Én csak dirteltem és nem lett semmi bajom!!!
(bár mind három nap ugy ugráltam,hogy kilógott a vállcsontom...) ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Sport Sziget 2003
Indította
Zöld
, 2003. május 09. 10:20
#1
Írta 2003. október 08. - 10:41

#2
Írta 2003. június 23. - 07:58

A kulcscsontot simán el lehet törni bármilyen páncél alatt is !! Régebben kiveséztük már egyszer...
A lényeg az, hogy maga a kulcscsont egy roppant gyenge dolog, a páncélon "átjövõ" közvetett terhelés is el tudja törni, ha a karod a "megfelelõ" helyzetben van.
Én pl. 8 napja eltörtem a felkarcsontomat, ez páncélban nem fordulhatott volna elõ.
A lényeg az, hogy maga a kulcscsont egy roppant gyenge dolog, a páncélon "átjövõ" közvetett terhelés is el tudja törni, ha a karod a "megfelelõ" helyzetben van.
Én pl. 8 napja eltörtem a felkarcsontomat, ez páncélban nem fordulhatott volna elõ.
#3
Írta 2003. június 23. - 00:33

Már én is elgondolkoztam egy gerincvédõn, mivel beestem a hegyen a kövek közé és azóta fáj egy kicsit a hátam, meg kellene vállvádõ is, mert majdnem eltörtem a kulccsontom, azóta nem tok jobb kézzel nehéz dolgokat emelni

#4
Írta 2003. június 21. - 23:26

Én csak a jobb oldalamat zúztam szét.A sipcsontvédõm megijett,és leugrott rólam.Olcsó védõnek híg a leve,tehát gyûjtök dainese gladiátor gerincvédõre.
#5
Írta 2003. június 21. - 22:34

én a kis mozo R500zammal voltam kint és jó volt látni, hogy azt is sokan használják
Azt az 5 raklapos ugratót még Péntek délután építettük, de nem nagyon lehetett rajta figurázni (merev hátsóval) mivel nagyon óvatosan kellett letenni, hogy ne esés legyen belõle, ezt egy Xup után tudtam meg, amibõl majdnem nagy esés lett
Igaz, Csütörtök délbe elég nagyot pereceltem, az akkor mlég csak 3 raklapos igratón, még mindíg kék-zöld a gerincem tõl (lehet kellene vennem egy gerincvédõt
)



#6
Írta 2003. június 21. - 22:23

#7
Írta 2003. június 21. - 21:29

Én is csak lépcsõztem 1-2 szer,nekem még a homokos ugrató is sok volt nemhogy a két raklapos.
Amúgy én egy Univega Ram900-al voltam,manitou Dc telo telóval.Jó volt látni,hogy mások is ilyen telóval nyomták ;D
De a vonatozás tényleg jól nézett ki!
Amúgy én egy Univega Ram900-al voltam,manitou Dc telo telóval.Jó volt látni,hogy mások is ilyen telóval nyomták ;D
De a vonatozás tényleg jól nézett ki!
#8
Írta 2003. június 21. - 18:28

Elég ratyi volt az egész, csak ugráltunk a lépcsõn, azt meguntuk, mntünk haza! :-\
A lépcsõ jó volt csak ne kellett volna annyit felfelé tolni azt a nehéz dögöt!
A lépcsõ jó volt csak ne kellett volna annyit felfelé tolni azt a nehéz dögöt!
#9
Írta 2003. június 21. - 08:47

Na végre témánál vagyunk!
Joda: Amikor láttalak nem volt nálam bicó, a lépcsõ aljában voltál, le is akartam menni, de akkor már kimentél alóla, és pacira pattantál.
Bringa: 2000-es Kona CinderCone arany(és tök szupi! Észrevettem, hogy sötétben világít a kona, meg a cindercone felirat) színben, Piros Manitou SX, F.U.N.N. Big Grab nyereg, Hátul 2.35-ös High Roller, elõl 2.3-as Vertical Pro. Nagyjából ezek a nagyobb egységek.
Joda: Amikor láttalak nem volt nálam bicó, a lépcsõ aljában voltál, le is akartam menni, de akkor már kimentél alóla, és pacira pattantál.
Bringa: 2000-es Kona CinderCone arany(és tök szupi! Észrevettem, hogy sötétben világít a kona, meg a cindercone felirat) színben, Piros Manitou SX, F.U.N.N. Big Grab nyereg, Hátul 2.35-ös High Roller, elõl 2.3-as Vertical Pro. Nagyjából ezek a nagyobb egységek.
#10
Írta 2003. június 20. - 22:42

Akkor mégis gyûjtögetek egy DHI-re.
stand by
Jó,vissza a témához->
Csak nekem sikerült buknom a "letörés"ugrásnál a s.sz-n?(sportsziget=s.sz)
stand by
Jó,vissza a témához->
Csak nekem sikerült buknom a "letörés"ugrásnál a s.sz-n?(sportsziget=s.sz)
#11
Írta 2003. június 20. - 22:27

cska éppen teljesen más a hátsó lengõkar!!!
dhi:
sima lengõkar/vagy hogyhívják/
wega
négyforgáspontos rugózás
na mind1
AMC
dhi:
sima lengõkar/vagy hogyhívják/
wega
négyforgáspontos rugózás
na mind1
AMC
#12
Írta 2003. június 20. - 13:09

