Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kerékpárszállítás autóval - tetõn, hátul vagy bent?
Started by
templar
, 2002. April 02. 15:12
#541
Posted 2008. December 04. - 15:50
van ennek egy olyan változata ami két darabból áll, nincs összekötve:
http://www.cyclesupe...&idproduct=5984
nekem ilyen van, eddig bevált, igaz mégcsak 2 bringát próbáltam egyszerre
http://www.cyclesupe...&idproduct=5984
nekem ilyen van, eddig bevált, igaz mégcsak 2 bringát próbáltam egyszerre
#542
Posted 2008. November 24. - 12:14
Így már értem, tényleg ez tûnik a legjobb, legbiztosabb megoldásnak. Mivel ilyen megoldásnál a kormány jóval lejjebb van, mint a szokványos tartóknál elfér emellett még 3 normál tartó? A hátsó kerék, hátsó papucs elfér a kormány mellett? Ez + 2 tartónál nem kérdés, de 3-nál...Azért kérdezem, mert gyakran megyünk 4 bringával versenyre.
Kösz az eddigi tanácsokat, Gábor
Kösz az eddigi tanácsokat, Gábor
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#543
Posted 2008. November 22. - 21:42
Egy nagyobb excenteres gyors zárat képzelj el amit le is tudsz zárni.
http://www.thuledisz...artarto-22.html
http://www.thuledisz...artarto-22.html
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#544
Posted 2008. November 21. - 21:35
Moratizo, ez nem tûnik rossznak, hogy fogja oda az elsõ villát?
A lerepült kerékpárral egy 5 perces centírozás után mentek a versenyen. Utána kellett egy kormány és szarvcsere, amúgy karcmentes...bezzeg az autó
A lerepült kerékpárral egy 5 perces centírozás után mentek a versenyen. Utána kellett egy kormány és szarvcsere, amúgy karcmentes...bezzeg az autó
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#545
Posted 2008. November 21. - 17:52
Tetõcsomagtartóra szerelhetõ bringatartóra lenne szükségem. Van 4 db pár ezer forintosom, de nem feltétlenül kerékpárkímélõ kialakításúak. Az egyik bringám kabron vázas, szóval valami vázkímélõ, de mégis stabil (tavaly 1 bringa 110 km/h-nál repült le a tetõrõl) tartóra gondoltam. Max. 20 ezer ft-ig. Tapasztalatokat is várok
Elõre is kösz a segítséget, Gábor
Ha félted a karbont ezt ajánlom:
http://forum.bikemag...4&postcount=202
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#546
Posted 2008. November 21. - 15:26
En is tudom ajanlani a Thulet-es ezt az uzletet, epp nemreg vettunk egy vonohorogra akaszthato peldanyt, 5 ev garancaia van ra:
http://www.thuledisz...artarto-30.html
Eloszor kicsit tartottam tole, de a probaut soran 3 bringaval is teljesen jol viselkedett hatul. Minimalis mozgasa van, ami az acel rugalmassagabol adodik, de annyi nem art
Nyiregyhazarol mentunk Bankutig ami durvan 250 km, es 16l-rel jollakott a paripa, ami szerintem nagyon jo hatul 3 bringval
De ha jol sejtem nincs vonohorgod.
A bringa totalkaros lett ami leszallt a tetotartorol?
http://www.thuledisz...artarto-30.html
Eloszor kicsit tartottam tole, de a probaut soran 3 bringaval is teljesen jol viselkedett hatul. Minimalis mozgasa van, ami az acel rugalmassagabol adodik, de annyi nem art
Nyiregyhazarol mentunk Bankutig ami durvan 250 km, es 16l-rel jollakott a paripa, ami szerintem nagyon jo hatul 3 bringval
De ha jol sejtem nincs vonohorgod.
A bringa totalkaros lett ami leszallt a tetotartorol?
#547
Posted 2008. November 21. - 14:37
Thule-kat nézegettem, a csomagtartónk márkája is ez. Ha a tapasztalatok is jók, akkor szerintem ez lesz. A kicsit drágább, de alul-felül (nem 2 oldalt) megfogós megoldású tartó tetszik.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#548
Posted 2008. November 20. - 22:27
Thule.
