Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bowden (a szamár fülétõl a farkáig)
Started by
telkan
, 2003. July 17. 15:41
#201
Posted 2007. June 28. - 16:16
Nekem meg a Hyper nem tetszett. Én fékbowdent próbáltam, de annak olyan volt a felülete mint a smirgli. Egy olcsó 200Ft-os shimanohoz képest.
Aztán lehet, hogy csak én fogtam ki szart....
Aztán lehet, hogy csak én fogtam ki szart....
#202
Posted 2007. June 28. - 14:32
áhoj!
kedvenc boltosom nem tudott olyan jagwire bowdenházat hozni,mint a mostani(hosszantiszálas és sûrû szövésû a kûlsõ felülete);amit hozott,az meg olyan mint a "gagyi" bowdenházak,nem hosszanti szálas,hanem spirál felépítésû és a külsõ borítása is olyan mint a "gagyié"-csak rá van huzva valami cucc a spirálozásra;
a lényeg hogy a régi fajtát már nem gyártják és nem kapható...tényleg igy van,vagy amit hozott,az csak egy olcsóbb fajta lenne?-nekem mindenképp a régi fajta kéne(elég hülyén fogalmaztam,remélem azért érthetõ valamennyire...igyekszem képeket csinálni a régi fajtáról és arról,amit hozott)
kedvenc boltosom nem tudott olyan jagwire bowdenházat hozni,mint a mostani(hosszantiszálas és sûrû szövésû a kûlsõ felülete);amit hozott,az meg olyan mint a "gagyi" bowdenházak,nem hosszanti szálas,hanem spirál felépítésû és a külsõ borítása is olyan mint a "gagyié"-csak rá van huzva valami cucc a spirálozásra;
a lényeg hogy a régi fajtát már nem gyártják és nem kapható...tényleg igy van,vagy amit hozott,az csak egy olcsóbb fajta lenne?-nekem mindenképp a régi fajta kéne(elég hülyén fogalmaztam,remélem azért érthetõ valamennyire...igyekszem képeket csinálni a régi fajtáról és arról,amit hozott)
#203
Posted 2007. June 03. - 17:05
Igen, ez az alligator. Egyébként láttam még authort, acort, ami nagyon hasonló a jagwire-hoz, lehet egy helyen gyártják õket.
Mindegy melyiket választod.
Mindegy melyiket választod.
A sebesség mindent megold.
#204
Posted 2007. June 03. - 16:27
valaki tudja annak a bowdenvezetõnek a pontos nevét amit az o.utik alsócsövére kell csavarozni?köszi elõre a választ!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#205
Posted 2007. June 02. - 23:55
Tömítettségre az xtr a legjobbak közt van, egyik haver xtr bowdenszettet használ és nincs gond a váltásteljesítménnyel. Az alligator ház merevebb, mint a jagwire és nem érzem, hogy jobb lenne a váltásteljesítménye, ez merevség dolog inkább a fékeknél jön ki.
Lehet.
Nem konnyited meg a dontest, most bedobtal megegy markat a lecsoba .
Az alligator ez lenne az?
http://www.neuzer.hu...hp?CategoryID=3
A jagwire-k kozott van kulonbseg vajon? Tehat ami meterre kaphato (en csak ilyet talaltam mostanaban) az ugyanaz mint regen a csomagolt?
Az XTR csak annyibol lenne jo szamomra, hogy a csomagban amit adnak minden benne, nem kell kulon extrakert rohangalni. En se hiszem hogy nagy kulonbseg lenne markak kozott.
THX
#206
Posted 2007. June 02. - 22:34
Tömítettségre az xtr a legjobbak közt van, egyik haver xtr bowdenszettet használ és nincs gond a váltásteljesítménnyel. Az alligator ház merevebb, mint a jagwire és nem érzem, hogy jobb lenne a váltásteljesítménye, ez merevség dolog inkább a fékeknél jön ki.
A sebesség mindent megold.
#207
Posted 2007. June 02. - 13:05
Pedig az xtr ház jó.
Legyszi indokold is meg ,mert igy elso lepesben inkabb hiszek egy boltosnak aki ilyeneket szerel/ad el. Meg akkor is ha valami hatso szandeka lenne. Bar nem tudom miert lenne hisz az xtr nem olcso es jar hozza minden. Talan a szereles miatt?
Amit elmondott, hogy nem tul merev a haz.
