akkor új agyak is kellenek meg, fékkar, esetleg küllõk, felni...A SUB60D-t én se láttam sehol áristán de gondolom tudják hozni a brinyót ...
csak nem a semmiért van benne a katalógusban ... vagy a másik az lehet hogy megveszem a V fékes változatot és fékcsere azonnal ...
gondolom a V fékes változat is tárcsafék compatibilis, nem?
üdv, lakisoft
Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
#1201
Írta 2007. február 22. - 22:26
#1202
Írta 2007. február 22. - 22:17
A SUB60D-t én se láttam sehol áristán de gondolom tudják hozni a brinyót ...Hello!
Nem vagyok benne biztos hogy nekem szántad a kérdést, de ha már itt vagyok leírom a véleményem.
Én csak Sub 60V-t látok az árlistában, tehát v-fékes változatot. Nem írtad hogy milyen célra kéne a bringa. Ha túrázgatni, maratonozni, szeintem a SUB 60V-t válaszd. A vázak alig különböznek, ha nem a karsz versenyt nyerni szerintem lényegtelen melyiket választod. Az agyak, az elsõ váltó és a váltókarok ezen deorék, míg a másikon csak alivio. A hajtõmû is egyel jobb változat. Ezt a tektro tárcsaféket nem ismerem, meg kéne kérdezned a tárcsafék topicban hogy mit mondanak róla. Általánosságban egy gyenge tárcsaféknél többet ér egy jó v-fék, hacsak nem akarod gyakran sárban használni a gépet.
csak nem a semmiért van benne a katalógusban ... vagy a másik az lehet hogy megveszem a V fékes változatot és fékcsere azonnal ...
gondolom a V fékes változat is tárcsafék compatibilis, nem?
üdv, lakisoft
#1203
Írta 2007. február 22. - 12:40
#1204
Írta 2007. február 19. - 15:56
Hello!Szia!
Ha idõd engedi ... tudnál válaszolni a kérdésemre?
üdv, lakisoft
vagy MSN-en ... köszi
Nem vagyok benne biztos hogy nekem szántad a kérdést, de ha már itt vagyok leírom a véleményem.
Én csak Sub 60V-t látok az árlistában, tehát v-fékes változatot. Nem írtad hogy milyen célra kéne a bringa. Ha túrázgatni, maratonozni, szeintem a SUB 60V-t válaszd. A vázak alig különböznek, ha nem a karsz versenyt nyerni szerintem lényegtelen melyiket választod. Az agyak, az elsõ váltó és a váltókarok ezen deorék, míg a másikon csak alivio. A hajtõmû is egyel jobb változat. Ezt a tektro tárcsaféket nem ismerem, meg kéne kérdezned a tárcsafék topicban hogy mit mondanak róla. Általánosságban egy gyenge tárcsaféknél többet ér egy jó v-fék, hacsak nem akarod gyakran sárban használni a gépet.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1205
Írta 2007. február 19. - 15:31
#1206
Írta 2007. február 19. - 15:31
Ha idõd engedi ... tudnál válaszolni a kérdésemre?
üdv, lakisoft
vagy MSN-en ... köszi
#1207
Írta 2007. február 19. - 12:04
#1208
Írta 2007. február 18. - 20:13
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1209
Írta 2007. február 18. - 15:56
#1210
Írta 2007. február 17. - 02:00
Az lenne a kérdésem a két Merida közül szeretném valamelyiket megvenni de nem tudom melyiket válaszam!
Mit tanácsoltok?
TFS 300D és SUB 60D pro és contra...
köszi a válaszokat!!!
üdv, lakisoft
#1211
Írta 2007. február 13. - 17:54
hûha, kezdem magam hülyének érezni. Egy hete úgy volt, hogy cube országútim lesz, tegnap pedig (mivel asszonták nem lehet még kapni a fritzek gépét) rendeltem egy kelly's irc 5.9-et. Ma szólt a kereskedõm, hogy pesten van és csak meridát tud hozni. egy 904-eset. Talán nem is naon különbözik a kellystõl, csak xmission kiegészítõk, amik szerintem márkásabbakra lesznek cserélve és a hajtómû, amit nem ismerek. vmi szérián kívüli modell. Tehát az a lényeg, hogy holnap menek egerbe és elhozom a meridát. Amikor odakerültem, hogy országútit veszek (ez az elsõ), akkkor a merida volt az egyik favorit.
Remélem nem bánom meg, hogy nem vártam.
Van vkinek ilyen gépe? Vélemény?
#1212
Írta 2007. február 05. - 13:14
Sziasztok
Most jutottam valószínû oda, hogy valami épkézláb bicót vennék. Mindenképpen Meridát, és áruk miatt jók nekem a 2006-osok bõven. Viszont ezt a hármat néztem ki:
Merida '06 Matts Sport 300-V
Merida '06 Matts Sport 100-V
Merida '06 Matts 80-V
Ez most 64 ezer és 96 ezer közötti árkategória.
