A kérdéseitekre: én is vártam rá elég hosszan, legyen elég annyi hogy már ott tartottam hogy hozok egyet a tetõn Németországból vagy a Sógoroktól... A szóban forgó 3000-est volt szerencsém látni és kicsit megdöfködni a Wilkerben, tényleg jól nézett ki és "jó volt a fogása".
A 800-asra visszatérve: nem hagyom ott sehol, simán egyszerûen nem merem... Ennélfogva csak egyféle lakatot tudok javasolni: B30-as kézi falazóblokk, egysorosan, feszített vasbeton födémmel a tetején, éjjeliõrrel az ajtóban. De tényleg, ki a fene merne itt az utcán hagyni egy ilyen gépet?
A rugózásról: nem tudom konkrétan mire kérdezel, inkáb azt mondom amit gondolok. Az elsõ teló okés, szaporán kell a lockouthoz és a csillapításhoz nyúlni és akkor mindig annyit ad amennyit kell.
A hátsó rugóstag már más tészta. (Ario 2.1-es). Két baja van: egyrészt az én 92 kilómhoz gyári állapotban nagyon lágy, másrászt baromira hiányzik belõle a lockout vagy a propedal (vagy akármi,mert mászáskor az agyamra megy úgy pogózik). Itt érdemes lehet elgondolkozni egy Ario 2.2-esen, MC 3.3-ason vagy ha nem ragaszkodunk a Roxhoz akkor egy Fox Float RP2 / RP23-ason. Az Ario 2.1-es állítható reboundja nem igazi segítség, az ember megkukul mire vévigtekeri (33 kattanás, egy ujjal lehet hozzáférni, ráadásul illik utána ugyanoda visszatenni). Még próbálkozok vele, majd tudósítok

Ha vkit érdekel még kép stb szivesen felteszem.
A tárcsafékekrõl csak annyit hogy szépek és jók, de mindjárt az elsõ pár km után kis állításra szorultak (tisztára mint egy V-fék, csak itt a tárcsa síkjáról mászott el a nyereg

Ezzel együtt nekem az egész masina nagggyon szompatikus, ha lehet ilyet mondani akkor ez egy "buligép".
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...