Nekem eddig ez vált be a leginkább. Választék óriási - ár szerint is - és a minõséggel eddig - nekem - nem volt gond.
Carbon vázhoz mindenképpen megéri költeni rá, bár egy carbon bringa biztosan szépen száll!
Nekem eddig ez vált be a leginkább. Választék óriási - ár szerint is - és a minõséggel eddig - nekem - nem volt gond.
Carbon vázhoz mindenképpen megéri költeni rá, bár egy carbon bringa biztosan szépen száll!
#549
Posted 2008. November 20. - 14:14
Én a Thulet ajánlom, 20-ért már megveheted a drágábbat amin alul állítod a vázfelfogatást. Én az olcsóbbat használom, azt 11k/db vettem, szerintem az is tökéletes. Karbon vázhoz talán jobb lenne a az elõzõ, az nagyobb felületen tartja a vázat, gondolom nem kell annyira megszorítani.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#550
Posted 2008. November 20. - 12:31
Tetõcsomagtartóra szerelhetõ bringatartóra lenne szükségem. Van 4 db pár ezer forintosom, de nem feltétlenül kerékpárkímélõ kialakításúak. Az egyik bringám kabron vázas, szóval valami vázkímélõ, de mégis stabil (tavaly 1 bringa 110 km/h-nál repült le a tetõrõl) tartóra gondoltam. Max. 20 ezer ft-ig. Tapasztalatokat is várok
Elõre is kösz a segítséget, Gábor
Elõre is kösz a segítséget, Gábor
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#551
Posted 2008. July 24. - 19:12
Köszi az infót. Igazából én is ezt a Veneziát néztem ki. Most szeretnék autót venni és mindenképp szeretnék vele bicót szállítani.Szerintem a szárny elég stabil, majd megnézem közelebbrõl is.
#552
Posted 2008. July 24. - 18:15
az hátsó ajtó üvege feletti "szárny" mennyire törékeny?
mert ha nem olyan gyengus, akkor jó lesz egy ilyen:
http://ebike.hu/term...so-ajtora/5279/
nekünk is ilyen van, igaz sedan-on, de már járt hatchback astrán is, passzolt rá.
http://kep.tar.hu/th...1875/32285759#2
egy jó tanács: tegyél valami szivacsszerûséget a gumitappancsok alá, ahogy a kasztnival érintkezik; ha nem létkérdés, akkor csak 2 bringát tegyél rá, mert hajlamos elhúzni az ajtót kicsit, meg a kasztnin is nyomot hagy...
mert ha nem olyan gyengus, akkor jó lesz egy ilyen:
http://ebike.hu/term...so-ajtora/5279/
nekünk is ilyen van, igaz sedan-on, de már járt hatchback astrán is, passzolt rá.
http://kep.tar.hu/th...1875/32285759#2
egy jó tanács: tegyél valami szivacsszerûséget a gumitappancsok alá, ahogy a kasztnival érintkezik; ha nem létkérdés, akkor csak 2 bringát tegyél rá, mert hajlamos elhúzni az ajtót kicsit, meg a kasztnin is nyomot hagy...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#553
Posted 2008. July 24. - 16:42
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumban,de nem igazán találtam választ a kérdésemre.
Engem az érdekelne, valaki rakott-e fel Seat Ibizára(2004) kerékpártartót hátulra az ajtóra. Ha igen milyet és milyenek a tapasztalatai. Köszi!
Olvasgattam a fórumban,de nem igazán találtam választ a kérdésemre.
Engem az érdekelne, valaki rakott-e fel Seat Ibizára(2004) kerékpártartót hátulra az ajtóra. Ha igen milyet és milyenek a tapasztalatai. Köszi!