Feltételezem, hogy az ár nagyjából egyenes arányban van a bicóval, és nyilvánvaló hogy a 300-V a legjobb. Mégis megkérdezném, városi bicózásra, esetleg light terepre, heti max 100km-re kell-e a drágább/megéri-e..
Elõre is köszi válaszokat
Hello!
Szerintem a Matts Sport 100 -al járnál a legjobban, ha tényleg csak erre használnád.
Ami az árat illet, az, hogy kinek mi éri meg azt csk õ tudja. Ezek a gépek /amiket felsoroltál/ szerintem símán bírják azt amire neked kell.
De ez csak az én véleményem :-)
#1213
Írta 2007. február 04. - 08:59
Most jutottam valószínû oda, hogy valami épkézláb bicót vennék. Mindenképpen Meridát, és áruk miatt jók nekem a 2006-osok bõven. Viszont ezt a hármat néztem ki:
Merida '06 Matts Sport 300-V
Merida '06 Matts Sport 100-V
Merida '06 Matts 80-V
Ez most 64 ezer és 96 ezer közötti árkategória.
Feltételezem, hogy az ár nagyjából egyenes arányban van a bicóval, és nyilvánvaló hogy a 300-V a legjobb. Mégis megkérdezném, városi bicózásra, esetleg light terepre, heti max 100km-re kell-e a drágább/megéri-e..
Elõre is köszi válaszokat
#1214
Írta 2007. február 02. - 22:33
A HFS csöveit belülrõl, nagy nyomású folyadékkal formázzák. A TFS csöveit meg présgéppel. Ha nehéz a TFS akkor keress más márkát, ami azonos árért könnyebb vázat kínál.Hali!
CC monti építését tervezem és nemtom hogy melyik vázat válasszam: HFS v. TFS ? 358g köztük a különbség.Nem komoly versenyzésre mondjuk egy két versenyre és maratonra azért eljárkálnék.Egyik haveromnak van hfs váza és hát mitmondjak olyan mint a dobozos sör mikor megpöckölöm szóval nagyon vékonynak tûnik.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1215
Írta 2007. február 02. - 22:27
viszont az a kép amit bemásoltam..hát szívdöglesztõ
#1216
Írta 2007. február 01. - 15:17
Hali!
CC monti építését tervezem és nemtom hogy melyik vázat válasszam: HFS v. TFS ? 358g köztük a különbség.Nem komoly versenyzésre mondjuk egy két versenyre és maratonra azért eljárkálnék.Egyik haveromnak van hfs váza és hát mitmondjak olyan mint a dobozos sör mikor megpöckölöm szóval nagyon vékonynak tûnik.
Hello!
Nekem Meridám van /a kérdéses vázzal/ és ami azt illeti teljesen jól mõködik, mármint a váz, mert most arról van szó. Nem recseg, nem ad ki hankokat, ha erre gondolsz :-) Én szinte mindenhol megyek vele, leginkább hegyen és tényleg jó. Persze én biciklizni szoktam, tehát tekerek is -> fel azután meg le, van benne minden kivéve a fogaskerekût :-) Nekem az a véleményem, hogy ha valaki nem akar extra trükköket csinálni vagy ugrálni egy biciklivel annak szinte bármilyen váz jó, egy kis túlzással. Ez a Merida váz pedig a lehetõ legjobban mûködik nekem. Tényleg sokfelé tekertem már vele és azt mondom, hogy nyugodtan számíthatok rá. Ami a vastagságát illeti nem hinném, hogy komolyan aggódni kéne, sztm gondolkoztak egy darabig a gyárban amire megszületett ez a váz :-) Szerintem ha tetszik akkor nyugodtan megveheted.
#1217
Írta 2007. január 26. - 22:00
Hali!
CC monti építését tervezem és nemtom hogy melyik vázat válasszam: HFS v. TFS ? 358g köztük a különbség.Nem komoly versenyzésre mondjuk egy két versenyre és maratonra azért eljárkálnék.Egyik haveromnak van hfs váza és hát mitmondjak olyan mint a dobozos sör mikor megpöckölöm szóval nagyon vékonynak tûnik.
a TFS a HFS butított verziója. Ha van rá keret a HFS-el jobban jársz. A modern alu vázak nem anyagvastagsággal, hanem nagyobb és speciális profilú keresztmetszetekkel operálnak.
#1218
Írta 2007. január 26. - 20:55
#1219
Írta 2007. január 19. - 08:59
Segítséget szeretnék kérni! - Merida mtb-t szeretnék venni - konkrét elképzelésem még nincs csak az árát tekintve - az meg kb. 150000.- HUF.
Tudnátok segíteni?
Köszi
üdv, lakisoft
#1220
Írta 2007. január 17. - 18:24
CC monti építését tervezem és nemtom hogy melyik vázat válasszam: HFS v. TFS ? 358g köztük a különbség.Nem komoly versenyzésre mondjuk egy két versenyre és maratonra azért eljárkálnék.Egyik haveromnak van hfs váza és hát mitmondjak olyan mint a dobozos sör mikor megpöckölöm szóval nagyon vékonynak tûnik.