobb is a falvastagság mint az acél (kisebb súly mellett ráadásul), ezért lesz maga a váz rugalmatlanabb
az már más kérdés, hogy az alu nem nagyon szereti a folyamatos "rugózást", fáradásra nagyon érzékeny
a csõszettel kapcs meg szvsz cruxosnak tök igaza van - nem tudom ti hogy vagytok vele, de szvsz én szívesen kifizetnék még egy ki pénzt egy easton pyxisért...
thez;
annyit még, hogy a ritchey váz acélból készül természetesen (na jó, nitanium vagy mi, de lényegében ez acél)
az már más kérdés, hogy az alu nem nagyon szereti a folyamatos "rugózást", fáradásra nagyon érzékeny
a csõszettel kapcs meg szvsz cruxosnak tök igaza van - nem tudom ti hogy vagytok vele, de szvsz én szívesen kifizetnék még egy ki pénzt egy easton pyxisért...
thez;
annyit még, hogy a ritchey váz acélból készül természetesen (na jó, nitanium vagy mi, de lényegében ez acél)
#4766
Posted 2004. March 10. - 21:44
A hajlítás szerintem teljesen fölösleges, mert hát minek akkor a merevebb alu alapanyag. Maximum jobban néz ki mint az egyenes. Az ívelés meg az kígyó-hajlítás viszon már soknak tûnik. Ha rugózág kell akkor tegyenek cromo betétet bele!
A csõszett egyre "gyengébb" lesz. A Pyxis 98-99-ben még Ritchey Nitanium (cromo) csõ volt, 2000-2002-ig Easton, 2003-2004-ben Kinesis Superlight.
A Crux pedig, 98-99 Fuji cromo, 2000-2001 Kinesis Superlight, 2002 Dedaccai, 2003 valamilyen cromo, 2004-ben Kinesis DB (nem Superlight)
Tehát a cc-vázak valahogy egyre "egyszerûbb" csövekbõl készülnek. A 2001-es Crux megfelel a 2004-es Pyxis-nek, de annál olcsóbb lett!
A csõszett egyre "gyengébb" lesz. A Pyxis 98-99-ben még Ritchey Nitanium (cromo) csõ volt, 2000-2002-ig Easton, 2003-2004-ben Kinesis Superlight.
A Crux pedig, 98-99 Fuji cromo, 2000-2001 Kinesis Superlight, 2002 Dedaccai, 2003 valamilyen cromo, 2004-ben Kinesis DB (nem Superlight)
Tehát a cc-vázak valahogy egyre "egyszerûbb" csövekbõl készülnek. A 2001-es Crux megfelel a 2004-es Pyxis-nek, de annál olcsóbb lett!
#4767
Posted 2004. March 10. - 20:18
thez> ezek most mindegyik kinesis csövekbõl vannak...pyxis történetesen kinesis superlight
asszem a 99es vagy tán 98as magellan pyxis készöl ritchey cro-mo csövekbõl..
asszem a 99es vagy tán 98as magellan pyxis készöl ritchey cro-mo csövekbõl..
#4768
Posted 2004. March 10. - 17:16
mér lenne hulyeseg?
jo bevallom nem vagyok cc-s.
de ha igy nezed: meg direkt nem is kapott keresztrudat a lancvilla kezdetenel a monoblokknal. szal teljesen puha a hatulja, sokkal kenyelmesebb mintha megint ilyen full megerositett keresztheggesztesek es tamvasak tomkelege lenne rajta...
monjuk elettartam szempontjabol nemtudom mennyit javit a folytonos mozgas, de ezt majd ugyis elmeseli valaki.
amugy ez keszul a ricsi csovekbol nem?
vagy az a regi volt?
jo bevallom nem vagyok cc-s.
de ha igy nezed: meg direkt nem is kapott keresztrudat a lancvilla kezdetenel a monoblokknal. szal teljesen puha a hatulja, sokkal kenyelmesebb mintha megint ilyen full megerositett keresztheggesztesek es tamvasak tomkelege lenne rajta...
monjuk elettartam szempontjabol nemtudom mennyit javit a folytonos mozgas, de ezt majd ugyis elmeseli valaki.
amugy ez keszul a ricsi csovekbol nem?
vagy az a regi volt?
#4769
Posted 2004. March 10. - 14:24
hát nemtom ti hogy vagytok vele, én nem ájultam el a 2004-es cc vázaktól...bár a festésük/design nekem bejön, nem értem, miért nem lehet végre elfeledni azt az ívelt támvillát?! >
az a legjobb, hogy az ív mértékét a pyxisnél csökkenették, mert ugye õk is belátták, hogy értelme nincs sok, de pl a cruxnál már komoly bowden-vezetési gondokat (is) fog okozni
na mind1, az biztos, hogy ha jövõre megérik nekem a vázcsere, s a magellan továbbra sem képes elfelejteni ezt a hülyeséget, akkor más váz után kell néznem :-\
az a legjobb, hogy az ív mértékét a pyxisnél csökkenették, mert ugye õk is belátták, hogy értelme nincs sok, de pl a cruxnál már komoly bowden-vezetési gondokat (is) fog okozni
na mind1, az biztos, hogy ha jövõre megérik nekem a vázcsere, s a magellan továbbra sem képes elfelejteni ezt a hülyeséget, akkor más váz után kell néznem :-\
#4770
Posted 2004. March 08. - 17:27
Sziasztok!
