DE ez nem egy FR-DH bringa hanem elmáletileg xc és olyan cuccok vannak rajta mint az enyémen.Szerintem egy DH bringára komolyabb váltó, halytókar, kormány szklséges nameg kerék.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
Started by
MSONAJ
, 2003. August 01. 11:52
#4401
Posted 2005. February 01. - 20:24
#4402
Posted 2005. February 01. - 20:19
de egy átlag FR-DH bringa 17 kiló könyörgöm..
edit: így átolvasva..:
tehát azt mondod a két váz között van 5 kiló különbség? :chin:
edit: így átolvasva..:
Az én bringám úgy kb 12 kg amiszerintem nem rossz . Haveromnak ugyanien felszereltségü szintén xc vázavan ami 17kg.
tehát azt mondod a két váz között van 5 kiló különbség? :chin:
#4403
Posted 2005. February 01. - 20:10
Ja nagyon nehéz a bringája. És nem acél hanem alu. És felszereltségbe és majdnem olyan mint az enyém.Hát csak egy RST Omni van benne szóval nem ott van a gond hanem a vázba. Az nagyon nehéz égézs váz de strapálja rendesen és még meg se nyekkent. Csak nehéz
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4404
Posted 2005. February 01. - 20:03
#4405
Posted 2005. February 01. - 19:54
Szerintem azért jobb a egy ien mint egy " Tesco bike" . Én a azért már több mint egy hónapja használom és nincs gondom a váltással.Meg a geoja se olyan rossz igaz nem egy pixisz.Az én bringám úgy kb 12 kg amiszerintem nem rossz . Haveromnak ugyanien felszereltségü szintén xc vázavan ami 17kg. És a az én vázam jobb mint az õ Kely's-e.
Szerintem ez a váz egyrészt kezdõknek ( mint nekem )és olyanoknak akiknek nics sok pénzük azoknak készült.
Szerintem ez a váz egyrészt kezdõknek ( mint nekem )és olyanoknak akiknek nics sok pénzük azoknak készült.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4406
Posted 2005. February 01. - 19:31
nem hegesztik pontatlanul.
ez olyan lenne mintha olcsóbb ujságot nem kötnék be rendesen. ups, miröl is beszélek???
szal mintha olcsó autó nem indulna el.. csak mert olcsóbb.
egyszerüen nagyobb varratok, kevesebb húzás a csöveken, nem spóroltak az anyaggal, legalábbis kidolgozás szinten.
ennyi az ördöngösség.
másik meg hogy mégsem adhatnak egy "csúcs cc vázat" egy "bótbajárós bicikli" áráért.
most döntsd el melyik a túl drága, és melyik a túl olcsó.
ez olyan lenne mintha olcsóbb ujságot nem kötnék be rendesen. ups, miröl is beszélek???
szal mintha olcsó autó nem indulna el.. csak mert olcsóbb.
egyszerüen nagyobb varratok, kevesebb húzás a csöveken, nem spóroltak az anyaggal, legalábbis kidolgozás szinten.
ennyi az ördöngösség.
másik meg hogy mégsem adhatnak egy "csúcs cc vázat" egy "bótbajárós bicikli" áráért.
most döntsd el melyik a túl drága, és melyik a túl olcsó.
#4407
Posted 2005. February 01. - 14:45
#4408
Posted 2005. February 01. - 13:49
Más az anyaga OK, ezért a súlya is, ez indokolhatná az árkülönbséget. De miért kellene azért ponrtatlanabbul is hegeszetni? Vagy ez utóbbi nem is igaz?
#4409
Posted 2005. January 31. - 16:09
szted miért kerül tizenegypár ezerbe? a váltós része mese habbal, viszont a kidolgozása, és épp ezért a súlya sem olyan jó, mint egy pyxisnek.
sima anyag, és minõségbeli különbség.
ezt mondom úgy, hoyg itt van a polarx-em mellett egy gyári, 2003(4? fingom sincs)-es crater.
tehát tudom mit mondok. a váltás az, amivel még sosem volt probléma, és mivel nincs éjjelnappal használva(amortizálva) ezért még más sem panaszkodott rajta. még akkor sem, mikor a fél biciklit átszereltem a polarx-emre, és úgy mentem el hárdkór mátramaratonozni.
sima anyag, és minõségbeli különbség.
ezt mondom úgy, hoyg itt van a polarx-em mellett egy gyári, 2003(4? fingom sincs)-es crater.
tehát tudom mit mondok. a váltás az, amivel még sosem volt probléma, és mivel nincs éjjelnappal használva(amortizálva) ezért még más sem panaszkodott rajta. még akkor sem, mikor a fél biciklit átszereltem a polarx-emre, és úgy mentem el hárdkór mátramaratonozni.
