Nekem Ádám (Levadam) szereli a villám mióta megvan és én csak ajánlani tudom.
A száma: 0620-345-4237 ... Hívjátok bátran mert nem sûrûn jár erre.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Headshok szerviz
Started by
rofi
, 2003. May 13. 19:02
#21
Posted 2006. March 19. - 19:05
#22
Posted 2006. March 19. - 18:57
Nekem egy Super Fatty Ultra DL-em van Cannondale F500-ban.
Engem is érdekelne a szervíz.
Engem is érdekelne a szervíz.
#23
Posted 2006. March 19. - 17:33
#24
Posted 2006. March 19. - 17:22
#25
Posted 2006. March 19. - 17:06
Levadam,Lefty-hez is van cuccod?Tûgörgõsor,esetleg tömítések,meg az a körmös cucc amivel ki lehet csavarni a belsejét
#26
Posted 2003. November 16. - 01:42
#27
Posted 2003. November 15. - 16:38
nagyon köszönöm a seítséget.
Vidéken lakom, bár közel a fõvároshoz, mégis +oldodott itthon a problem.
Nekiláttunk 1 szakértõvel, és 1szerûbben ment, mint hidtem.
Levettük a fejcsõrõl azt a tekerõt, amivel lock-olod, az alatta lévõ vékony kis furatba pont belillik egy 3as imbuszkulcs, ami ha megtalálja a helyét a rúgó keménységét állítja. Ez volt az, ami max.ra ki volt csavarva, ergo hajóhintaként mûködött. Álítottunk rajta, és lám, csodásan "bekeményedett". Ugyan nem lett egy SID WorldCup-szintû csodateló,de CC-versenyzésre kiválóan alkalmasnak látom.
Fine Thank's!!!
Vidéken lakom, bár közel a fõvároshoz, mégis +oldodott itthon a problem.
Nekiláttunk 1 szakértõvel, és 1szerûbben ment, mint hidtem.
Levettük a fejcsõrõl azt a tekerõt, amivel lock-olod, az alatta lévõ vékony kis furatba pont belillik egy 3as imbuszkulcs, ami ha megtalálja a helyét a rúgó keménységét állítja. Ez volt az, ami max.ra ki volt csavarva, ergo hajóhintaként mûködött. Álítottunk rajta, és lám, csodásan "bekeményedett". Ugyan nem lett egy SID WorldCup-szintû csodateló,de CC-versenyzésre kiválóan alkalmasnak látom.
Fine Thank's!!!
#28
Posted 2003. November 14. - 14:11
Szervusztok.
Nekem van majd' mindenem a headshok-hoz es javitani is tudom.Egy '99-es olaj levegos, sima Fatty-t nyuzok mar lassan 3 eve,volt vele gondom telen,a zsir megkemenyedett benne es lelassitotta,zsir csere megoldotta, de trukkos volt az bizti.A tobbit egyszeru javitani,de csak celszerszammal.Ha segitseg kell ,irj.
Nekem van majd' mindenem a headshok-hoz es javitani is tudom.Egy '99-es olaj levegos, sima Fatty-t nyuzok mar lassan 3 eve,volt vele gondom telen,a zsir megkemenyedett benne es lelassitotta,zsir csere megoldotta, de trukkos volt az bizti.A tobbit egyszeru javitani,de csak celszerszammal.Ha segitseg kell ,irj.
#29
Posted 2003. November 14. - 14:09
#30
Posted 2003. November 14. - 14:04
#31
Posted 2003. November 14. - 13:53
Röfi:Csak saccra mondtam:)nem számolgattuk,de nagy szívás volt:)
Keményíteni nem is lehet az elasztomereken, de talán keményebbet venni bele igen!
Keményíteni nem is lehet az elasztomereken, de talán keményebbet venni bele igen!
#32
Posted 2003. November 14. - 13:51
Közellenség:Ha nem értesz hozzá, akkor nem kell okoskodni...
thommey:számoljátok újra a görgõket, mert Ti akkor többet raktatok bele... (50 egyébbként sem osztható 4-el!) ???
Nekem is van Headshok villám (elasztomeres) és nem tudtam keményíteni rajta. Ha levegõs a cucc akkor + pumpájjj!!! Van egy Cimbim aki 11-12 bar-al használja! A kerékvárt megkérdezheted, de szerintem nem nagyon szivesen csinálják meg neked,mert elég nagy kínlódás õsszerakni az egészet...
thommey:számoljátok újra a görgõket, mert Ti akkor többet raktatok bele... (50 egyébbként sem osztható 4-el!) ???
Nekem is van Headshok villám (elasztomeres) és nem tudtam keményíteni rajta. Ha levegõs a cucc akkor + pumpájjj!!! Van egy Cimbim aki 11-12 bar-al használja! A kerékvárt megkérdezheted, de szerintem nem nagyon szivesen csinálják meg neked,mert elég nagy kínlódás õsszerakni az egészet...
