Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#2541
Posted 2007. March 19. - 09:05
a színvilág meg a felirat betütípusát hagyjuk szerintem az változhat.
de hoyg egy 10 éve létezõ márkának most uj logoja (bár nem ismerem a régit mivel nem figyelem a márka életútját) és az 99%-ban megegyezik egy másik márkájéval.
valami M betû is lehettet volna esetleg nemzeti színbenvagy mittomén..valami más.
ez tényleg semmit mondó , bár nekem tetszik nem arról van szó.
#2542
Posted 2007. March 19. - 01:05
Természetesen ez alól a márkajelzés sem kivétel, csak a típusszámok.figyi azért egy szóróanyag meg maga a brand felirata teljesen más dolog. olyan mintha mostantól a coca-cola times new roman-nal lenne...
(Van egy 200 oldalas tipográfia szabálykönyvem amely a BMW marketingesei számára készült.)
A Magellan szerintem túl gyorsan váltogatja a feliratok stílusát. Bár eddig többé-kevésbé bejött neki, hiszen nem szûnt meg és csak néhány melléfogása volt.
A mostani felirattal nem olyan nagy a baj. Tény, hogy mind a betûk mind a felirat elhelyezése, és a színvilág is sablonos, de összeségében nagyon jól sikerült.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2543
Posted 2007. March 18. - 23:13
ízlések és pofonok
#2544
Posted 2007. March 18. - 22:47
Miért baj ez? Az elsõ is olyan volt. A BMW összes anyagában Helvetica betûtípus van.
Az embléma (szerencsésebb esetben címer) teljesen más tészta.
figyi azért egy szóróanyag meg maga a brand felirata teljesen más dolog.
olyan mintha mostantól a coca-cola times new roman-nal lenne...
#2545
Posted 2007. March 18. - 22:36
Miért baj ez? Az elsõ is olyan volt. A BMW összes anyagában Helvetica betûtípus van.annyira gáz ez a mostani magellan embléma és felirat
(a felirat az alap photoshop betûkészlet része... szánalmas)
Az embléma (szerencsésebb esetben címer) teljesen más tészta.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2546
Posted 2007. March 18. - 22:33
(a felirat az alap photoshop betûkészlet része... szánalmas)
nem értem miért gey hozzá nem értõ ismerõs ismerõse csinálja...
azt a minimális pénzt amibe ez kerülne fektessék már bele
2007 van basszameg, illik adni a kinézetre.
és persze rárakják azzal a csúf betûtípussal 2-3x a feliratot egy
vázra...
sõt, megkockáztatom hogy simán lenne olyan jókezû
grafikus aki ingyen megcsinálja a cégnek csak referenciából
10000x jobbra!!!!
#2547
Posted 2007. March 18. - 19:47
#2548
Posted 2007. March 18. - 18:17
De annak is be lehet tudni, hogy lehet hogy kirúgták az addigi tervezõt, aki az emblémát tervezte...
#2549
Posted 2007. March 18. - 13:25
Szerintem nem, de sosem volt ilyen semmitmondó Magellan embléma. Az elsõ volt a legszebb.És errõl vajon tudott a Magellan, hogy lekoppintott egy jelet?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2550
Posted 2007. March 18. - 13:19
azért ez a koppintás gáz...
Magellán 2007
http://apro.bikemag....arge/pyxis4.JPG
Orbea logo (az enyémen ez van szintén a fejcsövön..)
http://www.fleetcycl...rands/logo4.gif
És errõl vajon tudott a Magellan, hogy lekoppintott egy jelet?
#2551
Posted 2007. March 16. - 09:26
Magellán 2007
http://apro.bikemag....arge/pyxis4.JPG
Orbea logo (az enyémen ez van szintén a fejcsövön..)
http://www.fleetcycl...rands/logo4.gif
#2552
Posted 2007. March 15. - 15:05
kb erre gondoltamMost 1450 grammos (amúgy alu) vázam van, ha nehezebb lenne a jelenlegi nem gond, mert igencsak távol állok attól a teljesítmény szinttõl, ahol számítana
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2553
Posted 2007. March 15. - 13:11
Amúgy én még a kiló alatti vázakkal is nyugodtan ugrálhatnék, vagyok kb 55 kg
#2554
Posted 2007. March 15. - 00:16
Az még az outis vázknál sem rossz egy aluváztól.
A Mali Magican Road-ja a legkönnyebb hazai outi vázak közé tartozik az 1200-1600 gr-jával (mérettõl függõen).
Egy montiváznak merevebbnek, vaskosabbnak kell lennie, mert egyrészt általában kissebb pedálfordulatszámon használják, tehát jobban rúgják a pedált a bringások, másrészt el kell viselnie egy 100 kilós pacák ügyetlenebb ugratását is - teleszkóp ide vagy oda!
(Egyszer outival átugrattam egy vasúti átjáró sínpárját, és az outis cimborák úgy néztek rám, mintha 2 fejem lenne...)
#2555
Posted 2007. March 13. - 14:01
tényleg számít ?
Hát a grammániásoknak számít......
Szerintem nem olyan sok az az 1700g, mert egy erõs, strapabíró váz, aminél nem kell félni attól, hogy bármikor összetörhet egy keményebb terepen......(tapasztalatból mondom:p)
#2556
Posted 2007. March 13. - 12:16
tényleg számít ?Hát a szezon végi akció esetén nálam is esélyes egy Pyxis váz, nagyon szép lett, nah meg már régóta álom egy fehér váz Csak az 1700 gramm kicsit sok.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2557
Posted 2007. March 13. - 11:08
#2558
Posted 2007. March 13. - 10:25
A sebesség mindent megold.
#2559
Posted 2007. March 13. - 08:20
meg fotosop is létezik....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2560
Posted 2007. March 13. - 08:13
az eltérésekbe nem vagyok biztos, hogy a méretbeli különbségek miatt vannak, legalább is sztem nem teljesen....
a festése a pyxisnek azért szebb
a tartósság, meg a erõsség szempontjából sztem ugyan olyan tartós, és erõs mind a kettõ......(a kép alapján megítélve)
n_vitya: az attól függ, hogy melyik alkatrészrõl van szó