Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Sport Sziget 2003

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
166 hozzászólás a témában

#1
RobScabRóka

RobScabRóka

    vendég

  • fórumtag
  • 103 hozzászólás
Én csak dirteltem és nem lett semmi bajom!!!
(bár mind három nap ugy ugráltam,hogy kilógott a vállcsontom...) ;D

#2
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
A kulcscsontot simán el lehet törni bármilyen páncél alatt is !! Régebben kiveséztük már egyszer...
A lényeg az, hogy maga a kulcscsont egy roppant gyenge dolog, a páncélon "átjövõ" közvetett terhelés is el tudja törni, ha a karod a "megfelelõ" helyzetben van.
Én pl. 8 napja eltörtem a felkarcsontomat, ez páncélban nem fordulhatott volna elõ.

#3
kean

kean

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
Már én is elgondolkoztam egy gerincvédõn, mivel beestem a hegyen a kövek közé és azóta fáj egy kicsit a hátam, meg kellene vállvádõ is, mert majdnem eltörtem a kulccsontom, azóta nem tok jobb kézzel nehéz dolgokat emelni :)

#4
GT-Rider

GT-Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás
Én csak a jobb oldalamat zúztam szét.A sipcsontvédõm megijett,és leugrott rólam.Olcsó védõnek híg a leve,tehát gyûjtök dainese gladiátor gerincvédõre.

#5
kean

kean

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
én a kis mozo R500zammal voltam kint és jó volt látni, hogy azt is sokan használják :) Azt az 5 raklapos ugratót még Péntek délután építettük, de nem nagyon lehetett rajta figurázni (merev hátsóval) mivel nagyon óvatosan kellett letenni, hogy ne esés legyen belõle, ezt egy Xup után tudtam meg, amibõl majdnem nagy esés lett :) Igaz, Csütörtök délbe elég nagyot pereceltem, az akkor mlég csak 3 raklapos igratón, még mindíg kék-zöld a gerincem tõl (lehet kellene vennem egy gerincvédõt :))

#6
GT-Rider

GT-Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás
Én is ugrottam lépcsõt.Az jó volt.Lépcsõmániás vagyok. 8)


#7
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.232 hozzászólás
  • LocationSvájc
Én is csak lépcsõztem 1-2 szer,nekem még a homokos ugrató is sok volt nemhogy a két raklapos.
Amúgy én egy Univega Ram900-al voltam,manitou Dc telo telóval.Jó volt látni,hogy mások is ilyen telóval nyomták ;D
De a vonatozás tényleg jól nézett ki!

#8
joda

joda

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 525 hozzászólás
Elég ratyi volt az egész, csak ugráltunk a lépcsõn, azt meguntuk, mntünk haza! :-\
A lépcsõ jó volt csak ne kellett volna annyit felfelé tolni azt a nehéz dögöt!

#9
Stormbringer

Stormbringer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.754 hozzászólás
Na végre témánál vagyunk!

Joda: Amikor láttalak nem volt nálam bicó, a lépcsõ aljában voltál, le is akartam menni, de akkor már kimentél alóla, és pacira pattantál.

Bringa: 2000-es Kona CinderCone arany(és tök szupi! Észrevettem, hogy sötétben világít a kona, meg a cindercone felirat) színben, Piros Manitou SX, F.U.N.N. Big Grab nyereg, Hátul 2.35-ös High Roller, elõl 2.3-as Vertical Pro. Nagyjából ezek a nagyobb egységek.

#10
GT-Rider

GT-Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás
Akkor mégis gyûjtögetek egy DHI-re.
stand by
Jó,vissza a témához->
Csak nekem sikerült buknom a "letörés"ugrásnál a s.sz-n?(sportsziget=s.sz)

#11
amc

amc

    vendég

  • fórumtag
  • 161 hozzászólás
cska éppen teljesen más a hátsó lengõkar!!!
dhi:
sima lengõkar/vagy hogyhívják/
wega
négyforgáspontos rugózás
na mind1
AMC


#12
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Off:
tudom,volt már ilyen topik,csak nem találtam meg-mit szólnátok,ha 1x összeülnénk,szereznénk egy gyárkatalógust,és rendelnénk pár ilyen gépet?ha sokan csináljuk,lehet,h megtérül a szállítási költség is,és sztem olcsóbb lenne.
On

#13
joda

joda

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 525 hozzászólás
Nem koppintás egyik sem csak egy cég csinálja õket. Egy cég kitalál egy vázat amit levédet. Ezen változtatnak egy kicsit, majd a kedves kínai ezt védeti le majd árulja tovább cégeknek egyedi matricával! Pl. azonic=vega...Ha megnézed a BikeWorshopot kb 7-szer látod ugyanazt a vázat más felirattal! de a Gt nem egy kategória a vegával!

Na de vissza témához: STORm te milyen géppel voltál kint a szigeten?

#14
GT-Rider

GT-Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás
Észrevettétek,hogy a Magellán wega hogy hasonlít a a GT DHI-ra?
Tök koppintás az egész.....


#15
Stormbringer

Stormbringer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.754 hozzászólás
OFF

Tudod mit? Vegyél Gt Dhi-t 500 000-ért! :-X (Ez most nem pontos volt, de tavaly ekörül mozgott a váz ára.)

#16
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
A GT DHiRace messze van a Vega vonaltól.
Rácz Feri a HajtiPajti Team-ben versenyez.
Az Azonic merevváz meg az Azonic matrica miatt drága.

#17
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás
Kissé mintha elkanyarodtatok volna a témától...... ::)
Minek veszekedni annyit azon, hogy hány gyár nyomkod matricát ugyanarra a vázra?

#18
GT-Rider

GT-Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 848 hozzászólás
Azonic matrica......
Tudod,egyszer láttam egy boltban olyat(ha érdekel mjad megnevezem),hogy fogtak egy kis szar valami bicód,nyomtak rá magellán matricát,meg egy árat:70.000Ft!
Így kell csinálni olcsó biciklibõl drágát(az eredetihez viszonyítva).
Ki az a Rácz Feri?
Az azonic vázak miért olyan drágák?Pedig semmi extra nincs bennük(merevfarúakra gondolok).
HA minden Vega konstrukció,akkor vedd meg a legolcsobbat.Ott van pl:GT DHI,szerintem az is vega konstrukció,de milyen!Tudjátok,a magellán hátsó kereke beleér a vázba :-\

#19
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Tyûûûû...azanyja egy csõ fordítva áll !! Géniuszok tervezték biztosan... a törött karomba fogadok, hogy van olyan Vega aminek ilyen a lengõkarja !! ;)

PS.: jó váz ez, de gyakorlatilag egy Vega...ha valakit érdekel van most egy "raktáron"... ;)

#20
David007

David007

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 970 hozzászólás
a vegának a felsö csövének a merevitése másik irányba áll(pont forditva) és a hátulja ennek erösebb is, mert nincs a forgopontnál kikönnyitve