Nem tom 2 éves Kely's bringa , elvileg aluminium kerekekkel és maxis gumikakal. Szerintem egy kerék nem lehet nehezebb 3 kilónál. Szal szerintem a váz az ami nehéz.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
Started by
MSONAJ
, 2003. August 01. 11:52
#4401
Posted 2005. February 01. - 20:31

#4402
Posted 2005. February 01. - 20:30

nem érted min mosolygunk itt:)
azt írtad hogy kb ugyanolyan cuccokkal a Te bicajod 12 kg, a haverodé meg 17.
ha ugyanolyan cuccok vannak, akkor a vázak súlya között kéne lennie 4 kg-nak kb.
ami meg lehetetlen:)
pár száz gramm különbség lehet a vázon maximum...
szal valamit nagyon benéztél:)
azt írtad hogy kb ugyanolyan cuccokkal a Te bicajod 12 kg, a haverodé meg 17.
ha ugyanolyan cuccok vannak, akkor a vázak súlya között kéne lennie 4 kg-nak kb.
ami meg lehetetlen:)
pár száz gramm különbség lehet a vázon maximum...
szal valamit nagyon benéztél:)
Autist Team:)
#4403
Posted 2005. February 01. - 20:28

de egy átlag FR-DH bringa 17 kiló könyörgöm..
hol látod itt azt, hogy
?váz
edit:
ez nem jó indok. én meg kihoztam a polarx-emet régen 20 kilóra(10 kiló kerék)
te állat

#4404
Posted 2005. February 01. - 20:28

18 kiló körül kihozható atomerõs atomgép duplavállas villával, rugóstaggal, kalapkabáttal.
ez nem jó indok. én meg kihoztam a polarx-emet régen 20 kilóra(10 kiló kerék)
szal ez sem mérvadó...
de hogy egy merevváz 3 kilónál több legyen, na ez már lol.
mert az valami tojvani szar, bár abba sem tesznek ennyi anyagot, mert akkor a MÉH telepen többet adnának érte, mint amiért vette az ember.
ez nem jó indok. én meg kihoztam a polarx-emet régen 20 kilóra(10 kiló kerék)
szal ez sem mérvadó...
de hogy egy merevváz 3 kilónál több legyen, na ez már lol.
mert az valami tojvani szar, bár abba sem tesznek ennyi anyagot, mert akkor a MÉH telepen többet adnának érte, mint amiért vette az ember.
#4405
Posted 2005. February 01. - 20:25

Nema váz 17 kg hanem az egész bringa rosszul írtam, de az enyém akkor is 12( azt jól irtam) mivel nem gyári.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4406
Posted 2005. February 01. - 20:24

DE ez nem egy FR-DH bringa hanem elmáletileg xc és olyan cuccok vannak rajta mint az enyémen.Szerintem egy DH bringára komolyabb váltó, halytókar, kormány szklséges nameg kerék.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4407
Posted 2005. February 01. - 20:19

de egy átlag FR-DH bringa 17 kiló könyörgöm..
edit: így átolvasva..:
tehát azt mondod a két váz között van 5 kiló különbség? :chin:
edit: így átolvasva..:
Az én bringám úgy kb 12 kg amiszerintem nem rossz . Haveromnak ugyanien felszereltségü szintén xc vázavan ami 17kg.
tehát azt mondod a két váz között van 5 kiló különbség? :chin:
#4408
Posted 2005. February 01. - 20:10

Ja nagyon nehéz a bringája. És nem acél hanem alu. És felszereltségbe és majdnem olyan mint az enyém.Hát csak egy RST Omni van benne szóval nem ott van a gond hanem a vázba. Az nagyon nehéz égézs váz de strapálja rendesen és még meg se nyekkent. Csak nehéz
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4409
Posted 2005. February 01. - 20:03

#4410
Posted 2005. February 01. - 19:54

Szerintem azért jobb a egy ien mint egy " Tesco bike" . Én a azért már több mint egy hónapja használom és nincs gondom a váltással.Meg a geoja se olyan rossz igaz nem egy pixisz.Az én bringám úgy kb 12 kg amiszerintem nem rossz . Haveromnak ugyanien felszereltségü szintén xc vázavan ami 17kg. És a az én vázam jobb mint az õ Kely's-e.
Szerintem ez a váz egyrészt kezdõknek ( mint nekem )és olyanoknak akiknek nics sok pénzük azoknak készült.
Szerintem ez a váz egyrészt kezdõknek ( mint nekem )és olyanoknak akiknek nics sok pénzük azoknak készült.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4411
Posted 2005. February 01. - 19:31

