Szerintem zsír gépet vettél!
Deore, meg Lock-outos villa.
Nekem egy tavalyi gépem van, én kihasználtam a szezon végi kiszórást, így majd 30 ezret spóroltam
Kalahari 580, mAcera váltó, annyit amennyit én használom bõven elég (évente kb300 km) Ami gáz rajta az a külsõ, nagyon gagyi, le kéne cserélni 2.1-es CST All purpose. Meg a fékekkel sem vagyok megelégedve. 100 km alatt megette a felnit, ok még nem kuka, de már rendesen eltûntek a felületrõl a barázdák. Meg egy kicsit nehéznek találom a gépet, dehát 60 ezerért nem várok 9 kg-otSõt meg is vagyok elégedve, hogy ennyi pénzért még a teló is bírja, pedig volt gyalázás rendesen. (igaz csak 50 kg vagyok)
Amúgy a váz alu shotgun és egy kategóriával lejjebb van mint a tied.
Meg van egy Tiagrával épített, Merida Road 903-om. Országúti. Na az már döfi...elsõsorban azt nyúzom rendesen...azzal most tartok az 1200-dik km-nél
Jelentkezz be Regisztrálj

Merida
#1361
Írta 2006. augusztus 09. - 09:05

#1362
Írta 2006. augusztus 08. - 21:13

Tedd meg, mert ~900 gramm egy külsõ!Ami gáz rajta az a külsõ, nagyon gagyi, le kéne cserélni 2.1-es CST All purpose.

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#1363
Írta 2006. augusztus 08. - 19:34

Szerintem zsír gépet vettél!Neked milyen géped van? Meg vagy vele elégedve?

Nekem egy tavalyi gépem van, én kihasználtam a szezon végi kiszórást, így majd 30 ezret spóroltam

Kalahari 580, mAcera váltó, annyit amennyit én használom bõven elég (évente kb300 km) Ami gáz rajta az a külsõ, nagyon gagyi, le kéne cserélni 2.1-es CST All purpose. Meg a fékekkel sem vagyok megelégedve. 100 km alatt megette a felnit, ok még nem kuka, de már rendesen eltûntek a felületrõl a barázdák. Meg egy kicsit nehéznek találom a gépet, dehát 60 ezerért nem várok 9 kg-ot

Amúgy a váz alu shotgun és egy kategóriával lejjebb van mint a tied.
Meg van egy Tiagrával épített, Merida Road 903-om. Országúti. Na az már döfi...elsõsorban azt nyúzom rendesen...azzal most tartok az 1200-dik km-nél
#1364
Írta 2006. augusztus 08. - 13:22

Kösz a kimerítõ választ a nyeregcsövet illetõen!
A gépem metálezüst fekete festéssel. De a guta most üt meg, mert leértékelték a Meridáka 40 eFt-tal. Pár hetet várok, és belenyulok a tutiba.. mindegy. Amúgy elsõ komoly gépem... hát az ember havonta cserélné a szerkezeteket, ha tehetné, meg okosodik nap-mint-nap. Most ez van, megbecsülöm.
Neked milyen géped van? Meg vagy vele elégedve?
kolas
A nyeregcsövet azért kell zsírozni, hogy nehogy belepudvásodjon az ülõcsõbe, aztán akkor nem lehet szétszedni.
Amúgy meg a nyikorgás ugye abból ered, hogy fém a fémhez ér és ha van közte egy kevés zsír réteg, akkor van rá esély, hogy orvosolja a bajt.
Ha a nyeregcsövet zsírozom sosem spórolok rajta...jó sokan nyomok rá (és akkor elég a csõ életében egyszer), a felesleget úgyis fel-le kinyomja.
Másik bilincset azért mondtam, mert ha kilazul, akkor eldeformálódhatott a menet és akkor már nem jó...de mivel nem lazul ki akkor tárgytalan. Amúgy nem hiszem, hogy a ny.bilincs márkafüggõ lenne...
Matts Sport 500...hmmm...teccik! szép brinyót vettél...melik színû, ha szabad kérdeznem?
#1365
Írta 2006. augusztus 07. - 16:11

Nem tudok róla...gyárts egyet öntapadós tapétából. Obiban lehet kapni. Körberajzolod, azt kivágodLehet valahol Merida matricát venni? (Kaptam egy full ezüst színû thermo kulacsot, arra kellene).


#1366
Írta 2006. augusztus 07. - 15:52

#1367
Írta 2006. augusztus 07. - 13:10

Amúgy meg a nyikorgás ugye abból ered, hogy fém a fémhez ér és ha van közte egy kevés zsír réteg, akkor van rá esély, hogy orvosolja a bajt.
Ha a nyeregcsövet zsírozom sosem spórolok rajta...jó sokan nyomok rá (és akkor elég a csõ életében egyszer), a felesleget úgyis fel-le kinyomja.
Másik bilincset azért mondtam, mert ha kilazul, akkor eldeformálódhatott a menet és akkor már nem jó...de mivel nem lazul ki akkor tárgytalan. Amúgy nem hiszem, hogy a ny.bilincs márkafüggõ lenne...
Matts Sport 500...hmmm...teccik! szép brinyót vettél...melik színû, ha szabad kérdeznem?