#33
Posted 2003. November 14. - 08:39
Közellenség:a hülyeségeidet inkább tartogasd másoknak >
Tpresident:a 99a legérdekesebb év volt, mert ha jól tudom,akkor még létezett a rugó elasztomeres verzió is, meg már a piacon volt a levegõs. Ha neked az elõbbi van, akkor szerencséd is van meg nem is.Ugyanis elasztomeres rendszert cserélni könnyebb, és egyszerûbb,mint a tömítésekkel játszani.Viszont hozzávalókat szerintem legegyszerûbben a netrõl tudsz rendelni, vagy kiutazol Bécsbe, és ott megveszed, de az valszeg többe lesz,mint postaköltséggel együtt a rendelés.De én is a kerékvárt tudnám ajánlani, ha szétszedni összerakni kell.Mi az elasztomerest alig tudtuk 4-en összerakni.Van benne vagy 50db tûgörgõ :
Üdv:Thy
Tpresident:a 99a legérdekesebb év volt, mert ha jól tudom,akkor még létezett a rugó elasztomeres verzió is, meg már a piacon volt a levegõs. Ha neked az elõbbi van, akkor szerencséd is van meg nem is.Ugyanis elasztomeres rendszert cserélni könnyebb, és egyszerûbb,mint a tömítésekkel játszani.Viszont hozzávalókat szerintem legegyszerûbben a netrõl tudsz rendelni, vagy kiutazol Bécsbe, és ott megveszed, de az valszeg többe lesz,mint postaköltséggel együtt a rendelés.De én is a kerékvárt tudnám ajánlani, ha szétszedni összerakni kell.Mi az elasztomerest alig tudtuk 4-en összerakni.Van benne vagy 50db tûgörgõ :
Üdv:Thy
#34
Posted 2003. November 13. - 19:56
A Kerékvárban (Vadász utca) szedtek már szét (és raktak is össze) Headshock-ot, szerintem náluk érdemes kérdezõsködni.
az meg, hogy nem kiforrott a villa az baromság...minek marhaságokat irogatni? :
az meg, hogy nem kiforrott a villa az baromság...minek marhaságokat irogatni? :
#35
Posted 2003. November 13. - 17:36
a Cannondale nem ma kezdte az ipart, elég régóta csinálják a Headshock villákat ahhoz, hogy kijöjjenek a gyerekbetegségek. A BIKE-ban rendre jól szerepel, össz bajuk általában annyi, hogy kevés rugóút csiholható ki belõle. (8-9 centi) Amiben viszont igazad van, hogy pölö ámerikában vannak erre a telóra specializálódott mûhelyek, szakszervizek. Itthon meg még ált. nem is látott közelrõl ilyet a boltos ergo nem tudja megszerelni, és nem tud alkatrészt szerezni hozzá. Szal csínján vele!
#36
Posted 2003. November 13. - 17:12
Nem értek sokat azokhoz a villákhoz, de szerintem nem az az egyetlen hátránya, hogy puha. Szerintem csak akkor érdemes megvenni a gépet, ha arra számítassz, hogy a villa rövid idõn belül behal. Hallottam pl:.(bár nem biztosra mindom, hogy igaz, mert nem a legmegbízhatóbb forrásból) hogy a villanyakba a becsúszórész még nem igazán kiforrott technolóciával lett megoldva, úgyhogy rendesen fog járkálni, ott akár el is szállhat. És ezekkel a cuccokkal kevés helyen foglalkoznak...
De ez csak egy észrevétel, szóval másokat is kérdezz meg ezzel kapcsolatban.
De ez csak egy észrevétel, szóval másokat is kérdezz meg ezzel kapcsolatban.
#37
Posted 2003. November 13. - 15:00
Vehetnék jó áron egy Cannondale-bikeot, '99es modell, leinformálható(ismerõsök használták), keveset nyúzott, de a telója valami rettenet puha.
Amit nemtudok: Hogy mûködik ez a headshock téma, miként lehet orvosolni a problemet, mi lehet az anyagi vonzata?
Ha érted a témát, segíts please!!!!!
Amit nemtudok: Hogy mûködik ez a headshock téma, miként lehet orvosolni a problemet, mi lehet az anyagi vonzata?
Ha érted a témát, segíts please!!!!!
#38
Posted 2003. May 18. - 22:59
Behatoltam!!!
Eljutottam addig a pontig,hogy bent vagyok az olajpatronban.Ahol kicseréltem az olajat,de innen fogalmam sincs,hogy jutok el a tügörgõkig...
Már így is lényegesen javultak a villa reakciói!
Köszönöm az infókat!
Eljutottam addig a pontig,hogy bent vagyok az olajpatronban.Ahol kicseréltem az olajat,de innen fogalmam sincs,hogy jutok el a tügörgõkig...
Már így is lényegesen javultak a villa reakciói!
Köszönöm az infókat!