nem hegesztik pontatlanul.
ez olyan lenne mintha olcsóbb ujságot nem kötnék be rendesen. ups, miröl is beszélek???
szal mintha olcsó autó nem indulna el.. csak mert olcsóbb.
egyszerüen nagyobb varratok, kevesebb húzás a csöveken, nem spóroltak az anyaggal, legalábbis kidolgozás szinten.
ennyi az ördöngösség.
másik meg hogy mégsem adhatnak egy "csúcs cc vázat" egy "bótbajárós bicikli" áráért.
most döntsd el melyik a túl drága, és melyik a túl olcsó.
ez olyan lenne mintha olcsóbb ujságot nem kötnék be rendesen. ups, miröl is beszélek???
szal mintha olcsó autó nem indulna el.. csak mert olcsóbb.
egyszerüen nagyobb varratok, kevesebb húzás a csöveken, nem spóroltak az anyaggal, legalábbis kidolgozás szinten.
ennyi az ördöngösség.
másik meg hogy mégsem adhatnak egy "csúcs cc vázat" egy "bótbajárós bicikli" áráért.
most döntsd el melyik a túl drága, és melyik a túl olcsó.
#4412
Posted 2005. February 01. - 14:45

#4413
Posted 2005. February 01. - 13:49

Más az anyaga OK, ezért a súlya is, ez indokolhatná az árkülönbséget. De miért kellene azért ponrtatlanabbul is hegeszetni? Vagy ez utóbbi nem is igaz?
#4414
Posted 2005. January 31. - 16:09

szted miért kerül tizenegypár ezerbe? a váltós része mese habbal, viszont a kidolgozása, és épp ezért a súlya sem olyan jó, mint egy pyxisnek.
sima anyag, és minõségbeli különbség.
ezt mondom úgy, hoyg itt van a polarx-em mellett egy gyári, 2003(4? fingom sincs)-es crater.
tehát tudom mit mondok. a váltás az, amivel még sosem volt probléma, és mivel nincs éjjelnappal használva(amortizálva) ezért még más sem panaszkodott rajta. még akkor sem, mikor a fél biciklit átszereltem a polarx-emre, és úgy mentem el hárdkór mátramaratonozni.
sima anyag, és minõségbeli különbség.
ezt mondom úgy, hoyg itt van a polarx-em mellett egy gyári, 2003(4? fingom sincs)-es crater.
tehát tudom mit mondok. a váltás az, amivel még sosem volt probléma, és mivel nincs éjjelnappal használva(amortizálva) ezért még más sem panaszkodott rajta. még akkor sem, mikor a fél biciklit átszereltem a polarx-emre, és úgy mentem el hárdkór mátramaratonozni.
#4415
Posted 2005. January 31. - 16:01

A crater váz egyépként cc-és váz legalábbis ezt irják rá
OK, hogy "egyébként" az, csak én feltételezem, hogy
1, nem elég gyors, más a geometriája némileg mint egy serpensnek/pyxisnek
2, az egyik bótos mondta hogy akármilyen váltót rakok rá, soha nem fog olyan pontosan váltani, mint egy crux, pyxis, stb. Vagyis nem lehet úgy beállítani, hogy elég jó legyen, mert maga a váz nem pontosan hegesztett
Ezek vajh alaptalan feltétlezések? vagy csak részben igazak?
#4416
Posted 2005. January 29. - 11:39

Hát ja a pyxisnek minden évben karakteres szine van!! Csatlakozom! És a sárga-fehér az egyik legjobban eltalált valaha volt pyxis váz!! A másik nagyon eltalált a kék ami nekem van!!
:)

join your life, join your bike
#4417
Posted 2005. January 10. - 22:00

de a magellán elõszeretettel változtatja évenként a vázak színét és ezért lehet ez alapján tájékozodni.
neked Cratered van ugye?
namost az egy alap váz.
ott nem valószínû, hogy variálnak a fejcsapikkal, míg a pyxis a csúcs cc váza a cégnek.
neked Cratered van ugye?
namost az egy alap váz.
ott nem valószínû, hogy variálnak a fejcsapikkal, míg a pyxis a csúcs cc váza a cégnek.
#4418
Posted 2005. January 10. - 21:40

nemtom az én vázamból is van több szin de mindeggyikbe ugyanolyan csapágy való.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#4419
Posted 2005. January 10. - 21:18

sosmogyi, hamár oktatsz ne beszélj hülyeségeket.
számít a szín.
a sárga-fehér az a 02' es (ha jól tudom) tehát ezzel, õ évjáratot határozott meg.
ámbátor hogy milyen csapi kell bele az passzolom.
számít a szín.
a sárga-fehér az a 02' es (ha jól tudom) tehát ezzel, õ évjáratot határozott meg.
ámbátor hogy milyen csapi kell bele az passzolom.
#4420
Posted 2005. January 10. - 18:22

Kedves csikasz a kerékpár szine tök mindegy , szerintem nézd meg a gyártó honlapján wwww.csekert.hu itt minden adatot megtalálsz a vázról .Ha nincs ott kérdezd meg egy boltba.
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!