csak a pull-shock -hoz annyit, hogy csakugyan a yeti/schwinn és a lobo használt efélét, a lényege, hogy míg egy "hagyományos" rugóstagnál a rögzitési pontok összefele mozognak, addig a pull-shock -nál pont ellenkezõleg, szétfele
(olyan magyar szavakat használok amilyenek nincsenek is)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Spéci vázak vs Tömegtermék
Started by
thommey
, 2002. March 16. 22:06
#41
vendég__*
Posted 2002. June 24. - 16:07
#42
Posted 2002. June 24. - 15:39
GerMan: tutira veszem, hogy jót mondasz, de akkor sem értem.
Nem tudok semmi szakszöveget, halál primitíven megpróbálom elmondani, hogy mire is gondolok.
Ha jól látom, akkor a "rugó és a lengõkar közötti vasdarabnak" a közepén van a rögzítés, az a rögzítés, ami a vázhoz "tartja". A hátsókerék elmozdulása ennek a "vasnak" a tetejét megnyomja, ezáltal "a vas"nak az alja a kerék irányában elmozdul, így húzza a rugót, szerintem.
ez hülyeség? ???
Nem tudok semmi szakszöveget, halál primitíven megpróbálom elmondani, hogy mire is gondolok.
Ha jól látom, akkor a "rugó és a lengõkar közötti vasdarabnak" a közepén van a rögzítés, az a rögzítés, ami a vázhoz "tartja". A hátsókerék elmozdulása ennek a "vasnak" a tetejét megnyomja, ezáltal "a vas"nak az alja a kerék irányában elmozdul, így húzza a rugót, szerintem.
ez hülyeség? ???
#43
Posted 2002. June 24. - 13:14
ebben "pull-shock" van, nem a hagyományos rugóstag. ez is összenyomódik, csak máshogy, a váz összehúzza, nem nyomja... elég bonyolult lenne elmagyarázni.
ha megnézitek az utolsó képen, ez a rugóstag más helyeken van a vázhoz csavarozva, mint általában.
régi yeti/schwinn dh bicajokon is ilyen volt, meg talán a GT Lobo-n is.
hogy ez jó-e ???
ha megnézitek az utolsó képen, ez a rugóstag más helyeken van a vázhoz csavarozva, mint általában.
régi yeti/schwinn dh bicajokon is ilyen volt, meg talán a GT Lobo-n is.
hogy ez jó-e ???
#44
Posted 2002. June 24. - 12:45
Nekem nagyon úgy tûnik, hogy itt "rugózáskor" a rugó nyúlik, és nem összemegy. Ha tényleg így van, nem tudom, hogy jó-e, érdemes-e... Yasec DH gépén is volt nem kevés újítás, de végül talán ha 0 bejött belõle... :
Jabbar Yasecrõl kérdeztél. Nem tudom, hogy ti mennyit tudtok, de most akkor pletykélkodok egy keveset.
Nekem azt mondta egy triál elites emberke, hogy amikor elkezdte az egész alkatrészépítõsdit, a szüleitõl kapott egy csarnokot, amit pár hónap múlva kiadott bérbe egy nemtomkinek, potom 200rugó/hónapért. Tehát ha egyetlen vázat/alkatrészt sem épít egy hónapban, akkor is lazán eléldegél... ha meg nem fontos, minek melózzon olyan sokat?! Így inkább a mûvészi dolgokra + egyedi megoldásokra helyezi a hangsúlyt, lásd: a link amit nemtomki vágott be... egyszerûen isteni...
És a munkatempóról: ha most azonnal megrendelsz tõle egy vázat, akkor esetleg, ha minden jól megy, karácsonyra talán meg is kapod...
BRUCE
Jabbar Yasecrõl kérdeztél. Nem tudom, hogy ti mennyit tudtok, de most akkor pletykélkodok egy keveset.
Nekem azt mondta egy triál elites emberke, hogy amikor elkezdte az egész alkatrészépítõsdit, a szüleitõl kapott egy csarnokot, amit pár hónap múlva kiadott bérbe egy nemtomkinek, potom 200rugó/hónapért. Tehát ha egyetlen vázat/alkatrészt sem épít egy hónapban, akkor is lazán eléldegél... ha meg nem fontos, minek melózzon olyan sokat?! Így inkább a mûvészi dolgokra + egyedi megoldásokra helyezi a hangsúlyt, lásd: a link amit nemtomki vágott be... egyszerûen isteni...
És a munkatempóról: ha most azonnal megrendelsz tõle egy vázat, akkor esetleg, ha minden jól megy, karácsonyra talán meg is kapod...