Van valakinek képe a 2004-es Magellan Crater-rõl? Különösen a merevvillás változat érdekelne, de igazából bármilyen jó, mert azt sem tudom, hogy milyen szinekben kapható. Köszi!
Van valakinek képe a 2004-es Magellan Crater-rõl? Különösen a merevvillás változat érdekelne, de igazából bármilyen jó, mert azt sem tudom, hogy milyen szinekben kapható. Köszi!
#4771
Posted 2004. March 07. - 03:34
Hi!
Voltam ma a Hungexpon és láttam a 2004 Magellanokat!
Ott volt a Polar X is!
Szerintem az volt ott a legjobban nézet bringa!
Jó sokan lógtak körülötte !
Nekem a kiállítót matt mohazöld annyira nem tetszik de, a cseke katalógusban van egy másik színû valami óarany kaméleon! Az nem néz ki rosszul!
Szerintetek?
Voltam ma a Hungexpon és láttam a 2004 Magellanokat!
Ott volt a Polar X is!
Szerintem az volt ott a legjobban nézet bringa!
Jó sokan lógtak körülötte !
Nekem a kiállítót matt mohazöld annyira nem tetszik de, a cseke katalógusban van egy másik színû valami óarany kaméleon! Az nem néz ki rosszul!
Szerintetek?
#4772
Posted 2004. March 05. - 20:35
6000 el lett mondva hogy a sportkiállítás után vagy március közepén vagy soha!Elmész és megnézed egy katalógusban õket!Ugyan az mintha veblapon néznéd csak ujságban
Juhi...
még nem igen láttam olyan katalógust, amiben benne van a 2004-es polaris...
Na mindegy. Azér kösz a tippet
#4773
Posted 2004. March 05. - 20:25
6000 el lett mondva hogy a sportkiállítás után vagy március közepén vagy soha!Elmész és megnézed egy katalógusban õket!Ugyan az mintha veblapon néznéd csak ujságban
#4774
Posted 2004. March 05. - 20:15
#4775
Posted 2004. March 04. - 15:41
Nem tudom hogy másnak is feltünt-e, vagy csak én láttam rosszul, de a legutóbbi bikmakban az össztelós Pyxis-t nézegetve arra a övetkeztetésre jutottam, hogy:
1, a v-fék pofa és a felni érintkezési pontja elég érdekesen változhat berugózás közben.
2, a V-fék használata blokkolja a hátsó rugózást?
Mindezen gondolatok akkor alakultak ki, mikor a láncvilla/támvilla forgáspont elhelyezését nézegettem. Az ugyanis a papucs felett van 1-2 cm-rel. Így a V-fék konzol berugózáskor nem a felnivel azonos íven mozdul.
Lehet hogy tévedek, de kicsit furának tûnik a dolog.
1, a v-fék pofa és a felni érintkezési pontja elég érdekesen változhat berugózás közben.
2, a V-fék használata blokkolja a hátsó rugózást?
Mindezen gondolatok akkor alakultak ki, mikor a láncvilla/támvilla forgáspont elhelyezését nézegettem. Az ugyanis a papucs felett van 1-2 cm-rel. Így a V-fék konzol berugózáskor nem a felnivel azonos íven mozdul.
Lehet hogy tévedek, de kicsit furának tûnik a dolog.
#4776
Posted 2004. March 04. - 10:46
xc-biker:
hugo kerekpararuhaz valahol a kalvin teri templom mellett.(bp amugy <--csak h egyertelmu legyen)
Na tegnap voltam bent a boltban.
Sajnos a sisak nem M-es hanem nagyobb.
Az eladó csajszi meg tipikus bolti eladó.
ÉN: - Ebbõl a sisakból tartotok kisebb méretben is?
EA: - Nem, csak ez van, de van itt egy csomó sisak. Válassz... vagy csak piros jó? LOL!
ÉN: - Köszi de nekem Giro E2 kellett volna.
EA: - Itt van egy Giro (közben az E2 feliratot kereste)
ÉN: - Az sajnos nem az lesz, na mindegy. köszi! viszlát!
#4777
Posted 2004. March 03. - 18:23
Elég profi lett a Tucana.
A triálosok között is vannak elég kemény nevek: Turbo, TrialosJoe ;D aranyos. (nem vagyok meleg )
A triálosok között is vannak elég kemény nevek: Turbo, TrialosJoe ;D aranyos. (nem vagyok meleg )
#4778
Posted 2004. March 03. - 00:36
hát így összerakva még gyíkabb a polarx. elsõre simán lehetne egy régi matts speed is átfestve.
#4779
Posted 2004. March 03. - 00:03
szasz Peti
atom fotoi....
egesz ari vaz...
xc-biker:
hugo kerekpararuhaz valahol a kalvin teri templom mellett.(bp amugy <--csak h egyertelmu legyen)
atom fotoi....
egesz ari vaz...
xc-biker:
hugo kerekpararuhaz valahol a kalvin teri templom mellett.(bp amugy <--csak h egyertelmu legyen)
#4780
Posted 2004. March 02. - 23:54
hello!
a www.biketrials.hu fórumán fennt van képekben a 2004-es tucana nagyon baró !!!! http://biketrialsfor...?t=195&start=30
a www.biketrials.hu fórumán fennt van képekben a 2004-es tucana nagyon baró !!!! http://biketrialsfor...?t=195&start=30