Ha elszökik a nyomás, van rá sansz, de ahhoz kicsi nyomás kell. Már amik a tapasztalataim. 6 kerékbõl 2 igazi TLR rendszer. A többinél sem a gumi, sem a felni nem tlr. De azok mind Contik.meg valaki korábban írta hogy erõs fékezésnél levágódik az egész a picsába
Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1001
Posted 2013. July 02. - 12:00
#1002
Posted 2013. July 02. - 09:19
este megpróbálom elõször tej nélkül összerakni. a felni felõli oldalon, belül a peremen meg a "ghetto tubeless" féle 24"-os gumibelsõ lesz szétvágva elvileg az kitömíti tej nélkül is. amitõl félek hogy a gumi oldalfala fog ereszteni tej nélkül, meg valaki korábban írta hogy erõs fékezésnél levágódik az egész a picsába
#1003
Posted 2013. July 01. - 15:40
sziasztok
Rocket ron performance-t próbált már valaki tubelessként felrakni? elvileg csak az evo "tl-ready". kerestem visszafelé, de nem nagyon találtam rá utalást. belsõgumis "gettóként és stan's defektgátló folyadékkal próbálnám, de ha esélytelen akkor neki sem kezdek.
volt akinek sikerült összerakni. Felni függõ. Ha sikerül is felrakni, szinte biztos, hogy több tej kell bele vagy gyakrabban kel után tölteni.
Nálam a nem tl ready Contikkal ez a helyzet. rengeteg elmegy a felni és a perem találkozásánál.
#1004
Posted 2013. July 01. - 14:56
Rocket ron performance-t próbált már valaki tubelessként felrakni? elvileg csak az evo "tl-ready". kerestem visszafelé, de nem nagyon találtam rá utalást. belsõgumis "gettóként és stan's defektgátló folyadékkal próbálnám, de ha esélytelen akkor neki sem kezdek.
#1005
Posted 2013. June 27. - 10:19
Végülis igen, köszi.Mondjuk ez a válasz megfelel?
De egyébként mindegy milyen összetételû lötyi megy bele, egyik sem tesz kárt a latex anyagában? (pl. ammónia)
#1006
Posted 2013. June 21. - 14:23
Ha gumi felületén sok zöld pötty van, akkor jó volt. Nekem a sludge latex kombó volt brutál mikor nekem is kiszakadt a szelep és cseréltem a belsõt akkor vettem észre hogy olyan volt a latex futófelülete mintha penészes lett volna min. 100 apró pötty volt rajta sok akácerdõben bringázást és két királydinnye szezont élt túl.
Mondjuk ez a válasz megfelel?Ha már latex meg lötyi: latex belsõ hogy viselkedik megtöltve def.gátlóval, ill. melyiket lehet nyugodtan beletölteni?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1007
Posted 2013. June 21. - 11:22
Pár tesztet olvastam róla, jónak írják. Maximum majd én is fogok, nálam milyen, csak gondoltam megkérdezem, kb. mire számítsak a "magyar viszonyok közt".
#1008
Posted 2013. June 21. - 07:11
#1009
Posted 2013. June 20. - 16:33
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1010
Posted 2013. June 20. - 15:39
ma defektet kaptam egy ismeros bringajaval es menthetetlen volt a belso.(szelepnel szakadt)
mint kiderult slime-al tolott belso volt benne.
allitasa szerint a bringa kb 8 eves es o tuti nem ontott a belsobe semmit.mondjuk nem is hasznalta sokat max 500-1000km van benne.
szetvagtam a belsot es kb 1deci pudding allagu trutyi volt benne.tok tiszta semmi szennyezodes nincs benne.
kerdes hogy ez meg hasznalhato?van valakinek hosszutavu tapasztalata a slime al?
sokszor olvasom hogy a joes tej kiszarad-becsomosodik.
ennyivel tartosabb ez a slime vagy inkabb ez a tartossag a tomites rovasara megy?
a bringa sokaig garazsban alt az utobbi ket evben kb 200km-t tettem bele.defektem nem volt.nem tudom hogy az oreg slime tomitett es nem vettem eszre vagy amugy sem volt defektem.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1011
Posted 2013. June 04. - 09:30
Én nemrég kaptam egy olyan fos szelepet... nem kúpos volt a felnihez illeszkedõ része, hanem henger palást. + nem volt kivehetzõ a szelepmag. Ótvarszar
rubena belsõk is jó szarok
#1012
Posted 2013. June 04. - 08:29
#1013
Posted 2013. May 23. - 17:08
Én nemrég kaptam egy olyan fos szelepet... nem kúpos volt a felnihez illeszkedõ része, hanem henger palást. + nem volt kivehetzõ a szelepmag. ÓtvarszarRubena átalakítót mindenki kerülje messzire, nagyon-nagyon szar, még a szelep is ami pedig ránézésre olyan mint 10 másik cégé.
#1014
Posted 2013. May 23. - 16:31
#1015
Posted 2013. May 23. - 15:14
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1016
Posted 2013. May 23. - 12:33
Két évente pl?
#1017
Posted 2013. May 22. - 19:29
A nyomáslimit belsõ nélkül csökken? Úgy értem ilyenkor nagyobb terhelés jut a külsõre vagy ugyan akkora mint belsõvel? Csak mert eddig olyan 6bar-al szoktam felfújni a gumit (aszfaltra). Megéri a defektálló folyadék?
Ne akarj 6 baron kókány-UST-zni!
Defektgátló folyadék nélkül mégis mi fog tömíteni egy nem UST gumit?
#1018
Posted 2013. May 22. - 13:39
#1019
Posted 2013. May 20. - 08:08
Sziasztok!
Nem vagyok otthon a témában, de azért is akarok itt most kérdezõsködni.
Van egy UST-s felnim, gondoltam akkor már tubeless gumival használnám. Ehhez direkt erre gyártott gumit is kell venni, vagy minden külsõvel mûködik? Nekem konkrétan egy Continental CityRide-m van.
Belsõ ki, UST szelep be, aztán ha fel tudod fújni kompresszor nélkül és defektgátló folyadék nélkül is tartja valamennyire a nyomást, akkor mûködik, ha nem, nem.
Felni és a külsõ nyomáslimitre figyelj, csúnya dolog mikor lerobban a külsõ, rosszabb esetben pedig a felniperem túlfújástól.
#1020
Posted 2013. May 20. - 00:58
Nem vagyok otthon a témában, de azért is akarok itt most kérdezõsködni.
Van egy UST-s felnim, gondoltam akkor már tubeless gumival használnám. Ehhez direkt erre gyártott gumit is kell venni, vagy minden külsõvel mûködik? Nekem konkrétan egy Continental CityRide-m van.