BRUCE
#45
Posted 2002. June 22. - 18:45
#46
Posted 2002. June 22. - 18:42
ha arra gondolsz, hogy jól vagy rosszúl nemtom. viszont ha végig követed a forgáspontokat szerintem érthetõ. vagy nem
#47
Posted 2002. June 22. - 18:39
#48
Posted 2002. June 22. - 18:35
#49
Posted 2002. June 14. - 20:15
Ha már lehet inkább kettõt! ;D
Én egyébként úgy tudtam, hogy DH vázad lesz.
De ez eccerûen gyönyörûûûû!!!!! ;D ;D ;D
Én egyébként úgy tudtam, hogy DH vázad lesz.
De ez eccerûen gyönyörûûûû!!!!! ;D ;D ;D
#50
Posted 2002. June 14. - 10:30
Szerintem PSX elgondolkozhat ezek utan az egyedileg ganyolt bringakrol. Amiko meglattam az elso kepet, kirazott a hideg. Ha egyszer sok penzem lesz csinaltatok magamnak egy ilyet.
#51
Posted 2002. June 14. - 02:03
A Maestro gyart meg agyakat, kozepcsapagyakat is .
aztan szerintem a Bikkmakkban olvastam ,hogy besegit az Audi TT valamilyenek a gyartasaban, merthogy nem sok CNC masina van az orszagban..
Amugy nem hajtja magat halalra, csak ugy nyugisan..
vad
aztan szerintem a Bikkmakkban olvastam ,hogy besegit az Audi TT valamilyenek a gyartasaban, merthogy nem sok CNC masina van az orszagban..
Amugy nem hajtja magat halalra, csak ugy nyugisan..
vad
#52
Posted 2002. June 14. - 00:11
Aza helyzet, hogy az én szívemhez közelebb állnak Yasec mûvei, mint a már az ésserûség határát döngetõ DH-rombolók. Látványos dolgokat lehet velük mûködni, de lassan már nem sok közük lesz a bringákhoz.
#53
Posted 2002. June 13. - 23:22
havi 1 váz kb?? akkor ez csak "másodállása"? (ennyibõl megélni? teljes idõben ilyen keveset csinálni? gyanús...)
#54
Posted 2002. June 13. - 22:16
A törtémelemben nem vagyok otthon, legalább is nem Yasecében. ha esetleg nem olvastad vna, ajánlom a Bikk Makk2000 janfeb számát, abban bõven találsz infot. volt egy másik cikk is meg a 90es évek kozepen, az nekem sajna nincs meg, de abban is biztos sokmndent találsz, probáld meg beszerezni , ha érdekel
Egyébkent egy segitõje van meg maga Yasec ennyi a cég. egy évben kb egy tucat váz készül el ennél nem több. árat is tudok, de csak alut. (sajna)
cc vaz 150 000 ft, , de ha tarcsa ÉS vfekkonzolal kéred, ez még plusz 5000lesz, a trialváz(pl: Szabo Örs, Balázs Péter, Kaiser Tamás), kb ennyi.
mindez életttartam garanciaval, a képeken látható szépségben és minõségben.
M
Egyébkent egy segitõje van meg maga Yasec ennyi a cég. egy évben kb egy tucat váz készül el ennél nem több. árat is tudok, de csak alut. (sajna)
cc vaz 150 000 ft, , de ha tarcsa ÉS vfekkonzolal kéred, ez még plusz 5000lesz, a trialváz(pl: Szabo Örs, Balázs Péter, Kaiser Tamás), kb ennyi.
mindez életttartam garanciaval, a képeken látható szépségben és minõségben.
M
#55
Posted 2002. June 13. - 21:09
lenne pár (láma) kérdésem, de foglalkoztatnakm gondolom triviálisak a számotokra:
ki tulajdonképpen yasec, hogy lett "vázgyáros"? mióta? mennyitõl indlnak nála az árak (konkrétan cc, ha van)? mér nincs yasec gyári-team ;D? bármi érdekesség yasecrõl és vázairól?
köci
ki tulajdonképpen yasec, hogy lett "vázgyáros"? mióta? mennyitõl indlnak nála az árak (konkrétan cc, ha van)? mér nincs yasec gyári-team ;D? bármi érdekesség yasecrõl és vázairól?
köci
#56
Posted 2002. June 13. - 20:54
#57
Posted 2002. June 13. - 20:09
#58
Posted 2002. June 13. - 12:14
#59
Posted 2002. June 13. - 12:00
#60
Posted 2002. June 13. - 11:54
itt vannak a régen beirgert Yasec vázkepek "kicsit" kestem ,de sikerult
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984455.jpg
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984456.jpg
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984457.jpg
asszem no comment
M
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984455.jpg
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984456.jpg
http://kep.tar.hu/ov...s/pic984457.jpg
asszem no comment
M