#4410
Posted 2005. January 31. - 16:01
A crater váz egyépként cc-és váz legalábbis ezt irják rá
OK, hogy "egyébként" az, csak én feltételezem, hogy
1, nem elég gyors, más a geometriája némileg mint egy serpensnek/pyxisnek
2, az egyik bótos mondta hogy akármilyen váltót rakok rá, soha nem fog olyan pontosan váltani, mint egy crux, pyxis, stb. Vagyis nem lehet úgy beállítani, hogy elég jó legyen, mert maga a váz nem pontosan hegesztett
Ezek vajh alaptalan feltétlezések? vagy csak részben igazak?
#4411
Posted 2005. January 29. - 11:39
Hát ja a pyxisnek minden évben karakteres szine van!! Csatlakozom! És a sárga-fehér az egyik legjobban eltalált valaha volt pyxis váz!! A másik nagyon eltalált a kék ami nekem van!!:)
join your life, join your bike
#4412
Posted 2005. January 10. - 22:00
de a magellán elõszeretettel változtatja évenként a vázak színét és ezért lehet ez alapján tájékozodni.
neked Cratered van ugye?
namost az egy alap váz.
ott nem valószínû, hogy variálnak a fejcsapikkal, míg a pyxis a csúcs cc váza a cégnek.
neked Cratered van ugye?
namost az egy alap váz.
ott nem valószínû, hogy variálnak a fejcsapikkal, míg a pyxis a csúcs cc váza a cégnek.
#4413
Posted 2005. January 10. - 21:40
nemtom az én vázamból is van több szin de mindeggyikbe ugyanolyan csapágy való.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4414
Posted 2005. January 10. - 21:18
sosmogyi, hamár oktatsz ne beszélj hülyeségeket.
számít a szín.
a sárga-fehér az a 02' es (ha jól tudom) tehát ezzel, õ évjáratot határozott meg.
ámbátor hogy milyen csapi kell bele az passzolom.
számít a szín.
a sárga-fehér az a 02' es (ha jól tudom) tehát ezzel, õ évjáratot határozott meg.
ámbátor hogy milyen csapi kell bele az passzolom.
#4415
Posted 2005. January 10. - 18:22
Kedves csikasz a kerékpár szine tök mindegy , szerintem nézd meg a gyártó honlapján wwww.csekert.hu itt minden adatot megtalálsz a vázról .Ha nincs ott kérdezd meg egy boltba.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4416
Posted 2005. January 07. - 21:01
Meg tudná vki. mondani, hogy a 2002-es(sárga-fehér) Pyxis vázba milyen kormánycsapágy kell(integrált v. félintegrált)?
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#4417
Posted 2005. January 05. - 20:09
A crater váz egyépként cc-és váz legalábbis ezt irják rá nekem is ilyen vázam van is eddig no problem.Borja a menetet csak nem 2 m ugratására tervezték, ha ésszel használod sokáig fog élni.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4418
Posted 2005. January 05. - 11:48
havernak van egy craterje, nekem elég cc-snke tûnt, mikormentem vele....
:/
:/
Van állásom...:bananadan
#4419
Posted 2005. January 05. - 11:26
Köszike. Na lehet hogy még nyomatom a Craterrel, csak kíváncsi lennék milyen egy gyorsabb vázzal.
#4420
Posted 2005. January 05. - 11:21
én úgy tudom, hogy inkább aaaaaa tartossága, merevsége, röviden szólva a minõsége.
súlya? annyira nem hiszem
jah és a 7075 a jobb természetesen
edit: szerintem volt róla szó a biciklis szakszókincs topicban...
súlya? annyira nem hiszem
jah és a 7075 a jobb természetesen
edit: szerintem volt róla szó a biciklis szakszókincs topicban...