#1368
Írta 2006. augusztus 07. - 12:04

Nem hiszem, hogy kilazul (sztem Magellánboy tippje lehet a nyerõ). Egyébként miért kell zsírozni?
És létezik vastagabb bilincs? Ebben mi a jó márka?
kösz
kolas
#1369
Írta 2006. augusztus 07. - 11:52

Be van kellõen zsírozva a nyeregcsõ?SZiasztok!
Új vagyok, bõvítettem a Meridások körét. Matts sport 500V vettem egy hónapja. Jól megy, stabil, jól gyorsul. Pici gondom vele, hogy egy idõ után el kezd pattogni-nyekeregni a váz az üléscsõ-szorítónál. Ha megállok, kilazítom majd újra meghúzom, akkor egy darabig jó, aztán megint kezdi... Nem értem mi lehet? (talán az, hogy hoszabb nyeregcsõre cseréltem és max ki van húzva, de még a megengedett értéken belül...)
SZóval ha van tippetek, írjatok.
Ha újra meg kell húznod, hogy ne nyikorogjon, akkor mindig kilazul?! Tegyél pl másik csavart a nyeregbilincsbe...vagy nyeregbilincs csere.
...
Ma mindenki szemfüles

#1370
Írta 2006. augusztus 07. - 11:43

#1371
Írta 2006. augusztus 07. - 10:38

a nyeregcsõbilincses témánál sztem egykis kics van a nyeregcsõvõn, vagy a bilincsen, takarítsd meg és zsírozd be jól a nyeregcsõvet....
Upsz....Tigris gyorsabb volt..

#1372
Írta 2006. augusztus 07. - 10:26

ha kényelmes meg nincs gondod vele akkor nem, kisebb meg terepen jobban kezelhetõ.....nem emléxem a meridák méretezésére, én 180 centihez esetleg19"-est vennék, csak az persze meridáéknál nincs, de sztem a 18as teljesen jó, viszont a 20 as úgy gondolom nagy lenne...Sziasztok, megint én (kolas),
180 cm magas vagyok és 18"-es gépet vettem (Matts 500), mert valamelyik táblázat ezt ajánlotta, de kísért a tudat, hogy nem kellett volna-e az eggyel nagyobbat, a 20"-eset vennem. Mi a tapasztalatotok a méretekkel?
kösz
kolas
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1373
Írta 2006. augusztus 07. - 10:14

180 cm magas vagyok és 18"-es gépet vettem (Matts 500), mert valamelyik táblázat ezt ajánlotta, de kísért a tudat, hogy nem kellett volna-e az eggyel nagyobbat, a 20"-eset vennem. Mi a tapasztalatotok a méretekkel?
kösz
kolas
#1374
Írta 2006. augusztus 07. - 10:11

Új vagyok, bõvítettem a Meridások körét. Matts sport 500V vettem egy hónapja. Jól megy, stabil, jól gyorsul. Pici gondom vele, hogy egy idõ után el kezd pattogni-nyekeregni a váz az üléscsõ-szorítónál. Ha megállok, kilazítom majd újra meghúzom, akkor egy darabig jó, aztán megint kezdi... Nem értem mi lehet? (talán az, hogy hoszabb nyeregcsõre cseréltem és max ki van húzva, de még a megengedett értéken belül...)
SZóval ha van tippetek, írjatok.
kösz
#1375
Írta 2006. augusztus 06. - 17:33

mindig szezon végén kell bicót venni, :tiaaa: csak gyõzze az ember kivárni...megy ez még lejjebb is!Egész jó árak vannak az augsusztusi akcióban:
http://www.velotrade...ztusi_akcioink/
#1376
Írta 2006. augusztus 06. - 16:49

#1377
Írta 2006. augusztus 05. - 16:00

#1378
Írta 2006. július 28. - 11:56

#1379
Írta 2006. július 27. - 15:52

Sok véleményt olvastam már errõl a telóról.
Nem az alapkategória, annál talán egy kicsit jobb. Rosszat még nem hallottam róla, és elég hûséges is (nem megy tönkre hamar).
75 kg-ig szerintem nem lehet baja. Nekem egy sokkal gyengébb van, én csak 70 kg vagyok, és még nem sikerült felkoppantanom.
A lockout meg egyszerûen tök jó, hogy van benne.
Szerintem túrázni, közepes terepen tökéletes lehet, sõt én még XC-zni is bevállalnám.
Hali
#1380
Írta 2006. július 27. - 13:53