#554
Posted 2008. July 22. - 20:06
#555
Posted 2008. July 22. - 20:02
én jópár hirdetést láttam az express.hu-n, de nem tudom hogy milyen tipusúak voltak
" A Cube el van vetve! "
#556
Posted 2008. July 22. - 14:38
#557
Posted 2008. July 20. - 19:45
De amikor már gyerekülés is van a kerékpáron....naggggyon durva tud lenni! A kerékpártartó-szállító olyan kerékpárok szállítására van kitalálva, amin nincs semmi. Az m7-en majdem telibevágott egy ilyen leszakadó gyerekülés....
" A Cube el van vetve! "
#558
Posted 2008. July 19. - 10:26
Skacok, tudom tiszteletlenség úgy írni, hogy nem olvasom át a Fórumot, de gyors instrukcióra lenne szükségem: ma kellene vennem egy 5. (3.) ajtóra szerelehtõ tartót.
Annyit tudok hogy a Thule Free Way, a Peruzzo Venezia és a Bikefun is ilyen. Melyik ajánlott, vagy melyik nem, és miért?
Köszi,
X
Annyit tudok hogy a Thule Free Way, a Peruzzo Venezia és a Bikefun is ilyen. Melyik ajánlott, vagy melyik nem, és miért?
Köszi,
X
#559
Posted 2008. May 08. - 17:54
Az értelmes megengedett sebesség annyi, mint az út megengedett sebessége, sztrádán tehát max. 130. (Értelemszerûen Németországban is
Ennél gyorsabban én nem mertem menni vele, gondoltam a mögöttem jövõkre is, pedig a d5-ös volvo bírta volna )
/Azért izeg-mozog egy picit a tartó és a bicók is hátul, a magyar utakon ilyesztõ tud lenni ha a visszapillantóba nézünk, annak ellenére hogy a kapcsolat beton merev, a tartónál fogva kézzel meglengethetõ a kocsi hátulja./
A terhelhetõség benne van a leírásban, a max. terhelhetõ modell (megnéztem az összes leírást akkoriban a thule-n, és az euroclassik pro-nak volt a legnagyobb, ezért azt választottam) ~ 75kg-ot bír.
A 75kg-ba bele kell számolni a tartó súlyát is! A tartó 15kg, tehát 50kg marad a bicókra.
Ezenkívül a max. terhelhetõségnek kisebbnek kell lenni a vonóhorog gömb terhelhetõségnél. Ez a volvo-nál 90kg volt, 75kg-ot szerintem minden gyári vónóhorognak tudni kell.
És valóban nem kell harmadik rendszám! A rendszámtartót szét lehet pattintani (kézzel is), rendszámot kivenni, majd bepattintani a tartón lévõ rendszám tábla tartóba. Kb 1 perc.
Ennél gyorsabban én nem mertem menni vele, gondoltam a mögöttem jövõkre is, pedig a d5-ös volvo bírta volna )
/Azért izeg-mozog egy picit a tartó és a bicók is hátul, a magyar utakon ilyesztõ tud lenni ha a visszapillantóba nézünk, annak ellenére hogy a kapcsolat beton merev, a tartónál fogva kézzel meglengethetõ a kocsi hátulja./
A terhelhetõség benne van a leírásban, a max. terhelhetõ modell (megnéztem az összes leírást akkoriban a thule-n, és az euroclassik pro-nak volt a legnagyobb, ezért azt választottam) ~ 75kg-ot bír.
A 75kg-ba bele kell számolni a tartó súlyát is! A tartó 15kg, tehát 50kg marad a bicókra.
Ezenkívül a max. terhelhetõségnek kisebbnek kell lenni a vonóhorog gömb terhelhetõségnél. Ez a volvo-nál 90kg volt, 75kg-ot szerintem minden gyári vónóhorognak tudni kell.
És valóban nem kell harmadik rendszám! A rendszámtartót szét lehet pattintani (kézzel is), rendszámot kivenni, majd bepattintani a tartón lévõ rendszám tábla tartóba. Kb 1 perc.
#560
Posted 2008. May 08. - 15:54
Mi az az elektronikusan visszahajtható horog? Muszáj még egy rendszám a tartóra? Én eddig mindíg simán átraktam a hátsót, akkor ez így nem jó?