Ezert a rugalmassag miatt elnyelodik a karokon huzott ero. Ezt en is tapasztaltam (marmint hogy eleg rugalmas a kabel) mert haver gepen ilyen kabelezes van. Viszont osszehasonlitani azert nem tudom mert neki sram valtoja van nekem meg simanõ ami mas mas huzasu. Mas szempontbol sok kulonbseg nincs a teljesitmenyben a hazak kozott, max a dragabb kategoriaban, vagy bevonatos bowden eseten.
#208
Posted 2007. June 02. - 09:33
egy jófajta hosszantiszálas is jó teljesítményt nyújt....
most én is vettem olyat váltóhoz ~800ft/m tökéletesen megy....ami fent volt az is 1,5évet bírt
most én is vettem olyat váltóhoz ~800ft/m tökéletesen megy....ami fent volt az is 1,5évet bírt
#209
Posted 2007. June 01. - 22:24
#210
Posted 2007. June 01. - 21:54
Engem is ez erdekelne de NAGYON ugyanis sehol sem kaphato kompletten pl a jo kis Jagwire Hyper valtobowden szett.
Meretre vagnak le kulon az nem gond , de hogyan lehetne szerezni kupakokat hozza veglezarokat hozza?
Minden lehetoseg erdekel. Lehetoleg ne legyen ko draga max ha nagyon jo.
Es mindenkepp olyan forras erdekel ahol meg is lehet venni!!
Az XTR -hazrol lebeszeltek mondvan az hogy nem igazan jo.
THX
Meretre vagnak le kulon az nem gond , de hogyan lehetne szerezni kupakokat hozza veglezarokat hozza?
Minden lehetoseg erdekel. Lehetoleg ne legyen ko draga max ha nagyon jo.
Es mindenkepp olyan forras erdekel ahol meg is lehet venni!!
Az XTR -hazrol lebeszeltek mondvan az hogy nem igazan jo.
THX
#211
Posted 2007. May 23. - 11:49
#212
Posted 2007. May 23. - 10:58
De nekem már nagyrészt megvannak a házak, csak jó kupak kellene.
#213
Posted 2007. May 23. - 07:51
mondjuk ebbe nehezen megy be:
http://ebike.hu/term...kbowdszett/2085
http://ebike.hu/term...obowdszett/3331
http://ebike.hu/term...kbowdszett/2085
http://ebike.hu/term...obowdszett/3331
#214
Posted 2007. May 22. - 14:54
Bowdenházakhoz (váltó és fék is) szeretnék zárókupakot, hogy a bemeneteknél a szutyok kevésbé akarjon bemenni a házba. Ajánljatok valami jót!
#215
Posted 2007. April 27. - 11:07
#216
Posted 2007. April 25. - 09:16
sztok hölgyek és urak,
engem az érdekelne, hogy az '07-es XTR váltókarokhoz tartozó bowden az mennyire jó? cseréljem Ripcordra vagy maradhat a gyári?
üdv,
chris
engem az érdekelne, hogy az '07-es XTR váltókarokhoz tartozó bowden az mennyire jó? cseréljem Ripcordra vagy maradhat a gyári?
üdv,
chris
#217
Posted 2007. April 24. - 23:29
Van ennek valami gyakorlati haszna? Vagy másként: származik valami hátrányom abból, ha ezeket kihagyom, és a szilikon csõ megszakítás nélkül fut a fék- vagy váltókartól a fékig/váltóig?
Nincs - ugyanis ha már olajozod a bowdent (évente, kétévente egyszer), akkor már akár ki is cserélheted a teflonbetétet (kb 300 HUF métere), s egyszerûbb méretre vágni megszakítás nélkül.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#218
Posted 2007. April 23. - 20:17
#219
Posted 2007. April 23. - 17:43
#220
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2007. April 22. - 15:04
Az már gáz ha a fékbowden-házból itt-ott kiáll 1-1 bowdenszál? Mondjuk ennyi nem karcolja össze a vázat, de ez már cserés nemdebár? Vagy attól még ugyanúgy mûxik. Amúgy asszem Odessey hosszanti-szálas a bowden valami no-name házzal. Érdemes cserélni (Jagwire v. valami jobb cuccra) v. nem lesz jobb utána se a fékhatás és az nem gond ha kiáll itt-ott a szál? BB7-eshez van és hátulsó...