Off:
tudom,volt már ilyen topik,csak nem találtam meg-mit szólnátok,ha 1x összeülnénk,szereznénk egy gyárkatalógust,és rendelnénk pár ilyen gépet?ha sokan csináljuk,lehet,h megtérül a szállítási költség is,és sztem olcsóbb lenne.
On
tudom,volt már ilyen topik,csak nem találtam meg-mit szólnátok,ha 1x összeülnénk,szereznénk egy gyárkatalógust,és rendelnénk pár ilyen gépet?ha sokan csináljuk,lehet,h megtérül a szállítási költség is,és sztem olcsóbb lenne.
On
#13
Írta 2003. június 20. - 12:12

Nem koppintás egyik sem csak egy cég csinálja õket. Egy cég kitalál egy vázat amit levédet. Ezen változtatnak egy kicsit, majd a kedves kínai ezt védeti le majd árulja tovább cégeknek egyedi matricával! Pl. azonic=vega...Ha megnézed a BikeWorshopot kb 7-szer látod ugyanazt a vázat más felirattal! de a Gt nem egy kategória a vegával!
Na de vissza témához: STORm te milyen géppel voltál kint a szigeten?
Na de vissza témához: STORm te milyen géppel voltál kint a szigeten?
#14
Írta 2003. június 20. - 12:03

Észrevettétek,hogy a Magellán wega hogy hasonlít a a GT DHI-ra?
Tök koppintás az egész.....
Tök koppintás az egész.....
#15
Írta 2003. június 20. - 10:41

OFF
Tudod mit? Vegyél Gt Dhi-t 500 000-ért! :-X (Ez most nem pontos volt, de tavaly ekörül mozgott a váz ára.)
Tudod mit? Vegyél Gt Dhi-t 500 000-ért! :-X (Ez most nem pontos volt, de tavaly ekörül mozgott a váz ára.)
#16
Írta 2003. június 20. - 00:17

A GT DHiRace messze van a Vega vonaltól.
Rácz Feri a HajtiPajti Team-ben versenyez.
Az Azonic merevváz meg az Azonic matrica miatt drága.
Rácz Feri a HajtiPajti Team-ben versenyez.
Az Azonic merevváz meg az Azonic matrica miatt drága.
#17
Írta 2003. június 19. - 23:31

Kissé mintha elkanyarodtatok volna a témától...... :
Minek veszekedni annyit azon, hogy hány gyár nyomkod matricát ugyanarra a vázra?

Minek veszekedni annyit azon, hogy hány gyár nyomkod matricát ugyanarra a vázra?
#18
Írta 2003. június 19. - 22:12

Azonic matrica......
Tudod,egyszer láttam egy boltban olyat(ha érdekel mjad megnevezem),hogy fogtak egy kis szar valami bicód,nyomtak rá magellán matricát,meg egy árat:70.000Ft!
Így kell csinálni olcsó biciklibõl drágát(az eredetihez viszonyítva).
Ki az a Rácz Feri?
Az azonic vázak miért olyan drágák?Pedig semmi extra nincs bennük(merevfarúakra gondolok).
HA minden Vega konstrukció,akkor vedd meg a legolcsobbat.Ott van pl:GT DHI,szerintem az is vega konstrukció,de milyen!Tudjátok,a magellán hátsó kereke beleér a vázba :-\
Tudod,egyszer láttam egy boltban olyat(ha érdekel mjad megnevezem),hogy fogtak egy kis szar valami bicód,nyomtak rá magellán matricát,meg egy árat:70.000Ft!
Így kell csinálni olcsó biciklibõl drágát(az eredetihez viszonyítva).
Ki az a Rácz Feri?
Az azonic vázak miért olyan drágák?Pedig semmi extra nincs bennük(merevfarúakra gondolok).
HA minden Vega konstrukció,akkor vedd meg a legolcsobbat.Ott van pl:GT DHI,szerintem az is vega konstrukció,de milyen!Tudjátok,a magellán hátsó kereke beleér a vázba :-\
#19
Írta 2003. június 19. - 07:35

Tyûûûû...azanyja egy csõ fordítva áll !! Géniuszok tervezték biztosan... a törött karomba fogadok, hogy van olyan Vega aminek ilyen a lengõkarja !! 
PS.: jó váz ez, de gyakorlatilag egy Vega...ha valakit érdekel van most egy "raktáron"...

PS.: jó váz ez, de gyakorlatilag egy Vega...ha valakit érdekel van most egy "raktáron"...

#20
Írta 2003. június 18. - 23:54

a vegának a felsö csövének a merevitése másik irányba áll(pont forditva) és a hátulja ennek erösebb is, mert nincs a forgopontnál kikönnyitve